Had ik met Covid ook, dus wat dat betreft zegt het heulemaal niets. Ik ben de halve zomer aan het trainen geweest om in september te pieken, dus als er ooit een goed moment was om een virus op te lopen was dat nuquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dan heb je wat anders. Ik heb vorige week m'n longen voelen jeuken en branden.
Nu is het vooral nog een boel snot
Dan is de klacht onterecht verklaart, je kan makkelijk nog paar gram bonen malen voor een goede kop koffie.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee gewoon thuis, maal ik voor meerdere dagen. Maar er zat nog minder in dan verwacht
was al gepland voordat die aangenomen werdquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
Nieuwe collega gaat na twee weken werken eerst even drie weken op vakantie
Ja maar vind het wel ff kut. De taken die hij gaat overnemen moet ik dan alsnog doen deze wekenquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
was al gepland voordat die aangenomen werd
Collega erbij naaien met een of andere kut smoes waardoor hij toch niet op vakantie gaat dan maar?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar vind het wel ff kut. De taken die hij gaat overnemen moet ik dan alsnog doen deze weken
Wij hadden een plaatwerker met ervaring aangenomen en de eerste dag was hij best gemotiveerd en enthousiast. 2de dag moest hij wat eerder weg. De 3de dag kwam hij niet opdagen. Hij is toen gebeld en we kregen te horen dat hij niet meer komt want hij moest te veel leren bij ons.quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
Nieuwe collega gaat na twee weken werken eerst even drie weken op vakantie
De teringquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij hadden een plaatwerker met ervaring aangenomen en de eerste dag was hij best gemotiveerd en enthousiast. 2de dag moest hij wat eerder weg. De 3de dag kwam hij niet opdagen. Hij is toen gebeld en we kregen te horen dat hij niet meer komt want hij moest te veel leren bij ons.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.vkmag.com/mag(...)an-op-autopsie-tafel de fuck
Ja, echt niet dat dit mogelijk is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.vkmag.com/mag(...)an-op-autopsie-tafel de fuck
Wij doen geen productiewerk dus je moet wel goed leren hoe je die bank moet instellen.quote:
Dat noem ik niet echt gemotiveerdquote:Op maandag 29 augustus 2022 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij doen geen productiewerk dus je moet wel goed leren hoe je die bank moet instellen.
Dat wou hij dus niet.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, echt niet dat dit mogelijk is.
quote:
De eerste dag ging goed dus we waren wel positief over hem. Dus wij waren wel even met stomheid geslagen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat noem ik niet echt gemotiveerd
Ik heb ook van dat soort mensen meegemaakt toen ik in een restaurant werkte waar we ook redelijk wat studenten hadden die er werkte als bijbaantje. Genoeg mensen maar 2 of 3 keer gezien.quote:Op maandag 29 augustus 2022 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De eerste dag ging goed dus we waren wel positief over hem. Dus wij waren wel even met stomheid geslagen.
Ik werkte met een lasersnijder, eens een nieuwe collega ingewerkt en toen ging hij bij een ander bedrijf solliciteren als zijnde ervaren lasersnijder.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook van dat soort mensen meegemaakt toen ik in een restaurant werkte waar we ook redelijk wat studenten hadden die er werkte als bijbaantje. Genoeg mensen maar 2 of 3 keer gezien.
Heeft hij ook jouw naam en CV gebruikt?quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werkte met een lasersnijder, eens een nieuwe collega ingewerkt en toen ging hij bij een ander bedrijf solliciteren als zijnde ervaren lasersnijder.
Spaghetti.quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
nog een halve pan spaghetti over voor de liefhebbers
Een ex van mij had een koksopleiding gevolgd en moest daardoor een paar woordjes Frans leren (uitsluitend kook-gkook-gerelateerde woordjes dusquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werkte met een lasersnijder, eens een nieuwe collega ingewerkt en toen ging hij bij een ander bedrijf solliciteren als zijnde ervaren lasersnijder.
quote:
Maanlamje.quote:
Omnomnomquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
Even vier drumsticks weggekluift met kerrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |