Wij hebben goede hoop op een val.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zelfs in het rechterrijtje, jeetje. Gelukkig gaat @:Mani89 zijn grootste vijand mij de winst bezorgen in de volgende ronde.
Ik sta zowaar voor als ik goed gekeken heb, 150 tegen 105. Küng redt de meubelen weer. Nog wel even die andere twee koersen afwachten.quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Nee hè, tegen Affini, Cort en Bissegger op het WK tijdrijden. Altijd tegen mij enzo.
Ik heb Sepulveda, Küng, Impey en Valter in de wegrit. Maar denk dat Nizzolo het meeste kans maakt om in de punten te rijden in België vandaag.quote:Op maandag 19 september 2022 09:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Alle ballen op Simon Clarke deze ronde vrees ik.
Misschien kan Trentin nog iets.
Volgens mij alleen Tratnik en Schmid in de wegrit. In de 1.1 's heb ik Ewan, Capiot en Manzin.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:31 schreef hhh38 het volgende:
@:baggerbaas lijkt vooral renners te hebben die niet meedoen aan de WK wegrit (net als ikzelf muv wat knechten), dus ik kan gaan hopen op Démare, Consonni, Barbier en Marit in de 1.1 koersjes
Kung kan nog wel wat misschien, Impey ook wel. Als in top 15 ergens. Maar zou dus ook zomaar een 0-0 kunnen worden na vandaagquote:Op woensdag 21 september 2022 13:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb Sepulveda, Küng, Impey en Valter in de wegrit. Maar denk dat Nizzolo het meeste kans maakt om in de punten te rijden in België vandaag.
Daar begint het wel een beetje op te lijken.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kung kan nog wel wat misschien, Impey ook wel. Als in top 15 ergens. Maar zou dus ook zomaar een 0-0 kunnen worden na vandaag
De eerste slag is voor jouquote:Op woensdag 21 september 2022 18:55 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Tratnik en Schmid in de wegrit. In de 1.1 's heb ik Ewan, Capiot en Manzin.
Ik heb ook nog Romain Cardis in Chauny, die wil nog wel eens een overwachte 10de plek mee pikken ergens. Denk alleen dat die nu voor Tesson moet gaan aantrekken.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar begint het wel een beetje op te lijken.
Ik zag wel dat Banaszek nog rijdt in Chauny, maar dat is wel echt een long shot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |