Hoezo?quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Tevens was de TS ook niet geheel serieus in dat topic geloof ik.
Het gaat om jouw doorgeslagen generalisatie: alsof het gros van de chronische aandoeningen geveinsd is waarmee je die patiënten op voorhand in twijfel trekt en belachelijk maakt. Want je hebt het zelf wel maar liefst 2 keer, als werkgever, meegemaakt.quote:Mijn opmerking over geveinsde burn-out klachten was helaas dood serieus, omdat ik dit als ondernemer en in grotere bedrijven wel voorbij heb zien komen.
Mag je dat dan niet zeggen?
Jou aanspreken heeft in geen een topic nut gehad, je blijft trollen. En verder wat Rinus zegt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt me toch zelf aanspreken? Of klikte je ook altijd gelijk bij de leraar?
Tevens was de TS ook niet geheel serieus in dat topic geloof ik. Mijn opmerking over geveinsde burn-out klachten was helaas dood serieus, omdat ik dit als ondernemer en in grotere bedrijven wel voorbij heb zien komen.
Mag je dat dan niet zeggen?
Domme reactie.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Het gaat om jouw doorgeslagen generalisatie: alsof het gros van de chronische aandoeningen geveinsd is waarmee je die patiënten op voorhand in twijfel trekt en belachelijk maakt. Want je hebt het zelf wel maar liefst 2 keer, als werkgever, meegemaakt.
In 40-45 hadden ze een mooie pakkende tekst in smeedijzer boven de poorten hangen voor wat jij doet.
Je wilde toch zelf aangesproken worden?!quote:Op dinsdag 18 april 2023 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Domme reactie.
Ik zeg nergens dat het vaak voorkomt ik deel gewoon een ervaring. Daar is het forum voor.
Zegt ook veel als je je dat zo aantrekt, beetje raar toch
Ik zit niet in FB te ouwehoeren. Daar begon Bijdehand mee, waarop jij (ongevraagd) weer op reageerde. Weet je nog?quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Je wilde toch zelf aangesproken worden?!
Ik reageerde op jou, niet op Bijdehand. Je vroeg "Mag je dat niet zeggen?"quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zit niet in FB te ouwehoeren. Daar begon Bijdehand mee, waarop jij (ongevraagd) weer op reageerde. Weet je nog?
Ik snap de reactie wel. Het is niet chill en wellicht wat ongenuanceerd. Maar is daardoor het topic op de hobbel gegaan? Nee, dat niet. Ik vind -oprecht- dat de WGR users dit doorgaans goed oplossen. Dat is de reden dat ik er niet -direct- op aangeslagen ben.quote:Op dinsdag 18 april 2023 06:56 schreef bijdehand het volgende:
Is dit soort bagger (plus andere posts van deze user) wenselijk in WGR?
[..]
--------
quote:Op zondag 23 april 2023 14:45 schreef CoolGuy het volgende:
Natuurlijk mag dat. Waarom zou dat niet mogen? Nogmaals, ik heb 0,0,niks,nakkes,nada tegen je als persoon of als user. Je leeft op een andere manier dan velen, en daar is helemaal niks mis mee. Maar je reacties op een forum geven reden voor anderen om op je te reageren, en dat mogen ze, zolang dat binnen bepaalde grensen blijft.
Ik ga zo direct je topic verwijderen, want dat is je verzoek.
Waarom zou ik niet op deze post in mijn topic mogen reageren vanuit het perspectief van de forumregels?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maak zo'n opmerking nog een keer en je toch al weinig bestaansrecht hebbende topic gaat dicht.
quote:Op woensdag 26 april 2023 20:12 schreef miro86 het volgende:
[..]
Ah, dus je zou in Nederland nooit je rijbewijs mogen halen en dus haal je 'm in Ierland waarmee je uiteindelijk wel (zowel in Ierland als Nederland) mag rijden. Dat klinkt lekker veilig.
Ik zou zeggen stop maar met je rijlessen, bespaar je spaargeld en bespaar de samenleving.
Pleur op met je act. Je snapt goed dat die reactie ging over je 'alvast excuses' over het doodrijden van iemands dochter.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:29 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet op deze post in mijn topic mogen reageren vanuit het perspectief van de forumregels?
[..]
De reactie ging erover dat een rijbewijs nou eenmaal erg belangrijk is voor veel banen. Bij veel banen staat er gewoon rijbewijs B vereist. Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen inkomen en mits ik een geldig rijbewijs behaal heb ik precies evenveel recht als iedereen om gebruik te maken van de openbare weg. Ik heb inderdaad statistisch gezien meer kans om een ongeluk te veroorzaken vanwege mijn aandoening maar die persoon heeft dan pech gehad.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Pleur op met je act. Je snapt goed dat die reactie ging over je 'alvast excuses' over het doodrijden van iemands dochter.
quote:Op woensdag 26 april 2023 23:01 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb inderdaad statistisch gezien meer kans om een ongeluk te veroorzaken vanwege mijn aandoening maar die persoon heeft dan pech gehad.
Mijn god, het niveau in WGRquote:Op woensdag 26 april 2023 23:01 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
De reactie ging erover dat een rijbewijs nou eenmaal erg belangrijk is voor veel banen. Bij veel banen staat er gewoon rijbewijs B vereist. Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen inkomen en mits ik een geldig rijbewijs behaal heb ik precies evenveel recht als iedereen om gebruik te maken van de openbare weg. Ik heb inderdaad statistisch gezien meer kans om een ongeluk te veroorzaken vanwege mijn aandoening maar die persoon heeft dan pech gehad.
Ik ben echt niet de enige op de weg die wat minder vaardig is qua autorijden vanwege een fysieke beperking hoor.
En dat komt dus niet door mij, ik heb de vele offtopiccomments simpelweg genegeerd.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:19 schreef noodgang het volgende:
Volgens mij gaat dit topic al lang en breed niet meer over de vraag die in de OP is gesteld.
Wat?quote:Op woensdag 26 april 2023 23:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
. Recruiters zien de eniggigheid er gauw aan af, denk ik.
Ik heb in ieder geval niets verwijdert? @Rene @noodgang ?quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:39 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd in WGR / Paspoortnummer doorgeven?
Als iemand zegt dat ze terminaal ziek is en dat er geen vakanties meer inzitten is het hoogst opmerkelijk dat vragen worden gesteld over vakanties. Lijkt me een valide vraag aan de ts.
Nopequote:Op zaterdag 29 april 2023 15:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval niets verwijdert? @:Rene @:noodgang ?
Ok, dus even voor mijn beeldvorming. Als iemand in een topic A beweert en vervolgens in een ander topic B vraagt wat gegeven de omstandigheden van A niet kan dan mogen daar geen vragen over gesteld worden?quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:00 schreef Pharkus het volgende:
Was ik niet. Klinkt alsof het offtopic was. Wees blij dat er nog een cruise in zit.
Maar stel dat dat allemaal verzonnen was en dit is echt. We moeten iemand wel het voordeel van de twijfel geven want stel er komt ooit iemand op het forum met dezelfde vraag kan diegene zich al mooi inlezen en pohi halen we er ook niet bij.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:46 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Ok, dus even voor mijn beeldvorming. Als iemand in een topic A beweert en vervolgens in een ander topic B vraagt wat gegeven de omstandigheden van A niet kan dan mogen daar geen vragen over gesteld worden?
Dan kan dus iemand die beweert zonder benen te leven ook vragen wat voor schoenen diegene moet kopen? En als bijv @:sirdanilot hier een topic zou openen met de vraag hoe hij het beste qua vergunning een tweede garage aan zijn vrijstaande huis kan bouwen voor zijn derde auto dan wordt dat topic ook zonder fronsende wenkbrauwen toegestaan? Sorry @:sirdanilot ik kon even geen ander voorbeeld bedenken dat net zo absurdistisch is als het topic van die kankerverzinner.
Nou, dan schijnt ze levenslang van het forum getrapt te worden, aldus de baas en dan kun je dit topic ook opdoeken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar stel dat dat allemaal verzonnen was en dit is echt. We moeten iemand wel het voordeel van de twijfel geven want stel er komt ooit iemand op het forum met dezelfde vraag kan diegene zich al mooi inlezen en pohi halen we er ook niet bij.
Dat lijkt me sterk maar ik hoop dat je gelijk hebt!quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:51 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Nou, dan schijnt ze levenslang van het forum getrapt te worden, aldus de baas en dan kun je dit topic ook opdoeken.
Nee dat wordt niet toegestaan want de moddereters pleuren zelfs mijn on topic topics gewoon dicht.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:46 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Ok, dus even voor mijn beeldvorming. Als iemand in een topic A beweert en vervolgens in een ander topic B vraagt wat gegeven de omstandigheden van A niet kan dan mogen daar geen vragen over gesteld worden?
Dan kan dus iemand die beweert zonder benen te leven ook vragen wat voor schoenen diegene moet kopen? En als bijv @:sirdanilot hier een topic zou openen met de vraag hoe hij het beste qua vergunning een tweede garage aan zijn vrijstaande huis kan bouwen voor zijn derde auto dan wordt dat topic ook zonder fronsende wenkbrauwen toegestaan? Sorry @:sirdanilot ik kon even geen ander voorbeeld bedenken dat net zo absurdistisch is als het topic van die kankerverzinner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |