1. dale__cooperquote:Op woensdag 23 november 2022 10:37 schreef Sabata het volgende:
[..]
joechei, daar gaan we
1. dale__cooper
2. Sabata
1. dale__cooperquote:
Ik twijfel nog. Overtuig me.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:11 schreef Slobeend het volgende:
@:frozen-assassin @:decoaoreste @:i.r.baboon
En dit jaar geen doorgestoken kaart.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
dit is een dolksteek in de rug van rondewim
We kunnen de nieuwe organisator nog zo beinvloeden dat hij niet met teasers komt gedurende de avond van een afgelopen biedrondequote:
Het lullige is dat dat volgens mij mijn op 1 na beste eindklassering is.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je wil toch geen 25e worden in je laatste deelname?
Maar die teasers willen we juist wel, dus dat is een valse belofte.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:08 schreef franklop het volgende:
[..]
We kunnen de nieuwe organisator nog zo beinvloeden dat hij niet met teasers komt gedurende de avond van een afgelopen biedronde
En heb hem nog niet in Darts topics gezien volgens mij!
Genoten van darten van het weekend hoor!quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:08 schreef franklop het volgende:
[..]
We kunnen de nieuwe organisator nog zo beinvloeden dat hij niet met teasers komt gedurende de avond van een afgelopen biedronde
En heb hem nog niet in Darts topics gezien volgens mij!
quote:Op dinsdag 29 november 2022 07:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja wadde, zo krijg ik geen melding hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |