Perez reed met meer vleugel maar profiteerde daar desondanks niet van in de 2e sector, de pace van de auto is wat er uitgehaald wordt, de één kan dat beter dan de ander.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De vraag is elke keer, wat is nu echt de pace van de RB. Het rondje van Max zat gisteren niet ver van een optimaal rondje en tegelijkertijd is het gat met Perez enorm. Jammer genoeg zullen we nooit weten wat een Hamilton of Leclerc met de RB gisteren gereden had
Tijdens een sessie, ja..quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:56 schreef Nizno het volgende:
normaal staat er altijd iemand op wacht om te openen...
is wennen, sowieso aangezien je als mod al minder duidelijk ziet dat jij het slot er op gooit...quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
is wennen, sowieso aangezien je als mod al minder duidelijk ziet dat jij het slot er op gooit...
maar oke hij is open
Ja gisteren werd wel duidelijk dat met minder keren naar buiten hij het nog ging reddenquote:
Als die ook allebei gebruikt gaan worden, gaan we echt een knotsgekke race zienquote:
is het weer hetzelfde als gisteren of warmer vandaag?quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als die ook allebei gebruikt gaan worden, gaan we echt een knotsgekke race zien
Warmer. Veel warmer.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het weer hetzelfde als gisteren of warmer vandaag?
Welnee. Ik heb helemaal niet het idee dat temperatuur heel veel verschil maakt. Het enige is dat Ferrari sterker lijkt als het warm is.quote:
Reken maar dat Mercedes er vandaag veel beter bij zit, die hadden gisteren echt problemen temperatuur in de banden te krijgen. Vandaag EN meer fuelload, EN hogere temperaturen, dus zullen ze echt geen sec. per ronde toegeven.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee. Ik heb helemaal niet het idee dat temperatuur heel veel verschil maakt. Het enige is dat Ferrari sterker lijkt als het warm is.
Ik hoorde Toto en Hamilton alleen maar klagen over drag. Alsof er een parachute aan de auto trok.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Reken maar dat Mercedes er vandaag veel beter bij zit, die hadden gisteren echt problemen temperatuur in de banden te krijgen. Vandaag EN meer fuelload, EN hogere temperaturen, dus zullen ze echt geen sec. per ronde toegeven.
Russell zei dat het aan de temp. van de banden lag.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoorde Toto en Hamilton alleen maar klagen over drag. Alsof er een parachute aan de auto trok.
Denk dat Hamilton vandaag zijn eerste zege van het seizoen paktquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Reken maar dat Mercedes er vandaag veel beter bij zit, die hadden gisteren echt problemen temperatuur in de banden te krijgen. Vandaag EN meer fuelload, EN hogere temperaturen, dus zullen ze echt geen sec. per ronde toegeven.
Russell gaat bowlen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Denk dat Hamilton vandaag zijn eerste zege van het seizoen pakt
duurt nog 3 uur hoorquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Godver, er staan mensen nu nog steeds dik in de file op de snelweg rond het circuit. Als je nu pas daar aan komt, heb je er echt niets van begrepen
Daar mag ik graag naar kijken hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
duurt nog 3 uur hoorDie porsche mobieltjes etc zijn toch saai
Krijg je daar ook ektefanpunten voor?quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar mag ik graag naar kijken hoor.
Neuh, dan moet je F2 en F3 kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Krijg je daar ook ektefanpunten voor?
quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Precies. Je moet zorgen dat je een uur voor de poort open gaat ter plekke bent.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Godver, er staan mensen nu nog steeds dik in de file op de snelweg rond het circuit. Als je nu pas daar aan komt, heb je er echt niets van begrepen
Even in de sfeer komen van 2026quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
duurt nog 3 uur hoorDie porsche mobieltjes etc zijn toch saai
Ik gok op Sainz.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dan moeten en Sainz en Perez het wel verneuken, hij heeft ook nog Alonso voor zich die het hem in het begin lastig kan makenquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat Russell de bowlen act van Bottas gaat herhalenquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moeten en Sainz en Perez het wel verneuken, hij heeft ook nog Alonso voor zich die het hem in het begin lastig kan maken
quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Bij Ferrari krijgt men dingen voor elkaar die niemand verwacht. En Perez will be Perez.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moeten en Sainz en Perez het wel verneuken, hij heeft ook nog Alonso voor zich die het hem in het begin lastig kan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar mag ik graag naar kijken hoor.
Totaal bizar dat ze de kans dat Max wint hoger inschatten dan dat Sainz of Pérez ‘m paktquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:49 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar kun je goed geld mee verdienen.
Max nog steeds favoriet, niet verwacht
quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Bij Ferrari krijgt men dingen voor elkaar die niemand verwacht. En Perez will be Perez.zeg nooit nooit maar gezien hun snelheid ook al wordt het warmer lijkt me een podium zelfs moeilijk voor MercedesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat er nogal veel op gegokt is toen de odd hoger stondquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Totaal bizar dat ze de kans dat Max wint hoger inschatten dan dat Sainz of Pérez ‘m pakt
zou kunnen, Sainz lijkt me de grootste kanshebberquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er nogal veel op gegokt is toen de odd hoger stond
Wij hadden het eerste busje van de camping naar T circuit om 07:10 en moesten alsnog genoegen nemen met tweede rang bij de Busstop.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies. Je moet zorgen dat je een uur voor de poort open gaat ter plekke bent.
hoe zit het met verschil in prijzen tussen Spa en Zandvoort?quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:01 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wij hadden het eerste busje van de camping naar T circuit om 07:10 en moesten alsnog genoegen nemen met tweede rang bij de Busstop.
Zit niet verkeerd maar niet waar we wilden.
Mensen boven ons stonden om half 7 bij de deur en zitten dus rond dezelfde plek.
Volgend jaar gewoon Gold6
Ik ga even inzetten denk ik, weet alleen nog niet op wiequote:Op zondag 28 augustus 2022 11:49 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee maar vaak liggen die prijzen niet ver uit elkaar van de meeste Europese circuits.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe zit het met verschil in prijzen tussen Spa en Zandvoort?
Zhouquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga even inzetten denk ik, weet alleen nog niet op wie
Als dat uit zou komen kan ik een nieuwe auto kopenquote:
P14quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
Zouden ze Max aan de buitenkant willen laten starten?
Al mijn niet bestaande geld op Perez!quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:49 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat menig F1 fan liever naar Spa gaatquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Geen idee maar vaak liggen die prijzen niet ver uit elkaar van de meeste Europese circuits.
Mijn voorkeur gaat wel uit naar Spa, maar das persoonlijk
Ik zit te twijfelen tussen Perez en Russell, die laatste gewoon omdat het veel oplevertquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al mijn niet bestaande geld op Perez!
Leclerc staat nu ook verder naar voren.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
De Engelsen zijn alweer aan het huilen
AT heeft dit gedaan om Max te helpen
Als Mercedes deze wint, neem ik een Mercedes UI.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen Perez en Russell, die laatste gewoon omdat het veel oplevert
Voor hoe lang?quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Mercedes deze wint, neem ik een Mercedes UI.
Das geen Mercedesquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Leclerc staat nu ook verder naar voren.
vooraf een contract op laten stellenquote:
Heb je zowel uien als een Mercedesstempel in huis?quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Mercedes deze wint, neem ik een Mercedes UI.
Akkoord.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twee dagen voor elke seconde voorsprong aan het einde.
Nee, maar die staan al vooraan.quote:
maak er dan voor elke tiende vanquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja maarquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar die staan al vooraan.
Alsof Tsunoda niet sowieso voor Max aan de kant was gegaan trouwens
Het Mercedes logo inclusief een foto van de winnende coureurquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op, het is een soapquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:26 schreef Nizno het volgende:
een team gaat expres een power unit vervangen en vanuit de pits starten om een ander team te helpen??
britten zijn gek
Niet 1 ander team, he. Alle teams vanaf P14.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:26 schreef Nizno het volgende:
een team gaat expres een power unit vervangen en vanuit de pits starten om een ander team te helpen??
britten zijn gek
je kijkt niet op van die britten of je kijkt niet op van het feit dat een ander team vanuit de pits gaat starten om max te helpen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op, het is een soap
Van de Britten in dit geval.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kijkt niet op van die britten of je kijkt niet op van het feit dat een ander team vanuit de pits gaat starten om max te helpen?
Die hebben het halve seizoen op de bespaarstand gereden omdat dat hok van ze toch niet vooruit komt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:29 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje: Mercedes is nu het enige team zonder gridstraf.
zou mooi zijn als ze russel en lewis beiden even een nieuwe power unit gevenquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:29 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje: Mercedes is nu het enige team zonder gridstraf.
Er zijn 9 teams die aandacht verdienen, niet 1 team dat beter genegeerd kan wordenquote:
Zou leuk zijn als Alpine Mercedes voor kan blijven.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:31 schreef Peterselieman het volgende:
Ik kijk gewoon uit naar de strijd tussen Sainz, Perez en Max
En wat Alonso kan
Ja, ik negeer Alpine ook liever, maar ze starten wel lekker vooraan vandaag.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn 9 teams die aandacht verdienen, niet 1 team dat beter genegeerd kan worden
Waarom zou Alonso naar een minder team gaan? Die gaat echt niet zomaar zo'n stap maken.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Alpine Mercedes voor kan blijven.
Maakt het trouwens ook weer moeilijker te begrijpen van Piastri. Alpine is hartstikke goed bezig, waarom zou je daar niet willen rijden als rookie
Tja, kweenie hoor. Aston Martin gaat voorlopig niet echt lekker.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou Alonso naar een minder team gaan? Die gaat echt niet zomaar zo'n stap maken.
Waarschijnlijk was hij al in gesprek met McL voordat Alonso opstapte.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Alpine Mercedes voor kan blijven.
Maakt het trouwens ook weer moeilijker te begrijpen van Piastri. Alpine is hartstikke goed bezig, waarom zou je daar niet willen rijden als rookie
Dat op zeker en de timing deed de restquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:44 schreef Fer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was hij al in gesprek met McL voordat Alonso opstapte.
Ja, maar dan hoef je nog niet zo’n tweet te versturen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:44 schreef Fer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was hij al in gesprek met McL voordat Alonso opstapte.
Wat had ie dan moeten doen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je nog niet zo’n tweet te versturen.
In dit artikel geeft Alonso aan waarom hij de overstap maakte: https://www.nu.nl/formule(...)jn-vertrek-wist.htmlquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, kweenie hoor. Aston Martin gaat voorlopig niet echt lekker.
Alpine had ook geen tweet moeten sturen zonder met Piastri te overleggen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je nog niet zo’n tweet te versturen.
Bedankt!quote:
Nee, dat was ook dom.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alpine had ook geen tweet moeten sturen zonder met Piastri te overleggen.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je koest houden en met beide partijen het gesprek aan gaan.
Het schijnt dat ze het wel aan Piastri gemeld hebben die op dat moment in de simulator zat.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alpine had ook geen tweet moeten sturen zonder met Piastri te overleggen.
Ik dacht dat hij gewoon thuis wasquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze het wel aan Piastri gemeld hebben die op dat moment in de simulator zat.
Ik zou zeggen: waarom op deze manier? Normaal heb je altijd een quote van de coureur er in, dit keer niet, dan weet je dat er iets aan de hand is
En we zijn livequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |