Mc drive tis fris buitenquote:Op maandag 29 augustus 2022 01:08 schreef FranticDJ het volgende:
McDrive doen of dineren in de speeltuin?
En die kindjes willen ook wel eens zorgeloos de week beginnenquote:
Hello, hoe is het nu met het pootje?quote:
De kindjes zorgen maar voor hun eigen etenquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En die kindjes willen ook wel eens zorgeloos de week beginnen
Halloooooquote:
Zit er nog aan. Herstel gaat me niet snel genoeg.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello, hoe is het nu met het pootje?
Hallo mevrouwtje milfquote:
Geduld is een schone zaak, wij mensen willen altijd te snel.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit er nog aan. Herstel gaat me niet snel genoeg.
[..]
Hallo mevrouwtje milf
Verstandig, te veel worst is ook niet goed voor zequote:Op maandag 29 augustus 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
De kindjes zorgen maar voor hun eigen eten
Kleine kindjes worden grootquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstandig, te veel worst is ook niet goed voor ze
Klopt. Dus ik doe ook rustig. Net 10 minuten op zo'n fiets in de sportschool gezeten want dat schijnt goed te zijn zonder weerstand te fietsen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, wij mensen willen altijd te snel.
Ga je grens maar niet over want dan zet je vaak weer een stap terug.
Sporty spicequote:Op maandag 29 augustus 2022 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Dus ik doe ook rustig. Net 10 minuten op zo'n fiets in de sportschool gezeten want dat schijnt goed te zijn zonder weerstand te fietsen.
Verder rug schouders en triceps op het programma vandaag
Ja moet wel een beetje sexy blijvenquote:
Immer en altijdquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja moet wel een beetje sexy blijven
Daarom. Straks vindt M me niet lekker genoeg meerquote:
Langzaam aan komt het wel weer goed, je kan je nu tenminste weer voortbewegen zonder gips. Is ook een voortgangquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Dus ik doe ook rustig. Net 10 minuten op zo'n fiets in de sportschool gezeten want dat schijnt goed te zijn zonder weerstand te fietsen.
Verder rug schouders en triceps op het programma vandaag
Dus M is nog in the picture ?quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom. Straks vindt M me niet lekker genoeg meer![]()
Kunnen we niet hebben
Jazeker. Zou niet weten waarom nietquote:
Dat doe je dan goedquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jazeker. Zou niet weten waarom niet
Hey Nattequote:
Ik ben ook heel goedquote:
Morguh Mrslquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |