P14quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
Zouden ze Max aan de buitenkant willen laten starten?
Al mijn niet bestaande geld op Perez!quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:49 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar kun je goed geld mee verdienen.
Max nog steeds favoriet, niet verwacht
Ik denk dat menig F1 fan liever naar Spa gaatquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Geen idee maar vaak liggen die prijzen niet ver uit elkaar van de meeste Europese circuits.
Mijn voorkeur gaat wel uit naar Spa, maar das persoonlijk
Ik zit te twijfelen tussen Perez en Russell, die laatste gewoon omdat het veel oplevertquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al mijn niet bestaande geld op Perez!
Leclerc staat nu ook verder naar voren.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
De Engelsen zijn alweer aan het huilen
AT heeft dit gedaan om Max te helpen
Als Mercedes deze wint, neem ik een Mercedes UI.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen Perez en Russell, die laatste gewoon omdat het veel oplevert
Voor hoe lang?quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Mercedes deze wint, neem ik een Mercedes UI.
Das geen Mercedesquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Leclerc staat nu ook verder naar voren.
vooraf een contract op laten stellenquote:
Heb je zowel uien als een Mercedesstempel in huis?quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Mercedes deze wint, neem ik een Mercedes UI.
Akkoord.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twee dagen voor elke seconde voorsprong aan het einde.
Nee, maar die staan al vooraan.quote:
maak er dan voor elke tiende vanquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja maarquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar die staan al vooraan.
Alsof Tsunoda niet sowieso voor Max aan de kant was gegaan trouwens
Het Mercedes logo inclusief een foto van de winnende coureurquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op, het is een soapquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:26 schreef Nizno het volgende:
een team gaat expres een power unit vervangen en vanuit de pits starten om een ander team te helpen??
britten zijn gek
Niet 1 ander team, he. Alle teams vanaf P14.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:26 schreef Nizno het volgende:
een team gaat expres een power unit vervangen en vanuit de pits starten om een ander team te helpen??
britten zijn gek
je kijkt niet op van die britten of je kijkt niet op van het feit dat een ander team vanuit de pits gaat starten om max te helpen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op, het is een soap
Van de Britten in dit geval.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kijkt niet op van die britten of je kijkt niet op van het feit dat een ander team vanuit de pits gaat starten om max te helpen?
Die hebben het halve seizoen op de bespaarstand gereden omdat dat hok van ze toch niet vooruit komt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:29 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje: Mercedes is nu het enige team zonder gridstraf.
zou mooi zijn als ze russel en lewis beiden even een nieuwe power unit gevenquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:29 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje: Mercedes is nu het enige team zonder gridstraf.
Er zijn 9 teams die aandacht verdienen, niet 1 team dat beter genegeerd kan wordenquote:
Zou leuk zijn als Alpine Mercedes voor kan blijven.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:31 schreef Peterselieman het volgende:
Ik kijk gewoon uit naar de strijd tussen Sainz, Perez en Max
En wat Alonso kan
Ja, ik negeer Alpine ook liever, maar ze starten wel lekker vooraan vandaag.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn 9 teams die aandacht verdienen, niet 1 team dat beter genegeerd kan worden
Waarom zou Alonso naar een minder team gaan? Die gaat echt niet zomaar zo'n stap maken.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Alpine Mercedes voor kan blijven.
Maakt het trouwens ook weer moeilijker te begrijpen van Piastri. Alpine is hartstikke goed bezig, waarom zou je daar niet willen rijden als rookie
Tja, kweenie hoor. Aston Martin gaat voorlopig niet echt lekker.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou Alonso naar een minder team gaan? Die gaat echt niet zomaar zo'n stap maken.
Waarschijnlijk was hij al in gesprek met McL voordat Alonso opstapte.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Alpine Mercedes voor kan blijven.
Maakt het trouwens ook weer moeilijker te begrijpen van Piastri. Alpine is hartstikke goed bezig, waarom zou je daar niet willen rijden als rookie
Dat op zeker en de timing deed de restquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:44 schreef Fer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was hij al in gesprek met McL voordat Alonso opstapte.
Ja, maar dan hoef je nog niet zo’n tweet te versturen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:44 schreef Fer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was hij al in gesprek met McL voordat Alonso opstapte.
Wat had ie dan moeten doen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je nog niet zo’n tweet te versturen.
In dit artikel geeft Alonso aan waarom hij de overstap maakte: https://www.nu.nl/formule(...)jn-vertrek-wist.htmlquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, kweenie hoor. Aston Martin gaat voorlopig niet echt lekker.
Alpine had ook geen tweet moeten sturen zonder met Piastri te overleggen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je nog niet zo’n tweet te versturen.
Bedankt!quote:
Nee, dat was ook dom.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alpine had ook geen tweet moeten sturen zonder met Piastri te overleggen.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je koest houden en met beide partijen het gesprek aan gaan.
Het schijnt dat ze het wel aan Piastri gemeld hebben die op dat moment in de simulator zat.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alpine had ook geen tweet moeten sturen zonder met Piastri te overleggen.
Ik dacht dat hij gewoon thuis wasquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze het wel aan Piastri gemeld hebben die op dat moment in de simulator zat.
Ik zou zeggen: waarom op deze manier? Normaal heb je altijd een quote van de coureur er in, dit keer niet, dan weet je dat er iets aan de hand is
En we zijn livequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |