zoals Alonso aangaf idd, hij kan alleen P1 startenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:15 schreef Perox het volgende:
HAM is natuurlijk een uitstekende coureur.
Alleen soms weet hij in een bocht niet helemaal goed in te schatten wat en hoe. Dan is hij opeens redelijk dom.
Als je al jaren van P1 vertrekt en dan alleen de racelijn hoeft te rijden dan speelt dat nauwelijk.
Nu als medium team wordt het een andere situatie.
Hij is sarcastisch. Hoop ik.quote:
Xavi Pujolar is NIET de race engineer van Leclerc. Hij werkt bij Alfa Romeo..quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij kreeg er nog al een aantal van Xavi![]()
![]()
Je stelt me niet teleurquote:
Uhuh, sure..quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alonso ging ineens naar het midden doordat die kerb pakt
Haha goeiequote:Op zondag 28 augustus 2022 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
ja klopt als hij dat niet had gedaan was HAM wel gewoon buiten om gegaanquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hou nou toch es op. Hamilton heeft ZELF toegegeven dat hij fout zat, jij hoeft hem echt niet te verdedigen!quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
of hij de boardradio van alonso had gehoordquote:
Ah, over de reactie van Alonso dusquote:
Ik heb zelf ook al gezegd dat Lewis eigen schuld had. Ik geef alleen aan dat het een racing incident was.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:21 schreef Perox het volgende:
[..]
Hou nou toch es op. Hamilton heeft ZELF toegegeven dat hij fout zat, jij hoeft hem echt niet te verdedigen!
Hij ging pas na het contact naar het middenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alboss!quote:
We zien het vanzelf terug op YouTubequote:Op zondag 28 augustus 2022 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij ging pas na het contact naar het midden
Lieten ze ook duidelijk zien bij F1TV dat HAM en ALO al op de kerb in elkaar verstrengeld waren....quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij ging pas na het contact naar het midden
quote:
zelfs al is het duidelijk te zien dat hij naar de kerbs gaat omdat ham hem er heen drukt dan nog zie jij het anders dus laat maar achterwegequote:Op zondag 28 augustus 2022 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We zien het vanzelf terug op YouTube
Ben teleurgesteld dat je na ruim een uur zoeken en denken alleen maar met dit kan komen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |