Neuh, dan moet je F2 en F3 kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Krijg je daar ook ektefanpunten voor?
quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Denk dat Hamilton vandaag zijn eerste zege van het seizoen pakt
Precies. Je moet zorgen dat je een uur voor de poort open gaat ter plekke bent.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Godver, er staan mensen nu nog steeds dik in de file op de snelweg rond het circuit. Als je nu pas daar aan komt, heb je er echt niets van begrepen
Even in de sfeer komen van 2026quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
duurt nog 3 uur hoorDie porsche mobieltjes etc zijn toch saai
Ik gok op Sainz.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dan moeten en Sainz en Perez het wel verneuken, hij heeft ook nog Alonso voor zich die het hem in het begin lastig kan makenquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat Russell de bowlen act van Bottas gaat herhalenquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moeten en Sainz en Perez het wel verneuken, hij heeft ook nog Alonso voor zich die het hem in het begin lastig kan maken
quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Bij Ferrari krijgt men dingen voor elkaar die niemand verwacht. En Perez will be Perez.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moeten en Sainz en Perez het wel verneuken, hij heeft ook nog Alonso voor zich die het hem in het begin lastig kan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar mag ik graag naar kijken hoor.
Totaal bizar dat ze de kans dat Max wint hoger inschatten dan dat Sainz of Pérez ‘m paktquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:49 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar kun je goed geld mee verdienen.
Max nog steeds favoriet, niet verwacht
quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Bij Ferrari krijgt men dingen voor elkaar die niemand verwacht. En Perez will be Perez.zeg nooit nooit maar gezien hun snelheid ook al wordt het warmer lijkt me een podium zelfs moeilijk voor MercedesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat er nogal veel op gegokt is toen de odd hoger stondquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Totaal bizar dat ze de kans dat Max wint hoger inschatten dan dat Sainz of Pérez ‘m pakt
zou kunnen, Sainz lijkt me de grootste kanshebberquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er nogal veel op gegokt is toen de odd hoger stond
Wij hadden het eerste busje van de camping naar T circuit om 07:10 en moesten alsnog genoegen nemen met tweede rang bij de Busstop.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies. Je moet zorgen dat je een uur voor de poort open gaat ter plekke bent.
hoe zit het met verschil in prijzen tussen Spa en Zandvoort?quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:01 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wij hadden het eerste busje van de camping naar T circuit om 07:10 en moesten alsnog genoegen nemen met tweede rang bij de Busstop.
Zit niet verkeerd maar niet waar we wilden.
Mensen boven ons stonden om half 7 bij de deur en zitten dus rond dezelfde plek.
Volgend jaar gewoon Gold6
Ik ga even inzetten denk ik, weet alleen nog niet op wiequote:Op zondag 28 augustus 2022 11:49 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar kun je goed geld mee verdienen.
Max nog steeds favoriet, niet verwacht
Geen idee maar vaak liggen die prijzen niet ver uit elkaar van de meeste Europese circuits.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe zit het met verschil in prijzen tussen Spa en Zandvoort?
Zhouquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga even inzetten denk ik, weet alleen nog niet op wie
Als dat uit zou komen kan ik een nieuwe auto kopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |