Of maar gewoon niet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:28 schreef Zorro het volgende:
Achterlijke debiel.
Doe dat als Mercedes rijdt, niet bij Albon.
ik had eerst nog wel gekeken voor internet tv en mobiel bij anderen, maar toen ik die prijzen zag wat ik meer ging betalen dan wanneer ik alleen internet en mobiel nam..quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:24 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Vodafone loopt bij mij eind november af en Ziggo in januari. Ik wacht wel even Blacked Friday af en stap dan denk ik ook over naar KPN ofzo als die een goede deal hebben
Dan was Alonso na z’n 1e jaar F1 dus al weg geweestquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is jammer, maar dat houd wel weer de roulatie hoger.
Pigeon clouded!quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:28 schreef Mano_ het volgende:
Zullen er duiven in een wolk veren veranderen dit weekend?
Ja joh, jij wel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:29 schreef Nizno het volgende:
wrom rijden die Ferrari's tegen die duiven aan? je kan ze gewoon best gaan ontwijken.
Roe- SPLAT.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:29 schreef LTVDK het volgende:
Die kutduiven zijn al te traag van begrip als je 30 rijdt, laat staan als je 300 rijdt
Idd die hebben morgen pas door wat er gebeurd isquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:29 schreef LTVDK het volgende:
Die kutduiven zijn al te traag van begrip als je 30 rijdt, laat staan als je 300 rijdt
Het was niet bepaald grappig of zo.quote:
Extra hoge krik nodig om Theo eronder te krijgen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:29 schreef raptorix het volgende:
Theo Janssen loopt nu te sleutelen bij RedBull
Wel, en het was helemaal niet aan jou gericht dus hou je waffelquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het was niet bepaald grappig of zo.
Het schijnt ook een mens te zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:30 schreef Newone82 het volgende:
Max moest lachen toch onder zijn helm? Held haha
moeten ze Marijke Helwegen inzetten, die kan goed met duiven communicerenquote:
Sow!!!!quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wel, en het was helemaal niet aan jou gericht dus hou je waffel
quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of eentje in de airintake bij iemand dat je zo'n hele wolk van veren krijgtquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:31 schreef JohnBercow het volgende:
Misschien vliegt er morgen wel een duif in de koeling van het rechtervoorwiel van Leclerc. Krijgt dan ook VER de schuld hiervan?
Stroopwaffel?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Max is stiekem duivenmelker in z'n vrije tijd en heeft die beesten afgericht. Bah, onsportief gedrag!quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:31 schreef JohnBercow het volgende:
Misschien vliegt er morgen wel een duif in de koeling van het rechtervoorwiel van Leclerc. Krijgt dan ook VER de schuld hiervan?
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Dat gaat Sky roepen straks.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Max is stiekem duivenmelker in z'n vrije tijd en heeft die beesten afgericht. Bah, onsportief gedrag!
Trekt nog een blikje open en steekt nog een peukie op.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:32 schreef PS. het volgende:
Ik luister naar GP Radio als commentaar, maar Olav is ook bezopen.
En dan een lekkere BBQ-lucht verspreidenquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of eentje in de airintake bij iemand dat je zo'n hele wolk van veren krijgt
Misschien daarom die fakkel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
De helft vd stoeltjes zijn leeg. Lijkt de Arena wel.
Mijn post ook niet aan jou.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Altijd Nederlanders en nooit anderen die rommel makenquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:31 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik had al een hekel aan dat NL publiek met hun fakkels in Spa. Het stinkt, je ziet niks en je hebt er niks aan. Rommel achter laten zonder in de prullenbak te gooien. Wat een aso volk hebben wij zeg…Welke idioot gooit ook iets op de baan..
te dure kaartenquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
De helft vd stoeltjes zijn leeg. Lijkt de Arena wel.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Albon gaat het weer proberen. Let’s go Q3.
quote:Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky: De fakkel gooier is het circuit afgegooid inmiddels.
Ook alleen al de opmerking: "ik luister naar GP radio", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Viaplay kijkt en kijk mij eens speciaal zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:32 schreef PS. het volgende:
Ik luister naar GP Radio als commentaar, maar Olav is ook bezopen.
Klaplam achter het stuur genot.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:34 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn buren hebben besloten de keuken te verbouwen dus ben even last minute uitgeweken naar de kroeg. Komt mooi uit die code rood, moest nog ff parkeerplek vinden.
Matig, pak dan de hele postquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "ik luister naar GP radio", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Viaplay kijkt en kijk mij eens speciaal zijn.
Ik hoop het van harte. Flikker maar op naar het voetbalstadionquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky: De fakkel gooier is het circuit afgegooid inmiddels.
Denken aan het klimaat.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:36 schreef LTVDK het volgende:
Max heeft weer haast, gaat die weer maar 1 run doen?
max max max super max maxquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:35 schreef StephanL het volgende:
Mensen die blijven juichen om Maxblijf gewoon lekker zitten
Is toch alleen maar mooi?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:36 schreef LTVDK het volgende:
Max heeft weer haast, gaat die weer maar 1 run doen?
Dat is echt fantastisch.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:38 schreef THEFXR het volgende:
mijn gratis stream doet het fantastisch
~Dennis.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:38 schreef THEFXR het volgende:
mijn gratis stream doet het fantastisch
Heineken 0,0. Staat zelfs op de reclameborden op het circuit.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Klaplam achter het stuur genot.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Net als in Abu Dhabi HAHAJJAHAHAHA
Iemand zal 'm wel gezegd hebben dat het regent.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
Heeft Stroll een raketmotor gekregen?
Ferrari en strategie in dezelfde post werkt niet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dezelfde strategie als Verstappen werkt niet.
De groene Red Bull moet toch een keer gaan presteren.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
Heeft Stroll een raketmotor gekregen?
quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Iemand zal 'm wel gezegd hebben dat het regent.
Questionquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ferrari en strategie in dezelfde post werkt niet.
Hard?quote:
Erg jammer.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:41 schreef Nizno het volgende:
de rookbommikker is verwijderd van de baan
Mooi. Gelijk voor morgen en eventuele volgende edities verbannen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:41 schreef Nizno het volgende:
Albon ook zoquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
Alonso boven Leclerc tot nu toe
ERG mooi.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:41 schreef DKUp het volgende:
Die tyfusmongool is van het circuit gezet. MOOI
ORDER ORDER!!quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:41 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Mooi. Gelijk voor morgen en eventuele volgende edities verbannen.
Wie zegt dat ie donker was?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:41 schreef Nizno het volgende:
Dat moet een Brabander zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:41 schreef DKUp het volgende:
Die tyfusmongool is van het circuit gezet. MOOI
Anarchist gespot.quote:
Is dit een strikvraag?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:41 schreef Zwansen het volgende:
Wat zou je moeten kunnen om zo’n stofzuiger vast te houden?
dan wordt het nog spannend voor Leclerc, of ie uberhaupt het wel redt tot Q3quote:
Car mechanic hebben gestudeerd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:41 schreef Zwansen het volgende:
Wat zou je moeten kunnen om zo’n stofzuiger vast te houden?
Komt die pipo weg zonder een vette boete?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:41 schreef Nizno het volgende:
Valt nu weg helaasquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dan wordt het nog spannend voor Leclerc, of ie uberhaupt het wel redt tot Q3
weet ik veul, dat zeiden ze er niet bijquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:42 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Komt die pipo weg zonder een vette boete?
Vette boete, verbod en rookbom in zijn aars.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:42 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Komt die pipo weg zonder een vette boete?
En boeit dat?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:43 schreef Dazalbest het volgende:
Wat was viaplay laat met het bericht over die trieste gooier
Die komt er niet meer in nee, hoewel hij dat vast ook niet wilquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:41 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Mooi. Gelijk voor morgen en eventuele volgende edities verbannen.
Stuur maar een mailtje.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:43 schreef Dazalbest het volgende:
Wat was viaplay laat met het bericht over die trieste gooier
En terecht.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
Max de enige die niet meer de baan op gaat in Q2
Albon ook, riskant.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, ook lekkere mentale dreunen, ik doe wel ff een rondje en dan binnen blijvenquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
Nee. Ruimte zat; er gaan echt geen 10 coureurs sneller dan Maxquote:
Faalpine?quote:
Je hebt wel al de juiste kleur voor een paarshaasquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:48 schreef Nizno het volgende:
als dat hinderen was dan ben ik de paashaas
Meer Perez die op de apex zat te slapenquote:
Dat was duidelijk een hinder want hij kon nooit meer snelheid meenemen met Perez die daar zat.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:48 schreef Nizno het volgende:
Wil jij m'n eitjes zien?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:48 schreef Nizno het volgende:
Doen ze bij hun vriendin/vrouw ook.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:49 schreef RipCity het volgende:
Pushing is echt favoriete woord van een f1 driver hè
Woordenschat is niet groter.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:49 schreef RipCity het volgende:
Get in there!quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:49 schreef RipCity het volgende:
Hier gaat iets mis.quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 3 september 2022 15:48 schreef Nizno het volgende:
Wil jij m'n eitjes zien?
Geen hinder.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was duidelijk een hinder want hij kon nooit meer snelheid meenemen met Perez die daar zat.
Honestlyquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:49 schreef RipCity het volgende:
je kan niet eens normaal quoten dus wat mot ik dan met jouw eitjesquote:
Geil verhaal. Liters gekomenquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doen ze bij hun vriendin/vrouw ook.
De ergste kreet ooitquote:
Sorry, gefixtquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan niet eens normaal quoten dus wat mot ik dan met jouw eitjes
Wist dat je dat zou waarderenquote:
wil je een sticker?quote:
Rokende lesbiennes, ok.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doe mij maar Hamilton P1 en een paar rookpotten.
Jawel want hij werd gedwongen om speed te laten liggen.quote:
P1 van Schiphol?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doe mij maar Hamilton P1 en een paar rookpotten.
My name is Heisenberg.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jawel want hij werd gedwongen om speed te laten liggen.
Kannen!quote:
Vandaag heerlijk naar de treinen gekeken.quote:
Je spoort nietquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vandaag heerlijk naar de treinen gekeken.
Gaafquote:
Met mij wel goed.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe gaat het boys ? Ik zit bij amateurvoetbal.
Wij ook, aan de flares te zien.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe gaat het boys ? Ik zit bij amateurvoetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |