quote:Op donderdag 1 september 2022 23:19 schreef AchJa het volgende:
Heeft Wim Lex ook geen longontsteking? Komt wel dichtbij zo met die Argentijnse vrouw van hem...
Ik stel alleen maar vragen …quote:Op donderdag 1 september 2022 23:20 schreef Sapstengel het volgende:
Maxima komt uit Argentinië
Willem-Alexander heeft longontsteking
🤔
Die is gevaccineerd én lid van het WEF dus die blijft buiten schot.quote:Op donderdag 1 september 2022 23:20 schreef Sapstengel het volgende:
Maxima komt uit Argentinië
Willem-Alexander heeft longontsteking
🤔
Een longontsteking is een vrij algemene reactie van je lichaam op allerlei narigheid die in je longen kan voorkomen. De oorzaak daarvan weten ze nu dus nog nietquote:Op vrijdag 2 september 2022 09:45 schreef theunderdog het volgende:
Als men al weet dat het gaat om een longontsteking, dan is het toch niet zo 'mysterieus'?
Maar dat hoeft toch ook niet?quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:50 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Een longontsteking is een vrij algemene reactie van je lichaam op allerlei narigheid die in je longen kan voorkomen. De oorzaak daarvan weten ze nu dus nog niet
Ik zou het heel knap vinden als je een dubbele longontsteking hebt zonder ernstige ademhalingsklachten, beetje dubbelop.quote:Medina meldde dat de besmette mensen 'ernstige ademhalingsklachten hadden en een dubbele longontsteking'.
Idd. Oprotten met dit soort clickbait voor paniekvogelsquote:Op donderdag 1 september 2022 22:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dit gebeurd zo vaak, alleen nu na corona schiet iedereen in de (anti)paniek modus.
Hebbn ze blijkbaar al uitgesloten.quote:
quote:Authorities are conducting tests but Medina said they have already ruled out Covid-19, flu, influenza types A and B, the legionella bacterial disease and the hantavirus spread by rodents.
Van covid dachten ze dat ook in het begin...quote:Added Hector Sale, president of the Tucuman provincial medical college: "we are not dealing with a disease that causes person-to-person transmission" as no cases have been identified among close contacts of any of the patients.
Neem je voor mij ook een paar rollen mee?quote:Op vrijdag 2 september 2022 01:15 schreef Enchanter het volgende:
Zijn er al boosters te krijgen ?
Morgenochtend ga ik voor de deur van de Jumbo liggen ,zodat ik de eerste ben om toiletpapier in te slaan
Voor jou altijd lieverdquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Neem je voor mij ook een paar rollen mee?
Blijf lekker binnen meid , ik regel het voor jequote:Op vrijdag 2 september 2022 20:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Dank je welIk had ook zelf kunnen gaan maar ik heb een naar kuchje, vandaar.
Heb je die bij de hand?quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:41 schreef Fukushima het volgende:
Even vergelijken met de reacties van het eerste COVID-19 topic
17 januari 2020: NWS / Azië vreest verdere verspreiding coronavirusquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:49 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
17 januari 2020: NWS / Azië vreest verdere verspreiding coronavirus
Dan moet Amalia wel heel snel aan de bak.quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:59 schreef Het_Bokje het volgende:
Is dus gewoon in scene gezet door Wim-Lex zodat ie voor 100% arbeidsongeschikt verklaard kan worden. (maar dan UWV-officieel)
Dat worden skere tijden in huize Lex.
Godverdomme wat een domme post.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch ook niet?
Als men waar weet hoe longontsteking te behandelen.
Bij kinderen komt dat regelmatig voor hoor, longontsteking zonder noemenswaardige ademhalingaproblemen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik zou het heel knap vinden als je een dubbele longontsteking hebt zonder ernstige ademhalingsklachten, beetje dubbelop.
Het is een beetje onduidelijk qua berichtgeving.quote:Op vrijdag 2 september 2022 18:05 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hebbn ze blijkbaar al uitgesloten.
[..]
[..]
Van covid dachten ze dat ook in het begin...
Jij kijkt in elk geval in de spiegel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 00:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Godverdomme wat een domme post.
Slecht nieuws voor de usual doempredikers op twitter die alweer op de pandemietrein zaten.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:11 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Gewoon Legionella maar omdat er zoveel zijn was het bij eerdere testen niet opgevallen.
Wat ik hier in de kranten las dat de bijna iedereen die in kritieke toestand lag/ligt, last heeft van "comorbilidades", dus 2 of meer onderliggende aandoeningen of stoornissen. Misschien dat er veel meer mensen besmet zijn geraakt, maar de zwakkeren hebben het loodje gelegd. Was dat destijds ook niet bij de Floriade? Overigens lees ik nu weer in de krant "onbekende oorzaak", dus iedereen spreekt elkaar weer eens tegen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:51 schreef LaCatastrophe het volgende:
Ik ben blij dat het 'slechts' legionella is. Daar kan iemand idd flink ziek van worden.
Maar 1/3 dood, IC, beademing is best wel heftig.
Kut! Wat moet ik nu met al mijn ingeslagen wc papier doen?quote:Op zaterdag 3 september 2022 18:11 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Gewoon Legionella maar omdat er zoveel zijn was het bij eerdere testen niet opgevallen.
Afvegen en doortrekkenquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Kut! Wat moet ik nu met al mijn ingeslagen wc papier doen?
Ik geloof niet in dit soort stichtingen, er komen mensen die gemakkelijk kunnen werken wekelijks tassen vol boodschappen halen. Ongeveer anderhalf jaar geleden zijn wij hier in de buurt op het plein onder de boom (voor schaduw) begonnen met een hele mooie zelfgemaakte kast en iedereen kan daar iets inzetten of uit halen of ruilen, net wat op jezelf van toepassing is. Een bijkomend voordeel is dat je er snel een gesprekje aangaat en de mensen het pleintje extra schoon houden. Naast levensmiddelen vind je er ook advertenties van klusje gevraagd/aangeboden.quote:
Dan lekker in je kelder bewarenquote:Op zaterdag 3 september 2022 19:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik geloof niet in dit soort stichtingen, er komen mensen die gemakkelijk kunnen werken wekelijks tassen vol boodschappen halen. Ongeveer anderhalf jaar geleden zijn wij hier in de buurt op het plein onder de boom (voor schaduw) begonnen met een hele mooie zelfgemaakte kast en iedereen kan daar iets inzetten of uit halen of ruilen, net wat op jezelf van toepassing is. Een bijkomend voordeel is dat je er snel een gesprekje aangaat en de mensen het pleintje extra schoon houden. Naast levensmiddelen vind je er ook advertenties van klusje gevraagd/aangeboden.
Bewaren voor als je een keer wat verkeerds gegeten hebt?quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Kut! Wat moet ik nu met al mijn ingeslagen wc papier doen?
Hopelijk kunnen ze snel de oorzaak vinden om meer slachtoffers te voorkomen. Vaak is het toch stilstaan warm water in leidingen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:52 schreef flipsen het volgende:
Toch gewoon legionella: https://www.lacapitalmdp.(...)neumonia-en-tucuman/
Daar waren ook de nodige dode veteranen voor nodig hier. Maar tegenwoordig is er in NL idd wel veel aandacht voor. Al zal dat vast ook nog wel bijzonder grote delen van de bevolking compleet voorbij gaan.quote:Op zondag 4 september 2022 01:34 schreef flipsen het volgende:
Ik vind het vooral bizar dat de legionellabacterie hier totaal niet bekend is. Echt niemand weet daar iets van. Terwijl dat in NL toch redelijk bekend is, waar de bacterie zich lekker voelt en hoe je dat redelijk eenvoudig kan voorkomen?
Volgens mij leerde ik dit al op de lagere school, had ook iets met douchen na gym te maken in de sporthal ofzo, dat de douches neit warm genoeg stonden afgesteld. Naja, weet het niet meer precies, maar het was ruim voor de Floriade West Friese Flora. Ik mag al geruime tijd in 40+ postenquote:Op zondag 4 september 2022 01:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar waren ook de nodige dode veteranen voor nodig hier. Maar tegenwoordig is er in NL idd wel veel aandacht voor. Al zal dat vast ook nog wel bijzonder grote delen van de bevolking compleet voorbij gaan.
Ik ken het eigenlijk pas sinds de Floriade, en ik post ook al ff met de 40+ ers meequote:Op zondag 4 september 2022 01:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Volgens mij leerde ik dit al op de lagere school, had ook iets met douchen na gym te maken in de sporthal ofzo, dat de douches neit warm genoeg stonden afgesteld. Naja, weet het niet meer precies, maar het was ruim voor de Floriade. Ik mag al geruime tijd in 40+ posten
Vakantiehuisjes, levensgevaarlijkquote:Op zondag 4 september 2022 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken het eigenlijk pas sinds de Floriade, en ik post ook al ff met de 40+ ers mee![]()
Sindsdien let ik dus wel op met kraantjes/tuinslangen ed die al ff niet meer gebruikt zijn.
Precies, spoelen goffedomme!quote:Op zondag 4 september 2022 01:52 schreef flipsen het volgende:
[..]
Vakantiehuisjes, levensgevaarlijkIk laat dus ook echt de douche eerst 15 minuten lang lopen met de ramen open. Mijn vrouw (Argentijnse) snapt dat nog steeds niet
Dat bedoel ik dus...
Het is 2022 dus Covid-22. Maar het was geen covidquote:
Ik ook. 2 van de 5 dagen naar werk gaan is te veelquote:Op vrijdag 2 september 2022 21:35 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik ben eigenlijk wel weer toe aan een paar maanden lockdown.
In 76 heeft het toch dagen tot weken het nieuws beheerst hoor. Ondanks dat het in een buiteland hier ver vandaan was.quote:Op zondag 4 september 2022 06:58 schreef Pietiserniet het volgende:
Zonder COVID-19 was dit nooit prominent in het nieuws geweest.
is geen virus, zal wel een bacteriele infectie zijn die door inademing komtquote:
Dat valt best tegen. Je moet je inkomen aantonen, maar ook bepaalde uitgaven. Een te duur telefoon- of televisie-abonnement (bijv. een sportzender van een paar euro per maand) en je wordt weggestuurd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 19:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik geloof niet in dit soort stichtingen, er komen mensen die gemakkelijk kunnen werken wekelijks tassen vol boodschappen halen. ...
Ja oke, ik zag het op tv bij een of ander programma over armoede dat een gast iedere week bij een voedselbank 2 volle tassen boodschappen kreeg en daar baseerde ik mijn mening op en vond de kast op het pleintje daarom een goed idee. Nu kunnen ook werkende mensen met een laag inkomen ook geholpen worden, tevens kun je er miskopen/giften inzetten die je zelf niet zou gebruiken en ander en blij mee maken. We vragen wel dat mensen die bij de voedselbank lopen deze kast over te slaan.quote:Op zondag 4 september 2022 12:32 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Dat valt best tegen. Je moet je inkomen aantonen, maar ook bepaalde uitgaven. Een te duur telefoon- of televisie-abonnement (bijv. een sportzender van een paar euro per maand) en je wordt weggestuurd.
West-Friese Flora in Bovenkarspel inderdaad. Ik woonde daar destijds en ging er elk jaar naartoe.quote:Op zondag 4 september 2022 01:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Volgens mij leerde ik dit al op de lagere school, had ook iets met douchen na gym te maken in de sporthal ofzo, dat de douches neit warm genoeg stonden afgesteld. Naja, weet het niet meer precies, maar het was ruim voor de Floriade West Friese Flora. Ik mag al geruime tijd in 40+ posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |