"Guys, I'm pushing."quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Uiteraard, vandaag hebben we geleerd dat Leclerc z'n Ferrari sinds deze zomer uitgerust is met een vergadertafel in de monocoque.
Kan zomaar P3 zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb zin om te lachen, dus ik ben wel benieuwd waar je denkt dat Lewis had geëindigd als-ie niet was uitgevallen
Hier ben ik het mee eens, en nee geen oranjebril op hierquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:10 schreef MoreDakka het volgende:
Dat jarenlange gelul over Verstappen die gevaarlijk zou rijden maar in de laatste drie seizoenen is het consequent Hamilton die anderen en zichzelf eraf beukt.
Ik heb net geleerd dat dat komt omdat anderen niet voor hem buigenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:10 schreef MoreDakka het volgende:
Dat jarenlange gelul over Verstappen die gevaarlijk zou rijden maar in de laatste drie seizoenen is het consequent Hamilton die anderen en zichzelf eraf beukt.
Om en nabij de plek van Russell.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb zin om te lachen, dus ik ben wel benieuwd waar je denkt dat Lewis had geëindigd als-ie niet was uitgevallen
Praat ik het goed? Nee.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja met dat verweer kun je alles proberen goed te praten
Dat hou ik lekker voor mezelfquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Boeeequote:Op zondag 28 augustus 2022 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat hou ik lekker voor mezelf
En hij is nog wel Sir Lewis...quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb net geleerd dat dat komt omdat anderen niet voor hem buigen
Maar alleen na teamorders voor Russellquote:
Denk ik ook, Russell reed een prima race. Had ook een goede start maar werd gehinderd door Perez die zo slecht weg kwam.quote:
Is ook serieus zo. Als je niet buigt ramt hij jou gewoon.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb net geleerd dat dat komt omdat anderen niet voor hem buigen
Edit: niet opgelet bij interview met Leclerc dus geen idee of hij er iets over gezegd heeftquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:12 schreef Nizno het volgende:
lec had niet willen pitten voor de fast lap
"George, this is Ja-"quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar alleen na teamorders voor Russell
dat was de opmerking van amber in t beginquote:
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:14 schreef DKUp het volgende:
Zegt die vrouw van ViaPlay nou ook question tegen Leclerc?
![]()
Zegt ze altijd toch?quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:14 schreef DKUp het volgende:
Zegt die vrouw van ViaPlay nou ook question tegen Leclerc?
![]()
'Dichtbij'.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:14 schreef Evenstar het volgende:
Wel heel fijn dat Mercedes er nu dichterbij zit, maakt het spannend.
Ik heb het gehoord. Maar later bleek dat ze dat helemaal niet wistenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was de opmerking van amber in t begin
Risico van Alonso was ook veel te groot achteraf.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:12 schreef Nizno het volgende:
lec had niet willen pitten voor de fast lap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |