quote:Op donderdag 1 september 2022 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij houdt ook wel van een beetje de ruigere steden hè? De steden met een ruw randje bedoel ik
proostquote:Op donderdag 1 september 2022 21:48 schreef Karzai het volgende:
Naar de horeca ga ik niet meer, de groeten zeg. Heb een fles whisky en treetje hertog Jan gehaald in de aanbieding
[ afbeelding ]
Potje was in 2 uur leeg toch?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenvroeg even opnieuw proberen dan. Je krijgt ook nog eens 1000 euro om ergens een cursus/opleiding te doen van de regering.
Hoorde er nog reclame over op de radio laatst.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Potje was in 2 uur leeg toch?
nee moet bij officiele instelling toch?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die 1000 euro kun je wel leuke blender-cursus van doen ofzo
Was om 8:00 open en om 10:00 potje leegquote:Op donderdag 1 september 2022 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde er nog reclame over op de radio laatst.
klopt zitten allen maar expats in de kroeg, ook niet gezellig. dan liever thuis met een paar vriendenquote:Op donderdag 1 september 2022 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gezelligheid kun je niet kopen.
Of in de kroeg met vrienden en een expat op schootquote:Op donderdag 1 september 2022 21:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
klopt zitten allen maar expats in de kroeg, ook niet gezellig. dan liever thuis met een paar vrienden
De NCOI's van deze wereld lachen zich kapot.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was om 8:00 open en om 10:00 potje leeg
Het is wat echter ofzo. En dingen kunnen soms zo lelijk zijn dat het weer mooi wordt. Misschien vind ik wat ik nu van Bologna gezien heb ook wel een beetje teveel mooi van het goede, gelukkig ook wel graffiti maar werkelijk elk gebouw kan zo op een ansicht. Ben jij wel eens in Athene geweest?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, dat vind ik leuker dan prachtig opgepoetste steden. In Boedapest kom ik ook graag in de mindere buurten. Sterker nog: ik heb zelf gewoond in een wijk met een reputatie. Al was die wijk al flink opgeknapt.
ik kan niet elk weekend 50 euro uitgeven in de kroegquote:Op donderdag 1 september 2022 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of in de kroeg met vrienden en een expat op schoot
Buda in de ghettoquote:Op donderdag 1 september 2022 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, dat vind ik leuker dan prachtig opgepoetste steden. In Boedapest kom ik ook graag in de mindere buurten. Sterker nog: ik heb zelf gewoond in een wijk met een reputatie. Al was die wijk al flink opgeknapt.
welke?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een goede staan
Denk je dat die expat maar 50 euro kostquote:Op donderdag 1 september 2022 21:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan niet 50 euro uitgeven elk weekend in de kroeg
quote:Op donderdag 1 september 2022 21:54 schreef mschol het volgende:
ik moet eigenlijk wel iets eten, maar echt al hele avond geen trek
pak zo maar even een boterham, dat ik iig iets binnen heb
gentrification hier, geen normale amsterdammers meerquote:Op donderdag 1 september 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat die expat maar 50 euro kost
Je moet echt nog een keer naar Boekarest. Ga je geweldig vinden.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is wat echter ofzo. En dingen kunnen soms zo lelijk zijn dat het weer mooi wordt. Misschien vind ik wat ik nu van Bologna gezien heb ook wel een beetje teveel mooi van het goede, gelukkig ook wel graffiti maar werkelijk elk gebouw kan zo op een ansicht. Ben jij wel eens in Athene geweest?
50? Goedkoop avondje dan.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan niet elk weekend 50 euro uitgeven in de kroeg
genderfricationquote:Op donderdag 1 september 2022 21:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
gentrification hier, geen normale amsterdammers meer
Gentrification describes a process where wealthy, college-educated individuals begin to move into poor or working-class communities, often originally occupied by communities of color.quote:
Als je met de hele familie naar de wokpalace gaat begrijp ik dat het duur is.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
We gaan zaterdag naar een wat luxer Japans restaurant kan Los weer een ¤300 stukslaan
als ik "los" ga, ben ik net 50 ish kwijt..quote:Op donderdag 1 september 2022 21:56 schreef Karzai het volgende:
als je beetje los gaat ben je 250 kwijt
Niet gewoon naar de Chinees in Tubbergen?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
We gaan zaterdag naar een wat luxer Japans restaurant kan Los weer een ¤300 stukslaan
Ik zit ook nog te wachten op Claude.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ha! Soufyane heeft een officiële klacht aan zijn borek.![]()
Heb ik er iets aan? Nee.
Romaquote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn buurtje was een fijne mix van expats, Hongaren en Roma
Die staat je morgen op te wachten met zijn habibis.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ha! Soufyane heeft een officiële klacht aan zijn broek.![]()
Heb ik er iets aan? Nee.
bedoel je sahbi's:quote:Op donderdag 1 september 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die staat je morgen op te wachten met zijn habibis.
Beretta ligt klaarquote:Op donderdag 1 september 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die staat je morgen op te wachten met zijn habibis.
Tubbergen wonen geen Chinezenquote:Op donderdag 1 september 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet gewoon naar de Chinees in Tubbergen?
wiequote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ha! Soufyane heeft een officiële klacht aan zijn broek.![]()
Heb ik er iets aan? Nee.
Ok ik neem je advies ter harte, je weet waar je het over hebt. 😀 Ik was in het begin tamelijk in shock over Athene. Heb toen zelfs nog zo'n local guide ingeschakeld om naar zo'n anarchisten wijk te gaan. (En nog met hem gezoend, die man was 60 ofzo 😀) maar dat hoor je vaak niet, dat Athene best ruig is. Of ruig is niet het goede woord maar je snapt me wel denk ik. En dan in combinatie met Acropolis enzo, fantastisch!quote:Op donderdag 1 september 2022 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet echt nog een keer naar Boekarest. Ga je geweldig vinden.
Athene is ook tamelijk ongepolijst, toch?
Oké stoer. Kom maar terug als je een keer een bonnetje van yamazoto hebt.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee. We gaan naar bedquote:
Hoe was de capoeira?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat schijnt best een vieze stad te zijn. Maar dat weet ik alleen van uit de verhalen, daar kan ik niet zelf over oordelen..
Goed bezigquote:Op donderdag 1 september 2022 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van sporten. Het ging lekker.
Er zit een rat op je bank!quote:Op donderdag 1 september 2022 21:45 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Help er loopt iets schattigs hier.
We?quote:Op donderdag 1 september 2022 22:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. We gaan naar bed
[..]
Hoe was de capoeira?
[..]
Goed bezig
[..]
Er zit een rat op je bank!![]()
Lijkt me ook een leuke stad om eens rond te kijken.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok ik neem je advies ter harte, je weet waar je het over hebt. 😀 Ik was in het begin tamelijk in shock over Athene. Heb toen zelfs nog zo'n local guide ingeschakeld om naar zo'n anarchisten wijk te gaan. (En nog met hem gezoend, die man was 60 ofzo 😀) maar dat hoor je vaak niet, dat Athene best ruig is. Of ruig is niet het goede woord maar je snapt me wel denk ik. En dan in combinatie met Acropolis enzo, fantastisch!
quote:Op donderdag 1 september 2022 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb al gegeten, dank je
k luister nog even naar fredquote:Op donderdag 1 september 2022 22:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. We gaan naar bed
[..]
Hoe was de capoeira?
[..]
Goed bezig
[..]
Er zit een rat op je bank!![]()
als die oorlog snel voorbij is zal het nog wel wat jaren duren voordat dat weer normaal is. ALs het dat ooit weer wordtquote:Op donderdag 1 september 2022 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me ook een leuke stad om eens rond te kijken.En ik vind het nu enorm jammer dat Moskou voorlopig geen optie meer is
Keer een package boeken daarquote:Op donderdag 1 september 2022 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oké stoer. Kom maar terug als je een keer een bonnetje van yamazoto hebt.
Lol. Maar met een gezin tikt het ook wel snel aan natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2022 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar is US om daar smakelijk om te lachen en zegt : voor het voorgerecht?
Bal en ik zouden samen proberen vannacht wel goed te slapenquote:
heeft ze nog wensen?quote:Op donderdag 1 september 2022 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet ook nog iets bedenken voor de verjaardag van Cali.
Denk dat we ons normaal moeten herdefinierenquote:Op donderdag 1 september 2022 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als die oorlog snel voorbij is zal het nog wel wat jaren duren voordat dat weer normaal is. ALs het dat ooit weer wordt
Jup. Maar als het weer kan, ga ik.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als die oorlog snel voorbij is zal het nog wel wat jaren duren voordat dat weer normaal is. ALs het dat ooit weer wordt
Parachutespringenquote:Op donderdag 1 september 2022 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet ook nog iets bedenken voor de verjaardag van Cali.
Samen?quote:Op donderdag 1 september 2022 22:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bal en ik zouden samen proberen vannacht wel goed te slapen
dat doet me aan een andere SC denken, zouden we gaan parachutespringenquote:
Ja ik ook! Maar misschien vind ik dat van de Oekraïne nog wel meer.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me ook een leuke stad om eens rond te kijken.En ik vind het nu enorm jammer dat Moskou voorlopig geen optie meer is
quote:Op donderdag 1 september 2022 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Aww ik krijg een gratis appelflap achtig dingetje. En de rest van de fles limoncello 😀
quote:
Één van de leukste anniversaries die ik heb gehadquote:Op donderdag 1 september 2022 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat doet me aan een andere SC denken, zouden we gaan parachutespringen
Heel slecht lees ik.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oké stoer. Kom maar terug als je een keer een bonnetje van yamazoto hebt.
quote:. This was the most awkward meal I've ever had in my entire life!!
Never been in a restaurant with no background music, but there's always a first time! It was soooo awkward that no one in the restaurant was comfortable, no one could say anything without everyone knowing what ur saying. And having to book weeks in advance for this... it was such a huge disappointment.
No restaurant ever was this awkward, and my biggest problem with it is the fact that it's a michelin star restaurant.
Such a waste of money, time and calories. 👎👎👎👎👎👎👎👎
En ook dit geldt natuurlijk nog meer voor Oekraïne helaasquote:Op donderdag 1 september 2022 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang het Omikron betreft en dat een verkoudheid+ blijft sla ik een beurt overquote:
Ja, Kiev en Odessa stonden op mijn lijstjequote:Op donderdag 1 september 2022 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Maar misschien vind ik dat van de Oekraïne nog wel meer.
#metooquote:Op donderdag 1 september 2022 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang het Omikron betreft en dat een verkoudheid+ blijft sla ik een beurt over
Klinkt als een sociaal inepte die een recensie achterlaat.quote:
Dit is er wel een die ik mindmap. Liesje tongt opa.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok ik neem je advies ter harte, je weet waar je het over hebt. 😀 Ik was in het begin tamelijk in shock over Athene. Heb toen zelfs nog zo'n local guide ingeschakeld om naar zo'n anarchisten wijk te gaan. (En nog met hem gezoend, die man was 60 ofzo 😀) maar dat hoor je vaak niet, dat Athene best ruig is. Of ruig is niet het goede woord maar je snapt me wel denk ik. En dan in combinatie met Acropolis enzo, fantastisch!
nieuwe versie die tegen Omikron beschermtquote:Op donderdag 1 september 2022 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Echt?
Ik zie hier trouwens heel veel mondkapjes
En er was gewoon al zo weinig voor de oorlog. Dat op opbouwen gaat jaren duren en dan nog, dan is het oude weg en krijg je nooit meer terugquote:Op donderdag 1 september 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Kiev en Odessa stonden op mijn lijstje![]()
En als de oorlog daar voorbij is, wil ik ook geen aapjes gaan kijken terwijl die mensen nog puin aan het ruimen zijn.
Lul niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klinkt als een sociaal inepte die een recensie achterlaat.
Wat ik wil zeggen is gewoon: niet stoer doen met je restaurantbonnetjes want nobody here cares or knows who you are.
Workshop trouwring maken gaat het dan worden natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2022 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol. Misschien iets leuks doen samen? Een workshop van iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |