een baksteen is harderquote:
Ik ben op vakantie geweest in de Ardennen en het was prima, ja kan beter maar Frankrijk was slechter en sommige delen in Duitsland zijn ook slechterquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is een dingetje van de jaren 80 toen hadden we echte kutwegen.
stuur maar naar Den Haag. Dan kunnen de politici vast beginnen met het metselen van de muurtjes van de door hun beloofde huizenquote:
Voor wie?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
stuur maar naar Den Haag. Dan kunnen de politici vast beginnen met het metselen van de muurtjes van de door hun beloofde huizen
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:54 schreef -XOR- het volgende:
Sporza zendt ook uit, dus ik kijk op de Belg.
Preciesquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Iedereen, zolang je maar geen NL paspoort hebt
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoog niveau hier vandaag met al die mensen die op De Belg naar de piloten kijken.
Al besprokenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ik voel iets van frustratie…quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Waarschijnlijk met Jan Lammers, Henry Schut en een random vrouw die weleens in een auto heeft gereden.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met Jan Lammers, Henry Schut en een random vrouw die weleens in een auto heeft gereden.
Live vanuit het ziekenhuis?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met Jan Lammers, Henry Schut en een random vrouw die weleens in een auto heeft gereden.
Geen Coronel stront.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
ONZE Maxquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon een soort thuiswedstrijd voor MAX
Stoffel Vandoorne wordt gemist.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
De man met 3 thuisracesquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Herinner me even, wat voor vlag staat er op zijn helm?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na de finish nog even gezellig natafelen met Dione met coureurs die spontaan aanschuiven, Danny Nelissen zorgt voor de nodige duiding.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die maakt mooi weer in de Formule Equote:Op zondag 28 augustus 2022 14:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Stoffel Vandoorne wordt gemist.
Hahaha.
Die is net wereldkampioen gewordenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Hahaha.
Nederland, België enquote:
1quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In welke ronde rijdt ONZE Max op P10? U mag nu inzetten.
Gokken is voor het mindere volk.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ronde 1quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jaa!quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:59 schreef El_Thijs het volgende:
Goed dat de F1 hier volgend jaar ook weer is.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gokken is voor het mindere volk.
voor de mensen die al heel lang op de wachtlijst staan voor een huisquote:
Heb ingezet op Perez en ONZE Maxquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gokken is voor het mindere volk.
Dione natuurlijk en Beitske en wellicht Rintje Ritsma. Fryslân Boppe.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
2-3 jaar geleden sowieso Verstappen want gaten zien die er niet zijn, nu Latifi.quote:
Nee ik zit ordinair bij Viaplayquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:54 schreef Gehrman het volgende:
Zou @:Raptorix ook bij de Belg kijken?
https://www.formule1.nl/n(...)uwe-verstappen-zijn/quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Hahaha.
quote:“Als Stoffel een paar keer voor Max eindigt, dan spreken we niet meer over Max”, denkt Boutsen zelfs. Hij ziet Vandoorne in de ’top drie of vier’ eindigen als het goed gaat, en als het slecht gaat alsnog in de top vijf.
Ik ookquote:
Ik vind dat ze daar mee moeten stoppen ja, wat een onzinquote:
Greysquote:
In elk geval qua omgeving enzo zeker.quote:
Moeders hou je dochters thuis.quote:
Eens!quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:02 schreef Perox het volgende:
Spa is toch echt echt echt 1 van de mooiste banen.
Ja, lijkt mij ook, maar weet niet of Max hetzelfde denktquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:02 schreef Evenstar het volgende:
Vooral start overleven, rest komt wel goed als er geen technische problemen zijn.
Dat is noch Nederlands, noch Vlaamsquote:
Ferrari gekut?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:03 schreef LTVDK het volgende:
Gok dat er voorin weer teveel gekut gaat worden en Mercedes weer een easy podium in de schoot geworpen krijgt
Waarom niet?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook, maar weet niet of Max hetzelfde denkt
Die sowieso wel jaquote:
Oh nee, wat ERG!quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:03 schreef LTVDK het volgende:
Gok dat er voorin weer teveel gekut gaat worden en Mercedes weer een easy podium in de schoot geworpen krijgt
quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:03 schreef fietsie het volgende:
Of Lewis na een kleine touche met veel misbaar na een rondje de pits in met een "onbestuurbaar geraakte auto"
tis een complot van RBquote:
Dan is hij ergens eerste inquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hamilton voor t eerst uitgevallen sinds?
Sepang 2016?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hamilton voor t eerst uitgevallen sinds?
Die wil ik nog wel een keer zien ja...quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:08 schreef Evenstar het volgende:
Ben benieuwd wie schuldige was bij Lewis/Alonso
Payback time voor 2007quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
ALONSO WAT HEB JE GEDAAN MET LEWIS
Ik kijk bij de Belgquote:
Eenzaam onderaan.quote:
de banden van HAM waren niet warm te krijgenquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:08 schreef Drekkoning het volgende:
Hahaha Toto
Lekker voor je, met je gejank.
ben je 7 x WK en dan sta je er zo bij na 1 min racenquote:
ViaPlaydsquote:
We haten alleen Mercedesquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:08 schreef PS. het volgende:
Die haat hier naar elk ander team dan RBBlijft komisch.
de banden van HAM waren niet warm te krijgenquote:Op zondag 28 augustus 2022 15:08 schreef Drekkoning het volgende:
Hahaha Toto
Lekker voor je, met je gejank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |