Ja ik ook! Maar misschien vind ik dat van de Oekraïne nog wel meer.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me ook een leuke stad om eens rond te kijken.En ik vind het nu enorm jammer dat Moskou voorlopig geen optie meer is
quote:Op donderdag 1 september 2022 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Aww ik krijg een gratis appelflap achtig dingetje. En de rest van de fles limoncello 😀
quote:
Één van de leukste anniversaries die ik heb gehadquote:Op donderdag 1 september 2022 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat doet me aan een andere SC denken, zouden we gaan parachutespringen
Heel slecht lees ik.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oké stoer. Kom maar terug als je een keer een bonnetje van yamazoto hebt.
quote:. This was the most awkward meal I've ever had in my entire life!!
Never been in a restaurant with no background music, but there's always a first time! It was soooo awkward that no one in the restaurant was comfortable, no one could say anything without everyone knowing what ur saying. And having to book weeks in advance for this... it was such a huge disappointment.
No restaurant ever was this awkward, and my biggest problem with it is the fact that it's a michelin star restaurant.
Such a waste of money, time and calories. 👎👎👎👎👎👎👎👎
En ook dit geldt natuurlijk nog meer voor Oekraïne helaasquote:Op donderdag 1 september 2022 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als die oorlog snel voorbij is zal het nog wel wat jaren duren voordat dat weer normaal is. ALs het dat ooit weer wordt
zolang het Omikron betreft en dat een verkoudheid+ blijft sla ik een beurt overquote:
Ja, Kiev en Odessa stonden op mijn lijstjequote:Op donderdag 1 september 2022 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Maar misschien vind ik dat van de Oekraïne nog wel meer.
#metooquote:Op donderdag 1 september 2022 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang het Omikron betreft en dat een verkoudheid+ blijft sla ik een beurt over
Klinkt als een sociaal inepte die een recensie achterlaat.quote:
Dit is er wel een die ik mindmap. Liesje tongt opa.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok ik neem je advies ter harte, je weet waar je het over hebt. 😀 Ik was in het begin tamelijk in shock over Athene. Heb toen zelfs nog zo'n local guide ingeschakeld om naar zo'n anarchisten wijk te gaan. (En nog met hem gezoend, die man was 60 ofzo 😀) maar dat hoor je vaak niet, dat Athene best ruig is. Of ruig is niet het goede woord maar je snapt me wel denk ik. En dan in combinatie met Acropolis enzo, fantastisch!
nieuwe versie die tegen Omikron beschermtquote:Op donderdag 1 september 2022 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Echt?
Ik zie hier trouwens heel veel mondkapjes
En er was gewoon al zo weinig voor de oorlog. Dat op opbouwen gaat jaren duren en dan nog, dan is het oude weg en krijg je nooit meer terugquote:Op donderdag 1 september 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Kiev en Odessa stonden op mijn lijstje![]()
En als de oorlog daar voorbij is, wil ik ook geen aapjes gaan kijken terwijl die mensen nog puin aan het ruimen zijn.
Lul niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klinkt als een sociaal inepte die een recensie achterlaat.
Wat ik wil zeggen is gewoon: niet stoer doen met je restaurantbonnetjes want nobody here cares or knows who you are.
Workshop trouwring maken gaat het dan worden natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2022 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol. Misschien iets leuks doen samen? Een workshop van iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |