quote:Op donderdag 1 september 2022 23:19 schreef AchJa het volgende:
Heeft Wim Lex ook geen longontsteking? Komt wel dichtbij zo met die Argentijnse vrouw van hem...
Ik stel alleen maar vragen …quote:Op donderdag 1 september 2022 23:20 schreef Sapstengel het volgende:
Maxima komt uit Argentini
Willem-Alexander heeft longontsteking
🤔
Die is gevaccineerd n lid van het WEF dus die blijft buiten schot.quote:Op donderdag 1 september 2022 23:20 schreef Sapstengel het volgende:
Maxima komt uit Argentini
Willem-Alexander heeft longontsteking
🤔
Een longontsteking is een vrij algemene reactie van je lichaam op allerlei narigheid die in je longen kan voorkomen. De oorzaak daarvan weten ze nu dus nog nietquote:Op vrijdag 2 september 2022 09:45 schreef theunderdog het volgende:
Als men al weet dat het gaat om een longontsteking, dan is het toch niet zo 'mysterieus'?
Maar dat hoeft toch ook niet?quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:50 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Een longontsteking is een vrij algemene reactie van je lichaam op allerlei narigheid die in je longen kan voorkomen. De oorzaak daarvan weten ze nu dus nog niet
Ik zou het heel knap vinden als je een dubbele longontsteking hebt zonder ernstige ademhalingsklachten, beetje dubbelop.quote:Medina meldde dat de besmette mensen 'ernstige ademhalingsklachten hadden en een dubbele longontsteking'.
Idd. Oprotten met dit soort clickbait voor paniekvogelsquote:Op donderdag 1 september 2022 22:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dit gebeurd zo vaak, alleen nu na corona schiet iedereen in de (anti)paniek modus.
Hebbn ze blijkbaar al uitgesloten.quote:
quote:Authorities are conducting tests but Medina said they have already ruled out Covid-19, flu, influenza types A and B, the legionella bacterial disease and the hantavirus spread by rodents.
Van covid dachten ze dat ook in het begin...quote:Added Hector Sale, president of the Tucuman provincial medical college: "we are not dealing with a disease that causes person-to-person transmission" as no cases have been identified among close contacts of any of the patients.
Neem je voor mij ook een paar rollen mee?quote:Op vrijdag 2 september 2022 01:15 schreef Enchanter het volgende:
Zijn er al boosters te krijgen ?
Morgenochtend ga ik voor de deur van de Jumbo liggen ,zodat ik de eerste ben om toiletpapier in te slaan
Voor jou altijd lieverdquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Neem je voor mij ook een paar rollen mee?
Blijf lekker binnen meid , ik regel het voor jequote:Op vrijdag 2 september 2022 20:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Dank je welIk had ook zelf kunnen gaan maar ik heb een naar kuchje, vandaar.
Heb je die bij de hand?quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:41 schreef Fukushima het volgende:
Even vergelijken met de reacties van het eerste COVID-19 topic
17 januari 2020: NWS / Azi vreest verdere verspreiding coronavirusquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 23:49 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
17 januari 2020: NWS / Azi vreest verdere verspreiding coronavirus
Dan moet Amalia wel heel snel aan de bak.quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:59 schreef Het_Bokje het volgende:
Is dus gewoon in scene gezet door Wim-Lex zodat ie voor 100% arbeidsongeschikt verklaard kan worden. (maar dan UWV-officieel)
Dat worden skere tijden in huize Lex.
Godverdomme wat een domme post.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch ook niet?
Als men waar weet hoe longontsteking te behandelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |