Meh, om het officieel te maken moet Perez ook geen kans meer maken op een winquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nog voor Japan kan het al gebeurd zijn.
Zandvoort is wel een heel ander soort circuit dan Spa.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:02 schreef Rianne84 het volgende:
Max weet niet of het volgende week weer zo zal gaanje hebt een raket onder je kont, laat die lewis-act maar achterwege.
Oostenrijk ook, maar liep daar toch iets anders. Kan altijd gebeuren.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:02 schreef Rianne84 het volgende:
Max weet niet of het volgende week weer zo zal gaanje hebt een raket onder je kont, laat die lewis-act maar achterwege.
netjes idd dat hij meldde dat hij een blindspot had en dus niet wist waar Alonso zat... (dat die niet ineens verdwenen was was natuurlijk niet te verwachten)quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:01 schreef gbm het volgende:
Netjes van Lewis om gewoon toe te geven dat het zijn fout was... Wel raar dat ie dan geen straf krijgt...
Zandvoort is een Ferraribaanquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zandvoort is wel een heel ander soort circuit dan Spa.
Zandvoort is wel echt een ander type baan maar oke Hongarije ging ook lekker. Monza kan ook pijnlijk worden voor Ferrari zo.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:02 schreef Rianne84 het volgende:
Hij heeft gewoon een punt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:02 schreef Rianne84 het volgende:
Ja, maar Zandvoort is totaal geen Spa. Dus we weten het niet.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:02 schreef Rianne84 het volgende:
Hoezo? Is gewoon racen. Kan gebeurenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:02 schreef alpeko het volgende:
Ham had hier gewoon een straf voor moeten krijgen. Dit was een hele domme actie
quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:59 schreef MoreDakka het volgende:
Hamilton moet gewoon een gridstraf krijgen, dat is overduidelijk. Maar hij komt er weer eens mee weg.
Hij was bij de SC al van soft naar medium gegaan.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij moest nog een keer pitten om aan het banden regelement te voldoen, was eerder van medium naar medium gegaan
Ik zou graag zeggen dat ik je volgende week pak, maar ik kijk dan uitgesteldquote:
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:02 schreef Rianne84 het volgende:
Oconquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:04 schreef Perox het volgende:
Ocon heeft een flirt met die meid van F1TV.
Een kut baan.quote:
Naah is gewoon foutje bedankt, geen opzet ofzo.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:02 schreef alpeko het volgende:
Ham had hier gewoon een straf voor moeten krijgen. Dit was een hele domme actie
Rosberg?quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:04 schreef schommelstoel het volgende:
Is Lewis trouwens nu ook de enige F1 winnaar die nooit met nummer 1 geeft gereden?
Nee joh, ze hebben jarenlang niet eens de optie gehad om met nummer 1 te rijden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:04 schreef schommelstoel het volgende:
Is lewis trouwens nu ook de enige F1 winnaar die nooit met nummer 1 geeft gereden?
Hij moet toch snappen dat als ie Alonso daar inhaalt dat ie dan niet als normaal kan insturen. En jij snapt dat ook wel.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Is gewoon racen. Kan gebeuren
vreselijke baan, als Spa voor eeuwig mag blijven mogen ze Zandvoort slopen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:05 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een kut baan.
Maar ja, oranje bril.
Als het kampioenschap toch al uit zicht is zie ik Ferrari Management ervoor aan om bij één van de twee wagens de motor helemaal open te schroeven en het risico te nemen om een volledige krachtbron af te schrijven.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zandvoort is wel echt een ander type baan maar oke Hongarije ging ook lekker. Monza kan ook pijnlijk worden voor Ferrari zo.
Ik ga nog even nagenieten van dezequote:Op zondag 28 augustus 2022 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb alvast zin in volgende week
Hij dacht dat Alonso zou buigen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hij moet toch snappen dat als ie Alonso daar inhaalt dat ie dan niet als normaal kan insturen. En jij snapt dat ook wel.
Ik vier mijn verjaardag tijdens de kwalificatie, erg gezelligquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb alvast zin in volgende week
100 *quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
vreselijke baan, als Spa voor eeuwig mag blijven mogen ze Zandvoort slopen.
Van mij mag jequote:
In 2009 wel.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:04 schreef schommelstoel het volgende:
Is Lewis trouwens nu ook de enige F1 winnaar die nooit met nummer 1 geeft gereden?
Alonso buigt niet. Niet zomaar.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij dacht dat Alonso zou buigen.
Extreem raar om te denken.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En dat gaan ze dan tijdens de race met de coureur overleggen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als het kampioenschap toch al uit zicht is zie ik Ferrari Management ervoor aan om bij één van de twee wagens de motor helemaal open te schroeven en het risico te nemen om een volledige krachtbron af te schrijven.
All-in voor Monza.
Hij dacht dat niet alleen, hij nam dat aan.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeker gezien hun geschiedenis...quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hij dacht dat niet alleen, hij nam dat aan.
Erg dom.
Die racisten zullen wel zoeken naar een Fransman.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:09 schreef gbm het volgende:
Gasly niet echt overtuigend dat ie niet in beeld is bij Alpine...
Ja met dat verweer kun je alles proberen goed te pratenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Uiteraard, vandaag hebben we geleerd dat Leclerc z'n Ferrari sinds deze zomer uitgerust is met een vergadertafel in de monocoque.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
En dat gaan ze dan tijdens de race met de coureur overleggen.
Ik heb zin om te lachen, dus ik ben wel benieuwd waar je denkt dat Lewis had geëindigd als-ie niet was uitgevallenquote:
vraag me vooral af waar hij heen had moeten buigenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja met dat verweer kun je alles proberen goed te praten
"Guys, I'm pushing."quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Uiteraard, vandaag hebben we geleerd dat Leclerc z'n Ferrari sinds deze zomer uitgerust is met een vergadertafel in de monocoque.
Kan zomaar P3 zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb zin om te lachen, dus ik ben wel benieuwd waar je denkt dat Lewis had geëindigd als-ie niet was uitgevallen
Hier ben ik het mee eens, en nee geen oranjebril op hierquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:10 schreef MoreDakka het volgende:
Dat jarenlange gelul over Verstappen die gevaarlijk zou rijden maar in de laatste drie seizoenen is het consequent Hamilton die anderen en zichzelf eraf beukt.
Ik heb net geleerd dat dat komt omdat anderen niet voor hem buigenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:10 schreef MoreDakka het volgende:
Dat jarenlange gelul over Verstappen die gevaarlijk zou rijden maar in de laatste drie seizoenen is het consequent Hamilton die anderen en zichzelf eraf beukt.
Om en nabij de plek van Russell.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb zin om te lachen, dus ik ben wel benieuwd waar je denkt dat Lewis had geëindigd als-ie niet was uitgevallen
Praat ik het goed? Nee.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja met dat verweer kun je alles proberen goed te praten
Dat hou ik lekker voor mezelfquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Boeeequote:Op zondag 28 augustus 2022 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat hou ik lekker voor mezelf
En hij is nog wel Sir Lewis...quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb net geleerd dat dat komt omdat anderen niet voor hem buigen
Maar alleen na teamorders voor Russellquote:
Denk ik ook, Russell reed een prima race. Had ook een goede start maar werd gehinderd door Perez die zo slecht weg kwam.quote:
Is ook serieus zo. Als je niet buigt ramt hij jou gewoon.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb net geleerd dat dat komt omdat anderen niet voor hem buigen
Edit: niet opgelet bij interview met Leclerc dus geen idee of hij er iets over gezegd heeftquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:12 schreef Nizno het volgende:
lec had niet willen pitten voor de fast lap
"George, this is Ja-"quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar alleen na teamorders voor Russell
dat was de opmerking van amber in t beginquote:
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:14 schreef DKUp het volgende:
Zegt die vrouw van ViaPlay nou ook question tegen Leclerc?
![]()
Zegt ze altijd toch?quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:14 schreef DKUp het volgende:
Zegt die vrouw van ViaPlay nou ook question tegen Leclerc?
![]()
'Dichtbij'.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:14 schreef Evenstar het volgende:
Wel heel fijn dat Mercedes er nu dichterbij zit, maakt het spannend.
Ik heb het gehoord. Maar later bleek dat ze dat helemaal niet wistenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was de opmerking van amber in t begin
Risico van Alonso was ook veel te groot achteraf.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:12 schreef Nizno het volgende:
lec had niet willen pitten voor de fast lap
zoals Alonso aangaf idd, hij kan alleen P1 startenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:15 schreef Perox het volgende:
HAM is natuurlijk een uitstekende coureur.
Alleen soms weet hij in een bocht niet helemaal goed in te schatten wat en hoe. Dan is hij opeens redelijk dom.
Als je al jaren van P1 vertrekt en dan alleen de racelijn hoeft te rijden dan speelt dat nauwelijk.
Nu als medium team wordt het een andere situatie.
Hij is sarcastisch. Hoop ik.quote:
Xavi Pujolar is NIET de race engineer van Leclerc. Hij werkt bij Alfa Romeo..quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij kreeg er nog al een aantal van Xavi![]()
![]()
Je stelt me niet teleurquote:
Uhuh, sure..quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alonso ging ineens naar het midden doordat die kerb pakt
Haha goeiequote:Op zondag 28 augustus 2022 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
ja klopt als hij dat niet had gedaan was HAM wel gewoon buiten om gegaanquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hou nou toch es op. Hamilton heeft ZELF toegegeven dat hij fout zat, jij hoeft hem echt niet te verdedigen!quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
of hij de boardradio van alonso had gehoordquote:
Ah, over de reactie van Alonso dusquote:
Ik heb zelf ook al gezegd dat Lewis eigen schuld had. Ik geef alleen aan dat het een racing incident was.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:21 schreef Perox het volgende:
[..]
Hou nou toch es op. Hamilton heeft ZELF toegegeven dat hij fout zat, jij hoeft hem echt niet te verdedigen!
Hij ging pas na het contact naar het middenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alboss!quote:
We zien het vanzelf terug op YouTubequote:Op zondag 28 augustus 2022 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij ging pas na het contact naar het midden
Lieten ze ook duidelijk zien bij F1TV dat HAM en ALO al op de kerb in elkaar verstrengeld waren....quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij ging pas na het contact naar het midden
quote:
zelfs al is het duidelijk te zien dat hij naar de kerbs gaat omdat ham hem er heen drukt dan nog zie jij het anders dus laat maar achterwegequote:Op zondag 28 augustus 2022 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We zien het vanzelf terug op YouTube
Ben teleurgesteld dat je na ruim een uur zoeken en denken alleen maar met dit kan komen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |