gentrification hier, geen normale amsterdammers meerquote:Op donderdag 1 september 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat die expat maar 50 euro kost
Je moet echt nog een keer naar Boekarest. Ga je geweldig vinden.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is wat echter ofzo. En dingen kunnen soms zo lelijk zijn dat het weer mooi wordt. Misschien vind ik wat ik nu van Bologna gezien heb ook wel een beetje teveel mooi van het goede, gelukkig ook wel graffiti maar werkelijk elk gebouw kan zo op een ansicht. Ben jij wel eens in Athene geweest?
50? Goedkoop avondje dan.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan niet elk weekend 50 euro uitgeven in de kroeg
genderfricationquote:Op donderdag 1 september 2022 21:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
gentrification hier, geen normale amsterdammers meer
Gentrification describes a process where wealthy, college-educated individuals begin to move into poor or working-class communities, often originally occupied by communities of color.quote:
Als je met de hele familie naar de wokpalace gaat begrijp ik dat het duur is.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
We gaan zaterdag naar een wat luxer Japans restaurant kan Los weer een ¤300 stukslaan
als ik "los" ga, ben ik net 50 ish kwijt..quote:Op donderdag 1 september 2022 21:56 schreef Karzai het volgende:
als je beetje los gaat ben je 250 kwijt
Niet gewoon naar de Chinees in Tubbergen?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
We gaan zaterdag naar een wat luxer Japans restaurant kan Los weer een ¤300 stukslaan
Ik zit ook nog te wachten op Claude.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ha! Soufyane heeft een officiële klacht aan zijn borek.![]()
Heb ik er iets aan? Nee.
Romaquote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn buurtje was een fijne mix van expats, Hongaren en Roma
Die staat je morgen op te wachten met zijn habibis.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ha! Soufyane heeft een officiële klacht aan zijn broek.![]()
Heb ik er iets aan? Nee.
bedoel je sahbi's:quote:Op donderdag 1 september 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die staat je morgen op te wachten met zijn habibis.
Beretta ligt klaarquote:Op donderdag 1 september 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die staat je morgen op te wachten met zijn habibis.
Tubbergen wonen geen Chinezenquote:Op donderdag 1 september 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet gewoon naar de Chinees in Tubbergen?
wiequote:Op donderdag 1 september 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ha! Soufyane heeft een officiële klacht aan zijn broek.![]()
Heb ik er iets aan? Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |