Langzaam aan komt het wel weer goed, je kan je nu tenminste weer voortbewegen zonder gips. Is ook een voortgangquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Dus ik doe ook rustig. Net 10 minuten op zo'n fiets in de sportschool gezeten want dat schijnt goed te zijn zonder weerstand te fietsen.
Verder rug schouders en triceps op het programma vandaag
Dus M is nog in the picture ?quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom. Straks vindt M me niet lekker genoeg meer![]()
Kunnen we niet hebben
Jazeker. Zou niet weten waarom nietquote:
Dat doe je dan goedquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jazeker. Zou niet weten waarom niet
Hey Nattequote:
Ik ben ook heel goedquote:
Morguh Mrslquote:
Houden ze je uit de slaapquote:Op zondag 28 augustus 2022 23:28 schreef Nattekat het volgende:
De hele zomer geen last van die bloedzuigers, maar nu valt het ene na het andere dodelijke slachtoffer in mijn slaapkamer. Gaat lekker.
hallo mevrouwtje liefbaarquote:
Dan hadden ze dikke pechquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ze maakten de fout om mij te irriteren voor ik ging slapen.
Prettig weekend DJquote:
Hier als ontbijt een fruitbiscuitjequote:Op maandag 29 augustus 2022 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het werden tosti's met joepie beetje pittig
Zit nog een maandje hier gok ik. Gaat verder wel redelijk hoorquote:Op maandag 29 augustus 2022 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, dat duurt wel lang, heb je enig idee hoelang je nog moet blijven. Maar het belangrijkste is voel je je al wat beter?
Dat ontbijt noemenquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier als ontbijt een fruitbiscuitje
Het einde komt dus in zicht, hoop dat de podo wat voor je kan doen, Neuropathie is een dramaquote:Op maandag 29 augustus 2022 11:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zit nog een maandje hier gok ik. Gaat verder wel redelijk hoor
Zo naar de podotherapeut, hoop dat die wat voor me kan betekenen op korte termijn zodat ik weer wat normaler kan lopen en dingen doen. Leve de neuralgie
.
Zit je op kantoor zonder verrmaler of blender?quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:34 schreef hemarookworst het volgende:
Kut, was ik vergeten bonen te malen, zit ik met een half kopje koffie
Alweer!quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Negatieve test genot, zal wel een ander virusje te pakken hebben.
Ik heb 'm ookquote:
Geen idee. Ben al meer dan een week verkoudenquote:
Ik ben niet eens verkouden oid, maar het is gewoon zo'n vervelend gevoel in m'n hoofd.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee. Ben al meer dan een week verkouden
Nee gewoon thuis, maal ik voor meerdere dagen. Maar er zat nog minder in dan verwachtquote:Op maandag 29 augustus 2022 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit je op kantoor zonder verrmaler of blender?
Oh dan heb je wat anders. Ik heb vorige week m'n longen voelen jeuken en branden.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet eens verkouden oid, maar het is gewoon zo'n vervelend gevoel in m'n hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |