Gentrification describes a process where wealthy, college-educated individuals begin to move into poor or working-class communities, often originally occupied by communities of color.quote:
Als je met de hele familie naar de wokpalace gaat begrijp ik dat het duur is.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
We gaan zaterdag naar een wat luxer Japans restaurant kan Los weer een ¤300 stukslaan
als ik "los" ga, ben ik net 50 ish kwijt..quote:Op donderdag 1 september 2022 21:56 schreef Karzai het volgende:
als je beetje los gaat ben je 250 kwijt
Niet gewoon naar de Chinees in Tubbergen?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
We gaan zaterdag naar een wat luxer Japans restaurant kan Los weer een ¤300 stukslaan
Ik zit ook nog te wachten op Claude.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ha! Soufyane heeft een officiële klacht aan zijn borek.![]()
Heb ik er iets aan? Nee.
Romaquote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn buurtje was een fijne mix van expats, Hongaren en Roma
Die staat je morgen op te wachten met zijn habibis.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ha! Soufyane heeft een officiële klacht aan zijn broek.![]()
Heb ik er iets aan? Nee.
bedoel je sahbi's:quote:Op donderdag 1 september 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die staat je morgen op te wachten met zijn habibis.
Beretta ligt klaarquote:Op donderdag 1 september 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die staat je morgen op te wachten met zijn habibis.
Tubbergen wonen geen Chinezenquote:Op donderdag 1 september 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet gewoon naar de Chinees in Tubbergen?
wiequote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ha! Soufyane heeft een officiële klacht aan zijn broek.![]()
Heb ik er iets aan? Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |