abonnement Unibet Coolblue
pi_205817112

Oeps, wist niet dat ik laatste bericht had geplaatst
pi_205817118
Zijn er echt mensen nu zo de hel om waxinelichtjes in een bos te zetten???!!!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_205817129
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 07:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn er echt mensen nu zo de hel om waxinelichtjes in een bos te zetten???!!!
Blijkbaar
pi_205817137
Altijd top als je eerste gedacht is als de wekker gaat "ik wil niet".

Goedemorgen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205817364
Altijd afzien wanneer je brood nodig had, een TGTG haalt en nu verplicht met croissants zit te ontbijten.
pi_205817373
En straks al naar Lille. Morgen de grootste antiekmarkt van Europa. *O* Zoveel zin in.
pi_205817398
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 08:14 schreef Myraela het volgende:
En straks al naar Lille. Morgen de grootste antiekmarkt van Europa. *O* Zoveel zin in.
Leuk, veel plezier!

Hier is de KWF collecte voorbereid, dit jaar voor het eerst als wijkhoofd. Hoeveel adressen gaf jij je collectanten, @AnneX ? Ik kreeg hier een aanzienlijk langer lijstje (200 adressen, ik loop in een andere wijk dan waar ik vervangend wijkhoofd ben) dan de collectanten in 'mijn' wijk krijgen.
pi_205817407
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 08:14 schreef Myraela het volgende:
En straks al naar Lille. Morgen de grootste antiekmarkt van Europa. *O* Zoveel zin in.
Veel plezier *O*
pi_205817528
Mogge!

Wauw, ook al zouden die waxinelichtjes niet de oorzaak zijn van die brand, vuur en natuur gaat momenteel niet samen.

Veel plezier @Myraela Lille stond ook eens op mijn lijstje maar het kwam er steeds niet van en toen veranderde mijn smaak
We have far more in common than that which devides us..
pi_205817667
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 08:18 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Leuk, veel plezier!

Hier is de KWF collecte voorbereid, dit jaar voor het eerst als wijkhoofd. Hoeveel adressen gaf jij je collectanten, @:AnneX ? Ik kreeg hier een aanzienlijk langer lijstje (200 adressen, ik loop in een andere wijk dan waar ik vervangend wijkhoofd ben) dan de collectanten in 'mijn' wijk krijgen.
Wat een gedoe zeg dit jaar over die QR borden door wijkhoofden en collectanten. -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel succes! Je hoeft in ieder geval geen bussen te tellen. w/

Waxinelichtjes en geurstokjes. Tralala 8)7
  vrijdag 2 september 2022 @ 09:11:19 #11
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205817720
Goedemorgen; vanmorgen was de eerste vergadering pas om 7:30. Wat een verademing! :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205817737
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 09:02 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat een gedoe zeg dit jaar over die QR borden door wijkhoofden en collectanten. -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel succes! Je hoeft in ieder geval geen bussen te tellen. w/

Waxinelichtjes en geurstokjes. Tralala 8)7
Wij hebben volgens mij geen stoppers door de borden, hebben er vorig jaar ook al mee gecollecteerd en dat ging prima. Alleen in het rijtje met aanleunwoningen had ik daar vorige jaar een issue mee. Ik het in het voorjaar met bus en bord gecollecteerd voor de hartstichting, maar het meeste kwam daar toch echt binnen via de QR.

Volgens mij kreeg iedereen die op 'misschien' of 'ja' stond voor collecteren de brief. Hier ook een dorp (wel wat groter denk ik), maar dus aanzienlijk meer adressen per collectant.
pi_205817751
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 08:13 schreef Myraela het volgende:
Altijd afzien wanneer je brood nodig had, een TGTG haalt en nu verplicht met croissants zit te ontbijten.
Gister keek ik mee met iemand, die voor ¤ 10 een doos had gehaald bij de lokale super. Zij deed het wel vaker zo eens in de 2 weken, omdat leuk.
Dit keer vond zij het weinig interessant. Ik zag vooral pakjes zoals snel klaar noodles, flesje saus, pakken koekjes, grote zak gummies, een flesje Vanish ( dat zij niet kende) en dat soort. Niks vers.
Zijn de croissants dan vers? Lijkt mij inderdaad prima.
pi_205817795
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 09:12 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Wij hebben volgens mij geen stoppers door de borden, hebben er vorig jaar ook al mee gecollecteerd en dat ging prima. Alleen in het rijtje met aanleunwoningen had ik daar vorige jaar een issue mee. Ik het in het voorjaar met bus en bord gecollecteerd voor de hartstichting, maar het meeste kwam daar toch echt binnen via de QR.

Volgens mij kreeg iedereen die op 'misschien' of 'ja' stond voor collecteren de brief. Hier ook een dorp (wel wat groter denk ik), maar dus aanzienlijk meer adressen per collectant.
In de oproep om collectanten rept men over 2 ‘uurtjes’werk op een avond. _O-
Tja, evt. als het een vertrouwd gezicht is bij de aanleunwoningen, zou je evt. cash kunnen aannemen en dan zelf de QR code kunnen invullen.
Laat het kwf het maar niet horen. Ook ¤ 700 kleingeld omwisselen bij de lokale spar ‘mocht’ niet. De bedrijfsleider was er blij mee.
pi_205817813
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 09:13 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gister keek ik mee met iemand, die voor ¤ 10 een doos had gehaald bij de lokale super. Zij deed het wel vaker zo eens in de 2 weken, omdat leuk.
Dit keer vond zij het weinig interessant. Ik zag vooral pakjes zoals snel klaar noodles, flesje saus, pakken koekjes, grote zak gummies, een flesje Vanish ( dat zij niet kende) en dat soort. Niks vers.
Zijn de croissants dan vers? Lijkt mij inderdaad prima.
Dat is zeker zo'n a-merk pakket? Dat vind ik geen echte TGTG eigenlijk, al die spullen die je nooit zou kopen. :D

De croissants zijn van gisteren, maar ik vind ze na even in de oven altijd nog dikke prima. Kreeg naast het croissantje en de twee chocoladebroodjes ook nog een stokbrood, zak harde broodjes, 3 hele broden, zak witte bolletjes en een donut. Voor 5 euro vind ik het wel fijn. Al ga ik dus vooral voor het normale brood, nu ligt de vriezer weer even vol.
pi_205817819
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 07:15 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
Oeps, wist niet dat ik laatste bericht had geplaatst
@Yinny
Wat een mooie illustratie heb je gevonden van de (hete) pepers _O_
pi_205817868
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 09:20 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dat is zeker zo'n a-merk pakket? Dat vind ik geen echte TGTG eigenlijk, al die spullen die je nooit zou kopen. :D

De croissants zijn van gisteren, maar ik vind ze na even in de oven altijd nog dikke prima. Kreeg naast het croissantje en de twee chocoladebroodjes ook nog een stokbrood, zak harde broodjes, 3 hele broden, zak witte bolletjes en een donut. Voor 5 euro vind ik het wel fijn. Al ga ik dus vooral voor het normale brood, nu ligt de vriezer weer even vol.
Vijf euro valt dan reuze mee voor verse producten.
MnX kwam vorige week thuis met 8 muesli bolletjes. 8)7 Eet er 1 per dag. Want aanbieding van ah. Of met 3 haringen voor zich alleen, want ….
Klein huis,kleine vriezer. Daarom ga ik naar de winkel, die houdt verse voorraad bij.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 september 2022 @ 09:46:29 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205818020
Mijn bus zit vol met mensen die een shirt vol met reclameuitingen dragen. Zou er iets zijn dit weekend?

Een rode stier is wel opvallend aanwezig op die shirts.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205818460
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 07:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn er echt mensen nu zo de hel om waxinelichtjes in een bos te zetten???!!!
Toen ik dit las dacht ik: 'huwelijksaanzoek?', maar nee:
quote:
Op de bospaden zijn brandende waxinelichtjes aangetroffen. Die waren daar neergezet vanwege een speurtocht voor de lokale jeugd, zegt een woordvoerder van de veiligheidsregio. "Met deze droogte is dat uitermate onhandig."
8)7

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 09:20 schreef Myraela het volgende:
Dat is zeker zo'n a-merk pakket? Dat vind ik geen echte TGTG eigenlijk, al die spullen die je nooit zou kopen. :D

Dit weerhoudt mij van TGTG pakketten kopen. Ik denk dan dat ik gewoon heel veel dingen krijg die ik nooit zou kopen. Of dat je 4 hele broden krijgt. Ik zou wel belangstelling hebben voor zo'n Lidl groente & fruit pakket.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205818484
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2022 09:46 schreef borisz het volgende:
Mijn bus zit vol met mensen die een shirt vol met reclameuitingen dragen. Zou er iets zijn dit weekend?

Een rode stier is wel opvallend aanwezig op die shirts.
Ik denk gelijk aan studentenvereniging dan. Kick-in en de HOI is hier nu en 1 van de studentenverenigingen heeft hier een stier als logo. Is wel echt een kut club. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 september 2022 @ 10:55:51 #21
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205818582
Ik moest even in omgeving Haarlem CS zijn. Het was al een gekkenhuis. Maar ja het is of met de bus of in de trein naar Zandvoort.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205818589
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2022 10:55 schreef borisz het volgende:
Ik moest even in omgeving Haarlem CS zijn. Het was al een gekkenhuis. Maar ja het is of met de bus of in de trein naar Zandvoort.
Of op de fiets of wandelend *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205818611
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Dit weerhoudt mij van TGTG pakketten kopen. Ik denk dan dat ik gewoon heel veel dingen krijg die ik nooit zou kopen. Of dat je 4 hele broden krijgt. Ik zou wel belangstelling hebben voor zo'n Lidl groente & fruit pakket.
Met 4 hele broden ben ik wel blij, maar ik vind brood uit de vriezer gewoon prima. Maar Lidl is inderdaad wel top. Dan heb je voor 3 euro echt een lading groenten en fruit. Enige waar ik dan van kan balen zijn cactusvijgen, want dat is gewoon flut. Sowieso liever groenten dan fruit, maar achja. Vorige keer kon ik echt weer een week vooruit qua groenten.
pi_205818657
Cactusvijg, zo'n vrucht die je één keer koopt want nieuwsgierig en dan nooit weer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205818660
Precies dat, ja. :D
pi_205818681
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Cactusvijg, zo'n vrucht die je één keer koopt want nieuwsgierig en dan nooit weer.
"Oh wat is dit?!"
* Lonaa pakt cactusvijg op
"HUUU"

;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205818733
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:09 schreef Lonaa het volgende:
"Oh wat is dit?!"
* Lonaa pakt cactusvijg op
"HUUU"

;(
_O- ik ging nog een stap verder en nam mee naar huis. Tsja. Eens en niet weer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205818746
Wat heb je er uiteindelijk mee gedaan dan met die vijg?
In een pot met aarde gezet? O~)
  Moderator vrijdag 2 september 2022 @ 11:19:00 #29
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205818763
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2022 09:46 schreef borisz het volgende:
Mijn bus zit vol met mensen die een shirt vol met reclameuitingen dragen. Zou er iets zijn dit weekend?

Een rode stier is wel opvallend aanwezig op die shirts.
Ik raakte gisteren aan de praat met een Roemeen die ooit deel heeft genomen aan een aantal projecten. Ze was onderweg voor een weekendje Amsterdam.
Toen ik zei dat het er wel druk kon worden begreep ze waarom de vliegtickets voor 2 personen ¤900 zouden kosten en waarom de Flixbus vanuit Dortmund ook best duur was :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205818769
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:17 schreef Blues het volgende:
Wat heb je er uiteindelijk mee gedaan dan met die vijg?
In een pot met aarde gezet? O~)
Ja, gegeten. Was niet eens lekker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 2 september 2022 @ 11:19:36 #31
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205818772
Heb weer es verkeerd geklikt volgens mij, jullie waren uit m'n AT.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 2 september 2022 @ 11:20:39 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205818781
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 10:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Of op de fiets of wandelend *O*
Helikopter :{w
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205818794
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]
_O- ik ging nog een stap verder en nam mee naar huis. Tsja. Eens en niet weer.
Ik heb m ook mee naar huis genomen. En opgegeten. Was meh.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205818809
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:20 schreef derLudolf het volgende:
Helikopter :{w
Ik weet niet of dat een toegestane vorm van vervoer is voor de gewone bezoekers.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 2 september 2022 @ 11:24:22 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205818823
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik weet niet of dat een toegestane vorm van vervoer is voor de gewone bezoekers.
Ik moest even aan wat jongens uit een dorp verderop denken

https://www.rtvdrenthe.nl(...)-wieken-in-hongarije
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 2 september 2022 @ 11:24:47 #36
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205818830
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:19 schreef derLudolf het volgende:
Heb weer es verkeerd gelikt volgens mij, jullie waren uit m'n AT.
Dat gebeurt de besten, gelukkig werd er hier wel doorgekletst.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205818847
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:24 schreef derLudolf het volgende:

Ik moest even aan wat jongens uit een dorp verderop denken

https://www.rtvdrenthe.nl(...)-wieken-in-hongarije
:D mooie actie
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205818872
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik moest even aan wat jongens uit een dorp verderop denken

https://www.rtvdrenthe.nl(...)-wieken-in-hongarije
Zijn er mensen in deze groep geïnteresseerd in een gratis helikoptervlucht voor 4 personen aankomende zondag voor F1 Zandvoort? Ik zoek nog 2 mensen hiervoor. We vertrekken ‘s ochtends vroeg vanaf Amsterdam naar Zandvoort F1 en maken daarna een boottocht langs de kust inclusief lunch.
We maken daarna een helikoptervlucht naar het Formule 1 circuit voor de race. Als je geïnteresseerd bent, let me know!

Ps:
Het liefst wel iemand met een helikopter, een boot en toegangskaarten voor de GP, anders wordt het lastig.
pi_205818901
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:28 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zijn er mensen in deze groep geïnteresseerd in een gratis helikoptervlucht voor 4 personen aankomende zondag voor F1 Zandvoort? Ik zoek nog 2 mensen hiervoor. We vertrekken ‘s ochtends vroeg vanaf Amsterdam naar Zandvoort F1 en maken daarna een boottocht langs de kust inclusief lunch.
We maken daarna een helikoptervlucht naar het Formule 1 circuit voor de race. Als je geïnteresseerd bent, let me know!

Ps:
Het liefst wel iemand met een helikopter, een boot en toegangskaarten voor de GP, anders wordt het lastig.
Ik zat het eerst ff serieus met opgetrokken wenkbrauwen te lezen :D
pi_205818914
Ik vind cactusfruit best lekker, maar dat schillen is pokkewerk dus koop ik het nooit

Heb ze trouwens alleen maar daar gegeten waar ze ook groeien en niet uit de supermarkt
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 2 september 2022 @ 11:35:39 #41
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205818951
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:D mooie actie
Wat moet in het artikel staat, maar eigenlijk nog een leuker detail is, is dat de heli eigenlijk rondvluchten aanbod vanaf het circuit.

Toevallig was er vlakbij hun hotel een platform, dus toen zijn ze gaan informeren wat allemaal mogelijk was. :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205819061
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:35 schreef derLudolf het volgende:

Wat moet in het artikel staat, maar eigenlijk nog een leuker detail is, is dat de heli eigenlijk rondvluchten aanbod vanaf het circuit.

Toevallig was er vlakbij hun hotel een platform, dus toen zijn ze gaan informeren wat allemaal mogelijk was. :)
Ah, dat is precies wat ik in mijn hoofd had hoe het was gegaan :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:31 schreef Blues het volgende:

Ik zat het eerst ff serieus met opgetrokken wenkbrauwen te lezen :D
Ik dacht al: komt ze nú pas mee! 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 2 september 2022 @ 12:21:22 #43
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205819435
Lees deze net als commentaar over hoe de energiekosten te drukken

"Laten we 's avonds maar klappen voor de energiebedrijven in plaats van meer te betalen. Dat was tenslotte ook goed genoeg voor het personeel in de zorg."
  Moderator vrijdag 2 september 2022 @ 12:25:49 #44
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205819481
Ik las net ook dat alle Nederlanders een rol 35% korting stickers krijgen :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205819570

Groeten uit Frankrijk!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 2 september 2022 @ 12:33:39 #46
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205819602
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 12:25 schreef derLudolf het volgende:
Ik las net ook dat alle Nederlanders een rol 35% korting stickers krijgen :D
LOL
pi_205820680
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 12:31 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Groeten uit Frankrijk!
Even quoten om de foto te zien? 8-)

Edit: met een bever muts en Nirwana? :?
  vrijdag 2 september 2022 @ 14:13:36 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205820806
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 13:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
Even quoten om de foto te zien? 8-)

Edit: met een bever muts en Nirwana? :?
Kan m niet openen maar dat klinkt vrij NSFW
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205820811
Mogg...eh middag.

Fijn zo'n lijf, dat na 3 uur ' slaap' denkt dat het wel weer genoeg is geweest }:|

Ik vind catcusvijgen trouwens wel lekker. Maar ik heb ze dan ook gewoon in Cinque Terra op, waar ze direct van de cactussen geplukt en verkocht worden. Later ook eens thuis geprobeerd en toen had ik denk een verkeerde, echt smakeloos.
pi_205820855
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:13 schreef Candaasje het volgende:
Mogg...eh middag.

Fijn zo'n lijf, dat na 3 uur ' slaap' denkt dat het wel weer genoeg is geweest }:|

Ik vind catcusvijgen trouwens wel lekker. Maar ik heb ze dan ook gewoon in Cinque Terra op, waar ze direct van de cactussen geplukt en verkocht worden. Later ook eens thuis geprobeerd en toen had ik denk een verkeerde, echt smakeloos.
Precies. Heel laf van smaak
We have far more in common than that which devides us..
pi_205820903
Zag dit langskomen "wanneer je niet goed nagedacht hebt over de naam"

_O- _O-

We have far more in common than that which devides us..
pi_205820940
quote:
Goed nieuws dus! Misschien als het nodig is, iedere 4 weken zo'n injectie en dan is haar leven een stuk pijnlozer (geen idee of dat kan natuurlijk)
We have far more in common than that which devides us..
pi_205820969
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Zag dit langskomen "wanneer je niet goed nagedacht hebt over de naam"

_O- _O-

[ afbeelding ]
:D
pi_205820971
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Cactusvijg, zo'n vrucht die je één keer koopt want nieuwsgierig en dan nooit weer.
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:06 schreef Myraela het volgende:
Precies dat, ja. :D
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]
"Oh wat is dit?!"
* Lonaa pakt cactusvijg op
"HUUU"

;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, gegeten. Was niet eens lekker.
:o

Ik ga NU aan mijn vijf TGTG cactus vijgen beginnen :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205820982
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
:o

Ik ga NU aan mijn vijf TGTG cactus vijgen beginnen :X
Succes met schillen (hou een pincet in de buurt #ervaring)
We have far more in common than that which devides us..
pi_205821018
Pfiewwww, veel gedaan van m'n lijstje op deze vrije vrijdag *O*

✔2 wasjes gedraaid en opgehangen
✔gitaar en alle spullen die daarbij horen schoongemaakt en gefotografeerd om te verkopen op MP (ik ben meer een pianospelert)
✔kledingkast uitgemest en opgeruimd
✔kamer gestoft, morgen zuigen en g gaat dweilen zei hij 😃
✔krant ģelezen in de tuin en vogeltjes in het badje gefotografeerd en op fb gezet
✔ruim 15 min geroeid

Nu lekker niks meer en in de schaduw met een boek O+
pi_205821019
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Succes met schillen (hou een pincet in de buurt #ervaring)
Klaar, geen pincet nodig gehad :D
Of ga ik dat met eten merken ;( Eerste hap is: ‘ik snap dat het in de woestijn een hit is, zeg maar’.
Ik heb blijkbaar vijgen in verschillende kleuren, dat is wel lollig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205821042
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2022 12:31 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Groeten uit Frankrijk!
Zie niks ook niet in een quote :'(
pi_205821076
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Goed nieuws dus! Misschien als het nodig is, iedere 4 weken zo'n injectie en dan is haar leven een stuk pijnlozer (geen idee of dat kan natuurlijk)
Dat is het plan. Tot het zo goed gaat dat ik gewoon zelf pijnstilling kan geven.
Spoilers!
pi_205822325
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 16:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Zo fijn *O*
Hoe is het bij jullie ziekenboeg?
We have far more in common than that which devides us..
pi_205822590
Ik heb misschien een appartement gevonden :o

Kreeg vandaag een mailtje dat ik ben ingeloot voor nieuwbouw :o

Een tijdje geleden had ik het over dit nieuwbouwproject en dat ze eisen dat je ofwel een vast contract ofwel een werkgeversverklaring en nog 6+ maanden te gaan hebt. Nou heb ik nog 5,5 maand te gaan dus ik zal maar even moeten gaan bellen met het "verhuurteam" :X
De werkgeversverklaring lijkt wel in orde te komen. Ik vond het spannend om te vragen, maar ze geven op mijn werk inderdaad ook makkelijk zo'n verklaring af (de opmerking was "tenzij je bar slecht werk af zou leveren maar dan had je dat al gehoord") _O-

Zodra ik m'n werkgeversverklaring heb en ingestuurd heb, gaan ze "het dossier beoordelen" en dan hoor ik of ik het word.

En het gebouw zou begin komend jaar klaar moeten zijn :o

60 m2 tweekamerflat met een balkonnetje, op de vierde verdieping van een vijf-verdiepingen-gebouw in een setje van drie gebouwen. Glas van vloer tot plafond naar het balkon toe. _O_
pi_205822608
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 17:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb misschien een appartement gevonden :o

Kreeg vandaag een mailtje dat ik ben ingeloot voor nieuwbouw :o

Een tijdje geleden had ik het over dit nieuwbouwproject en dat ze eisen dat je ofwel een vast contract ofwel een werkgeversverklaring en nog 6+ maanden te gaan hebt. Nou heb ik nog 5,5 maand te gaan dus ik zal maar even moeten gaan bellen met het "verhuurteam" :X
De werkgeversverklaring lijkt wel in orde te komen. Ik vond het spannend om te vragen, maar ze geven op mijn werk inderdaad ook makkelijk zo'n verklaring af (de opmerking was "tenzij je bar slecht werk af zou leveren maar dan had je dat al gehoord") _O-

Zodra ik m'n werkgeversverklaring heb en ingestuurd heb, gaan ze "het dossier beoordelen" en dan hoor ik of ik het word.

En het gebouw zou begin komend jaar klaar moeten zijn :o

60 m2 tweekamerflat met een balkonnetje, op de vierde verdieping van een vijf-verdiepingen-gebouw in een setje van drie gebouwen. Glas van vloer tot plafond naar het balkon toe. _O_
Oeh, gaaf. Duimen dus.
En fijn, boven en onderburen (en links en rechts?) die voor je stoken. Da's mooi in deze tijd.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205822612
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 16:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe is het bij jullie ziekenboeg?
Gaat goed :) hij eet weer uit zichzelf en hij is ook aangekomen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 september 2022 @ 17:57:18 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205822882
Lekker deze vrije dag. Eerst kapper, nieuwe schoenen gekocht. Toko gehaald :)
Eerste ep LOTR gezien. Nu laatste ep All or Nothing Arsenal.

Morgen aan de wandel. Renkum - Arnhem van het Limespad :). En daarna op de thee/diner bij @Kaatje1 ;)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205823054
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 17:57 schreef borisz het volgende:
Lekker deze vrije dag. Eerst kapper, nieuwe schoenen gekocht. Toko gehaald :)
Eerste ep LOTR gezien. Nu laatste ep All or Nothing Arsenal.

Morgen aan de wandel. Renkum - Arnhem van het Limespad :). En daarna op de thee/diner bij @:kaatje1 ;)
Kaatje hosselaar :P
Ik ga er volgende week op bezoek *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205823079
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 17:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb misschien een appartement gevonden :o

Kreeg vandaag een mailtje dat ik ben ingeloot voor nieuwbouw :o

Een tijdje geleden had ik het over dit nieuwbouwproject en dat ze eisen dat je ofwel een vast contract ofwel een werkgeversverklaring en nog 6+ maanden te gaan hebt. Nou heb ik nog 5,5 maand te gaan dus ik zal maar even moeten gaan bellen met het "verhuurteam" :X
De werkgeversverklaring lijkt wel in orde te komen. Ik vond het spannend om te vragen, maar ze geven op mijn werk inderdaad ook makkelijk zo'n verklaring af (de opmerking was "tenzij je bar slecht werk af zou leveren maar dan had je dat al gehoord") _O-

Zodra ik m'n werkgeversverklaring heb en ingestuurd heb, gaan ze "het dossier beoordelen" en dan hoor ik of ik het word.

En het gebouw zou begin komend jaar klaar moeten zijn :o

60 m2 tweekamerflat met een balkonnetje, op de vierde verdieping van een vijf-verdiepingen-gebouw in een setje van drie gebouwen. Glas van vloer tot plafond naar het balkon toe. _O_
Wat tof!!
Heb je een werkgeversverklaring of ook intentieverklaring? (Eerste is alleen verklaring van je loon etc, tweede is dat ze aangeven je in vaste dienst te willen nemen na einde van huidige tijdelijke contract).
Ga je ze sowieso bellen? Lijkt me lastige afweging, aan ene kant wil je geen slapende honden wakker maken (wie weet lezen ze over die 5.5 maand heen als ze intentieverklaring zien) en aan andere kant zou ook zonde zijn als ze je dan blind afwijzen zonder dat je daarna nog erover kunt communiceren.

Welke gegevens moest je ook alweer al insturen voor die loting? Zat daar ook al iets over je contract etc bij?
pi_205823094
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 17:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb misschien een appartement gevonden :o

Kreeg vandaag een mailtje dat ik ben ingeloot voor nieuwbouw :o

Een tijdje geleden had ik het over dit nieuwbouwproject en dat ze eisen dat je ofwel een vast contract ofwel een werkgeversverklaring en nog 6+ maanden te gaan hebt. Nou heb ik nog 5,5 maand te gaan dus ik zal maar even moeten gaan bellen met het "verhuurteam" :X
De werkgeversverklaring lijkt wel in orde te komen. Ik vond het spannend om te vragen, maar ze geven op mijn werk inderdaad ook makkelijk zo'n verklaring af (de opmerking was "tenzij je bar slecht werk af zou leveren maar dan had je dat al gehoord") _O-

Zodra ik m'n werkgeversverklaring heb en ingestuurd heb, gaan ze "het dossier beoordelen" en dan hoor ik of ik het word.

En het gebouw zou begin komend jaar klaar moeten zijn :o

60 m2 tweekamerflat met een balkonnetje, op de vierde verdieping van een vijf-verdiepingen-gebouw in een setje van drie gebouwen. Glas van vloer tot plafond naar het balkon toe. _O_
Overheen gelezen! Wat tof *O* En administratief nog even spannend dus *duimduim*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205823158
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 18:28 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Wat tof!!
Heb je een werkgeversverklaring of ook intentieverklaring? (Eerste is alleen verklaring van je loon etc, tweede is dat ze aangeven je in vaste dienst te willen nemen na einde van huidige tijdelijke contract).
Ga je ze sowieso bellen? Lijkt me lastige afweging, aan ene kant wil je geen slapende honden wakker maken (wie weet lezen ze over die 5.5 maand heen als ze intentieverklaring zien) en aan andere kant zou ook zonde zijn als ze je dan blind afwijzen zonder dat je daarna nog erover kunt communiceren.

Welke gegevens moest je ook alweer al insturen voor die loting? Zat daar ook al iets over je contract etc bij?
Als ik het goed begrijp, is het een intentieverklaring en werkgeversverklaring in één. Als het goed is, zie ik komende week wat ze ervan gemaakt hebben - mijn werk heeft een of ander systeem waar je die verklaring aan moet vragen via een HR website en dan krijg je vanzelf bericht als je manager 'm ondertekend heeft.
Ik wil sowieso bellen zodat ze me niet zonder enig overleg afwijzen. :Y
pi_205823244
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 18:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Als ik het goed begrijp, is het een intentieverklaring en werkgeversverklaring in één. Als het goed is, zie ik komende week wat ze ervan gemaakt hebben - mijn werk heeft een of ander systeem waar je die verklaring aan moet vragen via een HR website en dan krijg je vanzelf bericht als je manager 'm ondertekend heeft.
Ik wil sowieso bellen zodat ze me niet zonder enig overleg afwijzen. :Y
Ahh ja een werkgeversverklaring heeft idd meestal een vraag erop die als intentieverklaring geldt. Top dat je die waarschijnlijk krijgt!

Mijn duimen draaien voor je dat ze over die twee weken te kort contract niet moeilijk gaan doen ^O^
pi_205823380
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 17:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb misschien een appartement gevonden :o

Kreeg vandaag een mailtje dat ik ben ingeloot voor nieuwbouw :o

Een tijdje geleden had ik het over dit nieuwbouwproject en dat ze eisen dat je ofwel een vast contract ofwel een werkgeversverklaring en nog 6+ maanden te gaan hebt. Nou heb ik nog 5,5 maand te gaan dus ik zal maar even moeten gaan bellen met het "verhuurteam" :X
De werkgeversverklaring lijkt wel in orde te komen. Ik vond het spannend om te vragen, maar ze geven op mijn werk inderdaad ook makkelijk zo'n verklaring af (de opmerking was "tenzij je bar slecht werk af zou leveren maar dan had je dat al gehoord") _O-

Zodra ik m'n werkgeversverklaring heb en ingestuurd heb, gaan ze "het dossier beoordelen" en dan hoor ik of ik het word.

En het gebouw zou begin komend jaar klaar moeten zijn :o

60 m2 tweekamerflat met een balkonnetje, op de vierde verdieping van een vijf-verdiepingen-gebouw in een setje van drie gebouwen. Glas van vloer tot plafond naar het balkon toe. _O_
Spannend *O* Ik duim voor je
  vrijdag 2 september 2022 @ 19:28:48 #73
63722 z80
I fink you freaky
pi_205823531
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
:o

Ik ga NU aan mijn vijf TGTG cactus vijgen beginnen :X
Over de lengte doormidden snijden en het vruchtvlees er uit rollen/schuiven. Dit is voor thuis de makkelijkste manier met het minste risico op naalden in je vingers.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205823561
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 19:28 schreef z80 het volgende:

[..]
Over de lengte doormidden snijden en het vruchtvlees er uit rollen/schuiven. Dit is voor thuis de makkelijkste manier met het minste risico op naalden in je vingers.
Die tip stond op de verpakking en werkte wonderwel ^O^
Smaak: Meh.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 2 september 2022 @ 19:43:14 #75
63722 z80
I fink you freaky
pi_205823656
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 19:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Die tip stond op de verpakking en werkte wonderwel ^O^
Smaak: Meh.
Smaak hier is vaak Meh. De vijgen worden te vroeg geplukt en rijpen niet lekker na. En net als peren, bij overrijp niet lekker meer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 2 september 2022 @ 20:20:49 #76
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205824013
Ik zit huisjes te kijken voor de herfst vakantie. Werd enthousiast van een park. En vervolgens google je wat naar ervaringen.... Dramatisch...
Narigheid is, je kan het niet valideren. Maar het feit dat er in die week nog 6 huisjes van 1 type vrij waren was wellicht al een signaal..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205824034
Ik hoop op een app voor @Tele6 *G*
pi_205824271
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 20:20 schreef fietsie het volgende:
Ik zit huisjes te kijken voor de herfst vakantie. Werd enthousiast van een park. En vervolgens google je wat naar ervaringen.... Dramatisch...
Narigheid is, je kan het niet valideren. Maar het feit dat er in die week nog 6 huisjes van 1 type vrij waren was wellicht al een signaal..
Ja maar jij vindt dat park in Overloon ook niets ;)
  vrijdag 2 september 2022 @ 21:07:39 #79
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205824467
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 20:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja maar jij vindt dat park in Overloon ook niets ;)
De nuance: ik zat in de oudere huisjes, ingeklemd tussen alleen maar bouwbusjes en huisjes gevuld met bouwvakkerende mannen.

Het park an sich zou in mijn ogen prachtig zijn als beperkt waren tot hun functie: recreatief gebruik...
En dat speelt bij veel Landal parken; ik keek dus nu naar Aerwinkel en vind dan vooral reviews met "niet schoongemaakt"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205824473
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 20:20 schreef fietsie het volgende:
Ik zit huisjes te kijken voor de herfst vakantie. Werd enthousiast van een park. En vervolgens google je wat naar ervaringen.... Dramatisch...
Narigheid is, je kan het niet valideren. Maar het feit dat er in die week nog 6 huisjes van 1 type vrij waren was wellicht al een signaal..
Naar welke regio wil je?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 2 september 2022 @ 21:09:26 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205824484
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 21:08 schreef Celestien het volgende:

[..]
Naar welke regio wil je?
Het deel van Limburg waar met een gewone fiets nog te fietsen valt, in een park wat wordt schoongemaakt en alleen recreatief wordt gebruikt :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 2 september 2022 @ 21:14:48 #82
63722 z80
I fink you freaky
pi_205824544
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 21:09 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het deel van Limburg waar met een gewone fiets nog te fietsen valt, in een park wat wordt schoongemaakt en alleen recreatief wordt gebruikt :P
Het Heijderbos.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 2 september 2022 @ 21:24:09 #83
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205824612
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2022 21:14 schreef z80 het volgende:

[..]
Het Heijderbos.
Die staat goed bekend? Of bedoel je qua landschappelijke ligging vooral?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 2 september 2022 @ 21:29:43 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_205824685
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 21:24 schreef fietsie het volgende:

[..]
Die staat goed bekend? Of bedoel je qua landschappelijke ligging vooral?
Beide. Staat niet bekent als een zooitje. En veel natuur in en rond het park. Wel wat heuvels en glooiingen maar op een fatsoenlijke fiets goed te doen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 2 september 2022 @ 21:48:22 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205824912
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 21:29 schreef z80 het volgende:

[..]
Beide. Staat niet bekent als een zooitje. En veel natuur in en rond het park. Wel wat heuvels en glooiingen maar op een fatsoenlijke fiets goed te doen.
Thnx
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205824920
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 21:07 schreef fietsie het volgende:

[..]
De nuance: ik zat in de oudere huisjes, ingeklemd tussen alleen maar bouwbusjes en huisjes gevuld met bouwvakkerende mannen.

Het park an sich zou in mijn ogen prachtig zijn als beperkt waren tot hun functie: recreatief gebruik...
En dat speelt bij veel Landal parken; ik keek dus nu naar Aerwinkel en vind dan vooral reviews met "niet schoongemaakt"
Ik plaagde je maar :) Maar zoals eerder verteld herken ik het verder totaal niet. Terwijl ik er toch meerdere keren per jaar kwam. Sinds corona nog maar 2x geweest.


Aerwinkel heb ik verder geen ervaring mee.
  vrijdag 2 september 2022 @ 22:04:14 #87
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205825092
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 21:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik plaagde je maar :) Maar zoals eerder verteld herken ik het verder totaal niet. Terwijl ik er toch meerdere keren per jaar kwam. Sinds corona nog maar 2x geweest.

Hij staat nog op de shortlist... het is ook binnen 3 uur rijden...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 2 september 2022 @ 22:13:01 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205825200
Oh ja, eens kijken of ik in de herfstvakantie nog ergens heen wil. Goeie reminder, schiet alweer op O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205825597
Als alles goed gaat (het is nog heel pril), word ik volgend jaar tante O+ :'(
pi_205826064
Ik lig in een benauwde hotelkamer. Geen airco. Raam zit aan de gallerij dus teveel openzetten voelt ook niet fijn met de inkijk. Meh.
pi_205826103
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 22:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Als alles goed gaat (het is nog heel pril), word ik volgend jaar tante O+ :'(
Wat leuk O+ Tante Vlinder *)

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 23:44 schreef Myraela het volgende:
Ik lig in een benauwde hotelkamer. Geen airco. Raam zit aan de gallerij dus teveel openzetten voelt ook niet fijn met de inkijk. Meh.
Ja, dat is zwaar meh. Gaan jullie er vroeg uit voor de antiekmarkt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205826181
Leuk zeg! Tante Koolwitje :D
pi_205826215
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat is zwaar meh. Gaan jullie er vroeg uit voor de antiekmarkt?
Is wel het plan. Even afwachten wat het weer doet.
pi_205826216
Ik kreeg een doosje met 10 smaken Tony Chocolonely op het werk *O*
Ik probeer af te vallen -O-
Het zijn heel kleine porties *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205826219
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 00:09 schreef Myraela het volgende:

Is wel het plan. Even afwachten wat het weer doet.
Hoop dat jullie nog wel kunnen slapen dan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205826266
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 00:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hoop dat jullie nog wel kunnen slapen dan.
Nou, daar heeft meneer naast me in ieder geval geen probleem mee kan ik je vertellen. :’)

Maar ach, komt goed. En anders ben ik morgen toch wel hyped genoeg.
pi_205826273
10 smaken! Dat is wel tof. Zelfbeheersing bij chocolade is wel lastig.
pi_205826329
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 00:16 schreef Myraela het volgende:

Nou, daar heeft meneer naast me in ieder geval geen probleem mee kan ik je vertellen. :’)

Maar ach, komt goed. En anders ben ik morgen toch wel hyped genoeg.
_O-

Ach, 1 nachtje weinig slaap is meestal geen ramp. Morgen weer thuis in bed of in zelfde hotelkamer?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205826343
Weer lekker naar huis. Blij dat we niet nog een extra nacht erbij hebben geboekt.

Al zitten we al wel, zonder ook maar 1 kraam gezien te hebben, te plannen hoe we volgend jaar weer naar de markt gaan. Ander hotel in ieder geval. Wel echt geweldig uiteten geweest.
pi_205826345
Maar weer een poging doen met een luisterboek aan.
pi_205826378
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 00:29 schreef Myraela het volgende:
Maar weer een poging doen met een luisterboek aan.
Slaap lekker!

Ander hotel klinkt als een goed plan ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205826495
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 22:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Als alles goed gaat (het is nog heel pril), word ik volgend jaar tante O+ :'(
Tante worden is altijd leuk O+
Ik ben het al 5 keer.

Mijn nichtje is nu 6 jaar en ze mag afzwemmen voor haar A-diploma en aangezien ik nu in de buurt woon kan ik haar ook gewoon live zien afzwemmen O+

Vandaag had ze brons gehaald _O_
Iedereen mocht het weten, de volgende keer haalt ze goud _O_
Geef me die goud zei ze ook echt :')

Mijn lievelingsnichtje, zij komt er wel O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205826611
@fietsie door jou werd ik even getriggerd om een stukje geschiedenis te lezen over het ontstaan van vakantieparken.

Mijn vader heeft alle staal en constructie gedaan bij sporthuis centrum, inc de tropische zwembaden _O_

Op de zolder stond altijd een grote tekentafel waar hij vaak was om zijn ideeën uit te werken.

We mochten hem dan ook nooit storen.

Hoe de parken nu zijn geworden, tig keer overgenomen ook sommige parken is om verdrietig van te worden.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205826894
Goedemorgen :O
Tijd voor de eerste bezorgronde.
pi_205826932
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 07:24 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Tijd voor de eerste bezorgronde.
Waar gaan jullie heen vandaag? In de buurt of ver weg.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205826951
BBQ gisteren was geslaagd. *O*
Om 1 uur in bed en nu wakker worden want straks uh 20 km fietsen voor de theater on tour route. De voorfietsronde, zodat ik over twee weken 75 man weet te begeleiden. :+

Vanmiddag doe ik een O+ dutje O+ en vanavond ga ik in de tuin bij vrienden pizza's uit de pizzaoven eten en bier drinken. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205827038
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 07:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Waar gaan jullie heen vandaag? In de buurt of ver weg.
Rondje Den Haag/Leiden. Even ruim 450 flessen bier bezorgen :D
pi_205827083
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 08:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Rondje Den Haag/Leiden. Even ruim 450 flessen bier bezorgen :D
Wow!!!! _O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205827248
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 08:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Rondje Den Haag/Leiden. Even ruim 450 flessen bier bezorgen :D
Ik heb ook maar even besteld ;)

Voor de ronde van eind september.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205827324
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2022 09:06 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik heb ook maar even besteld ;)

Voor de ronde van eind september.
*O* thanks! We zullen er een mooi pakket van maken.
  Moderator zaterdag 3 september 2022 @ 09:19:20 #111
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205827338
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 23:44 schreef Myraela het volgende:
Ik lig in een benauwde hotelkamer. Geen airco. Raam zit aan de gallerij dus teveel openzetten voelt ook niet fijn met de inkijk. Meh.
Het al dan niet hebben van een airco is een criterium waarop je op booking.com gewoon kunt selecteren :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205827344
Mogge!
Gisteren geborreld bij vrienden, was van plan om t niet te laat te maken, niet gelukt

Veel plezier met de rondrit @Sarabi

Goeie dagen voor @Lonaa heerlijk fietsweer lijkt me. Hopelijk over 14 dagen ook
We have far more in common than that which devides us..
pi_205827801
Zojuist een 14 jarige jongen heel blij kunnen maken met mijn gitaar (en aanverwante artikelen). Gisteravond deal gesloten en vanochtend kwamen ze de spullen ophalen.
Hij was zó blij en hij kan al zo goed spelen :o
Ik hou van MP. O+
pi_205827832
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 01:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Tante worden is altijd leuk O+
Ik ben het al 5 keer.

Mijn nichtje is nu 6 jaar en ze mag afzwemmen voor haar A-diploma en aangezien ik nu in de buurt woon kan ik haar ook gewoon live zien afzwemmen O+

Vandaag had ze brons gehaald _O_
Iedereen mocht het weten, de volgende keer haalt ze goud _O_
Geef me die goud zei ze ook echt :')

Mijn lievelingsnichtje, zij komt er wel O+
Ik was 10 toen ik mijn eerste nichtje kreeg.
Alle nichtjes en neefjes hebben nu zelf ook al volop kinderen _O- Het is een hele grote familie geworden, maar door al het gedoe tussen mijn broers en zussen (en 1 overleden zus) heb ik maar contact met 2 nichtjes.
pi_205827850
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 01:41 schreef mascara-klodder het volgende:
@:fietsie door jou werd ik even getriggerd om een stukje geschiedenis te lezen over het ontstaan van vakantieparken.

Mijn vader heeft alle staal en constructie gedaan bij sporthuis centrum, inc de tropische zwembaden _O_

Op de zolder stond altijd een grote tekentafel waar hij vaak was om zijn ideeën uit te werken.

We mochten hem dan ook nooit storen.

Hoe de parken nu zijn geworden, tig keer overgenomen ook sommige parken is om verdrietig van te worden.
Ik moet meteen aan de Oostappen groep denken.
Hij zal het wel met pijn in zijn hart aanzien dan nu.
pi_205827862
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 07:24 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Tijd voor de eerste bezorgronde.
Oh ik zie nu pas dat jullie regio Rijswijk aandoen, waar mijn zoon+fam woont. Had ik het eerder gezien had je wat bij hem langs kunnen brengen, hij is afgelopen week geopereerd..
Succes!
pi_205827897
Wat leuk, dat gitaar en toebehoren een goeie plek hebben gevonden. w/

Grappig, dat ook bij @Lonaa buiten theatergebeuren wordt georganiseerd in de nazomer. Hier fietst men echter op eigen gelegenheid.
Zal ook wel in meer regio’s zijn. Zoals ook hier op een prachtig fort, in tuinen en boomgaarden en buiten op een plein.
pi_205827987
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 10:33 schreef AnneX het volgende:
Wat leuk, dat gitaar en toebehoren een goeie plek hebben gevonden. w/

Die stond echt al zolang, sinds ik de liefde voor de piano weer helemaal terug heb en dagelijks piano speel, ongebruikt in een hoekje heel zielig te zijn.
Af en toe pakte ik m en tokkelde een paar akkoordjes, maar dan ging ik toch weer blijer verder met pianospelen.
Gitaar leren spelen stond al zolang op mijn bucketlist, dus die kan ik afstrepen.. niet echt verder gekomen dan wat getokkel en alle open akkoorden spelen, maar toch van mijn 58e tot mijn 63e wel met plezier geprobeerd *G*
pi_205828056
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 10:27 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh ik zie nu pas dat jullie regio Rijswijk aandoen, waar mijn zoon+fam woont. Had ik het eerder gezien had je wat bij hem langs kunnen brengen, hij is afgelopen week geopereerd..
Succes!
Ah jammer! Volgende week gaan we in jouw regio bezorgen.
En dankjewel :)
pi_205828285
Nog een beetje kunnen slapen @Myraela? Veel plezier vandaag!

@Sarabi veel succes vandaag!

@Blues wat een fijne nieuwe bestemming voor je gitaar!

@Lonaa dat klinkt heerlijk allemaal O+

Ik vind het heel leuk, en gun het ze ontzettend, maar was gisteravond toch ook wel even een klein beetje verdrietig.
pi_205828297
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 11:40 schreef vlindertje89 het volgende:

Ik vind het heel leuk, en gun het ze ontzettend, maar was gisteravond toch ook wel even een klein beetje verdrietig.
:*
Spoilers!
pi_205828586
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 11:40 schreef vlindertje89 het volgende:

Ik vind het heel leuk, en gun het ze ontzettend, maar was gisteravond toch ook wel even een klein beetje verdrietig.
Ach 😘
We have far more in common than that which devides us..
pi_205828608
Vlinder :*
pi_205828631
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 11:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog een beetje kunnen slapen @:Myraela? Veel plezier vandaag!

@:Sarabi veel succes vandaag!

@:Blues wat een fijne nieuwe bestemming voor je gitaar!

@:Lonaa dat klinkt heerlijk allemaal O+

Ik vind het heel leuk, en gun het ze ontzettend, maar was gisteravond toch ook wel even een klein beetje verdrietig.
Dankjewel

En een dikke knuffel voor jou :*
pi_205828839
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 10:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Die stond echt al zolang, sinds ik de liefde voor de piano weer helemaal terug heb en dagelijks piano speel, ongebruikt in een hoekje heel zielig te zijn.
Af en toe pakte ik m en tokkelde een paar akkoordjes, maar dan ging ik toch weer blijer verder met pianospelen.
Gitaar leren spelen stond al zolang op mijn bucketlist, dus die kan ik afstrepen.. niet echt verder gekomen dan wat getokkel en alle open akkoorden spelen, maar toch van mijn 58e tot mijn 63e wel met plezier geprobeerd *G*
Daar heb ik nog een fillempje van B-)

Dat markt gebeuren in Luik ga ik dus mooi niet melden bij mn.X.
“Huis is vol, geld is op, en we hebben niks nodig” is mijn mantra.

@Vlinder lastig lastig. Verstand en gevoel. 😘

Gister de wasmachine weer op z’n plaats gekregen, nieuwe afvoer van de droger (zoals ik dacht was de vorige verpulverd in loop der jaren). Buurman hielp met schuifdeur terug, want meehelpen lukte mij niet.

Volgende onrust: ben ik mijn rijbewijs kwijt. Nondeju.

Wanneer houdt het op?
pi_205829310
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 12:28 schreef AnneX het volgende:

[..]
Daar heb ik nog een fillempje van B-)

Dat markt gebeuren in Luik ga ik dus mooi niet melden bij mn.X.
“Huis is vol, geld is op, en we hebben niks nodig” is mijn mantra.

@:Vlinder lastig lastig. Verstand en gevoel. 😘

Gister de wasmachine weer op z’n plaats gekregen, nieuwe afvoer van de droger (zoals ik dacht was de vorige verpulverd in loop der jaren). Buurman hielp met schuifdeur terug, want meehelpen lukte mij niet.

Volgende onrust: ben ik mijn rijbewijs kwijt. Nondeju.

Wanneer houdt het op?
Zodra je dat weer gevonden hebt :+
Standaard altijd op dezelfde plek opbergen wil wel eens helpen........ ;)
pi_205829334
Ik heb gisteren ook zo fijn kleding uitgezocht en dingen die ik nooit (meer) draag, verwassen zijn of het label miskoop hebben weggedaan. Rest dat 'nog kan' als huiskleding op een nieuwe plank. Ook anders ingedeeld.
Heb nu een mooi klein rijtje en stapeltje standaard dingen die ik weer met elkaar kan combineren en alles door elkaar en met elkaar kan dragen naar werk.

De 'huis' shirtjes zijn nu wel een enorme stapel _O-
pi_205829373
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 13:09 schreef Blues het volgende:

[..]
Zodra je dat weer gevonden hebt :+
Standaard altijd op dezelfde plek opbergen wil wel eens helpen........ ;)
Het zit standaard in de portemonnaie. Sinds met de mobiel betaald kan worden, zit het met de foon in een hoesje als ik op de fiets naar de lokale super ga.
Daar moet ie uitgegleden zijn 8)7 :X ~O> o|O
Tas omgekeerd, ook fietstas, jaszakken ( niet gedragen).
Maandag maar regelen. Doe ik morgen digitaal aangifte om de kans op terugvinden vandaag nog mogelijk te maken… :R
pi_205829397
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 10:33 schreef AnneX het volgende:
Wat leuk, dat gitaar en toebehoren een goeie plek hebben gevonden. w/

Grappig, dat ook bij @:Lonaa buiten theatergebeuren wordt georganiseerd in de nazomer. Hier fietst men echter op eigen gelegenheid.
Zal ook wel in meer regio’s zijn. Zoals ook hier op een prachtig fort, in tuinen en boomgaarden en buiten op een plein.
Dat fietsen op eigen gelegenheid was tot 3 jaar geleden zo. Gaf toch vrij veel chaos en met kerona moest het allemaal wat gestructureerder. Dat beviel wel in de organisatie. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205829403
Gefietst, dubbele espresso gedronken op het terras, boodschappen gedaan dus dat dutje kan ik vergeten. :+

*stuiter
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205829417
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 13:15 schreef AnneX het volgende:

[..]
Het zit standaard in de portemonnaie. Sinds met de mobiel betaald kan worden, zit het met de foon in een hoesje als ik op de fiets naar de lokale super ga.
Daar moet ie uitgegleden zijn 8)7 :X ~O> o|O
Tas omgekeerd, ook fietstas, jaszakken ( niet gedragen).
Maandag maar regelen. Doe ik morgen digitaal aangifte om de kans op terugvinden vandaag nog mogelijk te maken… :R
Oh ja balen.. ik gebruik ook zo'n hoesje en als dat wat ouder wordt, glijdt mijn OV pas, die altijd bovenin zit, er wel eens half uit }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 03-09-2022 13:36:01 ]
pi_205829585
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 13:21 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh ja balen.. ik gebruik ook zo'n hoesje en als dat wat ouder wordt, glijdt mijn OV pas, die altijd bovenin zit, er wel eens half uit }:|
En dan vind/vond ik het risicovol, dat mensen de bankpas naast de mobiel in zo’n dichtklaphoesje doen.
Wat een sufferd. Moi. :R
pi_205829645
In mijn mobielmapje zit de AH kaart, 2x 5 euro biljetten, rabopas en creditcard, rijbewijs en de OV kaart.
Net een week een nieuw mapje, dus alles wel megastrak :D
pi_205829647
Vanmorgen om een uur of elf bracht ik wat foldermateriaal naar de Barrista aan de overkant. En kreeg een espresso te proeven.
Dat deed mij stuiteren tot nu. Ook een pak bonen gekocht.

De buurman/brouwer heeft een batch bier gebrouwen met koffiebonen en won er vorig jaar een prijs mee in Lyon. w/
pi_205831047
Ik ga naar een concert in een gehucht in de buurt van @Lonaa . Dus we stappen zo vast in de auto, want het is 100 uur rijden en we moeten op tijd een plekje vinden enzo. Dagvullende activiteit wel zo :+

[ Bericht 14% gewijzigd door Clubsoda op 03-09-2022 16:18:31 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205831120
Woah. Warm zeg. Ik lig even op de bank uit te puffen met een coolpack in mijn nek.

We hebben een grote to do lijst. Alle resterende weekenden van september zijn deels of helemaal bezet. Dus nu moeten de dakgoten, beplanting in een border, braamuitroeiing, slepen met stenen, zwembad schoon, sortering van planten in potten en nog 100 dingen.
Spoilers!
pi_205831326
Het is echt warm inderdaad. Ik heb binnen met Lego zitten spelen. Wij gaan zo naar het buurtbuffet. Iedereen neemt wat eten mee en dat delen we onder het genot van een drankje. Ik heb een vegan quiche met spinazie, champignons en tofu in de oven staan.
pi_205831547
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 11:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog een beetje kunnen slapen @:Myraela? Veel plezier vandaag!
Ik heb van half 3 tot half 6 geslapen. Dus nu 18.000 stappen slenteren later stort ik wel een beetje in. Maar heb zo onwijs genoten. O+

Ondanks dat ik had gelezen hoe groot het was, had ik het toch nog onderschat. Wat een kramen! En wat een hoeveelheid mensen door de hele stad.
pi_205831571
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 16:20 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik heb van half 3 tot half 6 geslapen. Dus nu 18.000 stappen slenteren later stort ik wel een beetje in. Maar heb zo onwijs genoten. O+

Ondanks dat ik had gelezen hoe groot het was, had ik het toch nog onderschat. Wat een kramen! En wat een hoeveelheid mensen door de hele stad.
Nog mooie dingen gevonden?
pi_205831616
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 16:22 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Nog mooie dingen gevonden?
Ik heb nog twee van die katten flessen gekocht. Begint een verzameling te worden. :’)

Verder ook heel veel inspiratie opgedaan. En een aantal dingen die ik nooit aan m’n man had voorgesteld omdat ik dacht dat hij het niet tof zou vinden, maar hij vond het toch tof! Dus dat is goede kennis.
  zaterdag 3 september 2022 @ 16:36:22 #141
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205831688
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 01:41 schreef mascara-klodder het volgende:
@:fietsie door jou werd ik even getriggerd om een stukje geschiedenis te lezen over het ontstaan van vakantieparken.

Mijn vader heeft alle staal en constructie gedaan bij sporthuis centrum, inc de tropische zwembaden _O_

Op de zolder stond altijd een grote tekentafel waar hij vaak was om zijn ideeën uit te werken.

We mochten hem dan ook nooit storen.

Hoe de parken nu zijn geworden, tig keer overgenomen ook sommige parken is om verdrietig van te worden.
Ja het businessmodel "vakantie" is blijkbaar enerzijds onvoldoende voor parkvulling, en anderzijds is er in de dag-planning op die parken op de wisselmomenten blijkbaar ook geen tijd / geld / inzicht / motivatie meer voor gedegen onderhoud en schoonmaak. Een paar parken uitgezonderd.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 3 september 2022 @ 16:40:57 #142
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205831732
Hier op de fiets met uk op pad geweest, "een broek ophalen" bij een vintage winkeltje. Ergo, we waren daar, ze vond nog meer leuke dingen, en ze ging met een smile van achter linker oor tot achter rechter oor weer op de weg mee terug.

Bij mijn favo vleeshouwer een 2,4kg procureur kunnen scoren, en op de weg terug: Braaaaaaaand!!
https://lc.nl/friesland/f(...)laasga-27904708.html

Dit konden wij dus van kilometers afstand zien, en was toen in rechte lijn achter mn huis.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205831888
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 16:40 schreef fietsie het volgende:
Hier op de fiets met uk op pad geweest, "een broek ophalen" bij een vintage winkeltje. Ergo, we waren daar, ze vond nog meer leuke dingen, en ze ging met een smile van achter linker oor tot achter rechter oor weer op de weg mee terug.

Bij mijn favo vleeshouwer een 2,4kg procureur kunnen scoren, en op de weg terug: Braaaaaaaand!!
https://lc.nl/friesland/f(...)laasga-27904708.html

Dit konden wij dus van kilometers afstand zien, en was toen in rechte lijn achter mn huis.
Uk O+

Brand -O-
pi_205831902
Ik had 3 bruine bananen liggen.
Dusssss voor t eerst in m'n bestaan maak ik nu dulche de leche om er morgen een banoffee taart mee te maken :9 :9
pi_205831978
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 15:54 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga naar een concert in een gehucht in de buurt van @:Lonaa . Dus we stappen zo vast in de auto, want het is 100 uur rijden en we moeten op tijd een plekje vinden enzo. Dagvullende activiteit wel zo :+
Dan weet ik waar je naar toe gaat. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205832034
:+ Zoveel gehuchten met concerten zijn er blijkbaar niet :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205832195
:W

Ik was naar sportevenement. 3 workshops gedaan waarvan 2 in de volle zon :%
Het was wel leuk. Ik hoop dat ze het volgend jaar weer doen O+
Het was bij B in de buurt, dus ik ben extra vroeg die kant op gegaan zodat ik voordat ik naar de sportdag ging met hem kon ontbijten. Vanmiddag is hij naar een familieding, maar zo samen ontbijten was eigenlijk een heel gezellig idee :D

Ik heb "slechts" 12k stappen achter de rug en 2,5 uur sport. Zit te wachten tot m'n handje nootjes is aangekomen, zodat ik naar de supermarkt kan gaan :')

Het was wel vies druk in de trein met de mensen voor de Airbornemars en voor Zandvoort. :%

@vlindertje89 knuffel *;
@AnneX ik hoop dat het rijbewijs toch nog tevoorschijn komt!
@Clubsoda veel plezier *G*
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 september 2022 @ 17:29:44 #148
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205832386
Groeten uit Arnhem :P @huize Kaatje.

Ik heb nog een kilometer meegelopen met de Airbornemars. Toen ging ik rechtsaf weer het bos in.

https://www.komoot.nl/tour/913363254?ref=aso. Renkum - Arnhem. Heerlijk wandelweer, vooral Schaduw gehad. Oa door Doorwerth en Mariëndaal gelopen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205834036
@borisz uitgezwaaid (denk alleen dat hij het niet zag.

Was leuk om hem na ruim 2,5 jaar (italie meet) weer te zien. Helaas was het te warm om op het balkon te gaan zitten, nu eigenlijk ook nog.

Las over een blije Uk en een blije vader van Uk
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 3 september 2022 @ 20:19:48 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205834090
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 13:52 schreef AnneX het volgende:
Vanmorgen om een uur of elf bracht ik wat foldermateriaal naar de Barrista aan de overkant. En kreeg een espresso te proeven.
Dat deed mij stuiteren tot nu. Ook een pak bonen gekocht.
[ link | afbeelding ]
De buurman/brouwer heeft een batch bier gebrouwen met koffiebonen en won er vorig jaar een prijs mee in Lyon. w/
Melkchocolade Madeleine bonen?? :?

Vaak wel blij verrast qua smaak overigens als Giraffe op tafel komt qua koffie :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 3 september 2022 @ 20:32:26 #151
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205834203
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 20:19 schreef Molo het volgende:

[..]
Melkchocolade Madeleine bonen?? :?

Vaak wel blij verrast qua smaak overigens als Giraffe op tafel komt qua koffie :9
Koffiebonen met de smaak van melkchocolade madeleines lijkt me
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205834261
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 20:19 schreef Molo het volgende:

[..]
Melkchocolade Madeleine bonen?? :?

Vaak wel blij verrast qua smaak overigens als Giraffe op tafel komt qua koffie :9
De espresso, die hij liet proeven vond ik ietwat zurig.
Daarna kwam hij met deze, die wat zoeter van smaak gaat zijn. Vandaar de omschrijving op de verpakking.
Blijkbaar 1e keus bonen na selectie (?) lokaal en de tweede keus gaat naar de grote koffieproducenten.
Misschien moet ik eens een K.v.W. terugkijken over koffiebonen.
De prijs is wel euh nogal euh hoog. 8-)
  zaterdag 3 september 2022 @ 20:41:46 #153
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205834341
House of the Dragon kijken dachten wij, met twee volwassenen erbij kan uk ook best meekijken.
Damn, da's geen 18+ meer, da's gewoon 35+ :P :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205834446
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 20:41 schreef fietsie het volgende:
House of the Dragon kijken dachten wij, met twee volwassenen erbij kan uk ook best meekijken.
Damn, da's geen 18+ meer, da's gewoon 35+ :P :P
Hoe reageerde uk? Was ze het ermee eens?
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 3 september 2022 @ 20:49:53 #155
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205834458
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 20:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe reageerde uk? Was ze het ermee eens?
"Dit is een mooie muur, hier naast de bank."
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 3 september 2022 @ 20:58:32 #156
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205834553
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 20:41 schreef fietsie het volgende:
House of the Dragon kijken dachten wij, met twee volwassenen erbij kan uk ook best meekijken.
Damn, da's geen 18+ meer, da's gewoon 35+ :P :P
Toen ik een jaar of 6 was keek ik deliverance
pi_205834570
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 20:49 schreef fietsie het volgende:

[..]
"Dit is een mooie muur, hier naast de bank."
Gossie. Heb je inmiddels een ander programma gevonden?

@Tuindier je zei, dat jullie een buurt buffet hadden.
Wachten jullie niet tot 24 sept. Nationale 🤪Burendag. Volgens mij doet onze gemeente ook een geldbijdrage.
Ieder jaar in een andere tuin. En dit jaar wordt er door een cateraar van alles geleverd en een eigen bijdrage gevraagd.
Oh, dat zal ik eens overmaken, o.v.v. vegan.
pi_205834679
Voor het eerst sinds Corona weer naar een kerkdienst geweest. Niet dat het normaal veel meer was. Ik ben een bruiloft- begrafenis en kerstbezoeker/zinger.

Maar nu was de lokale koster 60 jaar in dienst _O_ en die vindt ons koor zo enig dat hij graag wilde dat wij samen zingen. Tuulk. Paar Latijnse stukken opgepoetst, gisteren nog een nieuwe erin geknald en gaan met die banaan.
Toch nog een nieuwigheidje: er was een nieuw altaar gearriveerd wat ingewijd werd. Twee man van het koor bijna dood door de wierook :X (wij zitten vrij dicht erop).
Verder blijk ik dan toch degene te zijn die koffie gaat zetten, met de afwas begint (dan wel geholpen word), een koorlid uit een hyperventilatie aanval heb gehaald, een vergeten klapper mee naar huis heb genomen, met het keyboard sjouwt en zowat als enige naar de receptie ging en het envelopje mocht aanbieden.

Koster vond ons mooi, fluisterde in mijn oor dat hij heel hard hoopt dat we met kerst eindelijk weer kunnen komen zingen (ik ook koster! Ik ook!). Daarna nog snel boodschappen gedaan, nu thuis en meteen ranten op FOK! _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 3 september 2022 @ 21:10:45 #159
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205834744
Ik moet bij koster altijd aan worst denken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205834776
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 21:10 schreef derLudolf het volgende:
Ik moet bij koster altijd een worst denken.
:D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205834779
Dat is toch wat: 60 jaar koster💐 en dan op zijn verzoek zingen.
Geen last van galm?
Wij gaan woensdag weer beginnen met repeteren. Dan ben ik zeker 1?2? jaar niet geweest. Alleen wel gezoom’d.

Leuk ouwe beelden van Scheveningen. *O* En actuele. |:(
pi_205834989
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Voor het eerst sinds Corona weer naar een kerkdienst geweest. Niet dat het normaal veel meer was. Ik ben een bruiloft- begrafenis en kerstbezoeker/zinger.

Maar nu was de lokale koster 60 jaar in dienst _O_ en die vindt ons koor zo enig dat hij graag wilde dat wij samen zingen. Tuulk. Paar Latijnse stukken opgepoetst, gisteren nog een nieuwe erin geknald en gaan met die banaan.
Toch nog een nieuwigheidje: er was een nieuw altaar gearriveerd wat ingewijd werd. Twee man van het koor bijna dood door de wierook :X (wij zitten vrij dicht erop).
Verder blijk ik dan toch degene te zijn die koffie gaat zetten, met de afwas begint (dan wel geholpen word), een koorlid uit een hyperventilatie aanval heb gehaald, een vergeten klapper mee naar huis heb genomen, met het keyboard sjouwt en zowat als enige naar de receptie ging en het envelopje mocht aanbieden.

Koster vond ons mooi, fluisterde in mijn oor dat hij heel hard hoopt dat we met kerst eindelijk weer kunnen komen zingen (ik ook koster! Ik ook!). Daarna nog snel boodschappen gedaan, nu thuis en meteen ranten op FOK! _O-
Wat moet de wereld toch zonder jou _O_
Spoilers!
pi_205835025
Onze dag was dus succesvol O+ De pizza's die we net aten ook. We experimenteren per vandaag met deeg en het was nu al beter dan wat we al jaren doen.
Spoilers!
  zaterdag 3 september 2022 @ 21:32:26 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205835157
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Koffiebonen met de smaak van melkchocolade madeleines lijkt me
Dat is toch een super vreemde beschrijving?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 3 september 2022 @ 21:36:53 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205835220
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Onze dag was dus succesvol O+ De pizza's die we net aten ook. We experimenteren per vandaag met deeg en het was nu al beter dan wat we al jaren doen.
Wat was een Eureka moment?

Morgen voor ruim 20 man pizza's bakken met de Ooni
Liep ietsjes uit de hand qua mensen uitnodigen, ben benieuwd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205835224
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat moet de wereld toch zonder jou _O_
Dan pakken andere mensen die klusjes op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205835295
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 21:09 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het deel van Limburg waar met een gewone fiets nog te fietsen valt, in een park wat wordt schoongemaakt en alleen recreatief wordt gebruikt :P
Prachtige keuze O+
Helaas is dat nu net een regio waar ik zelf niet vaak genoeg kom om waardevol advies te kunnen leveren :{
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205835349
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 21:32 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat is toch een super vreemde beschrijving?
Zie overige beschrijvingen https://giraffecoffee.com/?cn-reloaded=1
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 september 2022 @ 21:44:51 #169
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205835366
Zo. Thuis :)
Was gezellig en fijn om @Kaatje1 weer eens te zien :)
De wraps met kip en de salade ook :).

Bonusfoto
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205835394
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 21:36 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat was een Eureka moment?

Morgen voor ruim 20 man pizza's bakken met de Ooni
Liep ietsjes uit de hand qua mensen uitnodigen, ben benieuwd
20 man :o

Er is geen eurekamoment geweest. We zijn al een tijdje niet heel tevreden met ons recept maar namen nooit de tijd om er iets aan te doen. Vandaag hebben we wat meer deeg per pizza gedaan, dat was al beter. Maar het perfecte recept hebben we nog niet. Het blijft wat te crunchy.
Spoilers!
pi_205835414
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dan pakken andere mensen die klusjes op.
Ja, vast wel uiteindelijk :)
Spoilers!
  zaterdag 3 september 2022 @ 22:01:28 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205835600
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 21:44 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zie overige beschrijvingen https://giraffecoffee.com/?cn-reloaded=1
Bizarre beschrijvingen, lekkere koffie hoor, maar dit gaat me te ver. Tikje opgeklopte bullshit. Past ook niet echt bij de Rotterdamse vibe
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 3 september 2022 @ 22:02:54 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205835618
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
20 man :o

Er is geen eurekamoment geweest. We zijn al een tijdje niet heel tevreden met ons recept maar namen nooit de tijd om er iets aan te doen. Vandaag hebben we wat meer deeg per pizza gedaan, dat was al beter. Maar het perfecte recept hebben we nog niet. Het blijft wat te crunchy.
Ja paar mensen zouden komen en toen liep het uit de hand :')
Wordt aanpoten

Aha, ik jou wel van crunchy pizza maar is natuurlijk allemaal heel persoonlijk, en afhankelijk van miljard factoren

Zo even de mozzarella alvast snijden en laten uitlekken iig. Dat scheelt de wereld bij het bakken heb ik gemerkt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 3 september 2022 @ 22:06:41 #174
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205835668
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 20:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gossie. Heb je inmiddels een ander programma gevonden?

We zijn maar verder gegaan met Disenchantment
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 3 september 2022 @ 22:47:25 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205836189
Dat er twee zilvervissen uit je halve zak chips komen wandelen

:') :') :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205836608
quote:
81s.gif Op zaterdag 3 september 2022 22:47 schreef Molo het volgende:
Dat er twee zilvervissen uit je halve zak chips komen wandelen

:') :') :')
Huuuuu :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 3 september 2022 @ 23:18:56 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205836665
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Huuuuu :o
Koos had die zak in de kelder opgeborgen

Niet handig dus :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205836788
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:18 schreef Molo het volgende:
Koos had die zak in de kelder opgeborgen

Niet handig dus :T
Hij was al open? Dus niet via fabriek of zo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 3 september 2022 @ 23:34:19 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205836839
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hij was al open? Dus niet via fabriek of zo?
Ja, open met knijper erop

Ultradom om in de kelder te zetten natuurlijk, I know, maar toch goor _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205836855
Ik dacht eerst even dat je bedoelde dat je de halve zak al op had en er toen twee zilvervisjes uit kwamen. Dan had ik alles weer uitgekotst denk ik :X maar dit is wel ook goor, ja.
pi_205836879
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:34 schreef Molo het volgende:
Ja, open met knijper erop

Ultradom om in de kelder te zetten natuurlijk, I know, maar toch goor _O-
Super goor, maar gelukkig voor anderen dat de beestjes er bij jullie thuis in zijn gekropen en niet in de fabriek oid :r
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 3 september 2022 @ 23:37:46 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205836882
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik dacht eerst even dat je bedoelde dat je de halve zak al op had en er toen twee zilvervisjes uit kwamen. Dan had ik alles weer uitgekotst denk ik :X maar dit is wel ook goor, ja.
Hahaha

Ja ok, snap de verwarring

Ondertussen maar een chocoladecake aan het maken, biertje erbij. Zaterdagavond partynight hoor

Sarcasme was dat uiteraard :B
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205836884
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik dacht eerst even dat je bedoelde dat je de halve zak al op had en er toen twee zilvervisjes uit kwamen. Dan had ik alles weer uitgekotst denk ik :X maar dit is wel ook goor, ja.
Dat dacht ik ook.
Maar in het volg is het heel verstandig om de zak leeg te eten :P
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 3 september 2022 @ 23:38:45 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205836892
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Super goor, maar gelukkig voor anderen dat de beestjes er bij jullie thuis in zijn gekropen en niet in de fabriek oid :r
_O-

Zak zilvervissen _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205836900
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat dacht ik ook.
Maar in het volg is het heel verstandig om de zak leeg te eten :P
Ik heb hier ook nooit last van; halflege zakken in de kast/kelder. O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205836922
Ik moet al bijna kotsen bij het idee }:|
De maden in m'n prullenbak zitten ook nog vers in m'n geheugen. Nog niet gekookt sindsdien :X wat natuurlijk nergens op slaat maar het idee.. (wel gegeten uiteraard, maar dan vers gehaald stokbrood met smeersels of tortillachips met guacamole enzo)
pi_205836985
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb hier ook nooit last van; halflege zakken in de kast/kelder. O-)
Ik heb geen kelder _O-

Al moet ik wel bekennen dat ik @borisz vandaag sinaasappelsap aan bood die er niet best uit zag (doorzichtige fles). Bleek uit 2021 te komen. Toen ik m leeggoot blubde het spul
We have far more in common than that which devides us..
pi_205836996
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:47 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik heb geen kelder _O-

Al moet ik wel bekennen dat ik @:borisz vandaag sinaasappelsap aan bood die er niet best uit zag (doorzichtige fles). Bleek uit 2021 te komen. Toen ik m leeggoot blubde het spul
Gatverdamme :D

Hou allemaal eens op met jullie smerige verhalen over eten. _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 3 september 2022 @ 23:50:33 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205837027
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb geen kelder _O-

Al moet ik wel bekennen dat ik @:borisz vandaag sinaasappelsap aan bood die er niet best uit zag (doorzichtige fles). Bleek uit 2021 te komen. Toen ik m leeggoot blubde het spul
Wij serveerden vanmiddag ijsthee met structuur aan een vriend _O-

Drinken nooit frisdranken zelf, dus mja :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205837029
Ik had ook maden in de vuilnisbak een paar dagen geleden. Door de blikjes kattenvoer denk ik. Ik kan er best prima tegen gelukkig. Ik baal er wel van want het levert me werk en gedoe op.
Spoilers!
pi_205837039
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb geen kelder _O-

Al moet ik wel bekennen dat ik @:borisz vandaag sinaasappelsap aan bood die er niet best uit zag (doorzichtige fles). Bleek uit 2021 te komen. Toen ik m leeggoot blubde het spul
_O_
Spoilers!
  zaterdag 3 september 2022 @ 23:51:22 #192
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205837043
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Gatverdamme :D

Hou allemaal eens op met jullie smerige verhalen over eten. _O-
Smeerlapperij O+

Jij werkt in een ziekenhuis, je ziet vast zat rans om je beetje ongevoelig voor goorheid te hebben gemaakt toch? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205837071
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:51 schreef Molo het volgende:
Smeerlapperij O+

Jij werkt in een ziekenhuis, je ziet vast zat rans om je beetje ongevoelig voor goorheid te hebben gemaakt toch? :D
Nou ja, er is niets wat zo smerig is als de inhoud van een abces, dus wat dat betreft valt dit allemaal wel mee :Y) (die geur blijft gerust 3 dagen in je neus ronddwalen)

Alhoewel ik ooit een arts vroeg wat het allersmerigste was wat hij had meegemaakt en dat bleek een vergeten tampon van een paar maanden oud te zijn. Gelukkig deelde ik die ervaring niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 3 september 2022 @ 23:56:35 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205837097
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou ja, er is niets wat zo smerig is als de inhoud van een abces, dus wat dat betreft valt dit allemaal wel mee :Y) (die geur blijft gerust 3 dagen in je neus ronddwalen)

Alhoewel ik ooit een arts vroeg wat het allersmerigste was wat hij had meegemaakt en dat bleek een vergeten tampon van een paar maanden oud te zijn. Gelukkig deelde ik die ervaring niet.
Diepe decubitus bij iemand met dwarslaesie (dus sowieso nul gevoel of mobiliteit het te checken) bleef lang in mijn neus plakken qua geur

Die tampon _O- :r :r :r :r :r
Ultieme rans dat ja :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205837116
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:56 schreef Molo het volgende:
Diepe decubitus bij iemand met dwarslaesie (dus sowieso nul gevoel of mobiliteit het te checken) bleef lang in mijn neus plakken qua geur
Ik ruik dit nu dus gewoon. -O-

Wat is geur toch een mooi iets in de hersenen O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205837180
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou ja, er is niets wat zo smerig is als de inhoud van een abces, dus wat dat betreft valt dit allemaal wel mee :Y) (die geur blijft gerust 3 dagen in je neus ronddwalen)

Alhoewel ik ooit een arts vroeg wat het allersmerigste was wat hij had meegemaakt en dat bleek een vergeten tampon van een paar maanden oud te zijn. Gelukkig deelde ik die ervaring niet.
Ik kan de smaak van de inhoud van een abces ook afraden.
Spoilers!
  zondag 4 september 2022 @ 00:09:47 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205837244
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ruik dit nu dus gewoon. -O-

Wat is geur toch een mooi iets in de hersenen O+
Intrigerend wel hè :D

Gr gr uit de mentale kroeg

* Molo drinkt nog slok van blik Hertog Jan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205837281
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 00:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan de smaak van de inhoud van een abces ook afraden.
Had je een abces in je mond? :X Brrrrrr
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205837356
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 00:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Had je een abces in je mond? :X Brrrrrr
Ja, op mijn bovenkaak. Het was fascinerend. Ook flink pijnlijk trouwens. Na een paar dagen werd ik wakker van 'iets'. Ik kon er even de vinger niet op leggen maar toen ik wakkerder werd snapte ik dat het vocht langzaam uit mijn abces sijpelde. De huisartsenpost zei dat ik vaak moest spoelen. Na een nachtje op de bank met water en een spuugbak was er niets meer aan de hand.

Gelukkig kwam het vocht er langzaam uit. In je slaap gewaterboard worden door je eigen abcesvocht lijkt me niet heel aangenaam :o
Spoilers!
  zondag 4 september 2022 @ 00:24:47 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205837398
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 00:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, op mijn bovenkaak. Het was fascinerend. Ook flink pijnlijk trouwens. Na een paar dagen werd ik wakker van 'iets'. Ik kon er even de vinger niet op leggen maar toen ik wakkerder werd snapte ik dat het vocht langzaam uit mijn abces sijpelde. De huisartsenpost zei dat ik vaak moest spoelen. Na een nachtje op de bank met water en een spuugbak was er niets meer aan de hand.

Gelukkig kwam het vocht er langzaam uit. In je slaap gewaterboard worden door je eigen abcesvocht lijkt me niet heel aangenaam :o
Fascinerend toch, die lijven van ons :D

Ook eens gehad, is echt magisch, smerig èn een extreme opluchting als ie knapt hè :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205837423
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 00:24 schreef Molo het volgende:

[..]
Fascinerend toch, die lijven van ons :D

Ook eens gehad, is echt magisch, smerig èn een extreme opluchting als ie knapt hè :D
Inderdaad. Al kwam de echte opluchting pas toen het abces leeg was :D
Spoilers!
  zondag 4 september 2022 @ 00:33:54 #202
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205837456
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 00:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Inderdaad. Al kwam de echte opluchting pas toen het abces leeg was :D
Niets zo'n leuke klus, als het uitdrukken van drab en pus _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205837866
Oh het gaat over gore dingen. O+

De pizza-party met 8 man en de Ooni was een succes *O* Goede pizza's, leuk gezelschap, lekker bier.
Natuurlijk werd het wel weer sluitingstijd in de kroeg want zo rol ik, blijkbaar, altijd :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205837867
Morgen ga ik echt vies hard vegeteren.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205837931
Ik had nog kunnen slapen. Beetje jammer weer.
Spoilers!
pi_205837955
Goedemorgen :W
Tijd voor de 2e bezorgdag.
Wel lekker rustig dagje vergeleken met gisteren, we zijn in ieder geval op tijd terug voor F1.
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 september 2022 @ 08:07:52 #207
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205838005
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb geen kelder _O-

Al moet ik wel bekennen dat ik @:borisz vandaag sinaasappelsap aan bood die er niet best uit zag (doorzichtige fles). Bleek uit 2021 te komen. Toen ik m leeggoot blubde het spul
Ja de inhoud in die fles zag er bijzonder uit _O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205838009
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 08:07 schreef borisz het volgende:

[..]
Ja de inhoud in die fles zag er bijzonder uit _O-
Heeft ze verder wel goed voor je gezorgd? :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 september 2022 @ 08:42:46 #209
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205838113
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 08:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Heeft ze verder wel goed voor je gezorgd? :P
Zeker :Y)

Nog twee flinke etappes en dan sta ik op de Duivelsberg :o. Wordt nog wel 2x 25km :+ Arnhem - Bemmel. Bemmel - Berg en Dal via Nijmegen.
Hopelijk over drie of vier weken weer een deel
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205838178
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 20:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
@:Tuindier je zei, dat jullie een buurt buffet hadden.
Wachten jullie niet tot 24 sept. Nationale 🤪Burendag. Volgens mij doet onze gemeente ook een geldbijdrage.
Ieder jaar in een andere tuin. En dit jaar wordt er door een cateraar van alles geleverd en een eigen bijdrage gevraagd.
Oh, dat zal ik eens overmaken, o.v.v. vegan.
De kans op goed weer is nu groter, en eerlijk gezegd vind ik een bijdrage van de gemeente en beetje zonde, wij kunnen allemal prima voor onszelf zorgen.

Hier gewoon op het veldje aan het einde van de straat, je sluit dus onderweg al aan bij de stoet van andere buren die stoelen, wijnglazen en -koelers en hapjes dragen. Weinig organisatiewerk, niemand zit met zooi in huis, en ik heb nu hoofdpijn :Y). 't Was erg gezellig.

De ranzige verhalen hier negeer ik even.
pi_205838278
Ik heb Fermiere yoghurt meegenomen uit Frankrijk. Dat is echt de beste yoghurt. O+
  zondag 4 september 2022 @ 09:18:38 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205838292
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 09:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb Fermiere yoghurt meegenomen uit Frankrijk. Dat is echt de beste yoghurt. O+
Zéker!

Kun je die cultuur niet mengen met volle melk om het zelf verder te fixen hier in Nederland?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205838354
Albert Heijn moet ze gewoon weer verkopen. Waarom zijn ze daarmee gestopt? Ze zijn ook met die geweldige andere toetjes in leuke kleurde potjes. Van Pots en co, die waren ook top. En van Gu hebben ze ook maar weinig smaken, dus eigenlijk haten ze ons gewoon.
  zondag 4 september 2022 @ 09:37:22 #214
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205838399
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 09:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb Fermiere yoghurt meegenomen uit Frankrijk. Dat is echt de beste yoghurt. O+
Zelf maken met verse melk en room?
Yoghurt maken is relatief heel gemakkelijk
  Moderator zondag 4 september 2022 @ 09:41:34 #215
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205838420
quote:
81s.gif Op zaterdag 3 september 2022 22:47 schreef Molo het volgende:
Dat er twee zilvervissen uit je halve zak chips komen wandelen

:') :') :')
Je moet die beesten ook geen kans geven :P Door vreten >:)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 4 september 2022 @ 09:48:10 #216
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205838459
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had ook maden in de vuilnisbak een paar dagen geleden.
Beetje standaard hier in de Biobak in de zomer
  zondag 4 september 2022 @ 09:49:38 #217
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205838464
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja, open met knijper erop

Ultradom om in de kelder te zetten natuurlijk, I know, maar toch goor _O-
Ik seal al dat soort zakken dicht met de lasfunctie van de vacumeerder.
pi_205838565
Wel lekker bijlezen zo tijdens het ontbijt :+ _O-z
I solemnly swear i'm up to no good
pi_205838627
Waar is @Barreltje eigenlijk gebleven?
Spoilers!
pi_205838788
Yoga retraite? :+
pi_205838855
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar is @:barreltje eigenlijk gebleven?
Dat vroeg ik me gisteren ook al af....
Hopelijk is alles goed.
pi_205838989
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 10:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wel lekker bijlezen zo tijdens het ontbijt :+ _O-z
Ehm ..dat deed ik dus ook _O-
pi_205839431
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 10:36 schreef Tuindier het volgende:
Yoga retraite? :+
:D

@morgane is ook weer terug. w/

Veel appels in de schaal werd appel plaattaart :Y)
pi_205839536
Toch een beetje alsof er ranzige beesten over de tafel kruipen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205839791
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 12:14 schreef Vanyel het volgende:
Toch een beetje alsof er ranzige beesten over de tafel kruipen.
[ afbeelding ]
_O-
pi_205839792
:W

Mijn avonturen van de ochtend.
Blues in CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #37

:')

[ Bericht 15% gewijzigd door Blues op 04-09-2022 13:06:31 ]
pi_205839814
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 11:05 schreef Yinny het volgende:

Ehm ..dat deed ik dus ook _O-
Snel gescrolled want ik zit in een zoete taart :+
pi_205840006
Bezorgen ging vlotjes. Nu nog even dobberen in het zwembad, wat een heerlijk weer O+
pi_205840045
quote:
Precies de smaak van onze weizenbock :D
pi_205840832
Wat gaat ik doen met mijn courgettes?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 4 september 2022 @ 14:07:14 #231
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205840873
Zo. Lekker gesport. Was super lekker weer buiten, al waait het wel wat onnodig hard.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205840911
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 14:04 schreef Vanyel het volgende:
Wat gaat ik doen met mijn courgettes?
Heel veel soep maken. Raspen en invriezen
We have far more in common than that which devides us..
pi_205841670
Oh jongens... het is zaaaaalig :9~
pi_205841726
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 14:52 schreef Blues het volgende:
Oh jongens... het is zaaaaalig :9~ [ afbeelding ]
Dit soort plaatjes vraag om een rondje Nederland door jullie ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_205841765
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 00:33 schreef Molo het volgende:

[..]
Niets zo'n leuke klus, als het uitdrukken van drab en pus _O_
Dit. In kruissteek in een lijstje O+

Luie dag vandaag. Uitgeslapen, wasjes gedaan, gebadderd en sollicitatie geschreven.
Dadelijk wat voorkoken van mijn groente pakketten. Gelukkig zat er ook best wat in wat langer houdbaar was.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205841773
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 14:52 schreef Blues het volgende:
Oh jongens... het is zaaaaalig :9~ [ afbeelding ]
Die ziet er geweldig uit _O_ :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205841879
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:


Dit soort plaatjes vraag om een rondje Nederland door jullie ;)
Zoiets als Sarabi doet zeker :D
Dozen met banoffee pie achterin en gaan *O*
pi_205841903
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 13:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Precies de smaak van onze weizenbock :D
Bier besteld :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205841941
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 15:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

Bier besteld :D
:D
pi_205842046
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 15:02 schreef Blues het volgende:

[..]
Zoiets als Sarabi doet zeker :D
Dozen met banoffee pie achterin en gaan *O*
Strak plan. Dit lust ik wel, bier niet 😉
We have far more in common than that which devides us..
pi_205842270
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 15:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Bier besteld :D
:D heel benieuwd wat je er van vindt
pi_205842513
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 15:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Strak plan. Dit lust ik wel, bier niet 😉
Dan heb je het juiste soort bier nog niet geproefd ;)
Of je moet geen alcohol drinken dan is het een ander verhaal natuurlijk.
Je hebt tegenwoordig zo veel verschillende soorten bier dat er toch bijna voor iedereen wel wat is.
pi_205842603
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 15:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dan heb je het juiste soort bier nog niet geproefd ;)
Of je moet geen alcohol drinken dan is het een ander verhaal natuurlijk.
Je hebt tegenwoordig zo veel verschillende soorten bier dat er toch bijna voor iedereen wel wat is.
Ik probeer het af en toe wel eens, zeker wanneer men zegt "dit is zoet, echt wel iets voor jou" en brrrr Er zit een nasmaak aan die ik heel vies vind. De eerste slok gaat dan wel maar ik blijf het proeven. Heb ik ook bv met cola maar dat vind ik net iets minder vies.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 4 september 2022 @ 15:47:32 #244
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205842765
Ah Ferrari is al aan plan D toe
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205842815
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 15:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik probeer het af en toe wel eens, zeker wanneer men zegt "dit is zoet, echt wel iets voor jou" en brrrr Er zit een nasmaak aan die ik heel vies vind. De eerste slok gaat dan wel maar ik blijf het proeven. Heb ik ook bv met cola maar dat vind ik net iets minder vies.
Toch zou ik jou wel eens wat echt bijzondere bieren willen laten proeven :D
Ik heb wel het idee dat je dan meteen bij dure bieren uitkomt (10-15 euro per fles), maar dan ga je echt weg bij het standaard bier nasmaakje.
pi_205842818
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 15:47 schreef fietsie het volgende:
Ah Ferrari is al aan plan D toe
Andere teams saboteren?
  zondag 4 september 2022 @ 15:50:40 #247
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205842851
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 15:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Andere teams saboteren?
Meestal gaan ze dan de coureurs consulteren toch?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205842986
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 15:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Toch zou ik jou wel eens wat echt bijzondere bieren willen laten proeven :D
Ik heb wel het idee dat je dan meteen bij dure bieren uitkomt (10-15 euro per fles), maar dan ga je echt weg bij het standaard bier nasmaakje.
Dat geef ik niet eens zo vaak uit aan een fles wijn :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_205843101
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 15:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat geef ik niet eens zo vaak uit aan een fles wijn :D
Snap ik :)
pi_205843122
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 16:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Snap ik :)
Drink nu, wanneer ik water zat ben, orange spritz. Zo lekker.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 4 september 2022 @ 16:09:59 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205843340
Ik zit F1 te kijken maar moet ook eigenlijk de BBQ starten voor een langzame garing van een stukje fricandeau...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 4 september 2022 @ 16:20:57 #252
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205843661
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 15:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dan heb je het juiste soort bier nog niet geproefd ;)
Of je moet geen alcohol drinken dan is het een ander verhaal natuurlijk.
Je hebt tegenwoordig zo veel verschillende soorten bier dat er toch bijna voor iedereen wel wat is.
Was vrijdag weer in Ermelo bij die bier winkel *O*
Ze hadden ineens heel veel nieuwe smaken fruitbier.
Ik had ook chocolade blond (of was het wit?) Goor!!! :D
pi_205843762
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 16:20 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Was vrijdag weer in Ermelo bij die bier winkel *O*
Ze hadden ineens heel veel nieuwe smaken fruitbier.
Ik had ook chocolade blond (of was het wit?) Goor!!! :D
Dat klinkt heel bijzonder :D Heb jij ook al ooit zo'n pastry/smoothie bier op?

Wij staan over ruim een maand in die winkel om onze bockbieren te laten proeven.
  zondag 4 september 2022 @ 16:25:24 #254
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205843797
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 16:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat klinkt heel bijzonder :D Heb jij ook al ooit zo'n pastry/smoothie bier op?

Wij staan over ruim een maand in die winkel om onze bockbieren te laten proeven.
Nee denk het niet. wel keer milkshake ipa, ;(
Valse smaken erop zetten. Is helemaal niet zoet :D
pi_205843960
Bierproefmeet *O*
  zondag 4 september 2022 @ 16:31:25 #256
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205844057
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 16:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat klinkt heel bijzonder :D Heb jij ook al ooit zo'n pastry/smoothie bier op?

Wij staan over ruim een maand in die winkel om onze bockbieren te laten proeven.
Kom je nog langs Vianen NB ergens deze tour? Mijn vriendje wil toch een paar losse flesjes van die bock proberen. :D
Anders komt hij ze wel halen als dat makkelijker is.
pi_205844073
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 16:29 schreef Blues het volgende:
Bierproefmeet *O*
-O- * Kaatje1 neemt dan wel een flesje wijn mee
We have far more in common than that which devides us..
pi_205844152
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 16:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Nee denk het niet. wel keer milkshake ipa, ;(
Valse smaken erop zetten. Is helemaal niet zoet :D
Awww nee dat is niet perse zoet


quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 16:29 schreef Blues het volgende:
Bierproefmeet *O*
*O*

quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 16:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Kom je nog langs Vianen NB ergens deze tour? Mijn vriendje wil toch een paar losse flesjes van die bock proberen. :D
Anders komt hij ze wel halen als dat makkelijker is.
Zondag gaan we naar die regio :)
Edit: Onee das de andere Vianen, waar begint jullie postcode ook al weer mee?
  zondag 4 september 2022 @ 16:36:07 #259
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205844207
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 16:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Awww nee dat is niet perse zoet
[..]
*O*
[..]
Zondag gaan we naar die regio :)
Edit: Onee das de andere Vianen, waar begint jullie postcode ook al weer mee?
54 ik zag hem niet tussen je lijstje
  zondag 4 september 2022 @ 16:37:49 #260
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205844263
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 16:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
-O- * Kaatje1 neemt dan wel een flesje wijn mee
Bubbels! *O*
pi_205844268
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 16:36 schreef gcjoel het volgende:

[..]
54 ik zag hem niet tussen je lijstje
Ah dat is de regio waarin we altijd gratis bezorgen :)

Dan kunnen we een keer in de lunchpauze of in de avond komen bezorgen.
  zondag 4 september 2022 @ 16:43:05 #262
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205844398
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 16:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ah dat is de regio waarin we altijd gratis bezorgen :)

Dan kunnen we een keer in de lunchpauze of in de avond komen bezorgen.
Ok dan kies ik die optie.
  zondag 4 september 2022 @ 16:49:00 #263
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205844544
-

[ Bericht 100% gewijzigd door fietsie op 04-09-2022 16:49:24 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 september 2022 @ 16:49:32 #264
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205844557
Vermakelijke race
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205844740
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 16:09 schreef fietsie het volgende:
Ik zit F1 te kijken maar moet ook eigenlijk de BBQ starten voor een langzame garing van een stukje fricandeau...
Nu kan het! *O*
  zondag 4 september 2022 @ 16:58:46 #266
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205844754
Ik zit te wachten op een "O ja, we hebben opnieuw gemeten en Max was te snel over de streep bij de herstart" document...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205845646
:W

Vanochtend 8 km gelopen, vanmiddag 90 km gefietst, nu zit ik aan een gigantische bak pastasalade. Nog eens kijken wat ik voor toetje wil, want ik heb daar veel ruimte voor gemaakt vandaag 8-)

Het plan was 80 km, maar dat kwam met de route niet helemaal uit. Ik wilde langs de Rijn fietsen, maar die heeft maar een beperkt aantal oversteekmogelijkheden :P
Dus was ik bij ca 80 km in Groesbeek en er HELEMAAL KLAAR MEE. Zul je altijd hebben _O-
pi_205845657
Begrijp ik nou goed dat @Lonaa @Molo en @sigme alledrie dezelfde pizza-oven hebben? Of zijn jullie bij elkaar Ooni-pizza gaan eten?
  zondag 4 september 2022 @ 17:59:27 #269
63722 z80
I fink you freaky
pi_205845694
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 17:53 schreef Tele6 het volgende:
:W

Vanochtend 8 km gelopen, vanmiddag 90 km gefietst, nu zit ik aan een gigantische bak pastasalade. Nog eens kijken wat ik voor toetje wil, want ik heb daar veel ruimte voor gemaakt vandaag 8-)

Het plan was 80 km, maar dat kwam met de route niet helemaal uit. Ik wilde langs de Rijn fietsen, maar die heeft maar een beperkt aantal oversteekmogelijkheden :P
Dus was ik bij ca 80 km in Groesbeek en er HELEMAAL KLAAR MEE. Zul je altijd hebben _O-
Langs de Rijn fietsen en in Groesbeek uitkomen. Ergens gaat er wat niet goed. Tenzij gister Groesbeek verplaatst is. Vrijdag lag deze nog op zijn normale plek.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205845724
quote:
11s.gif Op zondag 4 september 2022 17:59 schreef z80 het volgende:

[..]
Langs de Rijn fietsen en in Groesbeek uitkomen. Ergens gaat er wat niet goed. Tenzij gister Groesbeek verplaatst is. Vrijdag lag deze nog op zijn normale plek.
Huh?

--> Arnhem (brug over) --> Westervoort --> Pannerden --> Emmerich (brug over) --> Kleve --> Kranenburg --> Groesbeek --> huis ;)
  zondag 4 september 2022 @ 18:02:56 #271
63722 z80
I fink you freaky
pi_205845728
Drive of the day.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 4 september 2022 @ 18:04:38 #272
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205845741
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 17:54 schreef Tele6 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat @:Lonaa @:Molo en @:sigme alledrie dezelfde pizza-oven hebben? Of zijn jullie bij elkaar Ooni-pizza gaan eten?
Ik was niet met hen, heb iig vrijwel dezelfde als Sigme

28 pizza's en 2 mislukte verder, bijna tijd voor rust hier
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 4 september 2022 @ 18:05:16 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205845748
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 18:02 schreef z80 het volgende:
Drive of the day.
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opperbaas dit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 4 september 2022 @ 18:07:15 #274
63722 z80
I fink you freaky
pi_205845775
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 18:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Huh?

--> Arnhem (brug over) --> Westervoort --> Pannerden --> Emmerich (brug over) --> Kleve --> Kranenburg --> Groesbeek --> huis ;)
Tot Kranenburg kan ik het nog volgen. Vanuit daar zou ik Berg en Dal verwachten.
Of Kleve, millingen, Leuth. Of korter Kleve, Keeken, Leuth. En dan richting Nijmegen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205845795
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 18:07 schreef z80 het volgende:

[..]
Tot Kranenburg kan ik het nog volgen. Vanuit daar zou ik Berg en Dal verwachten.
Of Kleve, millingen, Leuth. Of korter Kleve, Keeken, Leuth. En dan richting Nijmegen.
Kranenburg-Groesbeek is veel mooier fietsen, over het fietspad langs dat spoor.
En ik moet ergens heuvels trainen.
Ik vind die weg van Kranenburg naar Beek en Ubbergen echt het saaiste ooit. :s)
  zondag 4 september 2022 @ 18:11:33 #276
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205845818
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 18:08 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Kranenburg-Groesbeek is veel mooier fietsen, over het fietspad langs dat spoor.
En ik moet ergens heuvels trainen.
Ik vind die weg van Kranenburg naar Beek en Ubbergen echt het saaiste ooit. :s)
Die weg langs het spoor is leuk ja.
pi_205845839
Het voordeel van die weg is ook dat je in de schaduw rijdt. Het was eigenlijk helemaal niet handig om langs de rivier te gaan rijden, want ik reed in de volle zon op de dijk met wind tegen :') dus langs dat spoor, zonder tegenwind en in de schaduw, was een verademing O+
  zondag 4 september 2022 @ 18:20:53 #278
63722 z80
I fink you freaky
pi_205845922
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 18:08 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Kranenburg-Groesbeek is veel mooier fietsen, over het fietspad langs dat spoor.
En ik moet ergens heuvels trainen.
Ik vind die weg van Kranenburg naar Beek en Ubbergen echt het saaiste ooit. :s)
Niet onderlangs bij Beek. Maar vanuit Kranenburg de holdeurn op. De oude kleefsebaan. Een mooie klim door het bos. Kom je boven aan bij tivoli in berg en dal. Bij de rotonde links (tweede afslag) en tweede rechts (min of meer met de weg mee). Richting Heilig Landstichting. Bij de rotonde rechtdoor en je komt bij Heumensoort uit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205846126
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 17:54 schreef Tele6 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat @:Lonaa @:Molo en @:sigme alledrie dezelfde pizza-oven hebben? Of zijn jullie bij elkaar Ooni-pizza gaan eten?
Ik heb m ook niet. 2 vrienden hebben er allebei 1. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 4 september 2022 @ 20:12:14 #280
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205846982
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 15:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik probeer het af en toe wel eens, zeker wanneer men zegt "dit is zoet, echt wel iets voor jou" en brrrr Er zit een nasmaak aan die ik heel vies vind. De eerste slok gaat dan wel maar ik blijf het proeven. Heb ik ook bv met cola maar dat vind ik net iets minder vies.
Ook Liefmans niet?
Zelfs mijn moeder lust dat :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205847056
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ook Liefmans niet?
Zelfs mijn moeder lust dat :D
Geen idee of ik dat ooit gehad heb. Wel iets met kersen (Brr), shandy laatst nog een keer (vond ik heel lang geleden lekker, maar nu ook niet). iets anders (blikje met roze dingetjes erop) ook aan de gootsteen gegeven :D
Er zit (voor mij) een hele vieze nasmaak aan bier.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 4 september 2022 @ 20:23:35 #282
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205847105
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 20:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Geen idee of ik dat ooit gehad heb. Wel iets met kersen (Brr), shandy laatst nog een keer (vond ik heel lang geleden lekker, maar nu ook niet). iets anders (blikje met roze dingetjes erop) ook aan de gootsteen gegeven :D
Er zit (voor mij) een hele vieze nasmaak aan bier.
Liefmans smaakt naar bosvruchtenlimonade (en is er ook in 0.0 % alcohol).
Mijn moeder vindt bier écht vies, maar Liefmans vindt ze lekker. Was hier vandaag en heeft er weer 1 op.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205847123
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Liefmans smaakt naar bosvruchtenlimonade (en is er ook in 0.0 % alcohol).
Mijn moeder vindt bier écht vies, maar Liefmans vindt ze lekker. Was hier vandaag en heeft er weer 1 op.
Wanneer ik het tegenkom zal ik het meenemen. Maar voor nu drink ik ranja _O-
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 4 september 2022 @ 20:27:48 #284
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205847141
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wanneer ik het tegenkom zal ik het meenemen. Maar voor nu drink ik ranja _O-
Enjoy! ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205847318
Waarom zou je jezelf blijven forceren. Het mag best hoor, iets niet lusten. Ik ben juist altijd wel blij als er iets ongezonds is wat ik niet lust. Dat is dan toch al 1 verleiding minder.
  Moderator zondag 4 september 2022 @ 20:49:02 #286
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205847360
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 20:46 schreef Myraela het volgende:
Waarom zou je jezelf blijven forceren. Het mag best hoor, iets niet lusten. Ik ben juist altijd wel blij als er iets ongezonds is wat ik niet lust. Dat is dan toch al 1 verleiding minder.
Sommige ongezonde dingen staan me gewoon tegen (Amerikaans spul ofzo) of bepaalde sauzen lijken me vies.

Nooit geprobeerd maar hoef ik echt niet. Ik hoef er niet meer van te groeien :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 4 september 2022 @ 20:49:28 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205847368
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 20:46 schreef Myraela het volgende:
Waarom zou je jezelf blijven forceren. Het mag best hoor, iets niet lusten. Ik ben juist altijd wel blij als er iets ongezonds is wat ik niet lust. Dat is dan toch al 1 verleiding minder.
Precies
Gebakken of gekookte lever mogen mensen zelf houden, ga ik nooit proberen ook O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205847399
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 20:49 schreef Molo het volgende:

[..]
Precies
Gebakken of gekookte lever mogen mensen zelf houden, ga ik nooit proberen ook O+
Iew, lever, da’s nog erger dan bier. Maar ik blijf stug spruiten proberen. Vroeger at is geen olijven, paprika en nog een paar dingen.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 4 september 2022 @ 20:54:53 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205847425
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 20:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Iew, lever, da’s nog erger dan bier. Maar ik blijf stug spruiten proberen. Vroeger at is geen olijven, paprika en nog een paar dingen.
Waarom dan? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205847455
:r kaas :r

Ik vertel niks nieuws hier :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205847722
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 20:54 schreef Molo het volgende:

[..]
Waarom dan? :D
Ik zie lekker recepten langskomen met als hoofdingredient spruit, ik doe dan wel eens boontjes, of okra er in
We have far more in common than that which devides us..
pi_205847780
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
:r kaas :r

Ik vertel niks nieuws hier :+
We wisten inderdaad al dat jij raar bent ;)
pi_205848582
Had hier iemand last van maden in de kliko? Lees net ergens een tip (geen idee dus of t werkt) doe een paar takjes hedera erin
We have far more in common than that which devides us..
pi_205848948
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 22:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Had hier iemand last van maden in de kliko? Lees net ergens een tip (geen idee dus of t werkt) doe een paar takjes hedera erin
*tuin aanbiedt die lichtelijk hedera overwoekerd is*

Geen maden in de kliko, maar er is al te lang geen hedera meer in beland. Dus :')
Denk dat dat ook komt omdat in het algemeen precies een week uitkom met mijn gft afvalbak in de keuken en dat afval dus alleen op de ophaaldag in de kliko woont.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 4 september 2022 @ 23:19:36 #295
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205849787
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 20:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Iew, lever, da’s nog erger dan bier. Maar ik blijf stug spruiten proberen. Vroeger at is geen olijven, paprika en nog een paar dingen.
Gebakken spruitenstamppot met chorizo ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205849945
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 22:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Had hier iemand last van maden in de kliko? Lees net ergens een tip (geen idee dus of t werkt) doe een paar takjes hedera erin
In m'n prullenbak binnen had ik ze :'(
Inmiddels schoongemaakt, uitgespoeld, nacht buiten, nog keer schoongemaakt, en weer binnen. En klimop in de tuin, dus een paar takjes erin maar proberen, kan sowieso geen kwaad.
pi_205850145
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Gebakken spruitenstamppot met chorizo ^O^
Dat lijkt me dus hartstikke lekker, maar dan komt die hap spruit 😉
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 4 september 2022 @ 23:54:10 #298
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205850167
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 23:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat lijkt me dus hartstikke lekker, maar dan komt die hap spruit 😉
Ze bakken (die spruiten) en die combi met chorizo scheelt voor mij écht :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 4 september 2022 @ 23:54:21 #299
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205850169
Quote ipv edit :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205850226
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 20:19 schreef Kaatje1 het volgende:

Geen idee of ik dat ooit gehad heb. Wel iets met kersen (Brr), shandy laatst nog een keer (vond ik heel lang geleden lekker, maar nu ook niet). iets anders (blikje met roze dingetjes erop) ook aan de gootsteen gegeven :D
Er zit (voor mij) een hele vieze nasmaak aan bier.
Je houdt gewoon niet van bitter :P Zowel bier als spruitjes hebben iets bitters.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205850272
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 23:32 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
In m'n prullenbak binnen had ik ze :'(
Inmiddels schoongemaakt, uitgespoeld, nacht buiten, nog keer schoongemaakt, en weer binnen. En klimop in de tuin, dus een paar takjes erin maar proberen, kan sowieso geen kwaad.
Ik had ze ook :X

Prullenbak staat nog steeds op het balkon na kokhalzend zitten boenen tussen alle kieren en gaten :')
Mijn vader mag 'm meenemen en de hoge drukspuit erop zetten. Ben er helemaal klaar mee.

Nu gebruik ik gewoon de mini-pedaalemmer en als die vol is dan doe ik 'm dumpen in de vuilnisbak in het park hiernaast :@
Zelfs de middelgrote pedaalemmer is te groot om met deze temperaturen te gebruiken :X
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')