Terug naar bed.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:20 schreef TaMieke het volgende:
Systeem ligt plat hier. Dus ik kan ook niets.
Zou wel de beste oplossing zijn.quote:
Begin je aan je nieuwe baan?quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:27 schreef gianni61 het volgende:
donderdag weer werken. zin in, maar ook weer niet.
jep. dus daar heb ik wel zin in, maar ja, het is ook weer werkquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zou wel de beste oplossing zijn.
[..]
Begin je aan je nieuwe baan?
hahah snap ik. Hoop uiteraard dat je nieuwe baan bevaltquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep. dus daar heb ik wel zin in, maar ja, het is ook weer werk
en gewoon vrij zijn blijft toch altijd fijner
Spannend! maar begrijpelijk jaquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep. dus daar heb ik wel zin in, maar ja, het is ook weer werk
en gewoon vrij zijn blijft toch altijd fijner
ja, die komt woensdagquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hahah snap ik. Hoop uiteraard dat je nieuwe baan bevalt![]()
Komt je bank nu nog voor die tijd?
Auto van de baas?quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die komt woensdag
Alleen jammer dat de nieuwe auto donderdag pas komt.
Denk dat ik vandaag de oude ga inleveren
quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die komt woensdag
Alleen jammer dat de nieuwe auto donderdag pas komt.
Denk dat ik vandaag de oude ga inleveren
die ik nu heb is inderdaad eigendom van de baas, de nieuwe is gewoon een leasewagenquote:
fietsquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:38 schreef gianni61 het volgende:
Ik twijfel nog hoe ik terug ga komen.
OV, fiets meenemen, of wandelen
Niet!quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:38 schreef gianni61 het volgende:
Ik twijfel nog hoe ik terug ga komen.
OV, fiets meenemen, of wandelen
ja, OV is wel mijn minst favoriete optie.quote:
oeps! wel goed uitrusten dus. Ga je nog weg?quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanaf vanmiddag vakantie![]()
Stond in tranen toen ik het vroeg. Zo erg ben ik er dus aan toe
Ja, volgende week paar dagen Barcelona met zijn tweeënquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oeps! wel goed uitrusten dus. Ga je nog weg?
Fijn!quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, volgende week paar dagen Barcelona met zijn tweeën
Hoeveel km gaat het om?quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:49 schreef gianni61 het volgende:
ja, OV is wel mijn minst favoriete optie.
Fiets is het snelste. Wandelen is ook wel lekker, maar neemt meteen weer veel tijd in beslag
Dit wel.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:59 schreef rival het volgende:
Ik had best een week langer vakantie kunnen hebben!
Daar moet ik nog aan beginnenquote:Op maandag 29 augustus 2022 10:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel.
Net de mailbox een beetje bijgewerkt en ik wil weer naar bed
Altijd het eerste wat ik doe. Ook wat vroeger begonnen dan normaal om te voorkomen dat ik er om half 10 achter kom dat ik om 9 uur een overleg hebquote:
Normaal gesproken ik ook maar ik zie er tegenop.quote:Op maandag 29 augustus 2022 10:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Altijd het eerste wat ik doe. Ook wat vroeger begonnen dan normaal om te voorkomen dat ik er om half 10 achter kom dat ik om 9 uur een overleg heb
21. Heb de fiets gepaktquote:
Slim, dat is ook net te ver om 'even' een leuke wandeling van te maken.quote:
Ook voor een fietstocht hoorquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slim, dat is ook net te ver om 'even' een leuke wandeling van te maken.
Welnee.quote:
valt mee, maar ja, fietsen is wel een stukje snellerquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slim, dat is ook net te ver om 'even' een leuke wandeling van te maken.
Nee. Even Googlen op 'high tea vegan recepten' levert in elk geval voldoende hits op. Moet ik al een datum noteren in de agenda?quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Hebben jullie nog leuke recepten voor wat vega high tea dingen?
De thee is niks anders dan een excuus voor een berg lekkere hapjes die erbij geserveerd worden.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
thee is toch sowieso al vega?
Ja, maar alles voelt zo 'cliché'.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Even Googlen op 'high tea vegan recepten' levert in elk geval voldoende hits op. Moet ik al een datum noteren in de agenda?
Nee hoor, sandwich met zalm, amuselepel carpaccioquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
thee is toch sowieso al vega?
Die zijn toch meestal allemaal zoet en slecht voor de lijn?quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De thee is niks anders dan een excuus voor een berg lekkere hapjes die erbij geserveerd worden.
die dingen dan dus niet. Extra taartjes, soesjes, chocolade.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar alles voelt zo 'cliché'.
[..]
Nee hoor, sandwich met zalm, amuselepel carpaccio
Ja, maar dat is alle partyfood natuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn toch meestal allemaal zoet en slecht voor de lijn?
Mja, is dat sowieso niet bij een high tea met de standaard scones met jam etc.quote:
Niks mis mee op zijn tijd.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je klinkt als mn collega. Ik hoor de hele week dit soort opmerkingenquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, daar kun je nog eens een goede borrel met vette hap mee doen, hoor ik al.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:39 schreef rival het volgende:
Je klinkt als mn collega. Ik hoor de hele week dit soort opmerkingen
Kun jij best hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alle partyfood natuurlijk
van het een komt het anderquote:
Avocado maki.quote:Op maandag 29 augustus 2022 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Hebben jullie nog leuke recepten voor wat vega high tea dingen?
Van slapen komt.. nog meer slapen?quote:
Maak me gekquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van slapen komt.. nog meer slapen?
Jij werkt toch op fietsafstand?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:02 schreef DrMarten het volgende:
Mijn goede voornemen om morgen weer eens met de trein naar kantoor te gaan valt ook weer in het water
Doorgaans 1 dag in de week. 2 dagen in de week naarquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij werkt toch op fietsafstand?
Fietsafstand van het stationquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij werkt toch op fietsafstand?
Oh. Almeloquote:Op maandag 29 augustus 2022 18:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Doorgaans 1 dag in de week. 2 dagen in de week naarAlmelo
Faxquote:
Dat is erg vermoeiend inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:39 schreef Senn88 het volgende:
Afgelopen nacht wederom tot 3 uur in het ziekenhuis gezeten. Hoop niet dat dit een terugkerend patroon van opa gaat worden ben kapot
sushi is teleurstellend voedselquote:
Avocado is liefdequote:Op maandag 29 augustus 2022 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sushi is teleurstellend voedsel
maki is teleurstellende sushi
avocado maki is teleurstellende maki
tevens: Tegan
Je was ook niet veel hierquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Avocado is liefde. Avocado (maki) mag je me 's nachts voor wakker maken.
Verder eens met de rest van je post.
Ik miste je. Hoe is het?
Weer vakantie, luxe hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je was ook niet veel hier
Hier niks te klagen. Behalve dat de vakantie bijna om is.
Nja, kan m'n vakantie dagen helaas niet meenemen naar mn nieuwe baan. Anders had ik liever een andere periode vrij gehad.quote:
Ah begrijpelijk. Heb je beetje fijn aantal vrije dagen bij nieuwe werkgever?quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, kan m'n vakantie dagen helaas niet meenemen naar mn nieuwe baan. Anders had ik liever een andere periode vrij gehad.
In principe hetzelfde als ik bij mijn vorige baan had, maar nu in oktober of november nog vakantie pakken zal wel niet gaan lukken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah begrijpelijk. Heb je beetje fijn aantal vrije dagen bij nieuwe werkgever?
Hoeveel per jaar krijg je nu?quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In principe hetzelfde als ik bij mijn vorige baan had, maar nu in oktober of november nog vakantie pakken zal wel niet gaan lukken.
25+12atv. Moet genoeg zijnquote:
Ja.. horeca héquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah, latertje gewordenVaker zo laat klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |