Terug naar bed.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:20 schreef TaMieke het volgende:
Systeem ligt plat hier. Dus ik kan ook niets.
Zou wel de beste oplossing zijn.quote:
Begin je aan je nieuwe baan?quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:27 schreef gianni61 het volgende:
donderdag weer werken. zin in, maar ook weer niet.
jep. dus daar heb ik wel zin in, maar ja, het is ook weer werkquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zou wel de beste oplossing zijn.
[..]
Begin je aan je nieuwe baan?
hahah snap ik. Hoop uiteraard dat je nieuwe baan bevaltquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep. dus daar heb ik wel zin in, maar ja, het is ook weer werk
en gewoon vrij zijn blijft toch altijd fijner
Spannend! maar begrijpelijk jaquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep. dus daar heb ik wel zin in, maar ja, het is ook weer werk
en gewoon vrij zijn blijft toch altijd fijner
ja, die komt woensdagquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hahah snap ik. Hoop uiteraard dat je nieuwe baan bevalt![]()
Komt je bank nu nog voor die tijd?
Auto van de baas?quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die komt woensdag
Alleen jammer dat de nieuwe auto donderdag pas komt.
Denk dat ik vandaag de oude ga inleveren
quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die komt woensdag
Alleen jammer dat de nieuwe auto donderdag pas komt.
Denk dat ik vandaag de oude ga inleveren
die ik nu heb is inderdaad eigendom van de baas, de nieuwe is gewoon een leasewagenquote:
fietsquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:38 schreef gianni61 het volgende:
Ik twijfel nog hoe ik terug ga komen.
OV, fiets meenemen, of wandelen
Niet!quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:38 schreef gianni61 het volgende:
Ik twijfel nog hoe ik terug ga komen.
OV, fiets meenemen, of wandelen
ja, OV is wel mijn minst favoriete optie.quote:
oeps! wel goed uitrusten dus. Ga je nog weg?quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanaf vanmiddag vakantie![]()
Stond in tranen toen ik het vroeg. Zo erg ben ik er dus aan toe
Ja, volgende week paar dagen Barcelona met zijn tweeënquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oeps! wel goed uitrusten dus. Ga je nog weg?
Fijn!quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, volgende week paar dagen Barcelona met zijn tweeën
Hoeveel km gaat het om?quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:49 schreef gianni61 het volgende:
ja, OV is wel mijn minst favoriete optie.
Fiets is het snelste. Wandelen is ook wel lekker, maar neemt meteen weer veel tijd in beslag
Dit wel.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:59 schreef rival het volgende:
Ik had best een week langer vakantie kunnen hebben!
Daar moet ik nog aan beginnenquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel.
Net de mailbox een beetje bijgewerkt en ik wil weer naar bed
Altijd het eerste wat ik doe. Ook wat vroeger begonnen dan normaal om te voorkomen dat ik er om half 10 achter kom dat ik om 9 uur een overleg hebquote:
Normaal gesproken ik ook maar ik zie er tegenop.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Altijd het eerste wat ik doe. Ook wat vroeger begonnen dan normaal om te voorkomen dat ik er om half 10 achter kom dat ik om 9 uur een overleg heb
21. Heb de fiets gepaktquote:
Slim, dat is ook net te ver om 'even' een leuke wandeling van te maken.quote:
Ook voor een fietstocht hoorquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slim, dat is ook net te ver om 'even' een leuke wandeling van te maken.
Welnee.quote:
valt mee, maar ja, fietsen is wel een stukje snellerquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slim, dat is ook net te ver om 'even' een leuke wandeling van te maken.
Nee. Even Googlen op 'high tea vegan recepten' levert in elk geval voldoende hits op. Moet ik al een datum noteren in de agenda?quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Hebben jullie nog leuke recepten voor wat vega high tea dingen?
De thee is niks anders dan een excuus voor een berg lekkere hapjes die erbij geserveerd worden.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
thee is toch sowieso al vega?
Ja, maar alles voelt zo 'cliché'.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Even Googlen op 'high tea vegan recepten' levert in elk geval voldoende hits op. Moet ik al een datum noteren in de agenda?
Nee hoor, sandwich met zalm, amuselepel carpaccioquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
thee is toch sowieso al vega?
Die zijn toch meestal allemaal zoet en slecht voor de lijn?quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De thee is niks anders dan een excuus voor een berg lekkere hapjes die erbij geserveerd worden.
die dingen dan dus niet. Extra taartjes, soesjes, chocolade.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar alles voelt zo 'cliché'.
[..]
Nee hoor, sandwich met zalm, amuselepel carpaccio
Ja, maar dat is alle partyfood natuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn toch meestal allemaal zoet en slecht voor de lijn?
Mja, is dat sowieso niet bij een high tea met de standaard scones met jam etc.quote:
Niks mis mee op zijn tijd.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je klinkt als mn collega. Ik hoor de hele week dit soort opmerkingenquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, daar kun je nog eens een goede borrel met vette hap mee doen, hoor ik al.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:39 schreef rival het volgende:
Je klinkt als mn collega. Ik hoor de hele week dit soort opmerkingen
Kun jij best hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alle partyfood natuurlijk
van het een komt het anderquote:
Avocado maki.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Hebben jullie nog leuke recepten voor wat vega high tea dingen?
Van slapen komt.. nog meer slapen?quote:
Maak me gekquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van slapen komt.. nog meer slapen?
Jij werkt toch op fietsafstand?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:02 schreef DrMarten het volgende:
Mijn goede voornemen om morgen weer eens met de trein naar kantoor te gaan valt ook weer in het water
Doorgaans 1 dag in de week. 2 dagen in de week naarquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij werkt toch op fietsafstand?
Fietsafstand van het stationquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij werkt toch op fietsafstand?
Oh. Almeloquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Doorgaans 1 dag in de week. 2 dagen in de week naarAlmelo
Faxquote:
Dat is erg vermoeiend inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:39 schreef Senn88 het volgende:
Afgelopen nacht wederom tot 3 uur in het ziekenhuis gezeten. Hoop niet dat dit een terugkerend patroon van opa gaat worden ben kapot
sushi is teleurstellend voedselquote:
Avocado is liefdequote:Op maandag 29 augustus 2022 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sushi is teleurstellend voedsel
maki is teleurstellende sushi
avocado maki is teleurstellende maki
tevens: Tegan
Je was ook niet veel hierquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Avocado is liefde. Avocado (maki) mag je me 's nachts voor wakker maken.
Verder eens met de rest van je post.
Ik miste je. Hoe is het?
Weer vakantie, luxe hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je was ook niet veel hier
Hier niks te klagen. Behalve dat de vakantie bijna om is.
Nja, kan m'n vakantie dagen helaas niet meenemen naar mn nieuwe baan. Anders had ik liever een andere periode vrij gehad.quote:
Ah begrijpelijk. Heb je beetje fijn aantal vrije dagen bij nieuwe werkgever?quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, kan m'n vakantie dagen helaas niet meenemen naar mn nieuwe baan. Anders had ik liever een andere periode vrij gehad.
In principe hetzelfde als ik bij mijn vorige baan had, maar nu in oktober of november nog vakantie pakken zal wel niet gaan lukken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah begrijpelijk. Heb je beetje fijn aantal vrije dagen bij nieuwe werkgever?
Hoeveel per jaar krijg je nu?quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In principe hetzelfde als ik bij mijn vorige baan had, maar nu in oktober of november nog vakantie pakken zal wel niet gaan lukken.
25+12atv. Moet genoeg zijnquote:
Ja.. horeca héquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah, latertje gewordenVaker zo laat klaar?
Restaurant dan ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:57 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja.. horeca héAlleen in de avonden is het druk. Vandaag ben ik nog vroeg thuis!
Jij ook lekker gewerkt?
Yes, kloptquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Restaurant dan ofzo?
Mwa, redelijk. Rustig dagje gehad, maar moet nog afwachten of ik morgen vrij kan krijgen. Dat weet ik morgen pasMaarja, 't is toch maar voor de avond, dus geen probleem.
Ouderavond gehad ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit nog in de bus. Alle ov rijdt niet of heeft vertraging.
Over 6 uur gaat wekkertje weer.
Ja tis echt vreselijk… geluk dat mn werkgever mij wilde ophalenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit nog in de bus. Alle ov rijdt niet of heeft vertraging.
Over 6 uur gaat wekkertje weer.
Vliegerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:01 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Yes, klopt![]()
En spannend. Wat ga je morgen dan doen als je vrij bent?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste 2 straten in zicht nu. Bijna slapen.
Zoek hier maar, heb foto's gespammedquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:04 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dat hoor je ook niet vaak. Wat voor vlieger?
En ga je ook zandkastelen bouwen, geintje
Welke pagina staat jouw vliegerquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoek hier maar, heb foto's gespammed![]()
SEX / [SEX SC #2538] En bedankt voor het openen LoL
Dat ligt eraan hoeveel posts je per pagina zietquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:06 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Welke pagina staat jouw vlieger
Oooo dat is wel gaaf. Knap dat je het durftquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel posts je per pagina ziet
Bij mij pagina 2
Nee gekquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:10 schreef Medusa666 het volgende:
Ik dacht even zo’n vlieger van de intertoys
Ligt er maar net aan hoe gek je 't zelf maakt en of je een beetje snapt wat je doetquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:10 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Oooo dat is wel gaaf. Knap dat je het durftIs het niet gevaarlijk?
Ik vind het heel knap dat jij het kan en er zo’n passie voor lijkt te hebben… mijn hart stond stil toen ik die video zag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe gek je 't zelf maakt en of je een beetje snapt wat je doetHet heeft de potentie tot gevaar ja
![]()
Ik doe het al een tijdjequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:20 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap dat jij het kan en er zo’n passie voor lijkt te hebben… mijn hart stond stil toen ik die video zag.
Ik hou het bij de intertoys vlieger
Ik heb ook wel m'n sketchy momenten gehadquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:22 schreef Medusa666 het volgende:
Blijf voorzichtig hoor! 1 golf en je verdrinkt misschien..
Oh my godquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe het al een tijdje![]()
Die video bestaat wel voornamelijk uit prutsers die het niet snappen hoor.
Deze is ook wel leuk, voornamelijk ervaren mensen die ook weleens een foutje maken![]()
Matrasvlieger wutquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb ook wel m'n sketchy momenten gehadMaarja daarom is het belangrijk te weten wat je moet doen in geval van nood.
Ik heb ook een heel klein matrasvliegertje om mee te oefenen overigens
Niet zo hard, maar heb weleens flinke crashes gehad waarbij ik even een minuutje moest bijkomen en controleren of er niks gebroken was ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:24 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Oh my god![]()
![]()
Maar ben je ook weleens zo hard gepleurd.. eerlijk?
Ik moest doordenkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, want die zien er uit als een matras
Wat dacht jij dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik moest doordenkenFok heeft geen goede invloed op me
Nou ja, lekker blijven doen tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet zo hard, maar heb weleens flinke crashes gehad waarbij ik even een minuutje moest bijkomen en controleren of er niks gebroken was ja.
Zo istquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:29 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nou ja, lekker blijven doen tochJe leeft maar 1 keer.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:31 schreef Medusa666 het volgende:
Goed, ik ga slapen. Bedankt voor de leuke beelden
Waren het goede dick pics? Creatieve compositie, mooie belichting, subtiel enzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:31 schreef Medusa666 het volgende:
Goed, ik ga slapen. Bedankt voor de leuke beelden
Hart gebrokenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 00:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet zo hard, maar heb weleens flinke crashes gehad waarbij ik even een minuutje moest bijkomen en controleren of er niks gebroken was ja.
Ging het over daten?quote:
Nu zie ik die pooltafel weer voor mequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waren het goede dick pics? Creatieve compositie, mooie belichting, subtiel enzo?
Met recht een klassieker.quote:
Allemaal splintersquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn hart in een houten kistje gedaan.
Davy Jones, ben jij het?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn hart in een houten kistje gedaan.
Het is een verwijzing naar OUATquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is een verwijzing naar OUATOh, dat was ik vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dus naar POTCWhat you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Had ook gekund inderdaad. Maar in OUAT komt het wel vaker voor en voor mij recenter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat was ik vergeten![]()
Ik dacht dus naar POTC
Ja, is ook zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ook gekund inderdaad. Maar in OUAT komt het wel vaker voor en voor mij recenter.
Nog steeds bezig met die serie.
Ik moest huilenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 13:28 schreef rival het volgende:
Mijn hart is niet van steen
Een geval van zuiver hout
Het was het beste dat ik vinden kon
Toen iemand wegging met het goud
Naar het werk gefietst voor een fysieke afspraak die last minute via Teams gimg omdat meerdere colega's vanwege de treinstaking niet op kantoor waren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:01 schreef DrMarten het volgende:
Met de auto naar werk omdat de treinen niet rijden en dan op de terugweg 50 minuten in de file staan
Vriend 'even' ophalen uit Utrecht omdat zijn baas vond dat ie op kantoor moest werken ondanks de stakingen. Zeker 2,5 uur in de auto gezetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 18:01 schreef DrMarten het volgende:
Met de auto naar werk omdat de treinen niet rijden en dan op de terugweg 50 minuten in de file staan
Had hij net als Air maar moeten fietsenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vriend 'even' ophalen uit Utrecht omdat zijn baas vond dat ie op kantoor moest werken ondanks de stakingen. Zeker 2,5 uur in de auto gezeten
Precies. Zouden mensen vaker moeten doen, een voorbeeld nemen aan mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had hij net als Air maar moeten fietsen
Grapjasquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had hij net als Air maar moeten fietsen
Ja, ik heb wel humorquote:
Sarcasmequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:52 schreef Medusa666 het volgende:
Hoe gaan jullie om met mensen die oude koeien uit de sloot halen?
Die raakte mij oprecht welquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Het voordeel van een houten hart
Je bent voorzichtiger met vuur
Op Fok is iedereen autistquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:58 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Moet ik mee oefenen… het leven van een autist be like
Heb jij ook autisme?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:00 schreef Faxie het volgende:
Leer je wel met de jaren. Duurde hier ook even.
Ik zweer… daarom kom ik telkens toch weer hier.quote:
Het verklaart wel jouw overduidelijke passie voor kiten hahaquote:
Wat is jouw passie dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:45 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Het verklaart wel jouw overduidelijke passie voor kiten haha![]()
Wel heerlijk om zo’n passie te hebben. Ik geniet er zelf ook van.
Zonder is saai.
Vrouwen bedoel je?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:52 schreef Medusa666 het volgende:
Begrijpend lezen is best lastig soms...quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:37 schreef gianni61 het volgende:
Waarom zou je oude vrouwen uit de sloot halen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:52 schreef Medusa666 het volgende:
Alsof een vrouw sterk genoeg is om een koe uit de sloot te halen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is best lastig soms...
[..]
Voor alle hulpdiensten.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb wel respect voor de brandweer.
Moest wel een beetje lachen om waar dit gesprek uiteindelijk heen is gegaanquote:Op woensdag 31 augustus 2022 07:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb wel respect voor de brandweer.
Brandweer haalt anders ook (letterlijk oude) koeien uit de slootquote:Op woensdag 31 augustus 2022 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Moest wel een beetje lachen om waar dit gesprek uiteindelijk heen is gegaan
Kopieerhoek?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega is ook weer blij met dat ik haar geholpen heb.
Nou zeg.quote:
Ergens op de wereld is het 12 uur.quote:
Dan ga je vast niet voor een gezellig bakje thee. Wat moet je ondergaan?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Vanmiddag naar de tandarts voor een uur, zie er een beetje tegenop. En niet alleen tegen de rekening
Oude vulling vervangen + verzakkend tandvlees opvullen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga je vast niet voor een gezellig bakje thee. Wat moet je ondergaan?
Begrijp ik. Het blijft fijn dat tandartsen bestaan, maar het liefst blijf je er zo ver mogelijk vandaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Oude vulling vervangen + verzakkend tandvlees opvullen.
Nieuwe tandarts lijkt wel competent maar eerste keer bij een nieuw iemand is toch altijd net wat extra spannend
Voornamelijk dat het mijn chef is. Dus dat zijn weer directe punten die ik scoor op die manier.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vroeg het mij alleen maar af aangezien hij er zo enthousiast over is.
Dit helemaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Begrijp ik. Het blijft fijn dat tandartsen bestaan, maar het liefst blijf je er zo ver mogelijk vandaan.
Sterkte straks.
Sterkte Yvquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oude vulling vervangen + verzakkend tandvlees opvullen.
Nieuwe tandarts lijkt wel competent maar eerste keer bij een nieuw iemand is toch altijd net wat extra spannend
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, iedereen is hier een beetje gek dus deel het gerust zonder schaamte.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:10 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik word er sowieso uitgelachen voor hier![]()
Elke gek zijn gebrek.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, iedereen is hier een beetje gek dus deel het gerust zonder schaamte.
disneyquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, iedereen is hier een beetje gek dus deel het gerust zonder schaamte.
Genoeg Disney-liefhebbers hier, incl mijzelf.quote:
Ehhh… willen we het antwoord weten?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Genoeg Disney-liefhebbers hier, incl mijzelf.
Ben benieuwd wat voor Disney 'afwijking' je dan hebt waarvan je denkt dat het te ongebruikelijk is.
natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ehhh… willen we het antwoord weten?
Overdag is ze Belle, maar 's nachts is ze een BEEST.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor Disney 'afwijking' je dan hebt waarvan je denkt dat het te ongebruikelijk is.
Ik word op een of andere manier altijd enorm emotioneel als ik in een disney store of disneyland benquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De oude films dan he. Die waren nog best te pruimen.quote:
Mag in DMquote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:10 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik word er sowieso uitgelachen voor hier![]()
Jaaasquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De oude films dan he. Die waren nog best te pruimen.
De oude waren nog best gruwelijk soms. De nieuwe... meh.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:49 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
JaaasMaar die nieuwe ook hoor
Vind ik dan, maar snap wel wat je bedoelt
Ja, dat sowieso. De 'echte' tekenfilms.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan je ook nog praten?quote:
jeej voor het eerste, rip voor het tweede.quote:
Snotverquote:
Helemaal prima.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:43 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik word op een of andere manier altijd enorm emotioneel als ik in een disney store of disneyland benDan voelt het alsof ik een XTC pil op heb. En ik koop en verzamel het liefste alle spulletjes
![]()
Ik kan ook een spraakwaterval zijn als het gaat hierover… dat ik 100 keer hetzelfde zeg tegen iemand
En jij wel voor die van hemquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig viel Sting al niet voor m'n rekeninginhoud
Oppervlakkig van hem hoor dat hij puur voor je uiterlijk ging. Hoe gelijk hij ook heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig viel Sting al niet voor m'n rekeninginhoud
Dat kan hij he, geld is macht.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oppervlakkig van hem hoor dat hij puur voor je uiterlijk ging. Hoe gelijk hij ook heeft.
Truequote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:11 schreef Tegan het volgende:
Tegenwoordig valt er zoveel onder Disney dat iedereen wel fan is.
Dus ook als je star wars fan bent?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:11 schreef Tegan het volgende:
Ja, allemaal Disney prinsessenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus ook als je star wars fan bent?
Padme Amidala zou best een prima disney prinses zijnquote:
Ik ben Marvel-af, Disney kijk ik niet meer, en Star Wars heb ik nooit wat aan gevondenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:11 schreef Tegan het volgende:
Oké Faxie.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben Marvel-af, Disney kijk ik niet meer, en Star Wars heb ik nooit wat aan gevondenDan heb ik alles wel zo'n beetje gehad denk ik.
Hou ook van jouquote:
Idem.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:40 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen van de Star Wars films gezien.
Upquote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Peggy Bundy = Fox = Disney = Disney-prinses.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Padme Amidala zou best een prima disney prinses zijn
Juistquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Met name klassieke Disney wat mij betreft. Lion King (!), Donald Duck, Winnie the Pooh, Beauty and the Beast, Jungle Book, etc
Ik doe liever pikerin voor het slapenquote:Op donderdag 1 september 2022 00:58 schreef Medusa666 het volgende:
Ik pieker altijd voor ik ga slapenSlaap zo laat de laatste tijd daardoor. Maar alles komt goed
![]()
Ik gun het je zo om leeggezogen te worden door een hoerquote:Op donderdag 1 september 2022 01:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe liever pikerin voor het slapen
Zo lief van jequote:Op donderdag 1 september 2022 01:20 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik gun het je zo om leeggezogen te worden door een hoer
Kom maar helpen. Heb ik iets om me af te leidenquote:Op donderdag 1 september 2022 01:25 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar gaan doen
Mweh dat ook weer niet hoorquote:Op donderdag 1 september 2022 01:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aaahw
Ja het leven is nou eenmaal kut enzo
Okay deal. Wat kan ik doenquote:Op donderdag 1 september 2022 01:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom maar helpen. Heb ik iets om me af te leiden
Nou er zitten een paar losse kabels onder de tafel.... Zou je er even onder kunnen kruipen om ze strak te zetten?quote:
Een opleiding volgen, minstens HBO en natuurlijk elke dag met een glimlach billen wassen.quote:
Eerste twee doe ikquote:Op donderdag 1 september 2022 01:30 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Een opleiding volgen, minstens HBO en natuurlijk elke dag met een glimlach billen wassen.
Is goed, maar wel de andere kant even opkijken hoorquote:Op donderdag 1 september 2022 01:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou er zitten een paar losse kabels onder de tafel.... Zou je er even onder kunnen kruipen om ze strak te zetten?
Nu die derde nogquote:
Uiteraardquote:Op donderdag 1 september 2022 01:33 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Is goed, maar wel de andere kant even opkijken hoor
Daar zit het probleem dusquote:
Dit. Ik wil er ooit wel eens aan beginnen...quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:40 schreef Tegan het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2022 07:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Ik wil er ooit wel eens aan beginnen...
Ik heb ze allemaal gezien en je mist er helemaal niks aan!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:40 schreef Tegan het volgende:
Ok, streept weer door van to-watch-lijst.quote:Op donderdag 1 september 2022 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze allemaal gezien en je mist er helemaal niks aan!
Vooral de recentere versies. Gewoon echt slechte films.
En wat ga je met al deze vrije tijd doen?quote:
Nog meer schreeuwen op Twitter over Corona en klimaat natuurlijk. En meer tijd besteden aan de kinderen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat ga je met al deze vrije tijd doen?
Q. de familiemanquote:Op vrijdag 2 september 2022 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog meer schreeuwen op Twitter over Corona en klimaat natuurlijk. En meer tijd besteden aan de kinderen.
Iedereen is bier drinken en kut roepen in Zandvoort?quote:Op vrijdag 2 september 2022 15:31 schreef DrMarten het volgende:
Druk hier. Iedereen een leven en hard aan het werk enzo?
Ik zit buiten op mijn luierbank.quote:Op vrijdag 2 september 2022 16:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iedereen is bier drinken en kut roepen in Zandvoort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |