Ja. Die regels zijn in de hele EU hetzelfde. Je moet minstens 184 dagen per jaar in je woonland zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Is er een maximum aantal maanden dat je per jaar in Nederland mag verblijven als je geëmigreerd bent?
Je mag toch gewoon zolang blijven als je wilt?quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Is er een maximum aantal maanden dat je per jaar in Nederland mag verblijven als je geëmigreerd bent?
Daar gaan ze vast zijn medicijnen niet betalen.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:58 schreef corehype het volgende:
Servie sinds je toch van moslims af wil
En wie zegt dat je Oekraiense bij je blijft als ze dr paspoort binnen heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:50 schreef Bessensap het volgende:
[..]
Er is in mijn ogen nogal een verschil tussen gelukszoekers die pertinent weigeren te integreren, de criminaliteitscijfers explosief hoog houden, handjes blijven ophouden, vooral in hun eigen bubbel blijven en mijn buitenlandse vriendin die binnen een jaar al haar integratie-examens behaald heeft, Nederlands spreekt en fulltime werkt als filiaalmanager in de retail.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:34 schreef Bessensap het volgende:
ik wil benadrukken dat ik zéker geen racist ben (ik heb een buitenlandse vriendin)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |