Jij houdt ook wel van een beetje de ruigere steden hè? De steden met een ruw randje bedoel ikquote:Op donderdag 1 september 2022 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken ik niet.Maar ik heb er met veel plezier een dag vertoefd
Old boys/girls networkquote:Op donderdag 1 september 2022 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dan hoef je niet veel te kunnen.
niet mijn ding denk ikquote:Op donderdag 1 september 2022 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wou je geen Bittercorpsbal worden?
“Zooo feutjes, gaan jullie eerst maar eens lekkerrrrrr friturrrrrren. “quote:
Geloof ik niet in, tevens is het gewoon ongeschoold werk, wat bijna iedereen kan. Behalve de chefkoksquote:Op donderdag 1 september 2022 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar kan het personeel niets aan doen he . Ze hebben altijd het minimale willen betalen. Veel horeca personeel is ook haar werk kwijt geraakt toen covid kwam.
horeca heeft jarenlang haar zakken gevuld. kon niet op. En toen werd er niet gezegd nou laten we personeel maar wat meer betalen
Verdamme een rat!quote:Op donderdag 1 september 2022 21:45 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Help er loopt iets schattigs hier.
Je kunt nu toch ook nog notaris worden?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:45 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat ik in mijn volgend leven notaris word
ja betekent niet dat het niet zwaar is?quote:Op donderdag 1 september 2022 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geloof ik niet in, tevens is het gewoon ongeschoold werk, wat bijna iedereen kan. Behalve de chefkoks
denk dat ik te laat benquote:Op donderdag 1 september 2022 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt nu toch ook nog notaris worden?
poesie poesiequote:Op donderdag 1 september 2022 21:45 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Help er loopt iets schattigs hier.
Tja schoonmaak werk ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja betekent niet dat het niet zwaar is?
Tja. Name of the game.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat wordt iedereen altijd bij een notaris.
Half uurtje, briefje, ¤1200,-
Morgenvroeg even opnieuw proberen dan. Je krijgt ook nog eens 1000 euro om ergens een cursus/opleiding te doen van de regering.quote:
verdienen. ook minimumloonquote:Op donderdag 1 september 2022 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja schoonmaak werk ook niet.
quote:Op donderdag 1 september 2022 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenvroeg even opnieuw proberen dan. Je krijgt ook nog eens 1000 euro om ergens een cursus/opleiding te doen van de regering.
Gezelligheid kun je niet kopen.quote:Op donderdag 1 september 2022 21:48 schreef Karzai het volgende:
Naar de horeca ga ik niet meer, de groeten zeg. Heb een fles whisky en treetje hertog Jan gehaald in de aanbieding
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |