dan wordt het nog spannend voor Leclerc, of ie uberhaupt het wel redt tot Q3quote:
Car mechanic hebben gestudeerd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:41 schreef Zwansen het volgende:
Wat zou je moeten kunnen om zo’n stofzuiger vast te houden?
Komt die pipo weg zonder een vette boete?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:41 schreef Nizno het volgende:
de rookbommikker is verwijderd van de baan
Valt nu weg helaasquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dan wordt het nog spannend voor Leclerc, of ie uberhaupt het wel redt tot Q3
weet ik veul, dat zeiden ze er niet bijquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:42 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Komt die pipo weg zonder een vette boete?
Vette boete, verbod en rookbom in zijn aars.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:42 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Komt die pipo weg zonder een vette boete?
En boeit dat?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:43 schreef Dazalbest het volgende:
Wat was viaplay laat met het bericht over die trieste gooier
Die komt er niet meer in nee, hoewel hij dat vast ook niet wilquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:41 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Mooi. Gelijk voor morgen en eventuele volgende edities verbannen.
Stuur maar een mailtje.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:43 schreef Dazalbest het volgende:
Wat was viaplay laat met het bericht over die trieste gooier
En terecht.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
Max de enige die niet meer de baan op gaat in Q2
Albon ook, riskant.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, ook lekkere mentale dreunen, ik doe wel ff een rondje en dan binnen blijvenquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
Nee. Ruimte zat; er gaan echt geen 10 coureurs sneller dan Maxquote:
Faalpine?quote:
Je hebt wel al de juiste kleur voor een paarshaasquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:48 schreef Nizno het volgende:
als dat hinderen was dan ben ik de paashaas
Meer Perez die op de apex zat te slapenquote:
Dat was duidelijk een hinder want hij kon nooit meer snelheid meenemen met Perez die daar zat.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:48 schreef Nizno het volgende:
Wil jij m'n eitjes zien?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:48 schreef Nizno het volgende:
Doen ze bij hun vriendin/vrouw ook.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:49 schreef RipCity het volgende:
Pushing is echt favoriete woord van een f1 driver hè
Woordenschat is niet groter.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:49 schreef RipCity het volgende:
Get in there!quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:49 schreef RipCity het volgende:
Op zaterdag 3 september 2022 15:50 schreef Mano_ het volgende:Hier gaat iets mis.quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 3 september 2022 15:48 schreef Nizno het volgende:
Wil jij m'n eitjes zien?
Geen hinder.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was duidelijk een hinder want hij kon nooit meer snelheid meenemen met Perez die daar zat.
Honestlyquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:49 schreef RipCity het volgende:
je kan niet eens normaal quoten dus wat mot ik dan met jouw eitjesquote:
Geil verhaal. Liters gekomenquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doen ze bij hun vriendin/vrouw ook.
De ergste kreet ooitquote:
Sorry, gefixtquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan niet eens normaal quoten dus wat mot ik dan met jouw eitjes
Wist dat je dat zou waarderenquote:
wil je een sticker?quote:
Rokende lesbiennes, ok.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doe mij maar Hamilton P1 en een paar rookpotten.
Jawel want hij werd gedwongen om speed te laten liggen.quote:
P1 van Schiphol?quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doe mij maar Hamilton P1 en een paar rookpotten.
My name is Heisenberg.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jawel want hij werd gedwongen om speed te laten liggen.
Kannen!quote:
Vandaag heerlijk naar de treinen gekeken.quote:
Je spoort nietquote:Op zaterdag 3 september 2022 15:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vandaag heerlijk naar de treinen gekeken.
Gaafquote:
Met mij wel goed.quote:Op zaterdag 3 september 2022 15:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe gaat het boys ? Ik zit bij amateurvoetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |