abonnement Unibet Coolblue
pi_205770564


Welkom bij alweer een nieuwe editie van de FPCL, de FOK! Premier Cycling League. De zesde editie om precies te zijn, in het jaar 2022. Laten we hopen dat we zoveel mogelijk gespaard blijven van allerlei extrasportieve perikelen en we een zo volledig mogelijk seizoen kunnen afwerken!

De deelnemers van het eerste uur zullen hun prestaties van eerdere seizoenen geanalyseerd hebben, nieuwkomers hebben naar ik mag aannemen alle topics van voor tot achter minutieus doorgelezen en eenieder heeft in de wielerloze maanden niets anders gedaan dan het wielernieuws en de transfers nauwgezet volgen.

De FPCL wordt afgewerkt in competitievorm; elke week neemt jouw team het op tegen het team van een andere user. Met een beetje geluk scoor je met een team vol kneuzen een vijfde plaats, waar een team vol toppers geen topklassering garandeert.

Met de opzet van het spel onderscheidt de FPCL zich van de normale wielerpoule, waar na een paar etappes of wedstrijden 95% van de deelnemers al kansloos is of waarbij je afhankelijk bent van een slecht genomen bocht in een massasprint of een afgelopen ketting in volle finale.

De vraag is natuurlijk welke strategie eenieder gaat volgen tijdens de biedrondes. En wie heeft er Matxin aangesteld als scout? Wie moet het doen met de adviezen van Thijsje Zonneveld? Wie krijgt een schansspringer die hij of zij niet kent in de schoot geworpen door een opdringerige zaakwaarnemer? Wie betaalt de hoofdprijs voor de nieuwe Pecharroman? Spannend! Wie kroont zich uiteindelijk tot de Patrick Lefevere van Fok?

En als je je lijstje uiteindelijk helemaal af hebt en je cursor boven de verzendknop zweeft ga je toch weer twijfelen. Is 16 miljoen wel genoeg voor Wout van Elzakker? Na talloze keren wijzigen van de definitieve versie van hét lijstje druk je ten langen leste toch maar op versturen, om van de spanning verlost te zijn. Maar dan begint direct weer het lange wachten. Het wachten op, ja waarop eigenlijk? Ja inderdaad: een teleurstelling. We kunnen niet wachten!

Eindstand seizoen 2021:

Feiten en cijfers over 2021:
wimderon in WLR / FOK! Premier Cycling League 2021 #15 Het eindverdict
Hall of Fame / Records:
wimderon in WLR / FOK! Premier Cycling League 2021 #15 Het eindverdict

Hoe werkt het spel?
• Voordat de competitie begint is het de taak van de manager om een team bij elkaar te krijgen. Dit gebeurt middels een draft waarbij gewerkt wordt met blinde biedingen.
• De draft werkt als volgt: Met een budget van 100 miljoen dien je een team van 14 renners samen te stellen in verschillende biedrondes. Het minimumbod voor een renner bedraagt 0,10 miljoen en biedingen mogen tot twee cijfers achter de komma precies zijn. Na een biedronde worden alle biedingen naast elkaar gelegd, waarbij de persoon met het hoogste bod op een renner deze in zijn team kan verwelkomen. Voor een voorbeeldje verwijs ik naar vijf jaar geleden: wimderon in SPT / FOK! Premier Cycling League, bij vragen of onduidelijkheden kun je uiteraard ook in het topic terecht.
• De teams nemen het vervolgens tijdens het seizoen elke speelronde tegen elkaar op in onderlinge confrontaties, waarbij het vooraf gepubliceerde speelschema gevolgd wordt. De winnaar krijgt 3 punten, een gelijkspel levert 1 punt voor beiden op en de verliezer staat met lege handen.
• Deze resultaten worden verwerkt in een stand, die de uitslag van het spel uiteindelijk bepaalt. Bij een gelijk puntenaantal in de totale tussenstand geeft het aantal gescoorde punten de doorslag. Is dit ook gelijk dan wordt er geloot.
• Elke wedstrijd van het niveau .1 en hoger telt mee (met uitzondering van ploegen- en duotijdritten), voor een volledig overzicht verwijs ik u door naar de kalender. Wordt een wedstrijd toegevoegd aan de kalender dan wordt deze toegevoegd aan de speelronde waar deze qua datum in valt. Wordt een wedstrijd verplaatst dan geldt hiervoor hetzelfde. Uitzonderingen hierbij vormen koersen die (gaan) vallen na de laatste wedstrijd die op de oorspronkelijke kalender staat.
• Als er een renner wordt betrapt op doping, al dan niet mechanisch, dan krijgt het team waar hij voor rijdt drie punten in mindering. De gescoorde punten van deze renner in de speelronde die bezig is vervallen, eerder gescoorde punten en resultaten van het team blijven wel staan.
• Transfers werken als volgt: voor aanvang van de transferperiode maak je kenbaar welke renner(s) je wilt verkopen. Hiervoor ontvang je de helft van het bedrag dat je voor deze renner hebt betaald terug. Dit bedrag kun je samen met je nog resterende budget gebruiken om je team weer aan te vullen tot het aantal van 14, met renners die nog op de markt zijn. Ook dit gebeurt middels blinde biedrondes.

Teams:
Aguero - Ride for Egan
baggerbaas - Bitumineuze voegvullingsmassa p/b
Benzinesnuivende Aidskoala (©Mani)

Bill_Hillie - Skoekeloen Cycling
Chiappucci - De Dommekrachten p/b Benji Naesen
Dale__Cooper - Team regenboog en de pot met goud
DecoAoreste - Balance Boys - Achter 't Net Visserij
DeLuna - Ciclistas de la Luna 1992
El-Stinho - No emotions, just business
Faraday01 - Faraday's Fiets Fanatici
Felagund - Wielerclub Helaes Pindakaas, het draait vaak niet
franklop - Team Hier Eindigen Sterke Sportieve Ambities
Fretwork - THICK Body and Brain Positivity - Powered by Pauwels KipKap
GotenSSJ - Texas Forever
heywoodu - De Veluwse Vélo
hhh38 - À Bloc met Arno p/b Dirk Hofman Motorhomes
I.R.Baboon - 84V14N3N 0P R0LL3TJ35
IJs_beer - Spekenbrinks Sekte
Immerdebestebob - Team Altijd Koers
johannes_vermeer - Begin van een tijdperk powered by The Home of Cycling
knijn1985 - Einhorn maakt nog geen zomer
Mani89 - Équipe Manigod
Max23 - Belonna
maxi-mus - De Friese doorfietsers
Mexicanobakker - Verliezen is ook mooi
Momo - We're Ganna attack, Padun Pats!
noodgang - W.V. Met een noodgang
Pistolero - Merijn's Mooie Jongens
Rellende_Rotscholier - Bennett niet tevreden
Sabata - Bureau des Éstrangèrs by Schönbacher Cycling
Slobeend - Gouden Koppel
Steven184 - W.V. Cycling Boyz Company
wimderon - Een bult stevige kerels

Speelschema:
https://tournamentscheduler.net/schedule/MTIzMzgwOTkxNTE

Kalender:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FPCL Croky Cup:
Volgt mogelijk

Puntentelling:
pi_205770570
We kunnen weer gaan schuiven met dank aan onder meer ONZE Benelux Tour.

Speelronde 48:
27-08-22 28-08-22 Tour of Almaty 2.1
28-08-22 Bretagne Classic – Ouest-France 1.UWT
29-08-22 04-09-22 Benelux Tour 2.UWT
*NIEUW* 04-09-22 Maryland Cycling Classic, presented by UnitedHealthcare 1.Pro

Speelschema:
Pistolero - Merijn's Mooie Jongens v Felagund - Wielerclub Helaes Pindakaas, het draait vaak niet
johannes_vermeer - Begin van een tijdperk powered by The Home of Cycling v I.R.Baboon - 84V14N3N 0P R0LL3TJ35
Mexicanobakker - Verliezen is ook mooi v GotenSSJ - Texas Forever
Chiappucci - De Dommekrachten p/b Benji Naesen v Aguero - Ride for Egan
DecoAoreste - Balance Boys - Achter 't Net Visserij v Mani89 - Équipe Manigod
Max23 - Belonna v maxi-mus - De Friese doorfietsers
DeLuna - Ciclistas de la Luna 1992 v heywoodu - De Veluwse Vélo
wimderon - Een bult stevige kerels v El-Stinho - No emotions, just business
Momo - We're Ganna attack, Padun Pats! v knijn1985 - Einhorn maakt nog geen zomer
Rellende_Rotscholier - Bennett niet tevreden v Slobeend - Gouden Koppel
Steven184 - W.V. Cycling Boyz Company v noodgang - W.V. Met een noodgang
Sabata - Bureau des Éstrangèrs by Schönbacher Cycling v IJs_beer - Spekenbrinks Sekte
Faraday01 - Faraday's Fiets Fanatici v Immerdebestebob - Team Altijd Koers
franklop - Team Hier Eindigen Sterke Sportieve Ambities v Fretwork - THICK Body and Brain Positivity - Powered by Pauwels KipKap
Dale__Cooper - Team regenboog en de pot met goud v baggerbaas - Bitumineuze voegvullingsmassa p/b Benzinesnuivende Aidskoala (©Mani)
Bill_Hillie - Skoekeloen Cycling v hhh38 - À Bloc met Arno p/b Dirk Hofman Motorhomes
  zondag 28 augustus 2022 @ 17:01:14 #3
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205777232
Geniets en Hoelgaard ingerekend in de laatste 10km, Démare nergens te bekennen en dan zijn Fiorelli en Burgaudeau daar nog. Wat een team _O_
pi_205777298
Honore blijft ultieme faal dit jaar. Weggegooide miljoenen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Sport zondag 28 augustus 2022 @ 17:36:41 #5
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205777710
Mooi 13e Barkiel
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205779576
pi_205779580
pi_205779602
Speelronde 49:
03-09-22 Eurométropole Tour 1.Pro
04-09-22 Maryland Cycling Classic, presented by UnitedHealthcare 1.Pro
04-09-22 Tour du Doubs 1.1
04-09-22 11-09-22 Tour of Britain 2.Pro

Speelschema:
Momo - We're Ganna attack, Padun Pats! v Felagund - Wielerclub Helaes Pindakaas, het draait vaak niet
Rellende_Rotscholier - Bennett niet tevreden v wimderon - Een bult stevige kerels
Steven184 - W.V. Cycling Boyz Company v DeLuna - Ciclistas de la Luna 1992
Sabata - Bureau des Éstrangèrs by Schönbacher Cycling v Max23 - Belonna
Faraday01 - Faraday's Fiets Fanatici v DecoAoreste - Balance Boys - Achter 't Net Visserij
franklop - Team Hier Eindigen Sterke Sportieve Ambities v Chiappucci - De Dommekrachten p/b Benji Naesen
Dale__Cooper - Team regenboog en de pot met goud v Mexicanobakker - Verliezen is ook mooi
Bill_Hillie - Skoekeloen Cycling v johannes_vermeer - Begin van een tijdperk powered by The Home of Cycling
hhh38 - À Bloc met Arno p/b Dirk Hofman Motorhomes v Pistolero - Merijn's Mooie Jongens
baggerbaas - Bitumineuze voegvullingsmassa p/b Benzinesnuivende Aidskoala (©Mani) v I.R.Baboon - 84V14N3N 0P R0LL3TJ35
Fretwork - THICK Body and Brain Positivity - Powered by Pauwels KipKap v GotenSSJ - Texas Forever
Immerdebestebob - Team Altijd Koers v Aguero - Ride for Egan
IJs_beer - Spekenbrinks Sekte v Mani89 - Équipe Manigod
noodgang - W.V. Met een noodgang v maxi-mus - De Friese doorfietsers
Slobeend - Gouden Koppel v heywoodu - De Veluwse Vélo
knijn1985 - Einhorn maakt nog geen zomer v El-Stinho - No emotions, just business
pi_205780368
Degradatiespook incoming op deze manier
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_205832389
3 ritwinsten al in de Vuelta
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 4 september 2022 @ 23:50:16 #11
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205850128
BurGODeau

[ Bericht 45% gewijzigd door hhh38 op 04-09-2022 23:55:41 ]
pi_205862468
Speelronde 50:
06-09-22 11-09-22 Turul Romanei 2.1
09-09-22 Grand Prix Cycliste de Québec 1.UWT
11-09-22 GP de Fourmies / La Voix du Nord 1.Pro
11-09-22 Antwerp Port Epic / Sels Trophy 1.1

Speelschema:
Chiappucci - De Dommekrachten p/b Benji Naesen v Felagund - Wielerclub Helaes Pindakaas, het draait vaak niet
DecoAoreste - Balance Boys - Achter 't Net Visserij v Mexicanobakker - Verliezen is ook mooi
Max23 - Belonna v johannes_vermeer - Begin van een tijdperk powered by The Home of Cycling
DeLuna - Ciclistas de la Luna 1992 v Pistolero - Merijn's Mooie Jongens
wimderon - Een bult stevige kerels v I.R.Baboon - 84V14N3N 0P R0LL3TJ35
Momo - We're Ganna attack, Padun Pats! v GotenSSJ - Texas Forever
Rellende_Rotscholier - Bennett niet tevreden v Aguero - Ride for Egan
Steven184 - W.V. Cycling Boyz Company v Mani89 - Équipe Manigod
Sabata - Bureau des Éstrangèrs by Schönbacher Cycling v maxi-mus - De Friese doorfietsers
Faraday01 - Faraday's Fiets Fanatici v heywoodu - De Veluwse Vélo
franklop - Team Hier Eindigen Sterke Sportieve Ambities v El-Stinho - No emotions, just business
Dale__Cooper - Team regenboog en de pot met goud v knijn1985 - Einhorn maakt nog geen zomer
Bill_Hillie - Skoekeloen Cycling v Slobeend - Gouden Koppel
hhh38 - À Bloc met Arno p/b Dirk Hofman Motorhomes v noodgang - W.V. Met een noodgang
baggerbaas - Bitumineuze voegvullingsmassa p/b Benzinesnuivende Aidskoala (©Mani) v IJs_beer - Spekenbrinks Sekte
Fretwork - THICK Body and Brain Positivity - Powered by Pauwels KipKap v Immerdebestebob - Team Altijd Koers
  Redactie Sport dinsdag 6 september 2022 @ 07:44:38 #13
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205862897
Dit wordt een lastig verhaal denk ik
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 6 september 2022 @ 19:36:45 #14
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_205870234
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 12:29 schreef hhh38 het volgende:
Tegen Merlier :{
Ik had niet verwacht dat van mijn team met Merlier, Hindley en Wright die laatste de meeste punten zou pakken.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 6 september 2022 @ 23:13:17 #15
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205873462
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:36 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]
Ik had niet verwacht dat van mijn team met Merlier, Hindley en Wright die laatste de meeste punten zou pakken.
Oh ik was gefocust op Merlier en dacht dat ik nog een kans had met die goeie klasseringen van Pacher, maar je hebt ook Wright nog :')

Gefeliciteerd alvast :)
  dinsdag 6 september 2022 @ 23:13:52 #16
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205873471
Speelronde 48 is klaar toch? @wimderon
pi_205874211
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 23:13 schreef hhh38 het volgende:
Speelronde 48 is klaar toch? @:wimderon
Dat klopt.
pi_205874212
pi_205874214
  woensdag 7 september 2022 @ 12:08:27 #20
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205877130
De mannen zijn in vorm *O*

Ook een lekker druk programma de komende weken voor mijn toppers, top 5 is toch nog mogelijk
pi_205880058
Wel een goede dag: Serrano ham in Engeland en Uran in Spanje.

Alhoewel het nog erg lastig zal worden het eenmansteam Remco te verslaan. Misschien kunnen Thymen en Uran een redelijke positie in het klassement vasthouden en kan zonnige Marc nog wat ritten kapen.
  woensdag 7 september 2022 @ 17:19:48 #22
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205880079
Pacher rijdt de grote ronde van z'n leven maar dat gaat niet genoeg zijn ;(
  Redactie Sport vrijdag 9 september 2022 @ 07:11:10 #23
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205901934
Ja leuk, door het stilleggen van de ToB op het kutste moment mogelijk verlies ik de ronde volgens mij
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205903925
160-170 in een ronde met amper hogere scores, dat is toch bedrog. Ook niet de eerste keer dit seizoen :{
pi_205904505
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 10:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
160-170 in een ronde met amper hogere scores, dat is toch bedrog. Ook niet de eerste keer dit seizoen :{
En dat nota bene door Vanmarcke :7
pi_205926469
pi_205926476
pi_205926520
Speelronde 51:
11-09-22 Grand Prix Cycliste de Montréal 1.UWT
13-09-22 17-09-22 Skoda Tour Luxembourg 2.Pro
13-09-22 17-09-22 Okolo Slovenska / Tour de Slovaquie 2.1

Speelschema:
DeLuna - Ciclistas de la Luna 1992 v Felagund - Wielerclub Helaes Pindakaas, het draait vaak niet
wimderon - Een bult stevige kerels v Max23 - Belonna
Momo - We're Ganna attack, Padun Pats! v DecoAoreste - Balance Boys - Achter 't Net Visserij
Rellende_Rotscholier - Bennett niet tevreden v Chiappucci - De Dommekrachten p/b Benji Naesen
Steven184 - W.V. Cycling Boyz Company v Mexicanobakker - Verliezen is ook mooi
Sabata - Bureau des Éstrangèrs by Schönbacher Cycling v johannes_vermeer - Begin van een tijdperk powered by The Home of Cycling
Faraday01 - Faraday's Fiets Fanatici v Pistolero - Merijn's Mooie Jongens
franklop - Team Hier Eindigen Sterke Sportieve Ambities v I.R.Baboon - 84V14N3N 0P R0LL3TJ35
Dale__Cooper - Team regenboog en de pot met goud v GotenSSJ - Texas Forever
Bill_Hillie - Skoekeloen Cycling v Aguero - Ride for Egan
hhh38 - À Bloc met Arno p/b Dirk Hofman Motorhomes v Mani89 - Équipe Manigod
baggerbaas - Bitumineuze voegvullingsmassa p/b Benzinesnuivende Aidskoala (©Mani) v maxi-mus - De Friese doorfietsers
Fretwork - THICK Body and Brain Positivity - Powered by Pauwels KipKap v heywoodu - De Veluwse Vélo
Immerdebestebob - Team Altijd Koers v El-Stinho - No emotions, just business
IJs_beer - Spekenbrinks Sekte v knijn1985 - Einhorn maakt nog geen zomer
noodgang - W.V. Met een noodgang v Slobeend - Gouden Koppel
  Redactie Sport zondag 11 september 2022 @ 00:05:09 #29
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205928687
Pure klootzakkerij. Als Niels Poliep niet achter dat gaatje had gezeten.. :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 11 september 2022 @ 09:32:24 #30
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205930473
Weer winst, aardige eindsprint w/

Jammer dat de Vuelta wel verloren is
pi_205942841
  Moderator zondag 11 september 2022 @ 23:28:41 #32
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205942846
quote:
Met 18 punten winnen in de Vuelta :D
pi_205942849
pi_205942856
pi_205942862
Dan heb je Evenepoel en dan verlies je de Vuelta.

Dit is niet leuk.
  zondag 11 september 2022 @ 23:30:54 #36
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205942866
quote:
0-0 genot
pi_205942870
Speelronde 52:
14-09-22 Grand Prix de Wallonie 1.Pro
14-09-22 Giro della Toscana – Memorial Alfredo Martini 1.1
15-09-22 Coppa Sabatini – Gran Premio città di Peccioli 1.Pro

Speelschema:
Aguero - Ride for Egan v Felagund - Wielerclub Helaes Pindakaas, het draait vaak niet
GotenSSJ - Texas Forever v Mani89 - Équipe Manigod
I.R.Baboon - 84V14N3N 0P R0LL3TJ35 v maxi-mus - De Friese doorfietsers
Pistolero - Merijn's Mooie Jongens v heywoodu - De Veluwse Vélo
johannes_vermeer - Begin van een tijdperk powered by The Home of Cycling v El-Stinho - No emotions, just business
Mexicanobakker - Verliezen is ook mooi v knijn1985 - Einhorn maakt nog geen zomer
Chiappucci - De Dommekrachten p/b Benji Naesen v Slobeend - Gouden Koppel
DecoAoreste - Balance Boys - Achter 't Net Visserij v noodgang - W.V. Met een noodgang
Max23 - Belonna v IJs_beer - Spekenbrinks Sekte
DeLuna - Ciclistas de la Luna 1992 v Immerdebestebob - Team Altijd Koers
wimderon - Een bult stevige kerels v Fretwork - THICK Body and Brain Positivity - Powered by Pauwels KipKap
Momo - We're Ganna attack, Padun Pats! v baggerbaas - Bitumineuze voegvullingsmassa p/b Benzinesnuivende Aidskoala (©Mani)
Rellende_Rotscholier - Bennett niet tevreden v hhh38 - À Bloc met Arno p/b Dirk Hofman Motorhomes
Steven184 - W.V. Cycling Boyz Company v Bill_Hillie - Skoekeloen Cycling
Sabata - Bureau des Éstrangèrs by Schönbacher Cycling v Dale__Cooper - Team regenboog en de pot met goud
Faraday01 - Faraday's Fiets Fanatici v franklop - Team Hier Eindigen Sterke Sportieve Ambities
pi_205942872
Is dit een highscore verlies @wimderon ?
pi_205942885
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 23:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is dit een highscore verlies @:wimderon ?
Oei, die staat niet in de Hall of Fame hè? Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid denk ik van wel in ieder geval.
pi_205942933
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 23:33 schreef wimderon het volgende:

[..]
Oei, die staat niet in de Hall of Fame hè? Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid denk ik van wel in ieder geval.
Wel duels met de meeste punten. Daar is dit de nieuwe nummer 1 en automatisch ook de hoogste verliezende score.

Altijd tegen mij.
pi_205942936
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dan heb je Evenepoel en dan verlies je de Vuelta.

Dit is niet leuk.
Remco wie?
pi_205942945
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 23:39 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Wel duels met de meeste punten. Daar is dit de nieuwe nummer 1 en automatisch ook de hoogste verliezende score.

Altijd tegen mij.
Wel een erg doelpuntrijke wedstrijd inderdaad, daarvoor komt het publiek naar het stadion.
  maandag 12 september 2022 @ 07:31:14 #43
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_205943717
Paar nipte overwinningen, die kon ik goed gebruiken. Ondanks een bizarre reeks nederlagen lijk ik op koers voor mijn doelstelling (niet laatste worden).

Wel jammer dat ik ondanks mooie ereplaatsen van Banaszek niet even @Mexicanobakker kon inpakken.
pi_205943773
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 23:39 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Wel duels met de meeste punten. Daar is dit de nieuwe nummer 1 en automatisch ook de hoogste verliezende score.

Altijd tegen mij.
Goed gespeeld. Neem je mee naar volgende wedstrijd. Proces is belangrijker dan de uitkomst.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_205943858
De aansluiting verloren voor de eerste plaats ;(
pi_205943949
Barguil 1 plaats boven Honore. Dit is leuk.

Ik houd hoop op top 10, al zijn er maar 4 of 5 van mijn renners die op dit moment zinvol rondrijden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205944033
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barguil 1 plaats boven Honore. Dit is leuk.

Ik houd hoop op top 10, al zijn er maar 4 of 5 van mijn renners die op dit moment zinvol rondrijden
Niet leuk. En Honore was al de miskoop van het jaar.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 12 september 2022 @ 08:47:07 #48
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_205944111
Seizoen gaat uit als een nachtkaars helaas ;(
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_205946337
De Vuelta ronde gewonnen met maar liefst 66 punten dankzij wat verzamelde puntjes van Djeek Stewart.

Erg leuk.
  dinsdag 13 september 2022 @ 21:35:05 #50
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_205965335
Fijn dat Sjoerd Bax aan het eind vh seizoen laat zien dat ie m'n vertrouwen waard is. Alleen jammer dat Vernon ook schroeit ipv dat ze dat netjes over 2 verschillende rondes verdelen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_205965359
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fijn dat Sjoerd Bax aan het eind vh seizoen laat zien dat ie m'n vertrouwen waard is. Alleen jammer dat Vernon ook schroeit ipv dat ze dat netjes over 2 verschillende rondes verdelen.
Ja daar baal ik van
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 13 september 2022 @ 23:21:57 #52
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_205967505
Hoezo nu weer een DNS voor Banaszek in Slowakije. Ik heb je daar hard nodig, oetlul.
  woensdag 14 september 2022 @ 17:54:26 #53
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_205975196
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fijn dat Sjoerd Bax aan het eind vh seizoen laat zien dat ie m'n vertrouwen waard is. Alleen jammer dat Vernon ook schroeit ipv dat ze dat netjes over 2 verschillende rondes verdelen.
Hirschi wint in toscane, ik neem alles terug. Wat een team, mensen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_205975655
Barguil ouwe sprokkelaar
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 14 september 2022 @ 20:34:51 #55
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_205977627
Martinez en Rubio leven ook nog, gelukkig.
pi_205991787
pi_205991796
pi_205991814
Ja dat is een beetje jammer, matige loting weer
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 15 september 2022 @ 23:48:40 #60
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205991962
Mijn renners zijn zorgwekkend afwezig ineens deze week. Démare moet weer laten zien hoe het moet blijkbaar
pi_205992983
Mijn renners hadden blijkbaar vakantie. Zeer tevreden met 0-0.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_205992992
De komende ronde lukken ze trouwens ook vakantie te hebben.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_205993084
Komende ronde wordt ook niks, of het moet van tommetje van Asbroeck komen :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205999735
oh hij wordt zowaar veertiendes, eens kijken of mijn tegenstander wat heeft, ik ga er voorzichtig vanuit van wel (lol)

EDIT: ach, ulissi
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206008133
Oh die koers gaat niet door. En Vauquelin tweedes. Nooit tegen mij.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206012076
pi_206012081
pi_206012089
  Moderator zaterdag 17 september 2022 @ 22:05:06 #70
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_206012129
Speelronde 54:
18-09-22 Gooikse Pijl 1.1
18-09-22 Trofeo Matteotti 1.1
18-09-22 Grand Prix d'Isbergues – Pas de Calais 1.1
18-09-22 WK – tijdrit WK – tijdrit

Speelschema:
Max23 - Belonna v Felagund - Wielerclub Helaes Pindakaas, het draait vaak niet
DeLuna - Ciclistas de la Luna 1992 v DecoAoreste - Balance Boys - Achter 't Net Visserij
wimderon - Een bult stevige kerels v Chiappucci - De Dommekrachten p/b Benji Naesen
Momo - We're Ganna attack, Padun Pats! v Mexicanobakker - Verliezen is ook mooi
Rellende_Rotscholier - Bennett niet tevreden v johannes_vermeer - Begin van een tijdperk powered by The Home of Cycling
Steven184 - W.V. Cycling Boyz Company v Pistolero - Merijn's Mooie Jongens
Sabata - Bureau des Éstrangèrs by Schönbacher Cycling v I.R.Baboon - 84V14N3N 0P R0LL3TJ35
Faraday01 - Faraday's Fiets Fanatici v GotenSSJ - Texas Forever
franklop - Team Hier Eindigen Sterke Sportieve Ambities v Aguero - Ride for Egan
Dale__Cooper - Team regenboog en de pot met goud v Mani89 - Équipe Manigod
Bill_Hillie - Skoekeloen Cycling v maxi-mus - De Friese doorfietsers
hhh38 - À Bloc met Arno p/b Dirk Hofman Motorhomes v heywoodu - De Veluwse Vélo
baggerbaas - Bitumineuze voegvullingsmassa p/b Benzinesnuivende Aidskoala (©Mani) v El-Stinho - No emotions, just business
Fretwork - THICK Body and Brain Positivity - Powered by Pauwels KipKap v knijn1985 - Einhorn maakt nog geen zomer
Immerdebestebob - Team Altijd Koers v Slobeend - Gouden Koppel
IJs_beer - Spekenbrinks Sekte v noodgang - W.V. Met een noodgang
  zaterdag 17 september 2022 @ 22:09:10 #72
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206012167
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 22:05 schreef Slobeend het volgende:
Altijd tegen mij.
Tegen Wout en Matthieu op het wk. Altijd tegen mij.
  zaterdag 17 september 2022 @ 22:10:47 #73
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206012192
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Tegen Wout en Matthieu op het wk. Altijd tegen mij.
WK tijdrit, hans
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Moderator zaterdag 17 september 2022 @ 22:12:43 #74
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_206012221
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Tegen Wout en Matthieu op het wk. Altijd tegen mij.
Immerdebesteslok
  zaterdag 17 september 2022 @ 22:14:36 #75
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206012256
Sorry jongens :'(
pi_206012285
Zelfs in het rechterrijtje, jeetje. Gelukkig gaat @Mani89 zijn grootste vijand mij de winst bezorgen in de volgende ronde.
  zaterdag 17 september 2022 @ 22:39:58 #77
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206012657
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zelfs in het rechterrijtje, jeetje. Gelukkig gaat @:Mani89 zijn grootste vijand mij de winst bezorgen in de volgende ronde.
Wij hebben goede hoop op een val.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 17 september 2022 @ 23:40:57 #78
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_206013275
Nee hè, tegen Affini, Cort en Bissegger op het WK tijdrijden. Altijd tegen mij enzo.
pi_206013353
Tegen Ganna ach
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 18 september 2022 @ 14:39:06 #80
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_206018494
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 23:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Nee hè, tegen Affini, Cort en Bissegger op het WK tijdrijden. Altijd tegen mij enzo.
Ik sta zowaar voor als ik goed gekeken heb, 150 tegen 105. Küng redt de meubelen weer. Nog wel even die andere twee koersen afwachten.
pi_206025204
pi_206025215
pi_206025227
Speelronde 55:
21-09-22 Omloop van het Houtland Middelkerke-Lichtervelde 1.1
25-09-22 WK – wegrit WK – wegrit
25-09-22 Classique Paris-Chauny 1.1

Speelschema:
johannes_vermeer - Begin van een tijdperk powered by The Home of Cycling v Felagund - Wielerclub Helaes Pindakaas, het draait vaak niet
Mexicanobakker - Verliezen is ook mooi v Pistolero - Merijn's Mooie Jongens
Chiappucci - De Dommekrachten p/b Benji Naesen v I.R.Baboon - 84V14N3N 0P R0LL3TJ35
DecoAoreste - Balance Boys - Achter 't Net Visserij v GotenSSJ - Texas Forever
Max23 - Belonna v Aguero - Ride for Egan
DeLuna - Ciclistas de la Luna 1992 v Mani89 - Équipe Manigod
wimderon - Een bult stevige kerels v maxi-mus - De Friese doorfietsers
Momo - We're Ganna attack, Padun Pats! v heywoodu - De Veluwse Vélo
Rellende_Rotscholier - Bennett niet tevreden v El-Stinho - No emotions, just business
Steven184 - W.V. Cycling Boyz Company v knijn1985 - Einhorn maakt nog geen zomer
Sabata - Bureau des Éstrangèrs by Schönbacher Cycling v Slobeend - Gouden Koppel
Faraday01 - Faraday's Fiets Fanatici v noodgang - W.V. Met een noodgang
franklop - Team Hier Eindigen Sterke Sportieve Ambities v IJs_beer - Spekenbrinks Sekte
Dale__Cooper - Team regenboog en de pot met goud v Immerdebestebob - Team Altijd Koers
Bill_Hillie - Skoekeloen Cycling v Fretwork - THICK Body and Brain Positivity - Powered by Pauwels KipKap
hhh38 - À Bloc met Arno p/b Dirk Hofman Motorhomes v baggerbaas - Bitumineuze voegvullingsmassa p/b Benzinesnuivende Aidskoala (©Mani)
pi_206025234
Nog bedankt voor je valpartij, Magnus.
  zondag 18 september 2022 @ 23:42:38 #85
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206025253
Oh ik moest tegen Hayter
pi_206025914
Hahaha, tegen Foss.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 19 september 2022 @ 07:33:04 #87
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206025922
Tegen Remco en Julian. Gelukkig wordt Cosnefroy nog last minute ingevlogen.
pi_206025956
Dit kan meerdere kanten op.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 19 september 2022 @ 09:28:53 #89
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206026603
Alle ballen op Simon Clarke deze ronde vrees ik.

Misschien kan Trentin nog iets.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 21 september 2022 @ 13:26:31 #90
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_206051111
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 09:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Alle ballen op Simon Clarke deze ronde vrees ik.

Misschien kan Trentin nog iets.
Ik heb Sepulveda, Küng, Impey en Valter in de wegrit. Maar denk dat Nizzolo het meeste kans maakt om in de punten te rijden in België vandaag.
  woensdag 21 september 2022 @ 13:31:10 #91
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206051160
@baggerbaas lijkt vooral renners te hebben die niet meedoen aan de WK wegrit (net als ikzelf muv wat knechten), dus ik kan gaan hopen op Démare, Consonni, Barbier en Marit in de 1.1 koersjes
pi_206055114
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 13:31 schreef hhh38 het volgende:
@:baggerbaas lijkt vooral renners te hebben die niet meedoen aan de WK wegrit (net als ikzelf muv wat knechten), dus ik kan gaan hopen op Démare, Consonni, Barbier en Marit in de 1.1 koersjes
Volgens mij alleen Tratnik en Schmid in de wegrit. In de 1.1 's heb ik Ewan, Capiot en Manzin.
  woensdag 21 september 2022 @ 18:57:29 #93
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206055142
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 13:26 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Ik heb Sepulveda, Küng, Impey en Valter in de wegrit. Maar denk dat Nizzolo het meeste kans maakt om in de punten te rijden in België vandaag.
Kung kan nog wel wat misschien, Impey ook wel. Als in top 15 ergens. Maar zou dus ook zomaar een 0-0 kunnen worden na vandaag :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 21 september 2022 @ 18:59:23 #94
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_206055166
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 18:57 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Kung kan nog wel wat misschien, Impey ook wel. Als in top 15 ergens. Maar zou dus ook zomaar een 0-0 kunnen worden na vandaag :P
Daar begint het wel een beetje op te lijken.

Ik zag wel dat Banaszek nog rijdt in Chauny, maar dat is wel echt een long shot.
  woensdag 21 september 2022 @ 18:59:35 #95
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206055168
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 18:55 schreef baggerbaas het volgende:

[..]
Volgens mij alleen Tratnik en Schmid in de wegrit. In de 1.1 's heb ik Ewan, Capiot en Manzin.
De eerste slag is voor jou
  woensdag 21 september 2022 @ 19:18:16 #96
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206055393
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 18:59 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Daar begint het wel een beetje op te lijken.

Ik zag wel dat Banaszek nog rijdt in Chauny, maar dat is wel echt een long shot.
Ik heb ook nog Romain Cardis in Chauny, die wil nog wel eens een overwachte 10de plek mee pikken ergens. Denk alleen dat die nu voor Tesson moet gaan aantrekken.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_206055565
ach nee, Theuns leefde ook nog. dat plus Oliveira s top10 was blijkbaar genoeg. in de volgende ronde alleen werkvolk, dus we wachten het af
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_206093836
Fijn tegen Skjelmose. Alsof het WK niet al kut genoeg was.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_206093955
Tegen Rota :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_206094002
Die werd gelukkig nog teruggehaald
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_206094017
quote:
10s.gif Op zondag 25 september 2022 08:46 schreef franklop het volgende:
Die werd gelukkig nog teruggehaald
Skjelmose blijkbaar nog 10e :(
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_206094039
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 08:47 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Skjelmose blijkbaar nog 10e :(
Rota 13e
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 25 september 2022 @ 08:50:36 #103
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_206094050
Trentin ;(
  Redactie Sport zondag 25 september 2022 @ 09:03:41 #104
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206094202
Ja, jammer, kilometertje te lang.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 25 september 2022 @ 09:11:04 #105
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206094275
Tegen Remco pakt niet zo goed uit.
pi_206094388
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 09:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tegen Remco pakt niet zo goed uit.
De Vuelta verloor ik ook, durf nog niet te juichen.
  zondag 25 september 2022 @ 10:51:42 #107
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206095337
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 08:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Trentin ;(
Die had ik niet per se verwacht hier in de top 15 eerlijk gezegd. Maar hier mag ik zeker niet klagen nee.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_206099069
pi_206099087
pi_206099136
Speelronde 56:
27-09-22 02-10-22 Cro Race 2.1
*NIEUW* 29-09-2022 03-10-2022 Tour of Iran (Azarbaijan) 2.1
29-09-22 Coppa Agostoni – Giro delle Brianze 1.1
01-10-22 Giro dell'Emilia 1.Pro

Speelschema:
IJs_beer - Spekenbrinks Sekte v Felagund - Wielerclub Helaes Pindakaas, het draait vaak niet
noodgang - W.V. Met een noodgang v Immerdebestebob - Team Altijd Koers
Slobeend - Gouden Koppel v Fretwork - THICK Body and Brain Positivity - Powered by Pauwels KipKap
knijn1985 - Einhorn maakt nog geen zomer v baggerbaas - Bitumineuze voegvullingsmassa p/b Benzinesnuivende Aidskoala (©Mani)
El-Stinho - No emotions, just business v hhh38 - À Bloc met Arno p/b Dirk Hofman Motorhomes
heywoodu - De Veluwse Vélo v Bill_Hillie - Skoekeloen Cycling
maxi-mus - De Friese doorfietsers v Dale__Cooper - Team regenboog en de pot met goud
Mani89 - Équipe Manigod v franklop - Team Hier Eindigen Sterke Sportieve Ambities
Aguero - Ride for Egan v Faraday01 - Faraday's Fiets Fanatici
GotenSSJ - Texas Forever v Sabata - Bureau des Éstrangèrs by Schönbacher Cycling
I.R.Baboon - 84V14N3N 0P R0LL3TJ35 v Steven184 - W.V. Cycling Boyz Company
Pistolero - Merijn's Mooie Jongens v Rellende_Rotscholier - Bennett niet tevreden
johannes_vermeer - Begin van een tijdperk powered by The Home of Cycling v Momo - We're Ganna attack, Padun Pats!
Mexicanobakker - Verliezen is ook mooi v wimderon - Een bult stevige kerels
Chiappucci - De Dommekrachten p/b Benji Naesen v DeLuna - Ciclistas de la Luna 1992
DecoAoreste - Balance Boys - Achter 't Net Visserij v Max23 - Belonna
  zondag 25 september 2022 @ 18:42:13 #111
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206099243
GODsonni _O_
pi_206100338
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 18:42 schreef hhh38 het volgende:
GODsonni _O_
Tratnik en Schmid hebben t lekker weggegeven zeg :'(
  zondag 25 september 2022 @ 20:16:18 #113
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206100495
Sommige mensen winnen met 8-0 en sommige mensen verliezen met 526-8.
  donderdag 29 september 2022 @ 20:50:24 #114
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_206145854
Milan is eindelijk lekker bezig!
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_206172522
Speelronde 57:
02-10-22 Gran Premio Bruno Beghelli 1.1
02-10-22 Tour de Vendée 1.1
02-10-22 Famenne Ardenne Classic 1.1
*NIEUW* 02-10-22 05-10-22 Tour de Taiwan 2.1

Speelschema:
Slobeend - Gouden Koppel v Felagund - Wielerclub Helaes Pindakaas, het draait vaak niet
knijn1985 - Einhorn maakt nog geen zomer v noodgang - W.V. Met een noodgang
El-Stinho - No emotions, just business v IJs_beer - Spekenbrinks Sekte
heywoodu - De Veluwse Vélo v Immerdebestebob - Team Altijd Koers
maxi-mus - De Friese doorfietsers v Fretwork - THICK Body and Brain Positivity - Powered by Pauwels KipKap
Mani89 - Équipe Manigod v baggerbaas - Bitumineuze voegvullingsmassa p/b Benzinesnuivende Aidskoala (©Mani)
Aguero - Ride for Egan v hhh38 - À Bloc met Arno p/b Dirk Hofman Motorhomes
GotenSSJ - Texas Forever v Bill_Hillie - Skoekeloen Cycling
I.R.Baboon - 84V14N3N 0P R0LL3TJ35 v Dale__Cooper - Team regenboog en de pot met goud
Pistolero - Merijn's Mooie Jongens v franklop - Team Hier Eindigen Sterke Sportieve Ambities
johannes_vermeer - Begin van een tijdperk powered by The Home of Cycling v Faraday01 - Faraday's Fiets Fanatici
Mexicanobakker - Verliezen is ook mooi v Sabata - Bureau des Éstrangèrs by Schönbacher Cycling
Chiappucci - De Dommekrachten p/b Benji Naesen v Steven184 - W.V. Cycling Boyz Company
DecoAoreste - Balance Boys - Achter 't Net Visserij v Rellende_Rotscholier - Bennett niet tevreden
Max23 - Belonna v Momo - We're Ganna attack, Padun Pats!
DeLuna - Ciclistas de la Luna 1992 v wimderon - Een bult stevige kerels
pi_206185291
Speelronde 58:
03-10-22 Sparkassen Münsterland Giro 1.Pro
03-10-22 Coppa Bernocchi – GP BPM 1.Pro
04-10-22 Binche – Chimay – Binche / Mémorial Frank Vandenbroucke 1.1
04-10-22 Tre Valli Varesine 1.Pro

Speelschema:
Faraday01 - Faraday's Fiets Fanatici v Felagund - Wielerclub Helaes Pindakaas, het draait vaak niet
franklop - Team Hier Eindigen Sterke Sportieve Ambities v Sabata - Bureau des Éstrangèrs by Schönbacher Cycling
Dale__Cooper - Team regenboog en de pot met goud v Steven184 - W.V. Cycling Boyz Company
Bill_Hillie - Skoekeloen Cycling v Rellende_Rotscholier - Bennett niet tevreden
hhh38 - À Bloc met Arno p/b Dirk Hofman Motorhomes v Momo - We're Ganna attack, Padun Pats!
baggerbaas - Bitumineuze voegvullingsmassa p/b Benzinesnuivende Aidskoala (©Mani) v wimderon - Een bult stevige kerels
Fretwork - THICK Body and Brain Positivity - Powered by Pauwels KipKap v DeLuna - Ciclistas de la Luna 1992
Immerdebestebob - Team Altijd Koers v Max23 - Belonna
IJs_beer - Spekenbrinks Sekte v DecoAoreste - Balance Boys - Achter 't Net Visserij
noodgang - W.V. Met een noodgang v Chiappucci - De Dommekrachten p/b Benji Naesen
Slobeend - Gouden Koppel v Mexicanobakker - Verliezen is ook mooi
knijn1985 - Einhorn maakt nog geen zomer v johannes_vermeer - Begin van een tijdperk powered by The Home of Cycling
El-Stinho - No emotions, just business v Pistolero - Merijn's Mooie Jongens
heywoodu - De Veluwse Vélo v I.R.Baboon - 84V14N3N 0P R0LL3TJ35
maxi-mus - De Friese doorfietsers v GotenSSJ - Texas Forever
Mani89 - Équipe Manigod v Aguero - Ride for Egan
  Redactie Sport maandag 3 oktober 2022 @ 08:29:35 #117
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206185717
Echt de helft van mijn team heeft al verkansie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 3 oktober 2022 @ 08:45:23 #118
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_206185798
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt de helft van mijn team heeft al verkansie.
Die van mij zijn juist wakker geschoten
  maandag 3 oktober 2022 @ 08:57:34 #119
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206185900
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt de helft van mijn team heeft al verkansie.
Die van mij zijn juist aardig actief. Maar Démare is de enige die punten scoort :')
  Redactie Sport maandag 3 oktober 2022 @ 11:46:41 #120
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206187532
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 08:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Die van mij zijn juist aardig actief. Maar Démare is de enige die punten scoort :')
Dat geldt bij mij ook als vakantie. Caruso heeft al vakantie sinds de Dauphiné ofzo
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 3 oktober 2022 @ 13:21:10 #121
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206188649
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat geldt bij mij ook als vakantie. Caruso heeft al vakantie sinds de Dauphiné ofzo
Vandaag Vendrame, Burgaudeau, Pacher en Fiorelli in Italië en Steimle en Marit in Duitsland. Ik verwacht toch weer puntjes
pi_206208145
pi_206208148
  woensdag 5 oktober 2022 @ 07:32:13 #124
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206208491
Altijd tegen mij :'(
  woensdag 5 oktober 2022 @ 09:51:46 #125
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206209475
Verliezen met 130 punten, natuurlijk, het zal eens niet.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_206209488
Laatste punten in de Vuelta gescoord. Sindsdien geen 1 keer top 10/15
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 5 oktober 2022 @ 10:33:00 #127
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_206209847
1-0 verloren, tyf op :')
  Redactie Sport woensdag 5 oktober 2022 @ 10:35:20 #128
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_206209872
Oké nu sta ik dus helemaal onderaan :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport woensdag 5 oktober 2022 @ 10:40:50 #129
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206209938
Ja dit wordt nog rechterrijtje
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 5 oktober 2022 @ 10:41:38 #130
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_206209947
Opmars is begonnen!
  woensdag 5 oktober 2022 @ 10:42:27 #131
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206209959
Als ik naar mijn team kijk dan verzaken vooral de gevestigde namen als Stuyven en Teunissen. Formolo doet nu eindelijk iets voor mijn team gelukkig.
pi_206210060
• Als er een renner wordt betrapt op doping, al dan niet mechanisch, dan krijgt het team waar hij voor rijdt drie punten in mindering

Mijn Joao. :{
Citius, Altius, Fortius.
pi_206210120
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Verliezen met 130 punten, natuurlijk, het zal eens niet.
gelukkig waren Jonas en Lorenzo wakker. Takk for opmerksomhetten :)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 11:17:52 #134
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206210337
Pff. Wegzakken in het moeras genaamd rechterrijtje. :{
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_206210448
Hou op. Schei uit. Ik ben er klaar mee.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 5 oktober 2022 @ 11:33:34 #136
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206210507
Top 10 komt toch nog in gevaar :{
pi_206220393
pi_206220400


Ik kan even niet meer vinden waar ik de strafpunten moet verwerken in de sheet. Zou het wat uitmaken?
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:04:26 #140
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206220510
De strijd om plek 3 ligt nog helemaal open :o

En net deze ronde tegen de koploper ;(
  donderdag 6 oktober 2022 @ 01:14:26 #141
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206220560
Aan de commitment van de mannen gaat het in ieder geval niet liggen.

Gran Piemonte
Consonni, Burgaudeau, Fiorelli

Paris-Bourges
Démare, Marit, Hoelgaard, Barbier, Turner

Il Lombardia
Pacher, Burgaudeau, Shaw
pi_206220757
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:04 schreef hhh38 het volgende:
De strijd om plek 3 ligt nog helemaal open :o

En net deze ronde tegen de koploper ;(
Ik heb een ontelbaar hoeveelheid nederlagen achter elkaar. #vormdip
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Sport donderdag 6 oktober 2022 @ 07:09:52 #143
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206220878
Volgende verlies incoming.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 6 oktober 2022 @ 07:34:03 #144
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206220945
En verliezen met 156 punten, jawel!

Lachwekkend dit _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 6 oktober 2022 @ 08:30:25 #145
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206221236
Wimderon glibbert weer naar het kampioenschap :D
pi_206221850
6 rondes op rij een 0 score
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 6 oktober 2022 @ 09:29:44 #147
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206221856
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 07:34 schreef GotenSSJ het volgende:
En verliezen met 156 punten, jawel!

Lachwekkend dit _O-
Vermoeden van?
  donderdag 6 oktober 2022 @ 10:13:52 #148
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206222432
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Vermoeden van?
If I speak, I am in big trouble.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 6 oktober 2022 @ 10:35:58 #149
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206222698
In een maand tijd van plek 25 naar 13, en dat met het 2 na minst scorende team van de hele liek hahaha. De sprokkeltactiek komt toch nog bovendrijven.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 13:26:58 #150
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206224468
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 10:35 schreef Mani89 het volgende:
In een maand tijd van plek 25 naar 13, en dat met het 2 na minst scorende team van de hele liek hahaha. De sprokkeltactiek komt toch nog bovendrijven.
Ik scoor elke ronde en het helpt me niet :(
  donderdag 6 oktober 2022 @ 13:52:00 #151
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206224689
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:26 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik scoor elke ronde en het helpt me niet :(
@wimderon geld toestoppen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 13:57:40 #152
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206224719
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 10:35 schreef Mani89 het volgende:
In een maand tijd van plek 25 naar 13, en dat met het 2 na minst scorende team van de hele liek hahaha. De sprokkeltactiek komt toch nog bovendrijven.
Bij mij werkt ie al het hele jaar, met afstand het laagst scorende team van de top 12 _O_
pi_206226641
pi_206226644
pi_206226761
Deze FPCL-editie is het best te omschrijven als een lange vrije val ;(
pi_206227899
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:52 schreef Mani89 het volgende:

[..]
@:wimderon geld toestoppen.
Wim logeert op mijn kosten bij DeeBee en Gordon. Hij heeft er dit keer een gelijkspel van gemaakt voor mij, lekker hoor.
pi_206228040
Ik zei tegen hem: geef jezelf anders nog een 1-0, eens kijken wie we daarmee op de kast kunnen krijgen!
pi_206228399
Zelfs het linkerrijtje gaat een probleem worden. Wat een drama-seizoen.
pi_206230860
Sorry @hhh38
Citius, Altius, Fortius.
pi_206232417
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]
Wim logeert op mijn kosten bij DeeBee en Gordon. Hij heeft er dit keer een gelijkspel van gemaakt voor mij, lekker hoor.
En ik mag in het midden liggen!
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 01:41:25 #161
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206232439
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 22:34 schreef Aguero het volgende:
Sorry @:hhh38
Mijn team moet de kansen gewoon afmaken :{
pi_206232532
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 01:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Mijn team moet de kansen gewoon afmaken :{
Jouw team moet gewoon vanaf nu alles op alles zetten om de resterende wedstrijden te winnen!
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_206233589
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 07:34 schreef GotenSSJ het volgende:
En verliezen met 156 punten, jawel!

Lachwekkend dit _O-
Kan eventueel ook worden uitgezocht voor de hall of fame: grootste aantal verloren rondes waarin wel gescoord is.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:52:50 #164
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206233702
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:40 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]
Kan eventueel ook worden uitgezocht voor de hall of fame: grootste aantal verloren rondes waarin wel gescoord is.
Ik denk dat ik heel hoog eindig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Immerdebestebob op 07-10-2022 10:04:58 ]
pi_206255370
pi_206255371
pi_206255391
Speelronde 60:
08-10-22 11-10-22 Tour of Taihu Lake 2.Pro
09-10-22 Memorial Rik Van Steenbergen / Kempen Classic 1.1
09-10-22 Paris – Tours Elite 1.Pro

Speelschema:
Steven184 - W.V. Cycling Boyz Company v Felagund - Wielerclub Helaes Pindakaas, het draait vaak niet
Sabata - Bureau des Éstrangèrs by Schönbacher Cycling v Rellende_Rotscholier - Bennett niet tevreden
Faraday01 - Faraday's Fiets Fanatici v Momo - We're Ganna attack, Padun Pats!
franklop - Team Hier Eindigen Sterke Sportieve Ambities v wimderon - Een bult stevige kerels
Dale__Cooper - Team regenboog en de pot met goud v DeLuna - Ciclistas de la Luna 1992
Bill_Hillie - Skoekeloen Cycling v Max23 - Belonna
hhh38 - À Bloc met Arno p/b Dirk Hofman Motorhomes v DecoAoreste - Balance Boys - Achter 't Net Visserij
baggerbaas - Bitumineuze voegvullingsmassa p/b Benzinesnuivende Aidskoala (©Mani) v Chiappucci - De Dommekrachten p/b Benji Naesen
Fretwork - THICK Body and Brain Positivity - Powered by Pauwels KipKap v Mexicanobakker - Verliezen is ook mooi
Immerdebestebob - Team Altijd Koers v johannes_vermeer - Begin van een tijdperk powered by The Home of Cycling
IJs_beer - Spekenbrinks Sekte v Pistolero - Merijn's Mooie Jongens
noodgang - W.V. Met een noodgang v I.R.Baboon - 84V14N3N 0P R0LL3TJ35
Slobeend - Gouden Koppel v GotenSSJ - Texas Forever
knijn1985 - Einhorn maakt nog geen zomer v Aguero - Ride for Egan
El-Stinho - No emotions, just business v Mani89 - Équipe Manigod
heywoodu - De Veluwse Vélo v maxi-mus - De Friese doorfietsers
  Moderator zondag 9 oktober 2022 @ 00:30:20 #168
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_206255396
Je hebt nu officiëel gewonnen toch? @wimderon

Gefeliciteerd ^O^ Je krijgt het toch weer voor elkaar.
  zondag 9 oktober 2022 @ 00:36:33 #169
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206255432
8 renners aan de start morgen ^O^

En gefeliciteerd @wimderon!
pi_206255656
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 00:30 schreef Slobeend het volgende:
Je hebt nu officiëel gewonnen toch? @:wimderon

Gefeliciteerd ^O^ Je krijgt het toch weer voor elkaar.
Tenzij de UCI er binnen nu en 3 speelrondes achter komt wat ik allemaal aan mijn renners heb verstrekt.
  Redactie Sport zondag 9 oktober 2022 @ 08:48:17 #171
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_206257984
Gefeliciteerd @wimderon
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 9 oktober 2022 @ 09:29:14 #172
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_206258714
Mas is lekker in vorm.

En van harte Wim!
  zondag 9 oktober 2022 @ 18:13:10 #173
194695 franklop
Fran knock
pi_206266176
Wat is het record aan 0-punters achter elkaar?

Qua score dan
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 9 oktober 2022 @ 18:18:18 #174
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206266236
Gefeliciteerd voorzitter, penningmeester en erelid in 1 @wimderon volgend jaar verwacht ik voor mij warmere balletjes bij de loting.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 9 oktober 2022 @ 18:22:34 #175
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206266314
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 18:18 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd voorzitter, penningmeester en erelid in 1 @:wimderon volgend jaar verwacht ik voor mij warmere balletjes bij de loting.
Ik verwacht dat ik De Lie gewoon gegund word.
pi_206266516
Gefeliciteerd Wim!

Mijn team heeft een redelijke eindsprint, misschien eindig ik zelfs in het rechter rijtje
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zondag 9 oktober 2022 @ 20:43:49 #178
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206268281
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_206270441
Ik heb vernomen dat @Mani89 volgend jaar de organisatie voor zijn rekening wil gaan nemen.
  maandag 10 oktober 2022 @ 07:12:09 #180
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206271115
Voor Wim ^O^
pi_206271120
Gefeliciteerd Wim!
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_206280798
pi_206280809
  maandag 10 oktober 2022 @ 22:27:48 #185
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206280940
quote:
Dik de hoogste score van de ronde _O_

Nu die laatste 2 rondjes nog winnen voor een top 5 plek
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:54:12 #186
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_206282394
Ik wil vast concluderen dat Ivan Ramiro Sosa, Nans Peters, Johan Price Pejtersen en Paul Lapiera hun potentieel niet waar gemaakt hebben.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:54:23 #187
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_206284067
Eindelijk weer eens puntjes, in Langkawi met Rubio.

Het was een zeer moeizaam seizoen, zou leuk zijn als ik nog even kon afsluiten met een zege.
  Redactie Sport dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:59:44 #188
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206284121
Molano en Ion mogen wel nog even alles op alles zetten voor de laatste puntjes.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206284348
Tegen Kuba in Langkawi, altijd tegen mij.
pi_206286557
Toch nog gestegen naar de 25e plek met een flinke eindsprint.

Net geen 1e plek zoals vorig jaar, maar toch :)
pi_206287801
Gelijkspel tegen de eindwinnaar!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport woensdag 12 oktober 2022 @ 15:58:00 #192
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206298621
De erg sympathieke Molano.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 12 oktober 2022 @ 16:38:07 #193
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206299037
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
De erg sympathieke Molano.
twitter


Toch niet zo sympathiek :D
  Redactie Sport woensdag 12 oktober 2022 @ 17:38:37 #194
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206299640
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 16:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]
[ twitter ]

Toch niet zo sympathiek :D
Classic. Zal ook niet voor het eerst.

Relegated overigens, niet DQ. Dus er komt vast nog wel een kans om het nodige punt te halen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206300110
twitter


Ja, dit mag niet.
  Redactie Sport woensdag 12 oktober 2022 @ 18:47:08 #196
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206300523
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 18:25 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]

Ja, dit mag niet.
Ik weet niet wie dit ´Engels´ commentaar doet, maar die mogen ze permanent een stuk tape op de mond plakken :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 12 oktober 2022 @ 18:52:29 #197
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206300661
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik weet niet wie dit ´Engels´ commentaar doet, maar die mogen ze permanent een stuk tape op de mond plakken :{
Is dit een grap?
  Redactie Sport woensdag 12 oktober 2022 @ 18:53:07 #198
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206300673
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 18:52 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Is dit een grap?
Bedankt, nu weet ik wie het is!
(Ik had wel vermoedens van)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 13 oktober 2022 @ 11:28:08 #199
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_206307706
Rubio 3e, Sepulveda 6e in Langkawi. Nu komen we ergens.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 12:43:59 #200
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_206320002
Taminiaux zet de druk er toch een beetje op voor Chaves @Faraday01
pi_206320048
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 12:43 schreef knijn1985 het volgende:
Taminiaux zet de druk er toch een beetje op voor Chaves @:Faraday01
Ik volg Langkawi helemaal niet, hoe staat het er voor?
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:09:44 #202
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_206320258
Sjoerd Bax hoeft maar één puntje te halen in Langkawi. Eén puntje. Is dat nou te veel gevraagd!?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_206336987
Zie dat Gibbons wat puntjes pakt in Langkawi :o
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 16 oktober 2022 @ 09:09:07 #205
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_206337207
Na Robeet rijdt nu ook Pernsteiner nog even in de punten nadat ik hem heb verkocht. :')

Edit: maar Küng wint de Chrono des Nations, das wel fijn.

[ Bericht 15% gewijzigd door DecoAoreste op 16-10-2022 18:22:48 ]
  zondag 16 oktober 2022 @ 21:01:46 #206
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206344685
Als ik het goed heb, heb ik met de 12e plek van Shaw in Japan de punten binnengesleept tegenover de 10e plek van Ulissi in Veneto _O_
  zondag 16 oktober 2022 @ 22:42:25 #207
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_206346206
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 13:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sjoerd Bax hoeft maar één puntje te halen in Langkawi. Eén puntje. Is dat nou te veel gevraagd!?
of gewoon een andere loting, zodat én Hirschi én Powless niet enorme overkill zou zijn.

Maar goed, ben benieuwd of top 10 er nog inzit..

edit: okee okee ik neem het terug, je hoort mij niet meer zeuren.

[ Bericht 5% gewijzigd door I.R.Baboon op 17-10-2022 16:59:54 ]
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:12:20 #208
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_206361553
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 12:47 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Ik volg Langkawi helemaal niet, hoe staat het er voor?
Volgens mij is het 69-58 voor jou geworden
feli
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:35:19 #209
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_206363249
Toch stiekem wel benieuwd naar de eindstand en enkele statistieken.

Blijft wel bizar hoe Wim het spelletje zelf altijd wint.
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:57:13 #210
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206364871
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 13:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Toch stiekem wel benieuwd naar de eindstand en enkele statistieken.

Blijft wel bizar hoe Wim het spelletje zelf altijd wint.
Wim wint tot nu toe iedere keer in een even jaar. Volgend jaar is dus weer iemand anders aan de beurt :P
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 19:36:26 #211
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_206367377
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 15:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wim wint tot nu toe iedere keer in een even jaar. Volgend jaar is dus weer iemand anders aan de beurt :P
Zou leuk zijn. Zelf eindig ik altijd in de achterhoede, ergens doe ik iets fout. ;(
pi_206394682
pi_206394685
pi_206394689
pi_206395408
28e met een ruim positief doelsaldo _O_

Gefeliciteerd en bedankt @wimderon
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport vrijdag 21 oktober 2022 @ 07:10:40 #217
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206395423
Linkerrijtje met een belachelijk aantal tegendoelpunten. Ik kan de jongens niet veel verwijten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:21:11 #218
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_206396344
Tevreden met het seizoen.
Voorbereidingen zijn al in volle gang.
Contractbesprekingen voor volgend seizoen lopen!
pi_206396556
Uiteindelijk toch nog een respectabele 22e plaats na bijna het hele seizoen in de onderste regionen te hebben gebivakkeerd. Daar kan ik prima mee leven. :)
pi_206396586
Bedankt voor het organiseren @wimderon en tevens gefeliciteerd!

Met een fantastische 76-81 nederlaag het seizoen beëindigd. Eerste! (van het rechterrijte).

Alaphilippe min min
Sagan min min
Evenepoel plus plus
Van Gestel plus plus
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:03:33 #221
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206396717
Erg blij met een 4de plek :) Had een nog mooier seizoen kunnen worden als Bouhanni niet vanaf april uit de roulatie had geweest.

Trots op de jongens!


Wederom bedankt voor de organisatie Wim! Er gaat ongetwijfeld een hoop tijd in zitten, en ik denk dat iedereen hier dat erg waardeert. :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:05:23 #222
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206396732
Nog een paar plaatsen gezakt aan het eind, waardoor ik niet m'n beste klassering ooit haal. 10e ;(

Wel enorme complimenten aan Démare, Consonni en Fiorelli. Hoelgaard één van de grootste flops ooit denk ik.

Bedankt voor het organiseren weer @wimderon! Ik kijk uit naar de statistieken
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:10:23 #223
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_206397332
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 07:06 schreef franklop het volgende:
28e met een ruim positief doelsaldo _O_

Gefeliciteerd en bedankt @:wimderon
Had ik een paar jaar geleden ook, toen ik Mads Pedersen had in het jaar dat hij WK werd. Heel kut is dat. :')

Dit jaar dus 25e met een licht negatief saldo. Het team was duidelijk niet goed genoeg, dat wist ik eigenlijk na de biedrondes al wel. Een extreem goed voorjaar van Martinez en Küng zorgde nog voor wat soelaas maar uiteindelijk ging het als een nachtkaars uit.

@wimderon bedankt!
pi_206400127
Benieuwd of ik nog een morele overwinning uit de statistieken kan vinden. Gevoelsmatig was mijn team zo slecht nog niet.

In ieder geval gefeliciteerd en bedankt @wimderon!
Citius, Altius, Fortius.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 18:40:55 #225
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_206401781
Ondanks onderstaand akkefietje waarmee ronde 3 helemaal in het water viel uiteindelijk een fraaie zevende plek met op wim na de meeste punten voor. Dan kan je alleen maar tevreden zijn.

quote:
9s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 21:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
ja sorry ik ging vorige week vrijdag wat drinken en toen eindigde ik in een atelier met allemaal kunstenaars en toen kwam ik pas heel laat thuis en had ik zo'n enorme kater dat ik pas zondagochtend weer op fok keek. Maar het gaat wel weer een beetje.

edit: ik had trouwens bij ronde 2 al wel 84V14N3N 0P R0LL3TJ35 als teamnaam opgegeven. Maar misschien heeft wim het geweigerd.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 18:46:18 #226
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206401845
18e, desondanks was het door de coöperatie van mijn renners een prima seizoen voor Spekenbrinks sekte.

@wimderon proficiat, en dank voor het organiseren! _O_ _O_ _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 18:54:33 #227
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_206401906
De laatste vier speelrondes extreem gezakt :'). Matig slecht.

Nogmaals gefeliciteerd en bedankt @wimderon .
pi_206407599
Na een legendarische eindreeks (VVVVV) 9e geworden. Er had meer ingezeten maar desondanks best tevreden.

Proficiat @wimderon en tevens dank voor de organisatie!
  Redactie Sport zondag 23 oktober 2022 @ 13:31:20 #229
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_206419168
Laatste geworden. Meh.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_206425300
Gefeliciteerd @wimderon en bedankt voor het organiseren! Volgend jaar weer hoop ik ?

Linkerrijtje valt heel erg mee, al had ik geluk met de loting af en toe.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_206451074
Een tijdje wat afwezig geweest maar ik zie dat ik op een 29e plaats ben geëindigd :'(

Had er toch wat meer van verwacht bij de aanvang van het seizoen, maar als ik nu mijn team terugzie...een hoop middelmaat vooral. Ook renners die niet bepaald presteren wat je ervan zou mogen verwachten en dan kijk ik vooral jou aan Moscon :(
pi_206455977
Beetje een nachtkaars de laatste paar rondes en daardoor net buiten de top 10 beland. Circa plek 10 heb ik volgens mij al vaker behaald maar die statistieken heb ik even niet paraat.

Over de statistieken gesproken, WE zijn allemaal heel benieuwd naar de update voor de hall of fame. Ik heb goede hoop op de meest doelpuntrijke wedstrijd :)
  donderdag 27 oktober 2022 @ 11:47:51 #233
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206464936
Met het 2na laagste behaalde punten precies in de middenmoot geeindigd, bedankt voor de loting Wim!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_206465278
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:47 schreef Mani89 het volgende:
Met het 2na laagste behaalde punten precies in de middenmoot geeindigd, bedankt voor de loting Wim!
Wat kost zoiets bij Wim?
pi_206471030
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:23 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Wat kost zoiets bij Wim?
¤495, maar je krijgt 20 % korting als je het twee jaar op rij doet. :+
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_206479714
*O* Feiten en cijfertjes van de 2021 FOK! Premier Cycling League: *O*

Aantal keer 0 punten gescoord:
knijn1985 | 7
wimderon | 7
GotenSSJ | 8
Immerdebestebob | 10
Mexicanobakker | 10
hhh38 | 11
baggerbaas | 14
Mani89 | 14
maxi-mus | 14
Pistolerpo | 14
Aguero | 15
Faraday01 | 15
heywoodu | 15
Steven184 | 16
johannes_vermeer | 17
Dale__Cooper | 18
Felagund | 18
Momo | 18
Rellende_Rotscholier | 18
noodgang | 19
Chiappucci | 20
I.R.Baboon | 20
Slobeend | 20
DecoAoreste | 22
Fretwork | 22
ijs_beer | 22
Sabata | 23
franklop | 25
Max23 | 25
Bill_Hillie | 27
DeLuna | 27
El-Stinho | 30

Aantal keer 0 punten tegen:
Momo | 23
Mani89 | 22
Pistolero | 22
wimderon | 21
Aguero | 20
Bill_Hillie | 20
Dale__Cooper | 20
Felagund | 20
Fretwork | 19
hhh38 | 19
Faraday01 | 18
johannes_vermeer | 18
noodgang | 18
Sabata | 18
DeLuna | 17
El-Stinho | 17
heywoodu | 17
I.R.Baboon | 17
Immerdebestebob | 17
maxi-mus | 17
Slobeend | 17
Steven184 | 17
GotenSSJ | 16
Mexicanobakker | 16
Rellende_Rotscholier | 16
baggerbaas | 15
DecoAoreste | 15
IJs_beer | 15
knijn1985 | 15
Max23 | 14
Chiappucci | 13
franklop | 11

Renners met de meeste gescoorde punten:
1. Tadej Pogacar | 3533 | noodgang
2. Remco Evenepoel | 3141 | Dale__Cooper
3. Wout van Aert | 3004 | Slobeend
4. Jonas Vingegaard | 2011 | Sabata
5. Mads Pedersen | 1838 | Fretwork
6. Aleksandr Vlasov | 1797 | Pistolero
7. Alejandro Valverde | 1700 | GotenSSJ
8. Pello Bilbao | 1691 | El-Stinho
9. Arnaud Demare | 1678 | hhh38
10. Alexander Kristoff | 1652 | wimderon
11. Jasper Philipsen | 1647 | heywoodu
12. Arnaud De Lie | 1523 | wimderon
13. Enric Mas | 1505 | maxi-mus
14. Jai Hindley | 1475 | I.R.Baboon
15. Stefan Kung | 1472 | DecoAoreste

Transfervrije renners met de meeste gescoorde punten:
1. Domenico Pozzovivo | 508
2. Jan Polanc | 415
3. Axel Laurence | 396
4. Ben Turner | 365
5. Corbin Strong | 343
6. Gianni Marchand | 340
7. Koen Bouwman | 322
8. Magnus Sheffield | 287
9. Lennert Teugels | 283
10. Carlos Verona | 265

Renners die in de meeste rondes scoorden:
1. Arnaud De Lie | 26 | 1523
2. Alexander Kristoff | 22 | 1652
3. Hugo Hofstetter | 21 | 999
4. Warren Barguil | 19 | 869
... Axel Zingle | 19 | 643
6. Amaury Capiot | 18 | 640
7. Arnaud Demare | 16 | 1678
... Jasper Philipsen | 16 | 1647
... Julien Simon | 16 | 617
10. Biniam Girmay | 15 | 1360
... Tim Merlier | 15 | 1302
... Luca Mozzato | 15 | 594
... Bryan Coquard | 15 | 592
... Gerben Thijssen | 15 | 458
... Filippo Fiorelli | 15 | 334
... Milan Menten | 15 | 241

Transfervrije renners die in de meeste rondes scoorden:
1. Carlos Canal | 10 | 48
2. Sandy Dujardin | 8 | 242
3. Domenico Pozzovivo | 7 | 508
4. Axel Laurence | 7 | 396
... Ben Turner | 7 | 365
... Kevin Vauquelin | 7 | 224
... Steff Cras | 7 | 212
... Hugo Page | 7 | 121
... Emmanuel Morin | 7 | 102
... Luca Colnaghi | 7 | 79

Gekochte renners zonder punten:
Alvaro Jose Hodeg | Faraday01 | 9,88 miljoen
Egan Bernal | Aguero | 8,88 miljoen
Pierre-Luc Perichon | Momo | 3,87 miljoen
Asbjorn Hellemose | Sabata | 3,2 miljoen
Julen Amezqueta | Pistolero | 3,13 miljoen
Davide Rebellin | Momo | 3,02 miljoen
Lukas Postlberger | El-Stinho | 2,64 miljoen
Jens Keukeleire | El-Stinho | 2,64 miljoen
Merhawi Kudus | DeLuna | 2,31 miljoen
Dimitri Claeys | baggerbaas | 1,9 miljoen
Amund Grondahl Jansen | johannes_vermeer | 1,82 miljoen
Abner Gonzalez | IJs_beer | 1,43 miljoen
Silvan Dillier | Fretwork | 1,24 miljoen
Niki Terpstra | maxi-mus | 0,7 miljoen
Jan Maas | Sabata | 0,6 miljoen
Trym Westgaard Holther | Sabata | 0,51 miljoen
Joao Rodrigues | Aguero | 0,2 miljoen
Vinicius Rangel Costa | heywoodu | 0,13 miljoen
Oscar Sevilla | Momo | 0,12 miljoen
Maxime Chevalier | Dale__Cooper | 0,1 miljoen

Renners die tot aan de transferperiode 0 punten scoorden:
Didier Merchan | Slobeend | 22,2 miljoen
Wessel Krul | Slobeend | 17,2 miljoen
Jonas Rickaert | Chiappucci | 4,1 miljoen
Tanel Kangert | maxi-mus | 3,5 miljoen
Alexander Krieger | Felagund | 2,98 miljoen
Amaro Antunes | Felagund | 2,98 miljoen
Victor Koretzky | knijn1985 | 1,22 miljoen
Jonas Rutsch | Chiappucci | 0,75 miljoen
Hector Carretero | Rellende_Rotscholier | 0,5 miljoen
Giovanni Visconti | wimderon | 0,16 miljoen
Ludovic Robeet | DecoAoreste | 0,14 miljoen
Kevin Rivera | Mani89 | 0,13 miljoen
Javier Romo | Slobeend | 0,13 miljoen
Sergei Chernetski | DecoAoreste | 0,11 miljoen
Guillaume Van Keirsbulck | Immerdebestebob | 0,11 miljoen
Harry Sweeny | Immerdebestebob | 0,11 miljoen

Renners die na aankoop in de transferperiode 0 punten scoorden:
Sam Welsford | Slobeend | 4,8 miljoen
Henok Mulubrhan | knijn1985 | 0,59 miljoen
Igor Arrieta | Rellende_Rotscholier | 0,5 miljoen
Daan Hoole | Felagund | 0,19 miljoen
Michel Ries | DecoAoreste | 0,14 miljoen
Alessandro Verre | Immerdebestebob | 0,11 miljoen

Aantal renners dat minimaal één punt heeft gescoord:
1194

Aantal renners dat 100+ punten heeft gescoord:
397

Aantal renners dat 1000+ punten heeft gescoord:
40

Meeste punten in één speelronde:
1. Tadej Pogacar | 1111 | speelronde 37
2. Jonas Vingegaard | 1051 | speelronde 37
3. Remco Evenepoel | 936 | speelronde 45
4. Jai Hindley | 811 | speelronde 27
5. Enric Mas | 787 | speelronde 45
6. Richard Carapaz | 731 | speelronde 27
7. Wout van Aert | 689 | speelronde 37
8. Mads Pedersen | 646 | speelronde 45
9. Geraint Thomas | 576 | speelronde 37
10. Juan Ayuso | 512 | speelronde 45

Vaakst topscorer in een speelronde:
1. Remco Evenepoel | 7x
... Tadej Pogacar | 7x
3. Wout van Aert | 2x
... Ethan Hayter | 2x
... Sergio Higuita | 2x
... Daniel Felipe Martinez | 2x
... Matej Mohoric | 2x
... Mathieu van der Poel | 2x
... Primoz Roglic | 2x
... Aleksandr Vlasov | 2x

Grootste overwinning:
1. Sabata - DeLuna | 1147-307 | speelronde 37
2. Steven184 - Max23 | 1058-226 | speelronde 45
3. franklop - Mexicanobakker | 1006-180 | speelronde 45

Meest doelpuntrijke wedstrijd:
1. johannes_vermeer - Dale__Cooper | 1154-1002 | speelronde 45
2. noodgang - Mani89 | 1130-743 | speelronde 37
3. Rellende_Rotscholier - DeLuna | 1100-371 | speelronde 45

Meeste gescoorde punten voor:
wimderon | 8010

Minste gescoorde punten:
Felagund | 3242

Meeste punten tegen:
Mexicanobakker | 7331

Minste punten tegen:
Pistolero | 3582

Meeste overwinningen op rij:
1. I.R.Baboon | 11
2. Pistolero | 8
... wimderon | 8
4. baggerbaas | 7
... heywoodu | 7

Langste ongeslagen reeks:
1. Pistolero | 15
2. I.R. Baboon | 11
... Pistolero | 11

Meeste rondezeges:
1. wimderon | 8
2. Dale__Cooper | 5
... Pistolero | 5
4. Slobeend | 4
5. heywoodu | 3
... I.R.Baboon | 3
... johannes_vermeer | 3
... noodgang | 3

Meeste nederlagen op rij:
1. El-Stinho | 9
... Max23 | 9
3. Chiappucci | 8
... Rellende_Rotscholier | 8
5. DecoAoreste | 7
... Slobeend | 7

Langste reeks zonder overwinning:
1. DeLuna | 13
... franklop | 13
3. El-Stinho | 11
4. Bill_Hillie | 10
... Chiappucci | 10
... DecoAoreste | 10
... Max23 | 10
... Rellende_Rotscholier | 10

Meeste gelijke spelen:
1. Bill_Hillie | 13
2. Fretwork | 12
3. Mani89 | 10
... El-Stinho | 10
5. DeLuna | 9
... Sabata | 9
... noodgang | 9

Meeste gelijke spelen op rij:
1. Mani89 | 5
2. Fretwork | 3
... Pistolero | 3

Meest doelpuntrijke gelijkspel:
1. El-Stinho - Felagund | 287-287 | speelronde 36
2. Max23 - hhh38 | 85-85 | speelronde 32

Speelronde met de meeste gelijke spelen:
Speelronde 38 | 7
pi_206479719
*O* Hall of Fame / Records: *O*

Meeste overwinningen op rij:
1. johannes_vermeer │ 12 │ speelronde 21-speelronde 32 2018
2. Max23 │ 12 │ speelronde 14-speelronde 25 2018
3. I.R.Baboon | 11 | speelronde 11-speelronde 21 2022
4. Van_Poppel │ 10 │ speelronde 22-speelronde 31 2017
... Max23 │ 10 │ speelronde 29-speelronde 38 2017
... Mexicanobakker │ 10 │ speelronde 6-speelronde 15 2018
... franklop │ 10 │ speelronde 22-speelronde 31 2019
... showtimer │ 10 │ speelronde 42-speelronde 51 2019
9. _-_ratjetoe_-_ │ 9 │ speelronde 12-speelronde 20 2018
10. Slobeend │ 8 │ speelronde 1-speelronde 8 2017
... voetbalmanager2 │ 8 │ speelronde 7-speelronde 14 2017
... johannes_vermeer │ 8 │ speelronde 47-speelronde 54 2017
... Van Poppel │ 8 │ speelronde 48-speelronde 55 2017
... Max23 │ 8 │ speelronde 14-speelronde 21 2018
... wimderon │ 8 │ speelronde 40-speelronde 47 2018
... Wuwwa │ 8 │ speelronde 47-speelronde 54 2018
... Pistolero | 8 | speelronde 23-speelronde 30 2022
... wimderon | 8 | speelronde 26-speelronde 33 2022

Langste ongeslagen reeks:
1. Dale__Cooper | 17 | speelronde 10-speelronde 26 2021
2. Aguero │ 15 │ speelronde 47-speelronde 61 2019
... Chiappucci | 15 | speelronde 22-speelronde 36 2021
... Pistolero | 15 | speelronde 5-speelronde 19 2022
5. Van_Poppel │ 13 │ speelronde 19-speelronde 31 2017
6. Max23 │ 12 │ speelronde 29-speelronde 40 2017
... heywoodu │ 12 │ speelronde 38-speelronde 49 2017
... johannes_vermeer │ 12 │ speelronde 21-speelronde 32 2018
... LekkerWeertje │ 12 │ speelronde 27-speelronde 38 2018
10. Rellende_Rotscholier | 11 | speelronde 28-speelronde 38 2021
... I.R.Baboon | 11 | speelronde 11-speelronde 20 2022
... Pistolero | 11 | speelronde 23-speelronde 33 2022

Meeste nederlagen op rij:
1. Ambrosius │ 10 │ speelronde 14-speelronde 23 2017
2. Sabata │ 9 │ speelronde 7-speelronde 15 2017
... marcodej │ 9 │ speelronde 31-speelronde 39 2017
... Sabata │ 9 │ speelronde 11-speelronde 19 2019
... tdrone │ 9 │ speelronde 46-speelronde 54 2019
... Max23 | 9 | speelronde 8-speelronde 16 2022
... El-Stinho | 9 | speelronde28-speelronde 36 2022
8. heywoodu | 8 | speelronde 37-speelronde 44 2021
... noodgang | 8 | speelronde 48-speelronde 55 2021
... Chiappucci | 8 | speelronde 18-speelronde 25 2022
... Rellende_Rotscholier | 8 | speelronde 32-speelronde 39 2022

Langste reeks zonder overwinning:
1. Ambrosius │ 20 │ Speelronde 35-speelronde 54 2017
2. Sabata │ 19 │ speelronde 7-speelronde 25 2017
3. Ambrosius │ 15 │ speelronde 9-speelronde 23 2017
4. DeLuna | 13 | speelronde 45-speelronde 57 2022
... franklop | 13 | speelronde 48-speelronde 60 2022
6. ItaloDancer │ 12 │ speelronde 35-speelronde 46 2017
... noodgang │ 12 │ speelronde 46-speelronde 57 2017
8. EL-Stinho | 11 | speelronde 28-speelronde 38 2022
9. TiTu │ 10 │ speelronde 40-speelronde 49 2017
... Sabata │ 10 │ speelronde 45-speelronde 54 2017
... johannes_vermeer │ 10 │ speelronde 10-speelronde 19 2019
... baggerbaas │ 10 │ speelronde 16-speelronde 25 2019
... Max23 | 10 | speelronde 8-speelronde 17 2022
... Chiapucci | 10 | speelronde 16-speelronde 25 2022
... Rellende_Rotscholier | 10 | speelronde 30-speelronde 29 2022
... DecoAoreste | 10 | speelronde 35-speelronde 44 2022
... Bill_Hillie | 10 | speelronde 52-speelronde 61 2022

Meeste gelijke spelen op rij:
1. Mani89 | 5 | speelronde 21-speelronde 25 2022
2. El-Stinho | 4 | speelronde 22-speelronde 25 2021
... baggerbaas | 4 | speelronde 23-speelronde 26 2021
... Chiappucci | 4 | speelronde 23-speelronde 26 2021
... Fretwork | 4 | speelronde 23-speelronde 26 2021
... Sabata | 4 | speelronde 58-speelronde 61 2021
7. Aguero │ 3 │ speelronde 42-speelronde 44 2017
... komrad │ 3 │ speelronde 42-speelronde 44 2017
... tdrone │ 3 │ speelronde 42-speelronde 44 2017
... baggerbaas │ 3 │ speelronde 15-speelronde 17 2018
... franklop │ 3 │ speelronde 33-speelronde 35 2018
... tdrone │ 3 │ speelronde 53-speelronde 55 2018
... Pistolero | 3 | speelronde 12-speelronde 14 2022
... Fretwork | 3 | speelronde 38-speelronde 40 2022

Meeste overwinningen in één seizoen:
1. showtimer │ 42 │ 2019
2. wimderon │ 40 │ 2018
3. Van_Poppel │ 39 │ 2017
... wimderon | 39 | 2022
5. franklop │ 37 │ 2019
6. Slobeend │ 36 │ 2017
... wimderon │ 36 │ 2017
8. Max23 │ 35 │ 2017
... El-Stinho │ 35 │ 2018
... Wuwwa │ 35 │ 2018
... _-_ratjetoe_-_ │ 35 │ 2018
... Aguero │ 35 │2019
... Max23 │ 35 │ 2019
... Chiappucci | 35 | 2021
... Felagund | 35 | 2021
... Pistolero | 35 | 2022

Meeste gelijke spelen in één seizoen:
1. komrad │ 15 │ 2017
... Bill_Hillie | 13 | 2022
3. Frozen-assassin │ 12 │ 2017
... baggerbaas | 12 | 2021
... Chiappucci | 12 | 2021
... El-Stinho | 12 | 2021
... franklop | 12 | 2021
... Sabata | 12 | 2021
... Fretwork | 12 | 2022
10. Aguero │ 11 │ 2017
... TiTu │ 11 │ 2017
... Dale__Cooper | 11 | 2021
... Fretwork | 11 | 2021
... Frozen-assassin | 11 | 2021

Minste gelijke spelen in één seizoen:
1. wimderon │ 1 │ 2018
... showtimer │ 1 │ 2019
... maxi-mus │ 1 │ 2019
4. LekkerWeertje │ 2 │ 2019
... wimderon | 2 | 2021
... GotenSSJ | 2 | 2022
... Mexicanobakker | 2 | 2022
8. baggerbaas │ 3 │ 2017
... wimderon │ 3 │ 2017
... Felagund │ 3 │ 2018
... Max23 │ 3 │ 2018
... Momo │ 3 │ 2018
... showtimer │ 3 │ 2018
... Steven184 │ 3 │ 2018
... Faraday01 │ 3 │ 2019
... Chiappucci │ 3 │ 2019
... DecoAoreste │ 3 │ 2019
... baggerbaas | 3 | 2022
... knijn1985 | 3 | 2022

Beste seizoensstart:
1. Slobeend │ 8 zeges │ 2017
2. Masterminded │ 7 zeges │ 2018
3. GotenSSJ │ 6 zeges │ 2017
... showtimer │ 6 zeges │ 2019
6. wimderon │ 5 zeges │ 2017
... DecoAoreste │ 5 zeges │ 2018
... Koffieplanter | 5 | 2020
... wimderon | 5 | 2020

Slechtste seizoensstart:
1. Slobeend | 7 nederlagen | 2021
2. Columbiafan │ 6 nederlagen │ 2018
... franklop | 6 nederlagen | 2021
4. Immerdebestebob | 5 nederlagen | 2020
5. I.R.Baboon │ 4 nederlagen │ 2017
... marcodej │ 4 nederlagen │ 2017
... Faraday01 │ 4 nederlagen │ 2019
... Sporttv │ 4 nederlagen │ 2019
... Slobeend | 4 nederlagen | 2020
... Aguero | 4 nederlagen | 2021
... DeLuna | 4 nederlagen | 2022

Meeste rondezeges in één seizoen:
1. Fretwork | 10 | 2021
... wimderon | 8 | 2022
3. Max23 │ 7 │ 2017
... Koffieplanter │ 7 │ 2019
5. wimderon │ 6 │ 2017
... Mani89 │ 6 │ 2019

Meeste rondezeges aller tijden:
1. wimderon │ 18
2. Slobeend │ 16
3. Max23 │ 15
4. Koffieplanter │ 14
5. Mani89 │ 13
6. Fretwork │ 12
... heywoodu │ 12
8. Chiappucci │ 11
... DecoAoreste │ 11
... Steven184 │ 11

Top 30 duurste renners allertijden:
1. Alejandro Valverde │ 80,4 miljoen │ Frozen-assassin │ 2018
2. Peter Sagan │ 70,9 miljoen │ Slobeend │ 2018
3. Primoz Roglic | 68,1 miljoen | Slobeend | 2021
4. Tadej Pogacar | 66 miljoen | heywoodu | 2020
5. Miguel Angel Lopez │ 61,2 miljoen │ heywoodu │ 2019
6. Tadej Pogacar | 53,85 miljoen | noodgang | 2022
7. Wout van Aert | 53,55 miljoen | heywoodu | 2021
8. Philippe Gilbert │ 53,12 miljoen │ noodgang │ 2018
9. Julian Alaphilippe | 52,2 miljoen | Slobeend | 2020
10. Alejandro Valverde │ 51,91 miljoen │ Frozen-assassin │ 2019
11. Fabio Jakobsen | 48,53 miljoen | Bill_Hillie | 2022
12. Giacomo Nizzolo | 46,85 miljoen | noodgang | 2021
13. Remco Evenepoel | 46 miljoen | Koffieplanter | 2020
14. Primoz Roglic │ 45 miljoen │ Sabata │ 2019
15. Primoz Roglic | 45 miljoen | Sabata | 2020
16. Julian Alaphilippe │ 43,88 miljoen │ franklop │ 2019
17. Greg Van Avermaet │ 43,2 miljoen │ Slobeend │ 2017
18. Alexander Kristoff │ 43,08 miljoen │ LekkerWeertje │ 2018
19. Alejandro Valverde │ 43,02 miljoen │ Momo │ 2017
20. Wout van Aert | 42,2 miljoen | Slobeend | 2022
21. Pascal Ackermann │ 41,61 miljoen │ LekkerWeertje │ 2019
22. Peter Sagan │ 41,2 miljoen │ heywoodu │ 2017
23. Jasper Philipsen | 41,15 miljoen | heywoodu | 2022
24. Wout van Aert | 41,12 miljoen | hhh38 | 2020
25. Geraint Thomas │ 41,11 miljoen │ Max23 │ 2019
26. André Greipel │ 40,45 miljoen │ johannes_vermeer │ 2017
27. Magnus Cort │ 40,4 miljoen │ Immerdebestebob │ 2019
28. Mathieu van der Poel | 40,19 miljoen | maxi-mus | 2021
29. Matteo Trentin | 40 miljoen | El-Stinho | 2020
30. Arnaud Demare | 39,89 miljoen | Faraday01 | 2021

Renners met de meeste biedingen in één biedronde:
1. Zdenek Stybar │ 12 │ biedronde 2 2017 │ winnend bod 25,1 │ Steven184
... Marco Canola │ 12 │ biedronde 1 2018 │ winnend bod 10,61 │ _-_ratjetoe_-_
... Magnus Cort │ 12 │ biedronde 2 2019 │ winnend bob 40,4 │ Immerdebestebob
... Ethan Hayter | 12 | biedronde 1 2022 | winnend bod 26,26 | johannes_vermeer
... Bryan Coquard | 12 | biedronde 2 2022 | winnend bod 30,22 | knijn1985
6. Diego Ulissi │ 11 │ biedronde 2 2018 │ winnend bod 35,68 │ Faraday01
... Rohan Dennis │ 11 │ biedronde 2 2017 │ winnend bod 20,1 │ Frozen-assassin
... Bryan Coquard │ 11 │ biedronde 1 2017 │ winnend bod 17,72 │ Momo
... Pascal Ackermann │ 11 │ biedronde 1 2019 │ winnend bob 41,61 │ LekkerWeertje
... Carlos Barbero │ 11 │ biedronde 2 2019 │ winnend bob 18,1 │ Immerdebestebob
... Fabio Jakobsen │ 11 │ biedronde 1 2019 │ winnend bod 17,2 │ Immerdebestebob
12. Diego Ulissi │ 10 │ biedronde 1 2017 │ winnend bod 19,27 │ komrad
..... Tom-Jelte Slagter │ 10 │ biedronde 3 2017 │ winnend bod 14 │ tdrone
..... Christophe Laporte │ 10 │ biedronde 1 2019 │ winnend bod 24,78 │ Steven184
..... Jasper De Buyst │ 10 │ biedronde 3 2019 │ winnend bod 10,12 │ hhh38
..... Marc Sarreau | 10 | biedronde 1 2020 | winnend bod 20,01 | franklop
..... Sergio Higuita | 10 | biedronde 1 2020 | winnend bod 27,24 | El-Stinho
..... Robert Stannard | 10 | biedronde 2 2021 | winnend bod 11,9 | Mani89
..... Max Kanter | 10 | biedronde 3 2022 | winnend bod 8,6 | Dale__Cooper
20. Robert Gesink │ 9 │ biedronde 3 2018 │ winnend bod 21,19 │ LekkerWeertje
..... Sep Vanmarcke │ 9 │ biedronde 2 2018 │ winnend bod 11,1 │ Chiappucci
..... Marc Hirschi | 9 | biedronde 1 2020 | winnend bod 13,21 | Mexicanobakker
..... Lilian Calmejane | 9 | biedronde 2 2020 | winnend bod 13,22 | DecoAoreste
..... Giacomo Nizzolo | 9 | biedronde 2 2021 | winnend bod 46,85 | noodgang
25. Alexander Kristoff │ 8 │ biedronde 1 2017 │ winnend bod 38,56 │ wimderon
..... Richie Porte │ 8 │ biedronde 1 2017 │ winnend bod 31,2 │ baggerbaas
..... Domenico Pozzovivo │ 8 │ biedronde 2 2018 │ winnend bod 30,32 │ DecoAoreste
..... Gianluca Brambilla │ 8 │ biedronde 2 2017 │ winnend bod 25,1 │ hhh38
..... Mikel Landa │ 8 │ biedronde 2 2017 │ winnend bod 24,46 │ GotenSSJ
..... Esteban Chaves │ 8 │ biedronde 1 2017 │ winnend bod 24,44 │ komrad
..... Danny van Poppel │ 8 │ biedronde 2 2017 │ winnend bod 20,18 │ noodgang
..... Warren Barguil │ 8 │ biedronde 2 2017 │ winnend bod 17,68 │ Mexicanobakker
..... John Degenkolb │ 8 │ biedronde 1 2017 │ winnend bod 16,61 │ voetbalmanager2
..... Alexander Kristoff │ 8 │ biedronde 2 2019 │ winnend bod 36,11 │ Felagund
..... Enric Mas │ 8 │ biedronde 2 2019 │ winnend bod 21,1 │ Slobeend
..... Valentin Madouas │ 8 │ biedronde 1 2019 │ winnend bod 6,5 │ Mani89
..... Timothy Dupont | 8 | biedronde 1 2020 | winnend bod 22,62 | wimderon
..... John Degenkolb | 8 | biedronde 2 2020 | winnend bod 24,1 | baggerbaas
..... Eddie Dunbar | 8 | biedronde 3 2020 | winnend bod 14,4 | Mani89
..... Jasper Philipsen | 8 | biedronde 1 2021 | winnend bod 23,5 | Rellende_Rotscholier
..... Jordi Meeus | 8 | biedronde 1 2022 | winnend bod 16,48 | wimderon
..... Alessandro Covi | 8 | biedronde 2 2022 | winnend bod 25,3 | johannes_vermeer

Hoogste puntenaantal in één speelronde:
1. franklop │ 1932 │ speelronde 36 2019
2. Aguero | 1586 | speelronde 21 2021
3. Fretwork | 1572 | speelronde 34 2021
4. Rellende_Rotscholier │ 1532 │ speelronde 23 2019
5. Sabata │ 1506 │ speelronde 45 2019
6. showtimer │ 1347 │ speelronde 48 2018
... Bill_Hillie | 1347 | speelronde 34 2021
8. LekkerWeertje │ 1344 │ speelronde 38 2018
9. Slobeend | 1336 | speelronde 41 2021
10. Frozen-assassin │ 1251 │ speelronde 45 2019
11. Chiappucci │ 1193 │ speelronde 31 2017
12. johannes_vermeer | 1154 | speelronde 45 2022
13. Sabata | 1147 | speelronde 37 2022
14. noodgang | 1130 | speelronde 37 2022
15. Rellende_Rotscholier | 1100 | speelronde 45 2022
16. Cavalier │ 1072 │ speelronde 31 2017
17. Steven184 | 1058 | speelronde 45 2022
18. Mexicanobakker │ 1033 │ speelronde 31 2017
19. OProg │ 1013 │ speelronde 38 2018
20. franklop | 1006 | speelronde 45 2022

Meeste gescoorde punten in één seizoen:
1. Fretwork | 8654 | 2021
2. franklop │ 8221 │ 2019
3. wimderon | 8010 | 2022
4. wimderon │ 7797 │ 2017
5. Max23 │ 7677 │ 2018
6. Mani89 │ 7665 │ 2019
7. showtimer │ 7618 │ 2019
8. I.R.Baboon | 7505 | 2022
9. Pistolero | 7344 | 2022
10. DecoAoreste │ 7229 │ 2019

Minste gescoorde punten in één seizoen:
1. Ambrosius │ 938 │ 2017
2. marcodej │ 1753 │ 2017
3. Sabata │ 2433 │ 2017
4. komrad │ 2571 │ 2017
5. baggerbaas │ 2575 │ 2019
6. voetbalmanager2 │ 2702 │ 2018
7. GotenSSJ │ 2790 │ 2017
8. Mexicanobakker | 2812 | 2021
9. tdrone │ 2996 │ 2017

Meeste punten tegen in één seizoen:
1. Rellende_Rotscholier │ 8144 │ 2019
2. Mani89 │ 7404 │ 2018
3. hhh38 | 7335 | 2021
4. Mexicanobakker | 7331 | 2022
5. DeLuna | 7183 | 2022
6. Chiappucci │ 7061 │ 2019
7. Chiappucci │ 6943 │ 2018
8. hhh38 │ 6928 │ 2018
9. Mexicanobakker │ 6912 │ 2019
10. Frozen-assassin │ 6859 │ 2019

Minste punten tegen in één seizoen:
1. Van_Poppel │ 2919 │ 2017
2. Dale__Coopers | 2976 | 2021
3. Max23 | 3178 | 2021
4. GotenSSJ │ 3206 │ 2017
5. Chiappucci | 3403 | 2021
6. Frozen-assassin │ 3417 │ 2017
7. Koffieplanter │ 3526 │ 2017
8. Faraday01 | 3531 | 2021
9. Immerdebestebob | 3573 | 2021
10. Pistolero | 3582 | 2022

Meest doelpuntrijke wedstrijd:
1. johannes_vermeer 1154-1002 Dale__Cooper | 2156 punten | speelronde 45 2022
2. noodgang 696-1344 LekkerWeertje │ 2040 punten │ speelronde 38 2018
3. tdrone 74-1932 franklop │ 2006 punten │ speelronde 36 2019
4. Fretwork 1572-388 GotenSSJ | 1960 punten | speelronde 34 2021
5. Mani89 743-1130 noodgang | 1873 punten | speelronde 37 2022
6. Mexicanobakker 1033-866 Sporttv │ 1866 punten │ speelronde 31 2017
7. Rellende_Rotscholier 1532-289 ijs_beer │ 1821 punten │ speelronde 23 2019
8. Aguero 1586-388 hhh38 | 1775 punten | speelronde 21 2021
9. Rellende_Rotscholier 264-1506 Sabata │ 1770 punten │ speelronde 45 2019
10. OProg 965-788 Chiappucci │ 1733 punten │ speelronde 25 2018
11. Aguero 802-824 Bill_Hillie | 1626 punten | speelronde 41 2021
12. Slobeend 1336-284 knijn1985 | 1620 punten | speelronde 41 2021
13. DeLuna 371-1100 Rellende_Rotscholier | 1471 punten | speelronde 45 2022
14. Frozen-assassin 1005-456 Koffieplanter | 1461 punten | speelronde 41 2021
15. Mani89 107-1347 showtimer │ 1454 punten │ speelronde 48 2018
... DeLuna 307-1147 Sabata | 1454 punten | speelronde 37 2022

Grootste overwinning:
1. franklop 1932-74 tdrone │ 1858 │ speelronde 36 2019
2. Aguero 1586-189 hhh38 | 1397 | speelronde 21 2021
3. Rellende_Rotscholier 1532-289 ijs_beer │ 1243 │ speelronde 23 2019
4. Sabata 1506-264 Rellende_Rotscholier │ 1242 speelronde 45 2019
5. showtimer 1347-157 Mani89 │ 1190 │ speelronde 48 2018
6. Fretwork 1572-388 GotenSSJ | 1184 | speelronde 34 2021
7. Chiappucci 1193-27 Ambrosius │ 1166 │ speelronde 31 2017
8. Frozen-assassin 1251-112 Chiappucci │ 1139 │ speelronde 45 2019
9. Bill_Hillie 1347-260 Steven184 | 1087 | speelronde 34 2021
10. Slobeend 1336-284 knijn1985 | 1052 | speelronde 41 2021
11. Frozen-assassin 968-8 hhh38 │ 960 │ speelronde 48 2018
12. Cavalier 1072-145 heywoodu │ 927 │ speelronde 31 2017
13. Fretwork 865-0 Steven184 | 865 | speelronde 36 2021
14. Faraday01 860-0 wimderon │ 860 │ speelronde 51 2018
15. Sabata 1147-307 DeLuna | 840 | speelronde 37 2022

Meest doelpuntrijke gelijkspel:
1. El-Stinho - Felagund | 287-287 | speelronde 36 2022
2. Frozen-assassin - El-Stinho │ 250-250 │ speelronde 13 2019
3. Mani89-heywoodu | 210-210 | speelronde 32 2021
4. maxi-mus-I.R.Baboon | 140-140 | speelronde 7 2021
5. TiTu-I.R.Baboon │ 112-112 │ speelronde 24 2017
6. Max23 - hhh38 | 85-85 | speelronde 32 2022
7. Aguero-franklop │ 80-80 │ speelronde 35 2018
... Rellende_Rotscholier-I.R.Baboon | 80-80 | speelronde 31 2021
9. I.R.Baboon-Mexicanobakker │ 75-75 │ speelronde 35 2017
10. wimderon-tdrone │ 60-60 │ speelronde 12 2018
... Fretwork-wimderon | 60-60 | speelronde 31 2021
12. GotenSSJ-Slobeend │ 50-50 │ speelronde 51 2018
13. ItaloDancer-komrad │ 46-46 │ speelronde 10 2017
14. heywoodu-Koffieplanter │ 25-25 │ speelronde 25 2019
15. GotenSSJ-Slobeend │ 20-20 │ speelronde 33 2019

Speelronde met meeste gelijke spelen:
1. speelronde 24 2021 | 13
2. speelronde 43 2017 │ 10
3. speelronde 25 2021 | 9
4. speelronde 12 2021 | 8
... speelronde 23 2021 | 8
6. speelronde 44 2018 │ 7
... speelronde 33 2021 | 7
... speelronde 38 2022 | 7
9. speelronde 5 2017 │6
... speelronde 39 2018 │ 6
... speelronde 57 2018 │ 6
... speelronde 11 2021 | 6
... speelronde 43 2021 | 6
... speelronde 51 2021 | 6

Eeuwige ranglijst:


Grootste verschil tussen nummer 1 en nummer 2:
1. showtimer │ 12 punten │ 2019
2. Van Poppel │ 9 punten │ 2017
... wimderon │ 9 punten │ 2018
... wimderon | 9 punten | 2022
5. wimderon | 2 punten | 2020
... Chiappucci | 2 punten | 2021
  Redactie Sport vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:30:04 #238
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_206479993
Ik sta ook wel in alle waardeloze lijstjes hè, dat is ook een prestatie
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_206480090
Aantal keer 0 punten tegen:
franklop | 11

Leuk die loting
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:42:25 #240
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206480135
Steff Cras toch ook geen punten gehaald? Ik heb de meeste nutteloze kneuzen met nul punten denk ik :D
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:43:03 #241
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206481204
Jeetje De Lie, wat een werelddeal was dat voor Wim.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:52:36 #242
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206481375
De jaarlijkse "winnend bob"-grap is hilarisch :@
pi_206484148
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Steff Cras toch ook geen punten gehaald? Ik heb de meeste nutteloze kneuzen met nul punten denk ik :D
In Polen!
pi_206484153
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 21:52 schreef Felagund het volgende:
Gefeliciteerd @:wimderon en bedankt voor het organiseren! Volgend jaar weer hoop ik ?

Linkerrijtje valt heel erg mee, al had ik geluk met de loting af en toe.
Daar is de jury nog niet over uit.

Ik zou het in ieder geval wel eens leuk vinden om 'gewoon' deelnemer te zijn.

Het is, als de teams, het programma, de sheet etc. allemaal klaar zijn niet superveel werk verder trouwens. Geïnteresseerden mogen zich melden (niet dringen graag)!
pi_206485636
Dank voor de organisatie @wimderon

De statistieken laten mooi zien dat je met een team dat nergens echt in uit blinkt tot een mooie podiumplaats kunt halen. Ik ben er content mee!
  woensdag 23 november 2022 @ 08:57:42 #246
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_206785712
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 23:40 schreef wimderon het volgende:

[..]
Daar is de jury nog niet over uit.

Ik zou het in ieder geval wel eens leuk vinden om 'gewoon' deelnemer te zijn.

Het is, als de teams, het programma, de sheet etc. allemaal klaar zijn niet superveel werk verder trouwens. Geïnteresseerden mogen zich melden (niet dringen graag)!
Ik denk dat we bij deze de inschrijving wel kunnen openen!
pi_206786284
quote:
16s.gif Op woensdag 23 november 2022 08:57 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
Ik denk dat we bij deze de inschrijving wel kunnen openen!
We kunnen jou alvast bedanken voor het organiseren?
  woensdag 23 november 2022 @ 10:28:02 #248
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_206786642
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:51 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
We kunnen jou alvast bedanken voor het organiseren?
Precies, mensen die meedenken over het schema en de biedrondes inplannen zijn welkom.
18-1 Down Under starten volgens mij?
pi_206786734
Top!

In dat geval:
1. Dale__Cooper
pi_206786751
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 10:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Top!

In dat geval:
1. Dale__Cooper
joechei, daar gaan we

1. dale__cooper
2. Sabata
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 10:38:37 #251
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206786760
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 10:37 schreef Sabata het volgende:

[..]
joechei, daar gaan we

1. dale__cooper
2. Sabata
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
  woensdag 23 november 2022 @ 10:45:47 #252
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_206786847
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 10:38 schreef Momo het volgende:

[..]
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985

Dit is meteen mijn kans om dan een goede loting te doen natuurlijk *O*
  woensdag 23 november 2022 @ 11:01:52 #253
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206787030
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
  woensdag 23 november 2022 @ 11:05:00 #254
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206787076
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_206788137
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_206793004
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
pi_206793732
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 18:49:36 #258
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206793783
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer


Op naar weer een middelmatig seizoen *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 23 november 2022 @ 19:01:19 #259
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206794022
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer
11. Immerdebestebob
pi_206794647
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer
11. Immerdebestebob
12. Felagund
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_206795456
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer
11. Immerdebestebob
12. Felagund
13. Faraday01
  Redactie Sport woensdag 23 november 2022 @ 20:26:54 #262
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206795730
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer
11. Immerdebestebob
12. Felagund
13. Faraday01
14. Mexicanobakker
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206796030
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer
11. Immerdebestebob
12. Felagund
13. Faraday01
14. Mexicanobakker
15. Aguero
Citius, Altius, Fortius.
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 20:45:11 #264
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_206796185
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer
11. Immerdebestebob
12. Felagund
13. Faraday01
14. Mexicanobakker
15. Aguero
16. Rellende_Rotscholier
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_206796426
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer
11. Immerdebestebob
12. Felagund
13. Faraday01
14. Mexicanobakker
15. Aguero
16. Rellende_Rotscholier
17. Pistolero
  woensdag 23 november 2022 @ 22:50:13 #266
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_206798074
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer
11. Immerdebestebob
12. Felagund
13. Faraday01
14. Mexicanobakker
15. Aguero
16. Rellende_Rotscholier
17. Pistolero
18. Fretwork
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 22:51:28 #267
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_206798084
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer
11. Immerdebestebob
12. Felagund
13. Faraday01
14. Mexicanobakker
15. Aguero
16. Rellende_Rotscholier
17. Pistolero
18. Fretwork
19. Slobeend
pi_206798480
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer
11. Immerdebestebob
12. Felagund
13. Faraday01
14. Mexicanobakker
15. Aguero
16. Rellende_Rotscholier
17. Pistolero
18. Fretwork
19. Slobeend
20. Chiappucci
pi_206800493
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer
11. Immerdebestebob
12. Felagund
13. Faraday01
14. Mexicanobakker
15. Aguero
16. Rellende_Rotscholier
17. Pistolero
18. Fretwork
19. Slobeend
20. Chiappucci
21. Bill_Hillie
pi_206803944
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer
11. Immerdebestebob
12. Felagund
13. Faraday01
14. Mexicanobakker
15. Aguero
16. Rellende_Rotscholier
17. Pistolero
18. Fretwork
19. Slobeend
20. Chiappucci
21. Bill_Hillie
22. wimderon
pi_206809414
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 november 2022 @ 22:01:21 #272
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206809506
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer
11. Immerdebestebob
12. Felagund
13. Faraday01
14. Mexicanobakker
15. Aguero
16. Rellende_Rotscholier
17. Pistolero
18. Fretwork
19. Slobeend
20. Chiappucci
21. Bill_Hillie
22. wimderon
23. heywoodu
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 25 november 2022 @ 08:59:09 #273
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator vrijdag 25 november 2022 @ 09:02:35 #274
362868 crew  Slobeend
of all places
  vrijdag 25 november 2022 @ 09:03:14 #275
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206811804
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer
11. Immerdebestebob
12. Felagund
13. Faraday01
14. Mexicanobakker
15. Aguero
16. Rellende_Rotscholier
17. Pistolero
18. Fretwork
19. Slobeend
20. Chiappucci
21. Bill_Hillie
22. wimderon
23. heywoodu
24. Mani89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator vrijdag 25 november 2022 @ 09:11:23 #276
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator vrijdag 25 november 2022 @ 09:12:28 #277
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_206812543
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer
11. Immerdebestebob
12. Felagund
13. Faraday01
14. Mexicanobakker
15. Aguero
16. Rellende_Rotscholier
17. Pistolero
18. Fretwork
19. Slobeend
20. Chiappucci
21. Bill_Hillie
22. wimderon
23. heywoodu
24. Mani89
25. johannes_vermeer
pi_206812600
Het moeilijkste van dit spel is op tijd zijn bij de inschrijving. Maar het is gelukt _O_
  vrijdag 25 november 2022 @ 10:29:39 #280
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_206812662
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 09:11 schreef Slobeend het volgende:
@:frozen-assassin @:decoaoreste @:i.r.baboon
Ik twijfel nog. Overtuig me.
  vrijdag 25 november 2022 @ 10:43:04 #281
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_206812797
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer
11. Immerdebestebob
12. Felagund
13. Faraday01
14. Mexicanobakker
15. Aguero
16. Rellende_Rotscholier
17. Pistolero
18. Fretwork
19. Slobeend
20. Chiappucci
21. Bill_Hillie
22. wimderon
23. heywoodu
24. Mani89
25. johannes_vermeer
26. maxi-mus
  Moderator vrijdag 25 november 2022 @ 11:14:08 #282
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_206813035
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:29 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Ik twijfel nog. Overtuig me.
Je hebt zelf ervaring met dit geweldige spel dus ik zou je niet hoeven te overtuigen.
  vrijdag 25 november 2022 @ 11:18:29 #283
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206813108
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:29 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Ik twijfel nog. Overtuig me.
Je wil toch geen 25e worden in je laatste deelname?
pi_206813498
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer
11. Immerdebestebob
12. Felagund
13. Faraday01
14. Mexicanobakker
15. Aguero
16. Rellende_Rotscholier
17. Pistolero
18. Fretwork
19. Slobeend
20. Chiappucci
21. Bill_Hillie
22. wimderon
23. heywoodu
24. Mani89
25. johannes_vermeer
26. maxi-mus
27. baggerbaas
pi_206813501
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:29 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Ik twijfel nog. Overtuig me.
dit is een dolksteek in de rug van rondewim
  vrijdag 25 november 2022 @ 11:54:39 #286
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206813507
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 11:54 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
dit is een dolksteek in de rug van rondewim
En dit jaar geen doorgestoken kaart.
pi_206814460
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:29 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Ik twijfel nog. Overtuig me.
Warm bad.
pi_206815241
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:29 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Ik twijfel nog. Overtuig me.
We kunnen de nieuwe organisator nog zo beinvloeden dat hij niet met teasers komt gedurende de avond van een afgelopen biedronde

En heb hem nog niet in Darts topics gezien volgens mij!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 25 november 2022 @ 20:05:02 #289
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_206821920
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 11:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Je wil toch geen 25e worden in je laatste deelname?
Het lullige is dat dat volgens mij mijn op 1 na beste eindklassering is. :') Vandaar mijn twijfel.

Maar vooruit dan maar.

28. DecoAoreste
pi_206826256
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:08 schreef franklop het volgende:

[..]
We kunnen de nieuwe organisator nog zo beinvloeden dat hij niet met teasers komt gedurende de avond van een afgelopen biedronde

En heb hem nog niet in Darts topics gezien volgens mij!
Maar die teasers willen we juist wel, dus dat is een valse belofte.
  maandag 28 november 2022 @ 10:19:33 #291
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_206852230
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:08 schreef franklop het volgende:

[..]
We kunnen de nieuwe organisator nog zo beinvloeden dat hij niet met teasers komt gedurende de avond van een afgelopen biedronde

En heb hem nog niet in Darts topics gezien volgens mij!
Genoten van darten van het weekend hoor!
  Redactie Sport dinsdag 29 november 2022 @ 07:31:31 #292
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_206863110
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer
11. Immerdebestebob
12. Felagund
13. Faraday01
14. Mexicanobakker
15. Aguero
16. Rellende_Rotscholier
17. Pistolero
18. Fretwork
19. Slobeend
20. Chiappucci
21. Bill_Hillie
22. wimderon
23. heywoodu
24. Mani89
25. johannes_vermeer
26. maxi-mus
27. baggerbaas
28. DecoAoreste
29. DeLuna
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport dinsdag 29 november 2022 @ 07:34:20 #293
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_206863115
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 29 november 2022 @ 07:37:32 #294
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_206863122
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 09:12 schreef Slobeend het volgende:
@:deluna en pino (sorry :') )
Ja wadde, zo krijg ik geen melding hè.
  dinsdag 29 november 2022 @ 07:59:06 #295
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206863210
@La_Tramposa dit jaar is je kans.
  dinsdag 29 november 2022 @ 07:59:43 #296
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206863214
@Pino112 wees welkom
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 10:19:48 #297
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 10:20:06 #298
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_206864137
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 07:37 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Ja wadde, zo krijg ik geen melding hè.
:@
  dinsdag 29 november 2022 @ 10:39:40 #299
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206864270
Ik kom m'n eigen duurste renner record wel verbeteren.

30. Frass
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 29 november 2022 @ 10:47:04 #300
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_206864339
1. dale__cooper
2. Sabata
3. Momo
4. Knijn1985
5. hhh38
6. GotenSSJ
7. steven184
8. Skysherrif
9. franklop
10. Ijs_beer
11. Immerdebestebob
12. Felagund
13. Faraday01
14. Mexicanobakker
15. Aguero
16. Rellende_Rotscholier
17. Pistolero
18. Fretwork
19. Slobeend
20. Chiappucci
21. Bill_Hillie
22. wimderon
23. heywoodu
24. Mani89
25. johannes_vermeer
26. maxi-mus
27. baggerbaas
28. DecoAoreste
29. DeLuna
30. Frass
31. Pino112

Wie gaat er voor het laatste plekje? w/
  dinsdag 29 november 2022 @ 10:50:35 #301
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206864381
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')