een baksteen is harderquote:
Ik ben op vakantie geweest in de Ardennen en het was prima, ja kan beter maar Frankrijk was slechter en sommige delen in Duitsland zijn ook slechterquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is een dingetje van de jaren 80 toen hadden we echte kutwegen.
stuur maar naar Den Haag. Dan kunnen de politici vast beginnen met het metselen van de muurtjes van de door hun beloofde huizenquote:
Voor wie?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
stuur maar naar Den Haag. Dan kunnen de politici vast beginnen met het metselen van de muurtjes van de door hun beloofde huizen
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:54 schreef -XOR- het volgende:
Sporza zendt ook uit, dus ik kijk op de Belg.
Preciesquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Iedereen, zolang je maar geen NL paspoort hebt
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoog niveau hier vandaag met al die mensen die op De Belg naar de piloten kijken.
Al besprokenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ik voel iets van frustratie…quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Waarschijnlijk met Jan Lammers, Henry Schut en een random vrouw die weleens in een auto heeft gereden.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met Jan Lammers, Henry Schut en een random vrouw die weleens in een auto heeft gereden.
Live vanuit het ziekenhuis?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met Jan Lammers, Henry Schut en een random vrouw die weleens in een auto heeft gereden.
Geen Coronel stront.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
ONZE Maxquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon een soort thuiswedstrijd voor MAX
Stoffel Vandoorne wordt gemist.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon een soort thuiswedstrijd voor MAX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |