Nee dit kan niet 💀quote:Transgender vrouw (31) voelt zich 15 maar mag van KNVB niet meedoen in
Marjolein (31) leeft van kleins af aan voor voetbal. Maar een team vinden waar ze zich welkom voelt, én waar haar deelname niet ingaat tegen de regels van de KNVB, valt nog niet mee.
(...)
Meisje van vijftien
Maar inmiddels heeft Marjolein al zestien weken niet gevoetbald. Niet alleen omdat ze veel pijn heeft in haar heupen – mogelijk een gevolg van het toedienen van vrouwelijke hormonen - maar vooral omdat de KNVB het niet toestaat dat ze meespeelt in een team dat verder alleen bestaat uit meiden jonger dan 20. ‘In mijn paspoort staat dat ik 31 jaar ben, maar zo voel ik me niet. Ik zit vol hormonen en voel me een meisje van vijftien. De KNVB is bang dat ik te sterk ben om met en tegen jonge meiden te spelen. Dat is niet zo, en dat kun je ook niet beoordelen vanuit een stoel in Zeist.’
En dus nodigde Marjolein de voetbalbond in een brief uit om eens te komen kijken bij een training. ‘U zult dan zien dat daar het gelukkigste meisje van de wereld een fijn potje voetbal met haar team speelt.’
Marjolein bij het voetbalveld in Lisse
Volledig artikel: https://www.vpro.nl/progr(...)olein-Schepers-.html
Maar die stempel kreeg je natuurlijk wel maar dit zit er zo dik op dat je bijna zou denken.....Of de huidige situatie nou een verbetering is? Dit is echt wachten tot het fout gaat...quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Pedofiel is het natuurlijk niet.
Mentaal niet helemaal in orde, dat is een ander verhaal.
Ik voel mij ook jonger dan ik ben, maar aub nooit meer daadwerkelijk 15.
Wat een kut tijd was dat.
We moeten eens ophouden iedereen maar te “enablen” omdat er anders “ophef” op Twitter ontstaat.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Maar die stempel kreeg je natuurlijk wel maar dit zit er zo dik op dat je bijna zou denken.....Of de huidige situatie nou een verbetering is? Dit is echt wachten tot het fout gaat...
Ik wilde deze grap ook makenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:23 schreef Janneke141 het volgende:
Ik voel mezelf 67. Kan ik nu met pensioen?
Precies dit ja.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:23 schreef Janneke141 het volgende:
Doorloop eerst de lagere school nog maar een keertje dan kijken we daarna wel verderquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:23 schreef SugeLucky het volgende:
Ik wil ook weer terug naar de middelbare school, ook al ben ik veertig.
Ik voel me 15.
Ze zien me aankomen zeg.
Idioot, of je nou transgender bent of niet.
Want?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:25 schreef the-eye het volgende:
[..]
Doorloop eerst de lagere school nog maar een keertje dan kijken we daarna wel verder
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:32 schreef Geerd het volgende:
Gewoon een man van 31 dus...wanneer houdt deze onzin eens op...wat moet zo een vent onder meisjes van 15/16 en dan ook eisen lekker samen te douchen zeker
( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)quote:In Lisse hoefde ze zich voor het eerst niet om te kleden in een aparte ruimte, maar was ze welkom in de dameskleedkamer: ‘Het mooiste cadeau dat ik kon krijgen.’
Tsjah als je je mag identificeren als ieder willekeurig geslacht (of wat daar voor moet gaan tegenwoordig) waarom dan niet met leeftijd?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:20 schreef Confetti het volgende:
Dit zou wel eens heel wat deuren kunnen openen.
Waarom zou deze Marjolein precies een pedofiel zijn?quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je gewoon de stempel pedofiel maar nu lijkt het gewoon geaccepteerd.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:23 schreef Janneke141 het volgende:
Alleen is het geen grapquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:53 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Janneke van 16, ze wil graag meedoen met de tienerdisco. Met wie kan ze komende vrijdag meerijden?
Een goed begin zou zijn deze mensen geen aandacht meer te gevenquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
Vraag me af waar dit allemaal gaat eindigen.
Wacht even, er staat dus een 31 jarige vent tussen 15 jarigen te douchen?quote:
Sterker nog, er bestaan zelfs nog foto's van:quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:12 schreef tong80 het volgende:
Wat een mietje. Op m'n 15e speelde ik in het eerste van NIVO Sparta.
Ha ha haquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sterker nog, er bestaan zelfs nog foto's van:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sterker nog, er bestaan zelfs nog foto's van:
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad ondergesneeuwd in die hele transgender in de sport discussie. Wat voor ontzettende loser, wat voor lul, wat voor knurft moet je zijn om met zo'n grandioos lichamelijk voordeel je te willen meten in een sport?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:07 schreef Hathor het volgende:
Ja tuurlijk joh, we laten een 31 jarige kerel tegen meisjes van 15 voetballen, denk je dat je kunt winnen?
Nee, Marjolein staat er tussen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wacht even, er staat dus een 31 jarige vent tussen 15 jarigen te douchen?
Precies. We moeten ook ophouden tegen negers te spelen. Die gaan maar in een aparte competitie. Wel zo eerlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ondergesneeuwd in die hele transgender in de sport discussie. Wat voor ontzettende loser, wat voor lul, wat voor knurft moet je zijn om met zo'n grandioos lichamelijk voordeel je te willen meten in een sport?
Maar je dronk toen al als een 25 jarigequote:Op maandag 29 augustus 2022 18:12 schreef tong80 het volgende:
Wat een mietje. Op m'n 15e speelde ik in het eerste van NIVO Sparta.
Een man die vrouwelijke hormonen neemt is nog geen vrouw, of je jezelf nou zo identificeert of niet.quote:
Sinas.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:21 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Maar je dronk toen al als een 25 jarige![]()
Nee de magische grens is 29 zowel bij mannen als vrouwen. Ook al ben je ver in de veertigquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:22 schreef Hexagon het volgende:
Overigens is dit niks bijzonders
Op datingsites stikt het van de 50 jarige kerels die zich toch echt 25 voelen.
Kom op taco, de situatie in de OP gaat toch wel wat te ver niet?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Precies. We moeten ook ophouden tegen negers te spelen. Die gaan maar in een aparte competitie. Wel zo eerlijk.
Ja. Is dat een probleem?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wacht even, er staat dus een 31 jarige vent tussen 15 jarigen te douchen?
En die kom jij tegen in je zoektocht naar…. Wat precies ?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:22 schreef Hexagon het volgende:
Maar het wordt denk ik wel een probleem als ze 14 jarigen gaan neuken omdat ze zich 14 voelen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:22 schreef Hexagon het volgende:
Het is dezelfde gedachtengang. Als we iedereen die zegt 'ik voel me vrouw' volledig als vrouw behandelen, waarom zou dat niet gelden voor iemand die zegt 'ik voel me 15'?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:08 schreef trein2000 het volgende:
31-jarigen horen niet in een jeugdcompetitie. Wat dat verder met transgendergedoe te maken heeft ontgaat me totaal.
Dat is juist het punt, die eigen zak moet eraf.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:26 schreef Jahr00n het volgende:
Mag ik vragen wie de behandeling van deze oelewapper betaalt? Mag hopen uit eigen zak?
Je bent homofoob, racist, fascist en seksist vergeten.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:30 schreef Twiitch het volgende:
Moet gewoon kunnen en als je dat niet vindt dan ben je een transfobe fascist in dienst van het patriarchaat.
Niet helemaal in orde? Gewoon rijp voor het gesticht dit soort waanzinquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Pedofiel is het natuurlijk niet.
Mentaal niet helemaal in orde, dat is een ander verhaal.
Ik voel mij ook jonger dan ik ben, maar aub nooit meer daadwerkelijk 15.
Wat een kut tijd was dat.
Tuurlijk wel, gewoon meedoen met de mannen. Desnoods apart douchen. Opgelost.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:36 schreef Noek het volgende:
Ze kan dus gewoon niet in een team, dat is haar probleem.
Jij zou het niet erg vinden als je dochter van 15 met een wildvreemde man van 31 douched?quote:
Dat krankzinnige gedoe is ooit overgewaaid uit de Verenigde Staten, helaas zie je echt bij enorm veel tieners op social media she/here, net alsof je aan de naam niet kunt zien wat je geslacht is..quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:42 schreef PS. het volgende:
Nu kijken we hier allemaal heel raar naar, en alsof het te gek voor woorden is (Is het ook imo)
Maar dit is dus wel wat je creëert door iedereen maar zijn gang te laten gaan. Door mensen die twijfels hebben bij dat hele gender gedoe weg te zetten als vuile mensen zonder enig respect naar iedereen.
Ik ben nog steeds van mening dat je wordt geboren als man of vrouw. Mocht je in een later stadium (minimaal 21+) daar wat mee willen, prima. Maar we draven hier nu veel te erg in door. Mensen die hun kinderen opvoeden als genderneutraal, kinderen die jong al leren dat het heeeeeel normaal is waardoor ze gaan twijfelen over zichzelf, mannen of vrouwen die beledigd zijn als je ze als man of vrouw aanspreekt.
Ben dus bang dat dit binnen 20 jaar als normaal gezien gaat worden. Een vent van in de 30 (of 60) die zichzelf een meisje van 14 voelt, en dus maar mee moet doen met andere meisjes van 14.
Dit soort volk werd vroeger gewoon met spoed in een GGZ instelling opgenomen, maar kennelijk is dat nu al niet meer aan de orde.
Op zich niet zo'n probleem, tieners hebben wel vaker dat soort trends. Als we het niet al te serieus nemen waait het wel weer over.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:47 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Dat krankzinnige gedoe is ooit overgewaaid uit de Verenigde Staten, helaas zie je echt bij enorm veel tieners op social media she/here, net alsof je aan de naam niet kunt zien wat je geslacht is..
Ja die mogen wel eens uitgelicht worden. Dit soort retoriek komt ook uit de VS overwaaien, waar elke kritiek op dit soort gendergeneuzel weggewuifd wordt met de dreiging van suicide.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:49 schreef FYazz het volgende:
Niet voetballen ervaart ze als een marteling. De psycholoog die haar begeleidt tijdens haar transitie, zei laatst dat ze ‘op het randje van een burn out’ zit."
Psychologen die hierin meegaan
Lgbtq zal daarom binnenkort de letter P er bijkrijgen voor pedofilie, want die moeten zich toch ook ergens thuis voelen?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:51 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja die mogen wel eens uitgelicht worden. Dit soort retoriek komt ook uit de VS overwaaien, waar elke kritiek op dit soort gendergeneuzel weggewuifd wordt met de dreiging van suicide.
Genderdysforie is echt en ik wil ook wel meegaan dat deze persoon er onder lijdt, maar dat betekent niet dat dat wat ie wil kies is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:49 schreef FYazz het volgende:
Ook uit het artikel
"Spelen in het enige damesteam van Lisse is voor Marjolein voorlopig geen optie, uit angst zich daar niet op haar plek te voelen. ‘Alleen al de gedachte brengt veel spanning met zich mee. Ik ben gewoon nog niet zo ver. Mijn natuurlijke ontwikkeling heb ik niet doorgemaakt zoals dat bij cis vrouwen gebeurt. Ik heb tijd nodig om me verder te ontwikkelen als vrouw."
wel tussen de meisjes van 15,
niet tussen de vrouwen van je eigen leeftijd.
"Voetbal is overleven
Niet voetballen ervaart ze als een marteling. De psycholoog die haar begeleidt tijdens haar transitie, zei laatst dat ze ‘op het randje van een burn out’ zit."
Psychologen die hierin meegaan
Ik twijfel er sterk aan dat deze persoon echt genderdysforie heeft. Dat komt eigenlijk altijd al naar voren op zeer jonge leeftijd.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Genderdysforie is echt en ik wil ook wel meegaan dat deze persoon er onder lijdt, maar dat betekent niet dat dat wat ie wil kies is.
Ja, die houden deze waanzin in stand.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:51 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja die mogen wel eens uitgelicht worden. Dit soort retoriek komt ook uit de VS overwaaien, waar elke kritiek op dit soort gendergeneuzel weggewuifd wordt met de dreiging van suicide.
Ik zou mijn kind resoluut van de vereniging afhalen! Echt totaal bezopen dit soort fratsenquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij zou het niet erg vinden als je dochter van 15 met een wildvreemde man van 31 douched?
Ze hebben het ook zoooooo zwaaaaarrrrrrquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:59 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ja, die houden deze waanzin in stand.
Zelfde als bij die jongeren die niets gewend zijn en niets wezenlijk gedaan hebben en dan vervolgens begin 20 een burnout hebben.
Slappe hap.
Ik weet nog wel dat ik op mijn 23ste bij de huisarts kwam na flink wat verliezen en tegenslagen, dat ik dacht dat ik een depressie had. ''Doe eens normaal joh, dat kan helemaal niet, je moet alles gewoon even de tijd geven''quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:59 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ze hebben het ook zoooooo zwaaaaarrrrrr
Dom vermaakquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En die kom jij tegen in je zoektocht naar…. Wat precies ?
Michael Jackson was zijn tijd dus vooruit.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar het wordt denk ik wel een probleem als ze 14 jarigen gaan neuken omdat ze zich 14 voelen.
Daar wil ik ook best in meegaan hoor. Ben met dit soort nieuws ook altijd wat terughoudend met reageren. Ieder zijn eigen gevoelens, worstelingen en wensen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Genderdysforie is echt en ik wil ook wel meegaan dat deze persoon er onder lijdt, maar dat betekent niet dat dat wat ie wil kies is.
Aan 14 jarige jongetjes zitten is natuurlijk vies. Ja, tenzij je een lekker docente bent natuurlijk. Dat is weer Nice.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Michael Jackson was zijn tijd dus vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |