Perez reed met meer vleugel maar profiteerde daar desondanks niet van in de 2e sector, de pace van de auto is wat er uitgehaald wordt, de één kan dat beter dan de ander.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De vraag is elke keer, wat is nu echt de pace van de RB. Het rondje van Max zat gisteren niet ver van een optimaal rondje en tegelijkertijd is het gat met Perez enorm. Jammer genoeg zullen we nooit weten wat een Hamilton of Leclerc met de RB gisteren gereden had
Tijdens een sessie, ja..quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:56 schreef Nizno het volgende:
normaal staat er altijd iemand op wacht om te openen...
is wennen, sowieso aangezien je als mod al minder duidelijk ziet dat jij het slot er op gooit...quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
is wennen, sowieso aangezien je als mod al minder duidelijk ziet dat jij het slot er op gooit...
maar oke hij is open
Ja gisteren werd wel duidelijk dat met minder keren naar buiten hij het nog ging reddenquote:
Als die ook allebei gebruikt gaan worden, gaan we echt een knotsgekke race zienquote:
is het weer hetzelfde als gisteren of warmer vandaag?quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als die ook allebei gebruikt gaan worden, gaan we echt een knotsgekke race zien
Warmer. Veel warmer.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het weer hetzelfde als gisteren of warmer vandaag?
Welnee. Ik heb helemaal niet het idee dat temperatuur heel veel verschil maakt. Het enige is dat Ferrari sterker lijkt als het warm is.quote:
Reken maar dat Mercedes er vandaag veel beter bij zit, die hadden gisteren echt problemen temperatuur in de banden te krijgen. Vandaag EN meer fuelload, EN hogere temperaturen, dus zullen ze echt geen sec. per ronde toegeven.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee. Ik heb helemaal niet het idee dat temperatuur heel veel verschil maakt. Het enige is dat Ferrari sterker lijkt als het warm is.
Ik hoorde Toto en Hamilton alleen maar klagen over drag. Alsof er een parachute aan de auto trok.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Reken maar dat Mercedes er vandaag veel beter bij zit, die hadden gisteren echt problemen temperatuur in de banden te krijgen. Vandaag EN meer fuelload, EN hogere temperaturen, dus zullen ze echt geen sec. per ronde toegeven.
Russell zei dat het aan de temp. van de banden lag.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoorde Toto en Hamilton alleen maar klagen over drag. Alsof er een parachute aan de auto trok.
Denk dat Hamilton vandaag zijn eerste zege van het seizoen paktquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Reken maar dat Mercedes er vandaag veel beter bij zit, die hadden gisteren echt problemen temperatuur in de banden te krijgen. Vandaag EN meer fuelload, EN hogere temperaturen, dus zullen ze echt geen sec. per ronde toegeven.
Russell gaat bowlen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Denk dat Hamilton vandaag zijn eerste zege van het seizoen pakt
duurt nog 3 uur hoorquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Godver, er staan mensen nu nog steeds dik in de file op de snelweg rond het circuit. Als je nu pas daar aan komt, heb je er echt niets van begrepen
Daar mag ik graag naar kijken hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
duurt nog 3 uur hoorDie porsche mobieltjes etc zijn toch saai
Krijg je daar ook ektefanpunten voor?quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar mag ik graag naar kijken hoor.
Neuh, dan moet je F2 en F3 kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Krijg je daar ook ektefanpunten voor?
quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Precies. Je moet zorgen dat je een uur voor de poort open gaat ter plekke bent.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Godver, er staan mensen nu nog steeds dik in de file op de snelweg rond het circuit. Als je nu pas daar aan komt, heb je er echt niets van begrepen
Even in de sfeer komen van 2026quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
duurt nog 3 uur hoorDie porsche mobieltjes etc zijn toch saai
Ik gok op Sainz.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dan moeten en Sainz en Perez het wel verneuken, hij heeft ook nog Alonso voor zich die het hem in het begin lastig kan makenquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat Russell de bowlen act van Bottas gaat herhalenquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moeten en Sainz en Perez het wel verneuken, hij heeft ook nog Alonso voor zich die het hem in het begin lastig kan maken
quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Bij Ferrari krijgt men dingen voor elkaar die niemand verwacht. En Perez will be Perez.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moeten en Sainz en Perez het wel verneuken, hij heeft ook nog Alonso voor zich die het hem in het begin lastig kan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar mag ik graag naar kijken hoor.
Totaal bizar dat ze de kans dat Max wint hoger inschatten dan dat Sainz of Pérez ‘m paktquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:49 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar kun je goed geld mee verdienen.
Max nog steeds favoriet, niet verwacht
quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Bij Ferrari krijgt men dingen voor elkaar die niemand verwacht. En Perez will be Perez.zeg nooit nooit maar gezien hun snelheid ook al wordt het warmer lijkt me een podium zelfs moeilijk voor MercedesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat er nogal veel op gegokt is toen de odd hoger stondquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Totaal bizar dat ze de kans dat Max wint hoger inschatten dan dat Sainz of Pérez ‘m pakt
zou kunnen, Sainz lijkt me de grootste kanshebberquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er nogal veel op gegokt is toen de odd hoger stond
Wij hadden het eerste busje van de camping naar T circuit om 07:10 en moesten alsnog genoegen nemen met tweede rang bij de Busstop.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies. Je moet zorgen dat je een uur voor de poort open gaat ter plekke bent.
hoe zit het met verschil in prijzen tussen Spa en Zandvoort?quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:01 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wij hadden het eerste busje van de camping naar T circuit om 07:10 en moesten alsnog genoegen nemen met tweede rang bij de Busstop.
Zit niet verkeerd maar niet waar we wilden.
Mensen boven ons stonden om half 7 bij de deur en zitten dus rond dezelfde plek.
Volgend jaar gewoon Gold6
Ik ga even inzetten denk ik, weet alleen nog niet op wiequote:Op zondag 28 augustus 2022 11:49 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar kun je goed geld mee verdienen.
Max nog steeds favoriet, niet verwacht
Geen idee maar vaak liggen die prijzen niet ver uit elkaar van de meeste Europese circuits.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe zit het met verschil in prijzen tussen Spa en Zandvoort?
Zhouquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga even inzetten denk ik, weet alleen nog niet op wie
Als dat uit zou komen kan ik een nieuwe auto kopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |