quote:Op donderdag 1 september 2022 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij houdt ook wel van een beetje de ruigere steden hè? De steden met een ruw randje bedoel ik
proostquote:Op donderdag 1 september 2022 21:48 schreef Karzai het volgende:
Naar de horeca ga ik niet meer, de groeten zeg. Heb een fles whisky en treetje hertog Jan gehaald in de aanbieding
[ afbeelding ]
Potje was in 2 uur leeg toch?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenvroeg even opnieuw proberen dan. Je krijgt ook nog eens 1000 euro om ergens een cursus/opleiding te doen van de regering.
Hoorde er nog reclame over op de radio laatst.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Potje was in 2 uur leeg toch?
nee moet bij officiele instelling toch?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die 1000 euro kun je wel leuke blender-cursus van doen ofzo
Was om 8:00 open en om 10:00 potje leegquote:Op donderdag 1 september 2022 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde er nog reclame over op de radio laatst.
klopt zitten allen maar expats in de kroeg, ook niet gezellig. dan liever thuis met een paar vriendenquote:Op donderdag 1 september 2022 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gezelligheid kun je niet kopen.
Of in de kroeg met vrienden en een expat op schootquote:Op donderdag 1 september 2022 21:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
klopt zitten allen maar expats in de kroeg, ook niet gezellig. dan liever thuis met een paar vrienden
De NCOI's van deze wereld lachen zich kapot.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was om 8:00 open en om 10:00 potje leeg
Het is wat echter ofzo. En dingen kunnen soms zo lelijk zijn dat het weer mooi wordt. Misschien vind ik wat ik nu van Bologna gezien heb ook wel een beetje teveel mooi van het goede, gelukkig ook wel graffiti maar werkelijk elk gebouw kan zo op een ansicht. Ben jij wel eens in Athene geweest?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, dat vind ik leuker dan prachtig opgepoetste steden. In Boedapest kom ik ook graag in de mindere buurten. Sterker nog: ik heb zelf gewoond in een wijk met een reputatie. Al was die wijk al flink opgeknapt.
ik kan niet elk weekend 50 euro uitgeven in de kroegquote:Op donderdag 1 september 2022 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of in de kroeg met vrienden en een expat op schoot
Buda in de ghettoquote:Op donderdag 1 september 2022 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, dat vind ik leuker dan prachtig opgepoetste steden. In Boedapest kom ik ook graag in de mindere buurten. Sterker nog: ik heb zelf gewoond in een wijk met een reputatie. Al was die wijk al flink opgeknapt.
welke?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een goede staan
Denk je dat die expat maar 50 euro kostquote:Op donderdag 1 september 2022 21:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan niet 50 euro uitgeven elk weekend in de kroeg
quote:Op donderdag 1 september 2022 21:54 schreef mschol het volgende:
ik moet eigenlijk wel iets eten, maar echt al hele avond geen trek
pak zo maar even een boterham, dat ik iig iets binnen heb
gentrification hier, geen normale amsterdammers meerquote:Op donderdag 1 september 2022 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat die expat maar 50 euro kost
Je moet echt nog een keer naar Boekarest. Ga je geweldig vinden.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is wat echter ofzo. En dingen kunnen soms zo lelijk zijn dat het weer mooi wordt. Misschien vind ik wat ik nu van Bologna gezien heb ook wel een beetje teveel mooi van het goede, gelukkig ook wel graffiti maar werkelijk elk gebouw kan zo op een ansicht. Ben jij wel eens in Athene geweest?
50? Goedkoop avondje dan.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan niet elk weekend 50 euro uitgeven in de kroeg
genderfricationquote:Op donderdag 1 september 2022 21:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
gentrification hier, geen normale amsterdammers meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |