Ik heb net een douche gepakt dus ik zal wel lekker smaken. Iig beter dan ervoor.quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
Bij deze TT moet ik toch hieraan denken
[ afbeelding ]
Je bloed is van beroerde kwaliteit?quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:28 schreef Nattekat het volgende:
De hele zomer geen last van die bloedzuigers, maar nu valt het ene na het andere dodelijke slachtoffer in mijn slaapkamer. Gaat lekker.
Dat sowieso, ik ben gewoon niet meer zo aantrekkelijk voor muggen tegenwoordigquote:Op zondag 28 augustus 2022 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bloed is van beroerde kwaliteit?
Geen zoet poesje?quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik ben gewoon niet meer zo aantrekkelijk voor muggen tegenwoordig
Maar ik wil ze nog steeds niet in mijn kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Voor wie wel?quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik ben gewoon niet meer zo aantrekkelijk voor muggen tegenwoordig
Maar ik wil ze nog steeds niet in mijn kamer.
Nee badeendjes hebben vaak last van andere problemenquote:Op zondag 28 augustus 2022 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor wie wel?![]()
Ik heb eigenlijk nooit last van muggen.
Die ga je hier niet zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee badeendjes hebben vaak last van andere problemen
quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ga je hier niet zeggen.
Morguh Raf, hoe is het nu?quote:
Heb je wat aan je dag als je vroeg opstaatquote:Op maandag 29 augustus 2022 06:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vroeg
Maar wel goed verder. En daar?
Hey kerel.quote:Op maandag 29 augustus 2022 06:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vroeg
Maar wel goed verder. En daar?
Hey SBEquote:
Nope.quote:Op maandag 29 augustus 2022 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je wat aan je dag als je vroeg opstaat![]()
Ben je al weer thuis.
Olaquote:
Oeps, dat duurt wel lang, heb je enig idee hoelang je nog moet blijven. Maar het belangrijkste is voel je je al wat beter?quote:
Mc drive tis fris buitenquote:Op maandag 29 augustus 2022 01:08 schreef FranticDJ het volgende:
McDrive doen of dineren in de speeltuin?
En die kindjes willen ook wel eens zorgeloos de week beginnenquote:
Hello, hoe is het nu met het pootje?quote:
De kindjes zorgen maar voor hun eigen etenquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En die kindjes willen ook wel eens zorgeloos de week beginnen
Zit er nog aan. Herstel gaat me niet snel genoeg.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello, hoe is het nu met het pootje?
Hallo mevrouwtje milfquote:
Geduld is een schone zaak, wij mensen willen altijd te snel.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit er nog aan. Herstel gaat me niet snel genoeg.
[..]
Hallo mevrouwtje milf
Verstandig, te veel worst is ook niet goed voor zequote:Op maandag 29 augustus 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
De kindjes zorgen maar voor hun eigen eten
Kleine kindjes worden grootquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstandig, te veel worst is ook niet goed voor ze
Klopt. Dus ik doe ook rustig. Net 10 minuten op zo'n fiets in de sportschool gezeten want dat schijnt goed te zijn zonder weerstand te fietsen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, wij mensen willen altijd te snel.
Ga je grens maar niet over want dan zet je vaak weer een stap terug.
Sporty spicequote:Op maandag 29 augustus 2022 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Dus ik doe ook rustig. Net 10 minuten op zo'n fiets in de sportschool gezeten want dat schijnt goed te zijn zonder weerstand te fietsen.
Verder rug schouders en triceps op het programma vandaag
Ja moet wel een beetje sexy blijvenquote:
Immer en altijdquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja moet wel een beetje sexy blijven
Daarom. Straks vindt M me niet lekker genoeg meerquote:
Langzaam aan komt het wel weer goed, je kan je nu tenminste weer voortbewegen zonder gips. Is ook een voortgangquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Dus ik doe ook rustig. Net 10 minuten op zo'n fiets in de sportschool gezeten want dat schijnt goed te zijn zonder weerstand te fietsen.
Verder rug schouders en triceps op het programma vandaag
Dus M is nog in the picture ?quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom. Straks vindt M me niet lekker genoeg meer![]()
Kunnen we niet hebben
Jazeker. Zou niet weten waarom nietquote:
Dat doe je dan goedquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jazeker. Zou niet weten waarom niet
Hey Nattequote:
Ik ben ook heel goedquote:
Morguh Mrslquote:
Houden ze je uit de slaapquote:Op zondag 28 augustus 2022 23:28 schreef Nattekat het volgende:
De hele zomer geen last van die bloedzuigers, maar nu valt het ene na het andere dodelijke slachtoffer in mijn slaapkamer. Gaat lekker.
hallo mevrouwtje liefbaarquote:
Dan hadden ze dikke pechquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ze maakten de fout om mij te irriteren voor ik ging slapen.
Prettig weekend DJquote:
Hier als ontbijt een fruitbiscuitjequote:Op maandag 29 augustus 2022 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het werden tosti's met joepie beetje pittig
Zit nog een maandje hier gok ik. Gaat verder wel redelijk hoorquote:Op maandag 29 augustus 2022 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, dat duurt wel lang, heb je enig idee hoelang je nog moet blijven. Maar het belangrijkste is voel je je al wat beter?
Dat ontbijt noemenquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier als ontbijt een fruitbiscuitje
Het einde komt dus in zicht, hoop dat de podo wat voor je kan doen, Neuropathie is een dramaquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zit nog een maandje hier gok ik. Gaat verder wel redelijk hoor
Zo naar de podotherapeut, hoop dat die wat voor me kan betekenen op korte termijn zodat ik weer wat normaler kan lopen en dingen doen. Leve de neuralgie
.
Zit je op kantoor zonder verrmaler of blender?quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:34 schreef hemarookworst het volgende:
Kut, was ik vergeten bonen te malen, zit ik met een half kopje koffie
Alweer!quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Negatieve test genot, zal wel een ander virusje te pakken hebben.
Ik heb 'm ookquote:
Geen idee. Ben al meer dan een week verkoudenquote:
Ik ben niet eens verkouden oid, maar het is gewoon zo'n vervelend gevoel in m'n hoofd.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee. Ben al meer dan een week verkouden
Nee gewoon thuis, maal ik voor meerdere dagen. Maar er zat nog minder in dan verwachtquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit je op kantoor zonder verrmaler of blender?
Oh dan heb je wat anders. Ik heb vorige week m'n longen voelen jeuken en branden.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet eens verkouden oid, maar het is gewoon zo'n vervelend gevoel in m'n hoofd.
Had ik met Covid ook, dus wat dat betreft zegt het heulemaal niets. Ik ben de halve zomer aan het trainen geweest om in september te pieken, dus als er ooit een goed moment was om een virus op te lopen was dat nuquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dan heb je wat anders. Ik heb vorige week m'n longen voelen jeuken en branden.
Nu is het vooral nog een boel snot
Dan is de klacht onterecht verklaart, je kan makkelijk nog paar gram bonen malen voor een goede kop koffie.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee gewoon thuis, maal ik voor meerdere dagen. Maar er zat nog minder in dan verwacht
was al gepland voordat die aangenomen werdquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
Nieuwe collega gaat na twee weken werken eerst even drie weken op vakantie
Ja maar vind het wel ff kut. De taken die hij gaat overnemen moet ik dan alsnog doen deze wekenquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
was al gepland voordat die aangenomen werd
Collega erbij naaien met een of andere kut smoes waardoor hij toch niet op vakantie gaat dan maar?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar vind het wel ff kut. De taken die hij gaat overnemen moet ik dan alsnog doen deze weken
Wij hadden een plaatwerker met ervaring aangenomen en de eerste dag was hij best gemotiveerd en enthousiast. 2de dag moest hij wat eerder weg. De 3de dag kwam hij niet opdagen. Hij is toen gebeld en we kregen te horen dat hij niet meer komt want hij moest te veel leren bij ons.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
Nieuwe collega gaat na twee weken werken eerst even drie weken op vakantie
De teringquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij hadden een plaatwerker met ervaring aangenomen en de eerste dag was hij best gemotiveerd en enthousiast. 2de dag moest hij wat eerder weg. De 3de dag kwam hij niet opdagen. Hij is toen gebeld en we kregen te horen dat hij niet meer komt want hij moest te veel leren bij ons.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.vkmag.com/mag(...)an-op-autopsie-tafel de fuck
Ja, echt niet dat dit mogelijk is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.vkmag.com/mag(...)an-op-autopsie-tafel de fuck
Wij doen geen productiewerk dus je moet wel goed leren hoe je die bank moet instellen.quote:
Dat noem ik niet echt gemotiveerdquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij doen geen productiewerk dus je moet wel goed leren hoe je die bank moet instellen.
Dat wou hij dus niet.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, echt niet dat dit mogelijk is.
quote:
De eerste dag ging goed dus we waren wel positief over hem. Dus wij waren wel even met stomheid geslagen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat noem ik niet echt gemotiveerd
Ik heb ook van dat soort mensen meegemaakt toen ik in een restaurant werkte waar we ook redelijk wat studenten hadden die er werkte als bijbaantje. Genoeg mensen maar 2 of 3 keer gezien.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De eerste dag ging goed dus we waren wel positief over hem. Dus wij waren wel even met stomheid geslagen.
Ik werkte met een lasersnijder, eens een nieuwe collega ingewerkt en toen ging hij bij een ander bedrijf solliciteren als zijnde ervaren lasersnijder.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook van dat soort mensen meegemaakt toen ik in een restaurant werkte waar we ook redelijk wat studenten hadden die er werkte als bijbaantje. Genoeg mensen maar 2 of 3 keer gezien.
Heeft hij ook jouw naam en CV gebruikt?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werkte met een lasersnijder, eens een nieuwe collega ingewerkt en toen ging hij bij een ander bedrijf solliciteren als zijnde ervaren lasersnijder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |