abonnement Unibet Coolblue
pi_205764247
Heerlijk Italianen tegen de schenen schoppende Hollandse Pasta Prut :P


Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 16:16:11 #2
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205764299
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 16:11 schreef fietsie het volgende:

[..]
Pastasaus voor in de vriezer, voor die komende maanden wanneer niemand zin heeft in eten koken en beetje pasta koken en een doosje saus magnetronnen goed te doen is.
Ik doe saus in een diepvrieszak, druk de meeste lucht eruit en las hem dan dicht met de Vakumeermachine. Spaart erg veel ruimte in de vriezer.
pi_205764323
Ik vond vandaag een kattenfles bij de kringloop. O+ Wel een minder mooie, denk iets minder oude en wat kleinere dan die ik voor m'n verjaardag had gekregen. Maar voor 5 euro was ik toch intens blij. :D

De bruine is de nieuwe. De grote blijft het allertofste. O+ Sowieso omdat het precies dezelfde is als die we op onze vakantie in het huisje hadden staan, maar hij is ook gewoon zo statig en cool. En de kleine was een impulsaankoop nadat de verkoopster zei dat ze er nog eentje had. :@ Stiekem een beetje spijt van, want zo klein is die toch wel veel minder tof, en was toch nog 60 euro. Maar nu dus nog eentje. O+

pi_205764326
Hmmm dat kan ik zo ook wel even proberen, maar dan met vacuumrol.... (M'n ikea diepvrieszakken vonden dichtgesmolten worden niet leuk)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205764358
Ik vind gewoon diepvrieszakken in de vriezer gooien eigenlijk wel makkelijk zat. Wat voegt vacumeren nog toe?
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 16:22:38 #6
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205764418
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 16:20 schreef Myraela het volgende:
Ik vind gewoon diepvrieszakken in de vriezer gooien eigenlijk wel makkelijk zat. Wat voegt vacumeren nog toe?
Ik vacumeer saus niet, ik las ze dicht met de vacumerer, dan zijn ze lekker plat en rechthoekig ipv bol en rond. Als ik saus zou vacumeren trek ik alle saus het apparaat in
:P
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 16:23:14 #7
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205764433
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 16:17 schreef Myraela het volgende:
Ik vond vandaag een kattenfles bij de kringloop. O+ Wel een minder mooie, denk iets minder oude en wat kleinere dan die ik voor m'n verjaardag had gekregen. Maar voor 5 euro was ik toch intens blij. :D

De bruine is de nieuwe. De grote blijft het allertofste. O+ Sowieso omdat het precies dezelfde is als die we op onze vakantie in het huisje hadden staan, maar hij is ook gewoon zo statig en cool. En de kleine was een impulsaankoop nadat de verkoopster zei dat ze er nog eentje had. :@ Stiekem een beetje spijt van, want zo klein is die toch wel veel minder tof, en was toch nog 60 euro. Maar nu dus nog eentje. O+

[ afbeelding ]
over een paar jaar heb je er het hele huis mee volstaan
:D :D
pi_205764507
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 16:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
over een paar jaar heb je er het hele huis mee volstaan
:D :D
Over een paar jaar heb ik sowieso een veel te vol huis als ik zo doorga. :D Ik nog veel meer zooi gekocht. :')
pi_205764572
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 16:27 schreef Myraela het volgende:

[..]
Over een paar jaar heb ik sowieso een veel te vol huis als ik zo doorga. :D Ik nog veel meer zooi gekocht. :')
Kijkekijke!
pi_205764698
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 16:34 schreef Knikkergeitje het volgende:

[..]
Kijkekijke!
Wat kleine dingetjes. De lamp is echt supervet. O+ Alleen jammer dat er een printjes in het glas zit. Maar hij was 7.50 euro en online gaan zulke lampen voor veel meer geld weg. Dus als ik een toffere vind, dan verkoop ik deze gewoon weer.



En twee stoelen voor bij de eettafel. Met het hout gaan we nog wel wat doen. Maar de bekleding is echt net nieuw, en de groene kleur van het (kunst)leer past precies bij de nieuwe keuken. Dat plankje dat ik erbij hou is van de nieuwe keuken.

pi_205764928
Da's een perfect matchende kleur. En die glazen kruidenpotjes daar had ik er ooit ook heel veel van.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205765206
Eigenlijk zoek ik die apothekerspotjes niet, ik wil graag de bruine versie en dan de wat grotere maatjes. Maar ik kan ze elke keer niet laten staan wanneer ze er voor een klein bedragje staan. :') Dus nu heb ik er ook een aantal met blank of groen glas.
pi_205765500
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 17:23 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk zoek ik die apothekerspotjes niet, ik wil graag de bruine versie en dan de wat grotere maatjes. Maar ik kan ze elke keer niet laten staan wanneer ze er voor een klein bedragje staan. :') Dus nu heb ik er ook een aantal met blank of groen glas.
Mijn vader had die grotere bruine flessen om fotografievloeistof in te bewaren. Die flessen heeft hij eind jaren 50 gekocht en die zijn pas in 2003 of zo weggedaan. Tussendoor nooit gebruikt maar mochten ook niet weg (ik mocht ze ook niet voor de sier gebruiken "want je weet maar nooit" :D )
We have far more in common than that which devides us..
pi_205765521
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn vader had die grotere bruine flessen om fotografievloeistof in te bewaren. Die flessen heeft hij eind jaren 50 gekocht en die zijn pas in 2003 of zo weggedaan. Tussendoor nooit gebruikt maar mochten ook niet weg (ik mocht ze ook niet voor de sier gebruiken "want je weet maar nooit" :D )
Mocht je ze ook toen ze weggingen niet? Dat zijn toch prachtige herinneringen. O+ :D Ik kan altijd wel genieten van de verhalen achter zulke items.
pi_205765587
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 17:38 schreef Myraela het volgende:

[..]
Mocht je ze ook toen ze weggingen niet? Dat zijn toch prachtige herinneringen. O+ :D Ik kan altijd wel genieten van de verhalen achter zulke items.
Toen wilde ik ze niet meer. En ik heb een aantal dingen in huis die ook van hem/mijn ouders zijn geweest waar ik meer mee had. Oa een foto van mijn oma, haar broer en haar ouders die gemaakt is door mijn opa (die was fotograaf). En het verhaal gaat (maar niemand kan het meer bevestigen) dat mijn grootouders elkaar toen hebben leren kennen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205765598
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 16:17 schreef Myraela het volgende:
Ik vond vandaag een kattenfles bij de kringloop. O+ Wel een minder mooie, denk iets minder oude en wat kleinere dan die ik voor m'n verjaardag had gekregen. Maar voor 5 euro was ik toch intens blij. :D

De bruine is de nieuwe. De grote blijft het allertofste. O+ Sowieso omdat het precies dezelfde is als die we op onze vakantie in het huisje hadden staan, maar hij is ook gewoon zo statig en cool. En de kleine was een impulsaankoop nadat de verkoopster zei dat ze er nog eentje had. :@ Stiekem een beetje spijt van, want zo klein is die toch wel veel minder tof, en was toch nog 60 euro. Maar nu dus nog eentje. O+

[ afbeelding ]
Ik vind de kleur van die bruine wel erg mooi :)
pi_205765616
Sterkte @Kaatje1 :*
pi_205765634
Ik ben terug van sportdag en ben een pizza aan het afbakken.
We hebben 8x 20 minuten demo/clinic gegeven; eerst wat dingen laten zien en dan mochten mensen als ze wilden zelf proberen. Ze wilden natuurlijk niet -- waren hartstikke stuk van de afgelopen week -- maar we hebben geprobeerd ze het wel even te laten proberen en halverwege kregen we de tip om er een competitie-element in te stoppen waardoor mensen wel op gang kwamen.
Het hielp ook niet dat het allemaal rechtenstudenten waren :r (sorry @Lonaa maar 18-jarige toekomstige rechtenstudenten zijn vooral gewoon niet mijn mensen).
pi_205765642
@fietsie je pastasaus ziet er niet zo lekker uit, maar zal ongetwijfeld prima smaken.
Ik doe de courgette er altijd pas op het laatst in zodat die beetgaar is, vind snotterige courgette beetje jammer. Of wordt ie juist lekkerder van langer stoven?
pi_205765670
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 17:49 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie je pastasaus ziet er niet zo lekker uit, maar zal ongetwijfeld prima smaken.
Ik doe de courgette er altijd pas op het laatst in zodat die beetgaar is, vind snotterige courgette beetje jammer. Of wordt ie juist lekkerder van langer stoven?
Ik snij de courgette helemaal fijn en gebruik het eigenlijk meer als een natuurlijk bindmiddel voor een plakkerige saus (ook omdat ik het een non-groente vind). De grijze kleur komt vooral van het gestoofde gehakt; nu de eerste porties klaar zijn (en al in de vriezer liggen) is dat gewoon prettig donkerrood geworden ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205765955
Ik zie leuke vondsten (met katten flessen heb je mij al snel om), pastasauzen die je moet leren waarderen :P en min of meer geslaagde sportdag

Speciale vermelding voor @Kaatje1 , zal geen makkelijke ochtend zijn geweest. Fijn dat je wel makkelijk van A naar B kon komen.

Ik kreeg een oog kado *O* En eet nu sushi.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205766008
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zie leuke vondsten (met katten flessen heb je mij al snel om), pastasauzen die je moet leren waarderen :P en min of meer geslaagde sportdag

Speciale vermelding voor @:Kaatje1 , zal geen makkelijke ochtend zijn geweest. Fijn dat je wel makkelijk van A naar B kon komen.

Ik kreeg een oog kado *O* En eet nu sushi.
Dat klinkt niet smakelijk. bbrrr

Heb even op de bank een dutje gedaan en dat hielp wat
We have far more in common than that which devides us..
pi_205766098
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 18:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat klinkt niet smakelijk. bbrrr

Heb even op de bank een dutje gedaan en dat hielp wat
Is ook niet om op te eten gekkie :P
Feitelijk was het oog het kado niet, want die was van mij en had ik uitgeleend. En kreeg hem nu terug met een steampunk bouwwerkje eromheen :+
LARPers zijn creatief.

Fijn dat het dutje wat hielp :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205766127
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 17:23 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk zoek ik die apothekerspotjes niet, ik wil graag de bruine versie en dan de wat grotere maatjes. Maar ik kan ze elke keer niet laten staan wanneer ze er voor een klein bedragje staan. :') Dus nu heb ik er ook een aantal met blank of groen glas.
In Zwolle was ik vorige maand in een winkeltje waar heel erg veel van die apothekerspotten en laboratorium glas te vinden was.

Ik heb een foto nodig van Cat's cadeau-oog, wan tik snap hem niet :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205766156
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 18:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Is ook niet om op te eten gekkie :P
Feitelijk was het oog het kado niet, want die was van mij en had ik uitgeleend. En kreeg hem nu terug met een steampunk bouwwerkje eromheen :+
LARPers zijn creatief.

Fijn dat het dutje wat hielp :*
:D Nu ben ik wel benieuwd naar een foto!

@Myraela Ik vind juist de combinatie van verschillende formaten en kleuren katten leuk!


Zit te wachten op de pizza's. Vandaag druk bezig geweest met afvoeren aanleggen / gaten boren.
pi_205766205
Sterkte @Kaatje1 :*
En fijn dat het gelukt is met het vervoer
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 18:58:14 #27
63722 z80
I fink you freaky
pi_205766208
Nadeel van eigen fruitbomen. Hele jaar enkel werk. En dan in 1 week ruim 4 Kg peren. En er hangt nog zeker een kilo aan.
Nog een nadeel peren zijn niet lang houdbaar, en dit soort is een handpeer. Niet geschikt om er jam op moes van te maken.
Ze zijn wel lekker en goed sappig. Dat dan weer wel. En met weinig/geen bewoners. Ook prettig.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205766294
Ik snap het oog nog steeds niet. Gelukkig ben ik niet de enige :D
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:07:39 #29
63722 z80
I fink you freaky
pi_205766336
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik snap het oog nog steeds niet. Gelukkig ben ik niet de enige :D
Ik verwacht een glazen oog.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205766339
Kado-oog *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smaakvolle combi van glas, metaal en textiel(kussentje).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205766438
En nog snap ik het oog nog steeds niet. Neem niet aan dat het een sier oog is.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205766554
Mooi oog, @Cat-astrophe :Y
pi_205766584
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 19:18 schreef Kaatje1 het volgende:
En nog snap ik het oog nog steeds niet. Neem niet aan dat het een sier oog is.
Nee, is een echte en op maat gemaakt. Stukken beter dan die van de feestwinkel :+
Aantal jaar geleden heb ik een poos een glazen (half)oog gedragen zodat ik twee gelijke ogen had voor de buitenwereld. Elke twee jaar werd een nieuwe voor me gemaakt en de oude gebruik ik soms (of laat ik soms gebruiken) voor feesten en partijen.

Daarna medisch gedoe en ik die meer /care werd. Dus nu geen glazen oog meer voor mij.
Maar draag, zoals de oogarts rapporteerde ‘een mooie kleurrijke bril’ :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205766606
Maar hoe werkt zoiets? @Cat-astrophe? Hoe blijft zo'n halfoog zitten?
En wat doe je ermee voor feesten en partijen?
En ga je je oog echt op het kussentje uitstallen?
pi_205766607
Ah...dus dat ding er om heen is een soort bescherming? Ik zag dat al niet je oogkas ingaan _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_205766716
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 19:34 schreef Tele6 het volgende:
Maar hoe werkt zoiets? @:Cat-astrophe? Hoe blijft zo'n halfoog zitten?
En wat doe je ermee voor feesten en partijen?
En ga je je oog echt op het kussentje uitstallen?
Vragen…vragen _O-

Ik heb nog een oogbol. Dus mijn glazen ogen waren een soort schaal die ik er elke dag overheen zette. Net als een contactlens eigenlijk maar dan een stuk groter.

https://www.wikiwand.com/nl/Oogprothese

Foto in deze link komt aardig overeen met mijn model. Je klemt hem als het ware tussen oogbol en oogleden, eerst naar boven schuiven, dan valt hij vanzelf naar onder en omdat hij groter is dan de oogleden blijft hij prima zitten. Beweegt zelfs mee.

Elke keer handgemaakt, dus op naar Maastricht waar in een hotel zaal een aantal mannen in witte jassen met glasblaas apparatuur en koffers vol basis-ogen zaten. Koffer met blauwe ogen werd eruit getrokken voor mij en dan even zoeken naar de goede maat, precies de goede kleur blauw en evt andere tinten.
Vervolgens met blauwe en rode staafje glas adertjes erop maken. En het bolletje op precies de goede maat maken. Daarna mochten wij even de stad in terwijl het oog afkoelde, daarna passen en zo nodig nog wat bijwerken. Was zelden nodig. Vakmanschap _O_

Ook ooit een plastic schaal gehad, dat was meer een halve cirkel. Maar zag er een stuk nepper uit, aanmeten door rubber rondom je oogbol gegoten te krijgen is ook niet echt hoera en mijn eigen oog werd er erg BOOS van.
Idem voor de zachte contactlens met mijn iris en pupil erop geprint. Er is veel mogelijk in nep-ogen land en mijn ervaringen zijn een jaar of tien geleden gestopt, dus nu vast nog meer. Maar ach /care :7 En oog wat steeds sneller BOOS wordt dus het 12 uur belasten met iets niet ademends erop gaat vast niet helpen.

Ik heb mijn collectie oude ogen ooit gebruikt met carnaval, toen ik een veelogig monster wilde worden.
Deze keer vroeg vriendin me of ze er eentje mocht hebben/lenen voor een LARP die ze deden, waarbij een bionisch oog nodig was.
En heeft een technisch vriendje dus dat omhulsel er omheen gemaakt. Ik heb op afstand geadviseerd over de positionering. Eigenlijk was de bedoeling dat hij ook nog ging bewegen, maar dat haalden ze niet qua tijd.
En nu heb ik hem terug, kan het omhulsel er zonder schade vanaf halen als ik wil. Maar ik vind het wel tof! Leuk voor op de koffietafel :+ En heb toch nog twee andere ‘naakte’ exemplaren over.

En ja, ik ga het uitstallen *O* Nu nog even in de woonkamer, daarna in de slaapkamer, denk ik :+

Vragen beantwoord?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205766733
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah...dus dat ding er om heen is een soort bescherming? Ik zag dat al niet je oogkas ingaan _O-
Dat is dus door een techneut er omheen gebouwd als requisiet, zodat ze het in hun LARP (live action role playing) konden gebruiken.
Mijn oog werd het oog van Hitler :o

Het was en wordt nooit de bedoeling dat ik hem nog ga dragen natuurlijk.

Plaatje wat ik linkte maakt het hopelijk duidelijker.
Toen ik het droeg had ik een klein doosje op maat waar hij elke avond in ging.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205766848
Maar als ze je oog lenen, dan doen ze hem niet op hun oog toch? Dan doen ze er andere dingen mee dan dat?
Lijkt me raar tegen de achterkant van dat oog aankijken anders :D

Bedankt voor de uitleg trouwens, ik stelde me het halve oog als gevuld voor (zeg maar zoals een negerzoen aan de ene kant bol is en aan de andere kant plat, maar dan perfecte bol ipv negerzoen) en ik snapte niet hoe je een halve oogbol had in je hoofd. Nu snap ik het *G*

Het is eigenlijk meer een soort overzet-oog :Y
pi_205766869
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 20:03 schreef Tele6 het volgende:
Maar als ze je oog lenen, dan doen ze hem niet op hun oog toch? Dan doen ze er andere dingen mee dan dat?
Lijkt me raar tegen de achterkant van dat oog aankijken anders :D

Bedankt voor de uitleg trouwens, ik stelde me het halve oog als gevuld voor (zeg maar zoals een negerzoen aan de ene kant bol is en aan de andere kant plat, maar dan perfecte bol ipv negerzoen) en ik snapte niet hoe je een halve oogbol had in je hoofd. Nu snap ik het *G*

Het is eigenlijk meer een soort overzet-oog :Y
Haha, nee! Als ze hem echt in hadden willen doen had ik het niet meegegeven. Niet fris, niet gezond :N
Ze hebben het dus ingebouwd op deze manier en iemand heeft de hele dag ermee rondgelopen op dat kussentje _O- Het Oog zag Alles :7

Veel mensen denken dat een oogprothese een bolletje is. Tot het voor mij een optie werd, en een vriendelijke kennis nav mijn vragen haar (volledige) kunstoog er voor me uitwipte plus uitleg… wist ik het ook niet!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205766884
Wat een verhaal Cat! En wat mooi dat techniek en creativiteit je oog zķ mooi heeft ingevuld. _O_
pi_205766959
Wat een vakmanschap inderdaad, zo knap dat ze dat kunnen
We have far more in common than that which devides us..
pi_205767897
Oh wow, wat gaaf Cat!

Ik dacht bij kunstogen ook altijd gelijk aan hele glazen oogbollen die er dan te pas en onpas uitwippen enzo (maar dat komt door films en series.... zoals Pirates of the Caribbean) maar dit is wel heel mooie techiek O+

En een mooie prop voor LARP-ers dus :D
pi_205768509
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 21:26 schreef Candaasje het volgende:
Oh wow, wat gaaf Cat!

Ik dacht bij kunstogen ook altijd gelijk aan hele glazen oogbollen die er dan te pas en onpas uitwippen enzo (maar dat komt door films en series.... zoals Pirates of the Caribbean) maar dit is wel heel mooie techiek O+

En een mooie prop voor LARP-ers dus :D
Ik ben inderdaad degene die bij Pirates naar het scherm zat te mopperen dat zo’n kunstoog A geen bol is en B door het materiaal ontzettend splinterig, opzwellend door vocht en dus pijnlijk is/wordt dus het moest een groter tranendal zijn. Vandaar vast ook de velen ooglappen bij piraten :+

Dat je er een vork in kon prikken was wel een lollige feature :+

Eruit vallen… dat doen kunstogen niet. Dan is het ķf slecht gemaakt, ķf het wordt tijd voor een andere oplossing. Magneetjes in je oogkas of zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205768632
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Haha, nee! Als ze hem echt in hadden willen doen had ik het niet meegegeven. Niet fris, niet gezond :N
Ze hebben het dus ingebouwd op deze manier en iemand heeft de hele dag ermee rondgelopen op dat kussentje _O- Het Oog zag Alles :7

Veel mensen denken dat een oogprothese een bolletje is. Tot het voor mij een optie werd, en een vriendelijke kennis nav mijn vragen haar (volledige) kunstoog er voor me uitwipte plus uitleg… wist ik het ook niet!
Kunstogen zijn van glas, toch? Want je moet er dooorheen kunnen kijken.
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 22:38:16 #45
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_205768844
Avond :W
Same shit, different day
SC hopper present
pi_205769229
Hallo :W

Nog een late, maar niet minder gemeende :* voor @Kaatje1! Heftige dag heb je gehad zo. Hopelijk inmiddels weer een beetje bijgetrokken.

Ik was vandaag voor de tweede dag zonder pijnstillers *O* nog wel beetje stijve nek maar veel minder en zonder het doortrekken naar rug en hoofd dus dat scheelt zo veel pijn en misselijkheid!

Vandaag van 8.15-14.15 op de hockeyclub voor de seizoensstart van de jeugd. Ze hadden gevraagd of ik de oefeningen voor alle clinics wilde maken, dus oefeningen uitgezet, onze dames 1 alles uitgelegd want die gingen de clinics daadwerkelijk geven, steeds tijd en doordraaien in de gaten gehouden en bij het twee-na-laatste blok nieuwe oefeningen neergezet voor de wat oudere kinderen. Toen was ik er wel klaar mee, dus hen briefje met doordraai tijden gegeven en lekker naar huis gegaan. Maar was wel gezellig!

Morgen seizoenstart voor onszelf met toernooitje vanaf 12.30. Heb er veel zin in, hoop dat ik ook beetje mee kan hockeyen zonder last van nek, maar het zal sowieso gezellig zijn.
pi_205769387
Bedankt voor de uitleg, Cat! Maar jij draagt dus nu geen kunstoog meer. Ziet dat er dan raar uit of zie je er niet zoveel van? Ik ken twee mensen met een kunstoog, daar zie je echt niets van. Tenzij je langdurig en intens naar hun ogen gaat staren, maar dat is wel een beetje raar en doe je normaal niet.

Kaatje nog een knuf. Ik hoop dat je op een fijne manier afscheid hebt kunnen nemen en mooi dat het vervoersprobleem was opgelost.

En nog steeds helemaal fan van Myraela's kattenflessen O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205770602
Goedemorgen!
De spinnen zijn hie begonnen met het bouwen van luchtkastelen.

Liefste was om 3u thuis dus ik wandel met honden. Vanmiddag op pad naar Frankrijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 08:06:24 #49
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205770609
:W
Laatste dag dat ik van het ¤9 ticket gebruik kan maken.

Op naar Köln. Terug via Wuppertal en een rondje met de Schwebebahn aldaar.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205770612
quote:
7s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:04 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
De spinnen zijn hie begonnen met het bouwen van luchtkastelen. [ afbeelding ]

Liefste was om 3u thuis dus ik wandel met honden. Vanmiddag op pad naar Frankrijk.
Ik vond dat er iets van najaar in de lucht hing vanmorgen :o Fris, zonnetje, heel rustig overal.
Mooi ook dat spinnenrag O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205770613
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:06 schreef derLudolf het volgende:
:W
Laatste dag dat ik van het ¤9 ticket gebruik kan maken.

Op naar Köln. Terug via Wuppertal en een rondje met de Schwebebahn aldaar.
Je kan geen rondje doen :+ Alleen op en neer.

[ Bericht 5% gewijzigd door derLudolf op 28-08-2022 08:47:01 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 augustus 2022 @ 08:07:27 #52
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205770614
Morning. :)
Ik ga zo voor het eerst in tijden weer eens de spinfiets opzoeken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205770616
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:07 schreef borisz het volgende:
Morning. :)
Ik ga zo voor het eerst in tijden weer eens de spinfiets opzoeken.
Veel plezier! Heb je dan een fietsbroekje aan of heb alleen ik last van die zadeltjes?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205770617
Spinrag. Volgens mij is het toch echt spinrag en niet spinnenrag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 augustus 2022 @ 08:10:06 #55
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205770622
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Veel plezier! Heb je dan een fietsbroekje aan of heb alleen ik last van die zadeltjes?
Nope. Een gewone korte broek.
Ik heb ook nog niet van die klikschoenen. :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205770624
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:10 schreef borisz het volgende:

Nope. Een gewone korte broek.
Ik heb ook nog niet van die klikschoenen. :P
Met schoenen nooit problemen gehad, wel van pijnlijk achterwerk. Terwijl je zou denken dat ik juist kussen genoeg heb,
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205770626
Mogge! Gisteren om half elf naar bed en omdat ik nooit langer slaap dan 8 uur was ik om 630 ook klaarwakker ;) maar nu goed uitgerust en aan het genieten van de laatste dag dat de weg voor mijn huis is afgesloten. Wat een rust. Helaas lijken de vogels ook nog te slapen

Mooie foto weer @sigme
We have far more in common than that which devides us..
pi_205770628
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:08 schreef Isabeau het volgende:
Spinrag. Volgens mij is het toch echt spinrag en niet spinnenrag.
Interessant. Het is eigenlijk overal spinrag (Van Dale kent alleen dat woord en niet spinnenrag), maar in de Halloween decoratie-wereld wordt het woord spinnenrag gebruikt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205770632
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Gisteren om half elf naar bed en omdat ik nooit langer slaap dan 8 uur was ik om 630 ook klaarwakker ;) maar nu goed uitgerust en aan het genieten van de laatste dag dat de weg voor mijn huis is afgesloten. Wat een rust. Helaas lijken de vogels ook nog te slapen

Mooie foto weer @:sigme
Die rust ga je ongetwijfeld missen met zo'n drukke weg voor het huis. Al vind ik dat je er bij jou binnen niets van merkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205770683
Binnen merk je er inderdaad nauwelijks iets van maar we merken de laatste paar jaar dat, met name motoren, veel meer herrie maakten. Voorheen hoorde je ze pas wanneer ze met een grote groep langsreden nu al met een, die zijn zoveel luidruchtiger geworden.
Maar nu ligt er stiller asfalt, zijn er 2 busbanen en zo zou er (in theorie) minder hard gereden moeten worden (en minder races). We gaan het zien, het ziet er wel mooi strak uit nu.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205770686
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Binnen merk je er inderdaad nauwelijks iets van maar we merken de laatste paar jaar dat, met name motoren, veel meer herrie maakten. Voorheen hoorde je ze pas wanneer ze met een grote groep langsreden nu al met een, die zijn zoveel luidruchtiger geworden.
Maar nu ligt er stiller asfalt, zijn er 2 busbanen en zo zou er (in theorie) minder hard gereden moeten worden (en minder races). We gaan het zien, het ziet er wel mooi strak uit nu.
Stil asfalt schijnt wel veel prettiger te zijn. Die versie heb je ook bij rails overigens. Dat leerde ik toen ze de rails bij station Assen gingen vervangen voor 'stillere rails'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205770727
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:07 schreef Isabeau het volgende:

Je kan geen rondje doen :+ Alleen op en neer. Je maakt toch echt een rondje op het eind. Hoewel, geen idee of je dan mag blijven zitten.

Nog niet wakker, DerLudolf? :D

Voor anderen: alleen de tekst tm 'Alleen op en neer.' is van mij. De rest van de tekst heeft DerLudolf me toegeschoven. Ik denk dat hij wilde citeren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 08:47:31 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205770737
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nog niet wakker, DerLudolf? :D

Voor anderen: alleen de tekst tm 'Alleen op en neer.' is van mij. De rest van de tekst heeft DerLudolf me toegeschoven. Ik denk dat hij wilde citeren.
Verkeerde knopje ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 08:47:39 #64
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205770738
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Je kan geen rondje doen :+ Alleen op en neer.

Je maakt toch echt een rondje op het eind. Hoewel, geen idee of je dan mag blijven zitten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205770813
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:47 schreef derLudolf het volgende:
Je maakt toch echt een rondje op het eind. Hoewel, geen idee of je dan mag blijven zitten.
De schwebebahn maakt een rondje, jij maakt geen rondje centrum oid :P

Maar in ieder geval heel veel plezier!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 augustus 2022 @ 09:13:40 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205770844
Benieuwd naar de logistiek om de F1 komende week. Het wordt nog strakker geregisseerd dan vorig jaar. 40.000 meer mensen die deze kant op komen.
Hotels zitten dat weekend vol, maar alle niet F1-bezoekers vertrekken as maandag/dinsdag en komen pas het weekend na de F1 weer terug. Lees hotels in Zandvoort verdienen per saldo niet meer aan de F1 dan in een reguliere vakantieweek, waarin ze gewoon vol zouden zitten.
Aanvoer met bussen en trein ging de vorige keer heel goed, dus ben benieuwd.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205770898
Zo, ik ben er ook nog.
Gisteren zijn we met Dora naar Bredevoort geweest. Lekker gewandeld, biertje gedronken bij de Stadsbrouwerij in het dorpje. Daarna door naar m'n ouders. In de tuin gezeten, gegeten. O+

Vandaag is concertdag. Ik ga naar Bywater Call vanmiddag, F. gaat naar Blaze Bailey vanavond. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205771259
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Met schoenen nooit problemen gehad, wel van pijnlijk achterwerk. Terwijl je zou denken dat ik juist kussen genoeg heb,
Misschien is het juist net zoals met wanneer een matras net iets te zacht is, dat gaat juist wel veel zeer doen. :s)

Ik moet denk ik op zoek naar nog een fietsbroek. Ik heb er wel al eentje, maar vraag me af of het beter kan. Broertje en ik hebben bedacht dat we half oktober 200 km op een dag gaan fietsen, dus dan is een goede fietsbroek wel van belang :X

Vanmiddag ga ik m'n goede fiets bij m'n ouders ophalen (ca 50 km fietsen als ik de route goed doe, anders meer) en voor de komende weken heb ik een heel trainingsplan bedacht om naar die 200 op te bouwen :D
pi_205771639
Hoi :W

Het was gisteren een goed geslaagde wandeldag ter ere van het 10 jarig bestaan van 'mijn' FB groep!
Veel geleerd en gezien over Lombok O+
Fijn om door mijn oude wijkje te wandelen.. ook om dat met zus te doen.
pi_205771649
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 09:13 schreef borisz het volgende:
Benieuwd naar de logistiek om de F1 komende week. Het wordt nog strakker geregisseerd dan vorig jaar. 40.000 meer mensen die deze kant op komen.
Hotels zitten dat weekend vol, maar alle niet F1-bezoekers vertrekken as maandag/dinsdag en komen pas het weekend na de F1 weer terug. Lees hotels in Zandvoort verdienen per saldo niet meer aan de F1 dan in een reguliere vakantieweek, waarin ze gewoon vol zouden zitten.
Aanvoer met bussen en trein ging de vorige keer heel goed, dus ben benieuwd.
Wij sluiten ons het weekend maar op :+
Al ga ik wel vrijdagmiddag op de fiets richting Hlem/Teylers. Maar dan heb ik geen last van de drukte de andere kant op denk ik.
pi_205771652
Interessant verhaal Cat over het oog.
Hoe komt het dat je dit nodig hebt/had?
pi_205771655
Mijn knieen doen kut. De rechter al een tijdje. Zeurt soms wat. Werd erger na Mout (2 dagen op de benen, ongelijke ondergrond, geen goede schoenen) en toen ging de linker ook meedoen.

Nu uh, voel ik ze bijna de hele tijd (rechts wel erger dan links), er zit een nieuwe "knak" in, soms heb ik het idee (trap aflopen bijv) dat ze echt een eigen leven leiden en me niet "houden". Oh en de rechterknie is warm. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205771659
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 11:02 schreef Blues het volgende:
Hoi :W

Het was gisteren een goed geslaagde wandeldag ter ere van het 10 jarig bestaan van 'mijn' FB groep!
Veel geleerd en gezien over Lombok O+
Fijn om door mijn oude wijkje te wandelen.. ook om dat met zus te doen.
Wat leuk is dat, nieuwe dingen leren over iets waar je misschien al jaren langsloopt. En gezellig met zus
We have far more in common than that which devides us..
pi_205771676
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 11:04 schreef Kaatje1 het volgende:

Wat leuk is dat, nieuwe dingen leren over iets waar je misschien al jaren langsloopt. En gezellig met zus
Als je een stad 'gebruikt' door wonen/werken etc. let je gewoon niet zo op denk ik. Je fietst/loopt er tig keer langs en je vind het gewoon dat het er 'is'. Zoiets. :D
pi_205771686
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 11:02 schreef Blues het volgende:
Hoi :W

Het was gisteren een goed geslaagde wandeldag ter ere van het 10 jarig bestaan van 'mijn' FB groep!
Veel geleerd en gezien over Lombok O+
Fijn om door mijn oude wijkje te wandelen.. ook om dat met zus te doen.
Fijn dat het een succes was O+
pi_205771722
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 11:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Als je een stad 'gebruikt' door wonen/werken etc. let je gewoon niet zo op denk ik. Je fietst/loopt er tig keer langs en je vind het gewoon dat het er 'is'. Zoiets. :D
Ja dat klopt. Ik volg op fb een pagina over “oud arnhem”. Daar staan foto’s van een paar jaar geleden, maar ook uit de begintijd van fotografie en alles daartussen. Vaak ook met uitleg over gebouwen, en foto’s van de locatie zoals het er nu uitziet. En ik heb een boekje met de geschiedenis van deze wijk, ook zo leuk
We have far more in common than that which devides us..
pi_205771743
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 11:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja dat klopt. Ik volg op fb een pagina over “oud arnhem”. Daar staan foto’s van een paar jaar geleden, maar ook uit de begintijd van fotografie en alles daartussen. Vaak ook met uitleg over gebouwen, en foto’s van de locatie zoals het er nu uitziet. En ik heb een boekje met de geschiedenis van deze wijk, ook zo leuk
Leuk is dat he.
We kregen gisteren van onze gids een goodie bag met 2 boekjes van oud Lombok. Ik heb al wel een aardige verzameling hierover maar deze nog niet. Zķ leuk!
pi_205771787
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 11:04 schreef Blues het volgende:
Interessant verhaal Cat over het oog.
Hoe komt het dat je dit nodig hebt/had?
Aangeboren afwijking. Vermoeden is dat mijn moeder rode hond heeft gehad tijdens de zwangerschap. Broertje had het toen in ieder geval wel.
Hoera voor vaccinaties :+

Fijn dat de wandeling leuk was!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205771801
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 11:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Aangeboren afwijking. Vermoeden is dat mijn moeder rode hond heeft gehad tijdens de zwangerschap. Broertje had het toen in ieder geval wel.
Hoera voor vaccinaties :+

Fijn dat de wandeling leuk was!
Oh wat naar joh.
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 augustus 2022 @ 11:35:47 #80
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205771850
Leuk Bloes :)

En idd een stad is als je er woont heel anders. Hoe vaak ga ik nu naar de Haarlemse Musea bijvoorbeeld? Nou ja dit najaar iig naar Teylers voor de Hockney-tentoonstelling. Frans Hals ben ik al tijden niet meer geweest.
Overigens wandel ik vaak bewust door diverse buurten van de stad. Eigenlijk door de hele stad. Ik pak ook wel eens de bus naar Noord en loop dan door die buurten en parken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205771862
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 11:02 schreef Blues het volgende:
Hoi :W

Het was gisteren een goed geslaagde wandeldag ter ere van het 10 jarig bestaan van 'mijn' FB groep!
Veel geleerd en gezien over Lombok O+
Fijn om door mijn oude wijkje te wandelen.. ook om dat met zus te doen.
Wat fijn dat het het geslaagd is. w/

Van het spinrag in eind augustus herken ik goed. Dan loop ik maaiend met de armen door de tuin naar de kliko achterin vanwege de dwarse draden.
Dan is het besef dat de herfst eraan komt.
Hopelijk met een aangename Indian Summer.

Wat een fraaie foto van @sigme. _O_
pi_205771883
Ik ontdek ook nog steeds nieuwe leuke plekjes in dit dorp, en de natuur in de buurt. Erg leuk!

Productieve ochtend hier. Weekboodschappen binnen, was gedraaid, tomaten geoogst, oogst staat nu in de oven geroosterd te worden om saus te worden. Ik ga de plattezakjestruc van Jan proberen. Die klinkt wel erg praktisch.
pi_205771990
Ik woon eind van dit jaar alweer 18 jaar in Bloemendaal en door mijn wandel/fietsrondjes (en de laatste tijd komt daar het geocaching bij waardoor je weer op hele andere plekken komt rondom het dorp) ken ik het nu heel goed.
Beter dan g eigenlijk die hier alweer vanaf jaren 90 woont _O-


Vanavond de laatste voorstelling voor ons alweer in het openluchttheater *G*
https://caprera.nu/agenda(...)ozarts-gouden-jaren/
Wat een talent toch die Mozart en zo jong al begonnen! Op zijn 5e componeerde hij al :o
pi_205772078
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 11:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh wat naar joh.
Mja, het is wat het is, ik weet niet beter. Had blind kunnen zijn of met hart-, oor- of hersenafwijkingen opgescheept kunnen zitten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 28 augustus 2022 @ 12:40:37 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205772360
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 08:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Veel plezier! Heb je dan een fietsbroekje aan of heb alleen ik last van die zadeltjes?
Heeft vooral van doen met de richting waarin je bekken wordt gedrukt door de vorm van het zadel, zo heb ik me laten uitleggen, en de tweede factor is de spier/spekjes ratio onder de huid die door het bekken op het zadeloppervlak wordt gedrukt..



Voor tips over een beter passend zadel: https://www.zijwielrent.n(...)e-ideale-dameszadel/

Het is sinds ik een nieuwe fiets heb een beetje een "hot topic" omdat ik merk dat ergens rond de 2 uur de grens van comfort ligt op het moment, en ik er nog niet uit ben of het opgelost kan worden met "hardheid" of dat ik toch voor een ander zadel moet gaan.

[ Bericht 10% gewijzigd door fietsie op 28-08-2022 12:48:20 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205772415
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 12:40 schreef fietsie het volgende:

[..]
Heeft vooral van doen met de richting waarin je bekken wordt gedrukt door de vorm van het zadel, zo heb ik me laten uitleggen, en de tweede factor is de spier/spekjes ratio onder de huid die door het bekken op het zadeloppervlak wordt gedrukt..

[ afbeelding ]
Oja, spinnen en fietsen doe ik altijd met een fietsbroek. Dat helpt een beetje, maar vaker doen helpt bij mij ook echt.
  zondag 28 augustus 2022 @ 14:06:52 #87
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205773584
Mijn avondeten staat vast in de koelkast een beetje... smaken te mengen..

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 28 augustus 2022 @ 14:55:59 #88
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205774355
Ik ben nu op een bierfestival in cuijk met allemaal lokale brouwers. Ik mis @Sarabi hier :D
Had echt goed gepast.
pi_205775056
Piep eet weer niet/nauwelijks. Spuugt wel. Heeft weer op de slaapkamer geplast. Ze gaat morgen op de foto. Ik begin me wel zorgen te maken eigenlijk.
Spoilers!
pi_205775126
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep eet weer niet/nauwelijks. Spuugt wel. Heeft weer op de slaapkamer geplast. Ze gaat morgen op de foto. Ik begin me wel zorgen te maken eigenlijk.
Dat kan ik me voorstellen. Konden ze maar praten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205775343
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat kan ik me voorstellen. Konden ze maar praten.
Ja inderdaad. Dan kan ze me vertellen waarom ze van de derde variant voer die we net in een half uur voorzetten wel at en van de eerste twee niet.
Spoilers!
pi_205775411
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 15:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja inderdaad. Dan kan ze me vertellen waarom ze van de derde variant voer die we net in een half uur voorzetten wel at en van de eerste twee niet.
Zelfde substantie? Ik had een kat die mousse weigerde te eten. Was best vervelend toen ze ziek was en moest aansterken van speciaal voer waar "echt waar iedere kat een moord voor zou doen", zo lekker. En mevrouw liep er van weg met "de blik"
We have far more in common than that which devides us..
pi_205775623
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 15:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zelfde substantie? Ik had een kat die mousse weigerde te eten. Was best vervelend toen ze ziek was en moest aansterken van speciaal voer waar "echt waar iedere kat een moord voor zou doen", zo lekker. En mevrouw liep er van weg met "de blik"
1 net open gemaakt blik, 2 soorten brokjes. De 2e soort brokjes wilde ze. Dat is de soort die ze al maanden niet of met lange tanden at.

Ik vind het prima dat ze kieskeurig is. Maar er zit geen enkele logica in haar gedrag.

Goede timing ook om vandaag weer zo miepen. Vanaf vanavond 21.00 mag ze niet meer eten.
Spoilers!
pi_205775690
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
1 net open gemaakt blik, 2 soorten brokjes. De 2e soort brokjes wilde ze. Dat is de soort die ze al maanden niet of met lange tanden at.

Ik vind het prima dat ze kieskeurig is. Maar er zit geen enkele logica in haar gedrag.

Goede timing ook om vandaag weer zo miepen. Vanaf vanavond 21.00 mag ze niet meer eten.
Echt he, katten
We have far more in common than that which devides us..
pi_205775953
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
1 net open gemaakt blik, 2 soorten brokjes. De 2e soort brokjes wilde ze. Dat is de soort die ze al maanden niet of met lange tanden at.

Ik vind het prima dat ze kieskeurig is. Maar er zit geen enkele logica in haar gedrag.

Goede timing ook om vandaag weer zo miepen. Vanaf vanavond 21.00 mag ze niet meer eten.
Zo naar is dat, als ze miepen en je komt er gewoon niet achter wat er aan de hand is ;(

Hopelijk geeft verder onderzoek duidelijkheid. Ze heeft het maar getroffen met betrokken bazen zoals jullie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205776080
Piep -O-
pi_205776294
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 14:55 schreef gcjoel het volgende:
Ik ben nu op een bierfestival in cuijk met allemaal lokale brouwers. Ik mis @:sarabi hier :D
Had echt goed gepast.
I know! We hebben ze wel aangeschreven maar ze zaten helaas al vol.
pi_205776323
Wat naar Lucky -O-
Ik herkende je verhaal dat het hele huis vol brokjes ligt.

Hopelijk gaat ze snel weer normaal eten.
pi_205776434
Bedankt allemaal :*
Spoilers!
pi_205776485
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 16:16 schreef Sarabi het volgende:
Wat naar Lucky -O-
Ik herkende je verhaal dat het hele huis vol brokjes ligt.

Hopelijk gaat ze snel weer normaal eten.
Ja, idd.
En hopelijk weet je straks iets meer.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205776513
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep eet weer niet/nauwelijks. Spuugt wel. Heeft weer op de slaapkamer geplast. Ze gaat morgen op de foto. Ik begin me wel zorgen te maken eigenlijk.
Soms wou je idd dat ze konden praten. Er is iets niet in orde & wat tegenstrijdig ook: nauwelijk eten en wel spugen. De foto geeft hopelijk wat duidelijkheid over waar het mee te maken heeft.

Hoe oud is Piep intussen?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205776663
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 16:26 schreef Celestien het volgende:

[..]
Soms wou je idd dat ze konden praten. Er is iets niet in orde & wat tegenstrijdig ook: nauwelijk eten en wel spugen. De foto geeft hopelijk wat duidelijkheid over waar het mee te maken heeft.

Hoe oud is Piep intussen?
Piep is 14. Ze heeft sowieso rugpijn, vandaar de foto. Die muts moet dagelijks op dezelfde tijd medicatie nemen samen met eten. Maar ze eet niet regelmatig :')

Over 24 uur weten we vast meer. Ik ben echt benieuwd.
Spoilers!
pi_205776709
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 16:26 schreef Celestien het volgende:

[..]
Soms wou je idd dat ze konden praten. Er is iets niet in orde & wat tegenstrijdig ook: nauwelijk eten en wel spugen. De foto geeft hopelijk wat duidelijkheid over waar het mee te maken heeft.

Hoe oud is Piep intussen?
Hier werd er ook veel gespuugd en nauwelijks gegeten. Volgens mij worden ze ook misselijk van het niet eten?

Het was dan wel voor slijm wat er uit kwam.
pi_205776830
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 16:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hier werd er ook veel gespuugd en nauwelijks gegeten. Volgens mij worden ze ook misselijk van het niet eten?

Het was dan wel voor slijm wat er uit kwam.
Hier ook. Soms leidt wel eten ook weer tot spugen.

In het slijm vinden we de laatste weken wel vaak plukjes haar. Zo veel likt ze zichzelf niet de laatste tijd. En ik kam extra vaak. Maar toch, een kat krijgt natuurlijk altijd wel veel haar binnen.
Spoilers!
  zondag 28 augustus 2022 @ 16:43:01 #105
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205776913
Italiaans genot in België. Ik zal F1 verder niet spoileren :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205777121
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 16:43 schreef fietsie het volgende:
Italiaans genot in België. Ik zal F1 verder niet spoileren :P
Nou inderdaad. Alsof ze nieuwkomers zijn.
Spoilers!
pi_205777123
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Piep is 14. Ze heeft sowieso rugpijn, vandaar de foto. Die muts moet dagelijks op dezelfde tijd medicatie nemen samen met eten. Maar ze eet niet regelmatig :')

Over 24 uur weten we vast meer. Ik ben echt benieuwd.
Ik duim dat ze de oorzaak vinden.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 28 augustus 2022 @ 16:57:55 #108
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205777185
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 16:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nou inderdaad. Alsof ze nieuwkomers zijn.
Met name het ritje door de pitsstraat na de finish was een bril-jan-te actie. En de pitstop ervoor. En de vraag aan de coureurs of ze de rol van het strategie team even konden waarnemen omdat die aan de antipasti zaten..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 17:00:24 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205777225
Dit is een extra trein rechtstreeks van Köln naar Düsseldorf zonder tussenstop. Alle tickets zijn geldig. Wat ook geldig is, is de plicht tot het dragen van een mondkapje.
Mocht u deze niet willen dragen plannen we een extra stop in op een station waar u niet 1-2-3 weg komt


Deze machinist heeft er zin in :D

Ik ook, want oude rijtuigen waarvan het raam open kan. Lekker ouderwets O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205777290
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 17:00 schreef derLudolf het volgende:
Dit is een extra trein rechtstreeks van Köln naar Düsseldorf zonder tussenstop. Alle tickets zijn geldig. Wat ook geldig is, is de plicht tot het dragen van een mondkapje.
Mocht u deze niet willen dragen plannen we een extra stop in op een station waar u niet 1-2-3 weg komt


Deze machinist heeft er zin in :D

Ik ook, want oude rijtuigen waarvan het raam open kan. Lekker ouderwets O+
:D
  zondag 28 augustus 2022 @ 17:11:18 #111
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205777366
Ik vind het wel gaaf dat die Cabeza de carrera iedere etappe weer hele lange rijd vooruit rijdt in de Vuelta
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 17:13:34 #112
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205777402
DB heeft voor deze trein een externe partij ingehuurd, TRI. Die rijden heel veel extra treinen, bijvoorbeeld ivm sportwedstrijden.

Nu roept ie om dat we 3 minuten te vroeg aankomen en geeft DB een sneer: De blauwe treinen hebben daar minder problemen mee dan de rode
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 augustus 2022 @ 17:16:11 #113
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205777450
Roglic heeft weer pijn vanmiddag
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 28 augustus 2022 @ 17:17:05 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205777465
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 17:00 schreef derLudolf het volgende:
Dit is een extra trein rechtstreeks van Köln naar Düsseldorf zonder tussenstop. Alle tickets zijn geldig. Wat ook geldig is, is de plicht tot het dragen van een mondkapje.
Mocht u deze niet willen dragen plannen we een extra stop in op een station waar u niet 1-2-3 weg komt


Deze machinist heeft er zin in :D

Ik ook, want oude rijtuigen waarvan het raam open kan. Lekker ouderwets O+
Duitsers en hun drang naar regels boven alles :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 17:21:05 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205777516
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 17:17 schreef Molo het volgende:

[..]
Duitsers en hun drang naar regels boven alles :')
Als je nu nog niet weet dat je een mondkapje op moet, weiger je het bewust. Dan verdien je zoiets gewoon :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 augustus 2022 @ 17:37:11 #116
63722 z80
I fink you freaky
pi_205777719
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 17:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als je nu nog niet weet dat je een mondkapje op moet, weiger je het bewust. Dan verdien je zoiets gewoon :D
In de 3 weken treinvakantie werden de vooroordelen mbt niet dragen mond/neus bedekking wel bevestigd.
Bij een ingebouwde zonnebank hoef je dat ding blijkbaar niet op. Bij veel overgewicht en/of gammele gezondheid is de kin en onderlip bedekken ook voldoende.
Tevens heel creatief van de bejaardensoos, het onderste gedeelte van de witte mondmaskers afknippen. Kun je dat ding normaal opzetten en blijft de onderkant volledig open.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 18:00:57 #117
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205777973
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 17:37 schreef z80 het volgende:

[..]
In de 3 weken treinvakantie werden de vooroordelen mbt niet dragen mond/neus bedekking wel bevestigd.
Bij een ingebouwde zonnebank hoef je dat ding blijkbaar niet op. Bij veel overgewicht en/of gammele gezondheid is de kin en onderlip bedekken ook voldoende.
Tevens heel creatief van de bejaardensoos, het onderste gedeelte van de witte mondmaskers afknippen. Kun je dat ding normaal opzetten en blijft de onderkant volledig open.
Uh ja een deel dat zo'n ding niet op heeft zijn van die vetnavvels die zeggen met zo'n ding geen lucht te krijgen. Als die Corona krijgen, krijgen ze waarschijnlijk helemaal geen lucht meer.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205777998
Lekker veroordelend allemaal. Dat we na 2 jaar nog altijd zo hiermee bezig kunnen zijn. We kunnen nu toch ondertussen de paniek wel loslaten en iedereen het lekker zelf uit laten zoeken. Als dat tegen de regels gaat, dan zijn er zat andere mensen die er betaald voor worden om zich daar druk over te maken.

Voor heel veel mensen die écht geen mondkapje kunnen dragen is al dat negatieve gezeur echt heel vervelend. Dat werkt de andere kant op trouwens ook. Voor mensen die nu nog wel een mondkapje willen dragen, is het ook heel vervelend dat ze daar zo op aan worden gekeken.
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 18:14:30 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205778077
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 18:05 schreef Myraela het volgende:
Lekker veroordelend allemaal. Dat we na 2 jaar nog altijd zo hiermee bezig kunnen zijn. We kunnen nu toch ondertussen de paniek wel loslaten en iedereen het lekker zelf uit laten zoeken. Als dat tegen de regels gaat, dan zijn er zat andere mensen die er betaald voor worden om zich daar druk over te maken.

Voor heel veel mensen die écht geen mondkapje kunnen dragen is al dat negatieve gezeur echt heel vervelend. Dat werkt de andere kant op trouwens ook. Voor mensen die nu nog wel een mondkapje willen dragen, is het ook heel vervelend dat ze daar zo op aan worden gekeken.
Met een papiertje van een arts is het geen probleem zonder mondkapje te reizen.

In oktober scherpen ze uit voorzorg de regels weer aan in D, FPP2 masker in het Fernverkehr, masker in winkels, horeca etc.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 augustus 2022 @ 18:23:07 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205778173
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 16:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
I know! We hebben ze wel aangeschreven maar ze zaten helaas al vol.
Zonde! Jullie passen hier echt heel goed tussen vind ik
  zondag 28 augustus 2022 @ 18:23:25 #121
63722 z80
I fink you freaky
pi_205778175
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 18:05 schreef Myraela het volgende:
Lekker veroordelend allemaal. Dat we na 2 jaar nog altijd zo hiermee bezig kunnen zijn. We kunnen nu toch ondertussen de paniek wel loslaten en iedereen het lekker zelf uit laten zoeken. Als dat tegen de regels gaat, dan zijn er zat andere mensen die er betaald voor worden om zich daar druk over te maken.

Voor heel veel mensen die écht geen mondkapje kunnen dragen is al dat negatieve gezeur echt heel vervelend. Dat werkt de andere kant op trouwens ook. Voor mensen die nu nog wel een mondkapje willen dragen, is het ook heel vervelend dat ze daar zo op aan worden gekeken.
In het OV in Duitsland is het bij wet verplicht om dat ding op te hebben. Geen eigen keuze vrijheid.
Ongeacht of het wel/niet werkt. Dat ding moet op. Tenzij doktersverklaring. Maar dan heb je dat masker niet op de kin of aan je arm hangen.

Maar jij en Kaatje1 zijn er dus voor dat de wet voor bepaalde mensen niet van toepassing is?
Dat er niet gehandhaafd kan worden omdat er te weinig opsporingsambtenaren zijn wil niet zeggen dat de wet maar genegeerd kan worden. Het gaat nog een zooi worden als dit wel het geval is.

[ Bericht 14% gewijzigd door z80 op 28-08-2022 18:42:39 (Extra opmerking.) ]
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 28 augustus 2022 @ 18:26:20 #122
63722 z80
I fink you freaky
pi_205778220
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 18:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Met een papiertje van een arts is het geen probleem zonder mondkapje te reizen.

In oktober scherpen ze uit voorzorg de regels weer aan in D, FPP2 masker in het Fernverkehr, masker in winkels, horeca etc.
Dat is wat Bundes wil. Maar we zijn er nog niet. Gaat nog een heet najaar worden.
Zeker nu niet alleen Landes maar ook de vakbonden en grote bedrijven tegen zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205778281
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 18:05 schreef Myraela het volgende:
Lekker veroordelend allemaal. Dat we na 2 jaar nog altijd zo hiermee bezig kunnen zijn. We kunnen nu toch ondertussen de paniek wel loslaten en iedereen het lekker zelf uit laten zoeken. Als dat tegen de regels gaat, dan zijn er zat andere mensen die er betaald voor worden om zich daar druk over te maken.

Voor heel veel mensen die écht geen mondkapje kunnen dragen is al dat negatieve gezeur echt heel vervelend. Dat werkt de andere kant op trouwens ook. Voor mensen die nu nog wel een mondkapje willen dragen, is het ook heel vervelend dat ze daar zo op aan worden gekeken.
_O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_205778430
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 18:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Zonde! Jullie passen hier echt heel goed tussen vind ik
Ja, het is ook nog best lokaal.
Wie weet volgend jaar :)
pi_205778444
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 17:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als je nu nog niet weet dat je een mondkapje op moet, weiger je het bewust. Dan verdien je zoiets gewoon :D
Ik weet dat niet hoor.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205778469
Tevens kijk ik vanavond voor het eerst in mijn leven Zomergasten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 28 augustus 2022 @ 18:49:35 #127
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205778471
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 18:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja, het is ook nog best lokaal.
Wie weet volgend jaar :)
Ik ga ze dan gewoon mailen dat ze jullie moeten bellen :D
  zondag 28 augustus 2022 @ 18:52:41 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205778519
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 18:05 schreef Myraela het volgende:
Lekker veroordelend allemaal. Dat we na 2 jaar nog altijd zo hiermee bezig kunnen zijn. We kunnen nu toch ondertussen de paniek wel loslaten en iedereen het lekker zelf uit laten zoeken. Als dat tegen de regels gaat, dan zijn er zat andere mensen die er betaald voor worden om zich daar druk over te maken.

Voor heel veel mensen die écht geen mondkapje kunnen dragen is al dat negatieve gezeur echt heel vervelend. Dat werkt de andere kant op trouwens ook. Voor mensen die nu nog wel een mondkapje willen dragen, is het ook heel vervelend dat ze daar zo op aan worden gekeken.
Yep, dit ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 28 augustus 2022 @ 18:53:50 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205778531
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 18:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik weet dat niet hoor.
Het is compleet zinnig, wijzigt qua regelgeving ook eigenlijk nooit en is zeer stabiele informatie. Kwalijk dat je dit niet weet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205778550
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 18:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik ga ze dan gewoon mailen dat ze jullie moeten bellen :D
Hahaha dan hebben ze geen keus meer
pi_205778568
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 18:53 schreef Molo het volgende:

[..]
Het is compleet zinnig, wijzigt qua regelgeving ook eigenlijk nooit en is zeer stabiele informatie. Kwalijk dat je dit niet weet
:'(
Dat je in Duitsland een mondmasker moet in het ov?
Sorry.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205778627
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 18:49 schreef Vanyel het volgende:
Tevens kijk ik vanavond voor het eerst in mijn leven Zomergasten.
Wie is er gast? Ik heb nog nooit gekeken. Ik overweeg de aflevering met Raven van Dorst terug te kijken.
Spoilers!
pi_205778702
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 19:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wie is er gast? Ik heb nog nooit gekeken. Ik overweeg de aflevering met Raven van Dorst terug te kijken.
Bessel van der Kolk.

Raven snap ik wel op zich.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205778710
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 19:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wie is er gast? Ik heb nog nooit gekeken. Ik overweeg de aflevering met Raven van Dorst terug te kijken.
Raven was fijn om te zien.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205778713
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 19:11:15 #136
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205778722
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 18:53 schreef Molo het volgende:

[..]
Het is compleet zinnig, wijzigt qua regelgeving ook eigenlijk nooit en is zeer stabiele informatie. Kwalijk dat je dit niet weet
Het staat vaker aangegeven dan dat je niet mag roken ^O^

Als ingezetene van een land is dat iets wat je over je thuis moet weten. Als je gaat reizen zoek je het op. Of je zorgt dat je een masker bij je hebt en zet die op als iedereen ook zo'n ding draagt ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205778756
quote:
Dank je O+
Spoilers!
  zondag 28 augustus 2022 @ 19:20:14 #138
63722 z80
I fink you freaky
pi_205778795
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 19:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Het staat vaker aangegeven dan dat je niet mag roken ^O^

Als ingezetene van een land is dat iets wat je over je thuis moet weten. Als je gaat reizen zoek je het op. Of je zorgt dat je een masker bij je hebt en zet die op als iedereen ook zo'n ding draagt ;)
Op elke deur en elk perron. In meerdere talen. En het wordt bij elk station of halte omgeroepen.

Eens kijken of ik dinsdag nog een dagje vrij neem voor een laatste dag 9Euro. Richting Duisburg. Gewoon omdat het kan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 19:24:21 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205778837
Door Raven moest ik er even weer aan denken, ik las laatst een artikel over welke voornaamwoorden je kunt gebruiken voor mensen die geen hij/zij blieven. Ik vind het stom om daarvoor meervoud te gebruiken en dat kwam in het artikel (dacht van de Taalunie) ook naar voren. Die werd daar voorgesteld.

Op het VO is met ooit gevraagd of ik Fries was omdat ik blijkbaar veel die gebruikte. Soms ben ik best vooruitstrevend :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 augustus 2022 @ 19:31:25 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205778905
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 18:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:'(
Dat je in Duitsland een mondmasker moet in het ov?
Sorry.
Dat je zelfs dát nog moet vragen, pfffff

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 28 augustus 2022 @ 19:36:11 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205778935
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 19:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Het staat vaker aangegeven dan dat je niet mag roken ^O^

Als ingezetene van een land is dat iets wat je over je thuis moet weten. Als je gaat reizen zoek je het op. Of je zorgt dat je een masker bij je hebt en zet die op als iedereen ook zo'n ding draagt ;)
Het is gewoon ongelooflijk 2020 denken

Dat je zelf een mondmasker wilt dragen, prima.
Het niet kritisch mogen zijn en koste wat kost de regels die dubieus gemaakt zijn moet volgen en anders als zware aso wordt gezien vind ik gewoon teringtriest. Het is geen crisis meer en het is hier geen totalitair China ofzo qua denken.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 28 augustus 2022 @ 19:53:35 #142
63722 z80
I fink you freaky
pi_205779040
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 19:36 schreef Molo het volgende:

[..]
Het is gewoon ongelooflijk 2020 denken

Dat je zelf een mondmasker wilt dragen, prima.
Het niet kritisch mogen zijn en koste wat kost de regels die dubieus gemaakt zijn moet volgen en anders als zware aso wordt gezien vind ik gewoon teringtriest. Het is geen crisis meer en het is hier geen totalitair China ofzo qua denken.
Je begeeft je hiermee wel op een hellend vlak zonder weg terug.
Laten we dit toestaan, want dubieus. Wat is de volgende regeling die "we" dubieus gaan noemen en maar massaal gaan negeren?

Er zit hier in Duitsland een democratisch gekozen volksvertegenwoordiging. Die heeft voor een bepaald beleid gekozen. Daar kunnen mensen met de Duitse nationaliteit over een paar jaar waar over stemmen.
Tot die tijd zitten we met een gezondheidsminister die compleet van het mondkapje en inentingsdwang is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 28 augustus 2022 @ 20:16:08 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205779200
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 19:53 schreef z80 het volgende:

[..]
Je begeeft je hiermee wel op een hellend vlak zonder weg terug.
Laten we dit toestaan, want dubieus. Wat is de volgende regeling die "we" dubieus gaan noemen en maar massaal gaan negeren?

Er zit hier in Duitsland een democratisch gekozen volksvertegenwoordiging. Die heeft voor een bepaald beleid gekozen. Daar kunnen mensen met de Duitse nationaliteit over een paar jaar waar over stemmen.
Tot die tijd zitten we met een gezondheidsminister die compleet van het mondkapje en inentingsdwang is.
Geen hellend vlak, maar een kritisch evenwicht wat je steeds weer moet zien te bereiken en behouden.
M.i.

Dat een bepalend iemand in een machtspositie iets beslist maakt nog niet dat je dat op straffe van pek en veren maar álles zonder vragen moet uitvoeren. Dat die situatie in Duitsland er nu wel is verbaast me, maar dat moeten zij dan maar weten natuurlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 28 augustus 2022 @ 20:16:57 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205779209
CUL info: ik had Finse zalmsoep en het was awesome :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205779423
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 20:16 schreef Molo het volgende:
CUL info: ik had Finse zalmsoep en het was awesome :9
Dat is toch geen info.
Hoe maak je die zut?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205779517
Mensen. Ik ben iets belangrijks vergeten te vertellen.

Kennen jullie van die goddelijke fluffy Griekse pita's die je dubbel moet vouwen? Die heb ik! 20 Stuks. Bij de Hanos gekocht. Het is glorieus.

Wij aten net pita's met kofte, hummus en salade van gegrilde groente van Yotam. Alles (behalve hummus) van de bbq. Episch.
Spoilers!
pi_205779610
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen. Ik ben iets belangrijks vergeten te vertellen.

Kennen jullie van die goddelijke fluffy Griekse pita's die je dubbel moet vouwen? Die heb ik! 20 Stuks. Bij de Hanos gekocht. Het is glorieus.

Wij aten net pita's met kofte, hummus en salade van gegrilde groente van Yotam. Alles (behalve hummus) van de bbq. Episch.
Ik kende het niet, klinkt goed.

quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 20:16 schreef Molo het volgende:
CUL info: ik had Finse zalmsoep en het was awesome :9
Dit ook.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 21:09:23 #148
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205779640
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 20:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat is toch geen info.
Hoe maak je die zut?
Ik heb er deze zomer nog ingrediënten voor gekocht, want we hadden Finse deelnemers. Zalm, wortel, wortelpeterselie (bij gebrek daaraan hadden wij pastinaak) en volgens mij is romigs.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 augustus 2022 @ 21:09:55 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205779646
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 20:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat is toch geen info.
Hoe maak je die zut?
https://www.overkruiden.nl/2017/09/recept-finse-zalmsoep/

Met Opperdoezer ronde inclusief schil en visbouillon ipv alleen vissaus gemaakt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 28 augustus 2022 @ 21:11:05 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205779659
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen. Ik ben iets belangrijks vergeten te vertellen.

Kennen jullie van die goddelijke fluffy Griekse pita's die je dubbel moet vouwen? Die heb ik! 20 Stuks. Bij de Hanos gekocht. Het is glorieus.

Wij aten net pita's met kofte, hummus en salade van gegrilde groente van Yotam. Alles (behalve hummus) van de bbq. Episch.
Pics van de verpakking graag. En waar in de winkel te vinden.
Ik houuuu van die shit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 21:15:59 #151
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205779706
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 19:53 schreef z80 het volgende:

[..]
Je begeeft je hiermee wel op een hellend vlak zonder weg terug.
Laten we dit toestaan, want dubieus. Wat is de volgende regeling die "we" dubieus gaan noemen en maar massaal gaan negeren?

Er zit hier in Duitsland een democratisch gekozen volksvertegenwoordiging. Die heeft voor een bepaald beleid gekozen. Daar kunnen mensen met de Duitse nationaliteit over een paar jaar waar over stemmen.
Tot die tijd zitten we met een gezondheidsminister die compleet van het mondkapje en inentingsdwang is.
Wat is dan het volgende... Ik vind dat ik best 160 kan rijden 's nachts want ik heb een elektrische auto en er rijdt verder niemand.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205779707
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 21:11 schreef Molo het volgende:

[..]
Pics van de verpakking graag. En waar in de winkel te vinden.
Ik houuuu van die shit
Als ik ooit nog op sta van de bank maak ik een foto voor je. Ze liggen in de vriezer in elk geval, bij het afbakbrood.
Spoilers!
pi_205779725
Morgen een dagje door de provincie.
Eerst sollicitatiegesprekken voor nieuwe collega, diezelfde avond een km of 50 (of eigenlijk 90, want tussendoor nog naar huis) verderop afscheid van vertrekkende collega.

Daar wilde ik met de trein heen want dan kon ik borreltje pakken in het café. Maar met al die stakingen vertrouw ik er niet op dat de NS mij later op de avond nog thuis gaat brengen. Dure benzine en duur parkeren it is ;(

Met maar de helft aan kadoos want mede-gevers vonden dat ze tijd genoeg hadden om wat te bedenken en een boek op vrijdag bestellen was ook tijd zat. Verbazing alom dat PostNL het pas dinsdag kan leveren :')
Mensen, er was echt een reden dat ik na ieders vakantie de hele week aan hoofden heb gezeurd om wat uit te zoeken uit de opties (die ik had voorgeschoteld) en snel te bestellen….

Gelukkig niet kado-loos want ik had al aangeboden iets ‘voor erbij’ te halen. En ik deed dat wél tijdig. /rant
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205779744
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 21:09 schreef Molo het volgende:

[..]
https://www.overkruiden.nl/2017/09/recept-finse-zalmsoep/

Met Opperdoezer ronde inclusief schil en visbouillon ipv alleen vissaus gemaakt.
Nomnomnom!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 28 augustus 2022 @ 21:24:05 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205779775
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 21:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Wat is dan het volgende... Ik vind dat ik best 160 kan rijden 's nachts want ik heb een elektrische auto en er rijdt verder niemand.
Compleet vergelijkbaar idd! :D :D :D _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205779777
Wij kijken Welkom in de 80-jarige Oorlog. Ik hou zo van die series _O_
Spoilers!
  zondag 28 augustus 2022 @ 21:26:00 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205779788
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 21:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Als ik ooit nog op sta van de bank maak ik een foto voor je. Ze liggen in de vriezer in elk geval, bij het afbakbrood.
Ah, de vriezer, dat geeft iig al richting!
En dank!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205779803
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 21:26 schreef Molo het volgende:

[..]
Ah, de vriezer, dat geeft iig al richting!
En dank!
Er zijn 2 soorten. Ik heb de goedkope en die zijn al perfect. 3 Euro voor 10 ofzo. Nette prijs ook, viel me mee.
Spoilers!
pi_205779841
Ik was voor het eerst in m'n leven bij Shabu Shabu. Als vegetariër kun je er eigenlijk niet echt sushi eten, maar de warme gerechtjes waren best prima.
  zondag 28 augustus 2022 @ 21:33:29 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205779859
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 21:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Er zijn 2 soorten. Ik heb de goedkope en die zijn al perfect. 3 Euro voor 10 ofzo. Nette prijs ook, viel me mee.
Ik bestel regelmatig Grieks als ik in de avond afspraken heb. Eigenlijk altijd pita gyros want dat broodje met gyros = hemels.
Perfecte combinatie dan :D

En los ook enorm lekker denk ik, of idd met hummus of whatever :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205779886
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 18:23 schreef z80 het volgende:
Maar jij en Kaatje1 zijn er dus voor dat de wet voor bepaalde mensen niet van toepassing is?
Nou, in dit geval is deze 'wet' al voor bepaalde mensen niet van toepassing. En dan is het dus niet aan jullie met jullie negatieve vooroordelen om in te vullen of dat wel of niet het geval is. Misschien verzetten een hoop zich tegen de maatregelen, maar er zijn ook zat onzichtbare redenen waardoor iemand een mondmasker niet (of niet goed) kan dragen.
pi_205779899
Ik was rond lunchtijd richting m'n ouders gegaan om m'n goede fiets op te halen. Dan kon ik in de middag mooi die ca 55 km fietsen.

Toen bleek mijn broertje wel samen te willen fietsen, mits we na het avondeten pas gingen.

Dus toen hebben we wat vroeger dan anders heel veel eten gegeten, met appeltaart toe, en zaten we rond half 7 op de fiets.

De Rijnbrug bij Emmerich zijn ze weer rood aan het verven :o wel jammer van het vlekkerige roze dat het eerst was, ik vond dat wel wat hebben :P

In Groesbeek met de heuvels begon ik me af te vragen waarom ik dit ook alweer wilde. En ik vond het wel heel erg donker worden, terwijl het nog maar kwart over 8 was.
Tip van broertje: "zou je je zonnebril niet eens afzetten?" _O-

Mooie dag zo, met 12,5 km rennen en 55 km fietsen. Morgen mooi de hele dag op een bureaustoel zitten *G*

@Lucky_Strike beterschap aan Piep!
@Molo ik heb ooit Zweedse visstoof op waar zalm, aardappels, wortel, venkel en HEEL VEEL room in ging. Was goed spul :9 (alleen pokkeduur vanwege de grote stukken zalm ;( )
pi_205779920
Ik denk over die mondkapjes vooral, het helpt geen snars als we ons er nog over opwinden. Zet het ding op of niet, maar maak je niet zo druk over wat iemand anders wel of niet doet, want daar heb je alleen jezelf mee.

In onze trein Berlijn-NL zat even verderop een vrouw 3 uur lang op de luidspreker te videobellen, elke 10-15 minuten met een andere vent. Ik vraag me nog steeds af wat daar het verdienmodel achter was :D (ik bedoel, ik weet dat OnlyFans bestaat, maar ze zat niet naakt te videobellen)
Andere mensen in de coupé waren continu aan het mopperen en vragen of het zachter kon en zo, maar die vrouw snauwde ze stuk voor stuk af. Ik heb me alleen zitten verwonderen :s)
pi_205779926
Ik moet komende week drie dagen naar kantoor en dat voelt echt als een enorme balast. :') Hoe deden we dat 5 dagen in de week voor corona.
pi_205779929
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 21:41 schreef Tele6 het volgende:
Ik denk over die mondkapjes vooral, het helpt geen snars als we ons er nog over opwinden. Zet het ding op of niet, maar maak je niet zo druk over wat iemand anders wel of niet doet, want daar heb je alleen jezelf mee.

In onze trein Berlijn-NL zat even verderop een vrouw 3 uur lang op de luidspreker te videobellen, elke 10-15 minuten met een andere vent. Ik vraag me nog steeds af wat daar het verdienmodel achter was :D (ik bedoel, ik weet dat OnlyFans bestaat, maar ze zat niet naakt te videobellen)
Andere mensen in de coupé waren continu aan het mopperen en vragen of het zachter kon en zo, maar die vrouw snauwde ze stuk voor stuk af. Ik heb me alleen zitten verwonderen :s)
Was het wel flirterig bellen? :D
pi_205779937
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 21:42 schreef Myraela het volgende:

[..]
Was het wel flirterig bellen? :D
Jup :)
Met haar haar spelen, extra lippenstift opdoen, decolleté in de juiste richting, heel veel "geīnteresseerde" vragen aan de vent in kwestie, etc.
Ze deed ook erg veel moeite om ze lang aan de lijn te houden en om nieuwe afspraakjes met ze te maken :Y
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 21:45:21 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205779954
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 21:37 schreef Myraela het volgende:

[..]
Nou, in dit geval is deze 'wet' al voor bepaalde mensen niet van toepassing. En dan is het dus niet aan jullie met jullie negatieve vooroordelen om in te vullen of dat wel of niet het geval is. Misschien verzetten een hoop zich tegen de maatregelen, maar er zijn ook zat onzichtbare redenen waardoor iemand een mondmasker niet (of niet goed) kan dragen.
Nogmaals, die kunnen een ontheffing krijgen via hun arts.
quote:
Maskenpflicht: Ausnahme auch bei gesundheitlichen Einschränkungen möglich
Darüber hinaus gelten in allen Bundesländern auch dann Ausnahmen von der Maskenpflicht, wenn das Tragen einer Mund-Nasen-Bedeckung aufgrund gesundheitlicher oder psychischer Einschränkungen nicht zumutbar bzw. nicht möglich ist. Das kann etwa Asthma oder anderen schweren Lungen- aber auch Herzerkrankungen gelten, bei denen die Sauerstoffversorgung bereits eingeschränkt ist. Wichtig: In aller Regel sollte die Erkrankung durch ein ärztliches Attest belegt sein, um einen entsprechenden Nachweis hierüber zu haben. Das Mitführen einer entsprechenden Bescheinigung kann Probleme bei Kontrollen verhindern. Auch für Hörgeschädigte und Gehörlose Personen gilt die Maskenpflicht mittlerweile in den meisten Bundesländern nicht (ebenso für deren Begleitpersonen, die mit ihnen kommunizieren).
https://www.bussgeldkatal(...),_bus_und_taxifahrer
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 augustus 2022 @ 21:47:27 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205779969
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 21:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Jup :)
Met haar haar spelen, extra lippenstift opdoen, decolleté in de juiste richting, heel veel "geīnteresseerde" vragen aan de vent in kwestie, etc.
Ze deed ook erg veel moeite om ze lang aan de lijn te houden en om nieuwe afspraakjes met ze te maken :Y
Fascinerend :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 21:49:14 #169
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205779988
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 21:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Jup :)
Met haar haar spelen, extra lippenstift opdoen, decolleté in de juiste richting, heel veel "geīnteresseerde" vragen aan de vent in kwestie, etc.
Ze deed ook erg veel moeite om ze lang aan de lijn te houden en om nieuwe afspraakjes met ze te maken :Y
Waarschijnlijk gewoon Onlyfans of iets ben dien aard. Op Chaturbate zie je soms ook dat er iemand in de top 10 staat die nog gekleed is.

Ik verwonder me er over dat mensen daar honderden euro's per maand aan uitgeven. Voor dat geld zou je ook met iemand kunnen afspreken en genoeg gratis materieel online.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 augustus 2022 @ 21:49:53 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205779994
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 21:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nogmaals, die kunnen een ontheffing krijgen via hun arts.
[..]
https://www.bussgeldkatal(...),_bus_und_taxifahrer
Allemaal vetnavvels

Nooit van het woord gehoord, maar het is wel zo

*Insert Henk Krol die knikt gifje*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 28 augustus 2022 @ 21:50:50 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205779996
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 21:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Waarschijnlijk gewoon Onlyfans of iets ben dien aard. Op Chaturbate zie je soms ook dat er iemand in de top 10 staat die nog gekleed is.

Ik verwonder me er over dat mensen daar honderden euro's per maand aan uitgeven. Voor dat geld zou je ook met iemand kunnen afspreken en genoeg gratis materieel online.
Sowieso vind ik het bizar wat hele volksstammen online aan content uitgeven...

Ik kijk veel Youtube materiaal van mensen die Patreon accounts hebben, en als je dan ziet hoeveel sommige Patreons -per video- cadeau doen aan die content creators... En dat is dan niet eens 18+ content.

Overigens zijn vaak de Youtube thumbnails wel behoorlijk suggestief beperkt gekleed, in verhouding tot het videomateriaal en wordt voor meer roze dan ook naar Patreon verwezen.

[ Bericht 5% gewijzigd door fietsie op 28-08-2022 22:06:49 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 22:00:27 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205780078
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 21:50 schreef fietsie het volgende:

[..]
Sowieso vind ik het bizar wat hele volksstammen online aan content uitgeven...

Ik kijk veel Youtube materiaal van mensen die Patreon accounts hebben, en als je dan ziet hoeveel sommige Patreons -per video- cadeau doen aan die content creators... En dat is dan niet eens 18+ content.
Ja dat is ook vrij bizar. Een YT'er die ik volg kreeg een vrij Leica MP.

https://www.leicastoreamsterdam.nl/leica-mp-silver.html
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205780382
Vervelend van Piep @Lucky_Strike :{
Poept ze wel goed? En was haar urine ook al eens onderzocht?
En is er recent eens bloedonderzoek gedaan? (Regelmatig kun je daar wel wat uithalen, soms heb je er toch (ook) nog wel een echo voor nodig of RX foto's.)
Ik ben het even kwijt hoe en wat precies :@

Druk weekendje achter de rug. Met veel boren, afvoeren in elkaar knutselen en mij vriend en zijn vader hebben nog heel wat leidingwerk in elkaar geknutseld. Mijn tante kwam vandaag even langs om te kijken (ze woont niet in de buurt maar was op weg naar mijn oma) en daarna vierde mijn schoonmoeder nog haar verjaardag.

Maar goed, de fase ' KomT diT ooOIT nog Goeeehoooed? :'( ' van de woonkamer en eetkamer zijn we nu voorbij. Die fase mbt de keuken begint nu aan te breken :')
pi_205780599
quote:
7s.gif Op zondag 28 augustus 2022 22:33 schreef Candaasje het volgende:
Vervelend van Piep @:Lucky_Strike :{
Poept ze wel goed? En was haar urine ook al eens onderzocht?
En is er recent eens bloedonderzoek gedaan? (Regelmatig kun je daar wel wat uithalen, soms heb je er toch (ook) nog wel een echo voor nodig of RX foto's.)
Ik ben het even kwijt hoe en wat precies :@

Druk weekendje achter de rug. Met veel boren, afvoeren in elkaar knutselen en mij vriend en zijn vader hebben nog heel wat leidingwerk in elkaar geknutseld. Mijn tante kwam vandaag even langs om te kijken (ze woont niet in de buurt maar was op weg naar mijn oma) en daarna vierde mijn schoonmoeder nog haar verjaardag.

Maar goed, de fase ' KomT diT ooOIT nog Goeeehoooed? :'( ' van de woonkamer en eetkamer zijn we nu voorbij. Die fase mbt de keuken begint nu aan te breken :')
Hier het verhaal rond Piep. Morgen op de foto. Ik heb eigenlijk geen idee wat voor foto :o
Lucky_Strike in F&F / Kattenvraagbaak #63 Nat en/of droog?

Dat klinkt als een productief weekend voor jullie _O_

Soms gaat het ineens echt lekker. Zo maakten wij vandaag even een plantenbak van 8 meter breed. Was zo geregeld. Niet vergeten van dat soort dingen te genieten, voor je het weet is het weer een periode met alleen maar gedoe.
Spoilers!
pi_205780651
Geen idee wie ik moet bedanken voor de tip “teisseire orange spritz”. Zus had het voor mij meegenomen bij de Jumbo en het is zo lekker. Wel vrij zoet net als aperol maar het heeft ook wat bitters :9
We have far more in common than that which devides us..
pi_205780781
:* @Lucky_Strike voor de Piep-zorgen. Naar is dat. Hopelijk duidelijkheid na de foto!


Mijn dag was leuk. Veel zon, te weinig eten en drinken, getongd met de 24-jarige waarmee ik dat vorig seizoen ook al eens deed, helaas niet getongd met een knappe vent uit het nieuwe mannenhockeyteam, maar wie weet komt dat nog een keer, nog genoeg zondagen te gaan. Mooie foto in onze team app dus iedereen heeft mee kunnen genieten :+

Nu moe, maar moet nog even afschakelen voor ik kan slapen.
pi_205780965
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 21:38 schreef Tele6 het volgende:

Tip van broertje: "zou je je zonnebril niet eens afzetten?" _O-

_O- Ik lol'de. Zie het ook zo voor me.

quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 21:50 schreef fietsie het volgende:

Sowieso vind ik het bizar wat hele volksstammen online aan content uitgeven...

Ik kijk veel Youtube materiaal van mensen die Patreon accounts hebben, en als je dan ziet hoeveel sommige Patreons -per video- cadeau doen aan die content creators... En dat is dan niet eens 18+ content.

Overigens zijn vaak de Youtube thumbnails wel behoorlijk suggestief beperkt gekleed, in verhouding tot het videomateriaal en wordt voor meer roze dan ook naar Patreon verwezen.

Zelfde voor Twitch; die bedragen die sommige mensen doneren :X Niet normaal meer. Maar ja, je moet wat als je geld zat hebt en niet weet wat je er mee moet. Of zoiets.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205780981
:D

Groeten uit een charmant hotelletje (hotel formule1 ;) )
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205780996
Als je een recept hebt waar je 'conch' voor moet gebruiken (een Caraībisch recept), wat zou je daar dan voor gebruiken in Nederland?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Conch

Qua Nederlands kom ik uiteindelijk hier op uit: https://nl.wikipedia.org/wiki/Roze_vleugelhoorn
Maar die is dus blijkbaar (bijna) bedreigd :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205781378
Door de stakingen moet ik vandaag met de auto :r naar mijn werk }:| en morgen ga ik de boel maar allemaal afzeggen want ik weet niet hoe ik er dan moet komen. Praktisch wel :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 29 augustus 2022 @ 07:29:09 #181
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_205781488
Ik ben vanwege alle spoorwerkzaamheden en stakingen al 2 maanden niet meer op kantoor geweest }:|
pi_205781514
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 21:50 schreef fietsie het volgende:
Sowieso vind ik het bizar wat hele volksstammen online aan content uitgeven...

Ik kijk veel Youtube materiaal van mensen die Patreon accounts hebben, en als je dan ziet hoeveel sommige Patreons -per video- cadeau doen aan die content creators... En dat is dan niet eens 18+ content.

Overigens zijn vaak de Youtube thumbnails wel behoorlijk suggestief beperkt gekleed, in verhouding tot het videomateriaal en wordt voor meer roze dan ook naar Patreon verwezen.
Wat voor accounts zijn dat dan? Ik ken ook youtubes met een Patreon, maar daarvan snap ik het nog wel. Neem het zelf niet, maar zij maken bijvoorbeeld tutorials en plaatsen een gedeelte van de tutorials dan op Patreon. Dat vind ik nog wel logisch, waarom alles maar gratis blijven aanbieden.
pi_205781518
Volgens 9292 valt het nog wel mee met de uitgevallen treinen op mijn lijn. Hopelijk blijft dat zo.
  maandag 29 augustus 2022 @ 08:12:10 #184
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205781606
Bierfestival op zondag en nu weer aan het werk, geen goede combi ;(
gelukkig thuiswerken *O*

Wij hebben nog een paar dagen 'goedkoop' gas, dus ik heb nog stoofvlees maken op de planning,
We kregen van ons 'eiervrouwtje' een zak peren, volgens haar stoofperen, dus ook die maar maken nog even :D
en ik zie nog een berg rijpe tomaten dus ik ga ook nog tomatensaus maken *O*
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 augustus 2022 @ 08:13:44 #185
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205781610
Mijn bus zat goed vol voor 7.27u. Met dank aan de staking :+
Oh en Connexxion rijdt nog volgens de zomerdienstregeling... Hoop dat ze dat snel omdraaien. De 346 is in de spits één van de drukste lijnen in het land.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205781723
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 08:12 schreef gcjoel het volgende:

Wij hebben nog een paar dagen 'goedkoop' gas, dus ik heb nog stoofvlees maken op de planning,
We kregen van ons 'eiervrouwtje' een zak peren, volgens haar stoofperen, dus ook die maar maken nog even :D
en ik zie nog een berg rijpe tomaten dus ik ga ook nog tomatensaus maken *O*
Wij ook. Ik ga nog een keer in bad :P.

Gewoon voor het principe :D
  maandag 29 augustus 2022 @ 08:44:14 #187
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205781738
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 08:41 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Wij ook. Ik ga nog een keer in bad :P.

Gewoon voor het principe :D
Ja precies :D
Misschien ook de verwarming even aan ;)
pi_205781748
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 08:12 schreef gcjoel het volgende:
Bierfestival op zondag en nu weer aan het werk, geen goede combi ;(
gelukkig thuiswerken *O*

Wij hebben nog een paar dagen 'goedkoop' gas, dus ik heb nog stoofvlees maken op de planning,
We kregen van ons 'eiervrouwtje' een zak peren, volgens haar stoofperen, dus ook die maar maken nog even :D
en ik zie nog een berg rijpe tomaten dus ik ga ook nog tomatensaus maken *O*
Alle gaspitten bezet en heerlijke geuren in huis (Heb je een slowcooker? )
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 29 augustus 2022 @ 08:47:39 #189
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205781768
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 08:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Alle gaspitten bezet en heerlijke geuren in huis (Heb je een slowcooker? )
Nee die heb ik niet, zoek nog wel zoiets om bijvoorbeeld mijn tomatensaus te maken.
Moet vaak toch een tijdje inkoken ook, zou dat geschikt zijn?

Op youtube kijk ik altijd amerikaanse video's en daarin maken ze grote hoeveelheden tomatensaus of appelmoest in van die mega 'roasters'
Maar geen idee hoe zoiets in Nederland heet en of het überhaupt te koop is.
pi_205781805
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 08:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Nee die heb ik niet, zoek nog wel zoiets om bijvoorbeeld mijn tomatensaus te maken.
Moet vaak toch een tijdje inkoken ook, zou dat geschikt zijn?

Op youtube kijk ik altijd amerikaanse video's en daarin maken ze grote hoeveelheden tomatensaus of appelmoest in van die mega 'roasters'
Maar geen idee hoe zoiets in Nederland heet en of het überhaupt te koop is.
Zo’n roaster ken ik ook niet. Je kunt in een slowcooker minder makkelijk inkoken, maar het kan wel (deksel eraf wanneer het klaar is) maar sowieso gebruik je geen tot weinig vocht. Evt kan je de binnenpan even op het gas zetten voor het inkoken.
Ga binnenkort week eens de slowcooker functie van de instant pot uitproberen. Werkt dat, dan kunnen de andere slowcookers naar de schuur
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 29 augustus 2022 @ 08:56:07 #191
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205781825
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 08:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zo’n roaster ken ik ook niet. Je kunt in een slowcooker minder makkelijk inkoken, maar het kan wel (deksel eraf wanneer het klaar is) maar sowieso gebruik je geen tot weinig vocht. Evt kan je de binnenpan even op het gas zetten voor het inkoken.
Ga binnenkort week eens de slowcooker functie van de instant pot uitproberen. Werkt dat, dan kunnen de andere slowcookers naar de schuur
werkt zo'n ding niet zonder de deksel?
Als ik tomatensaus maak voeg ik ook geen vocht toe maar er zit vaak wel teveel vocht in de tomaten. Vandaar dat ik wel zou willen inkoken :D
Dan maar ouderwets een grote pan gebruiken.
pi_205781853
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 08:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]
werkt zo'n ding niet zonder de deksel?
Als ik tomatensaus maak voeg ik ook geen vocht toe maar er zit vaak wel teveel vocht in de tomaten. Vandaar dat ik wel zou willen inkoken :D
Dan maar ouderwets een grote pan gebruiken.
Slowcooker werkt ook zonder deksel maar da’s niet de bedoeling (omdat het in eigen vocht gaart). Maar ik zet de pan om in te koken gewoon op het gas, even heel hoog
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 29 augustus 2022 @ 09:49:05 #193
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205782212
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 07:41 schreef Myraela het volgende:

[..]
Wat voor accounts zijn dat dan? Ik ken ook youtubes met een Patreon, maar daarvan snap ik het nog wel. Neem het zelf niet, maar zij maken bijvoorbeeld tutorials en plaatsen een gedeelte van de tutorials dan op Patreon. Dat vind ik nog wel logisch, waarom alles maar gratis blijven aanbieden.
Een paar voorbeelden:
https://www.youtube.com/c/svdelos
https://www.youtube.com/c/gonewiththewynns
https://www.youtube.com/c/MJSailing
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205782327
Als ik er de zin voor op kan brengen ga ik straks tomatensoep wecken. Gisteren heeft er een schaal met 1,5 kilo tomaten op de bbq gestaan :9

Eerst maar eens 2 werkdingen en boodschappen doen. Rond de middag belt de dierenartspraktijk met de uitslag ;(
Spoilers!
pi_205782373
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik er de zin voor op kan brengen ga ik straks tomatensoep wecken. Gisteren heeft er een schaal met 1,5 kilo tomaten op de bbq gestaan :9

Eerst maar eens 2 werkdingen en boodschappen doen. Rond de middag belt de dierenartspraktijk met de uitslag ;(
Spannend hoor, dit zijn buikpijn uren.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 29 augustus 2022 @ 10:15:33 #196
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205782392
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik er de zin voor op kan brengen ga ik straks tomatensoep wecken. Gisteren heeft er een schaal met 1,5 kilo tomaten op de bbq gestaan :9

Eerst maar eens 2 werkdingen en boodschappen doen. Rond de middag belt de dierenartspraktijk met de uitslag ;(
Deel 1 leuk! *O*
deel 2, bah sterkte, hopelijk komt er wel wat uit, dan kan je Piep hopelijk behandelen of iets. ;(
pi_205782422
Het is fris. Ik heb het koud.

Met beetje brakke kop opgestaan na concert + nog vrij veel bier daarna van gisteren. F. ligt nog in bed ook. :') Ik moet vandaag ook iets met de tomaten. Vanavond tomatensalade en ik denk dat ik de rest droog. Verder nog geen omlijnde planning vandaag.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205782448
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik er de zin voor op kan brengen ga ik straks tomatensoep wecken. Gisteren heeft er een schaal met 1,5 kilo tomaten op de bbq gestaan :9

Eerst maar eens 2 werkdingen en boodschappen doen. Rond de middag belt de dierenartspraktijk met de uitslag ;(
Fingers crossed :*
pi_205782616
Het is fris. Ik heb het koud. Idem.

Om 7 uur ging de wekker - dat is vroeg voor hier - omdat ik de rioolmannen verwachtte om 8 uur, want woensdag al gebeld. Nope.
Op de terugweg van praktijk en plasje inleveren even langs gefietst.
Ergens vandaag. Oooooh 8)7
Nu zit ik te rillen van de slaap na een kort nachtje van 4 uur.

Dat wordt geen sportschool.

Sterkte met wachten voor Lucky en Piep. :*
pi_205782633
Ik duim voor jullie @Lucky_Strike! Hopelijk een duidelijke maar makkelijk te behandelen/verhelpen oorzaak!
pi_205782663
En ook iets beter bijgelezen nu, @Tele6 wat een tocht maakte je gister! Moest gniffelen om de zonnebril.
pi_205783864
Pfff.. Ik dacht dat ik wel een rondje kon lunchwandelen zonder daarna met een natte rug te zitten. Niet dus.
pi_205783907
Zeg lieve Cullers wat is een goede manier om je oven te reinigen?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_205783909
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 13:37 schreef Tuindier het volgende:
Pfff.. Ik dacht dat ik wel een rondje kon lunchwandelen zonder daarna met een natte rug te zitten. Niet dus.
Het is inderdaad raar klammig weer. Niet heel warm, maar ook niet echt lekker. Had m'n jas ook wel nodig op de fiets maar bij afstappen meteen uit
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 29 augustus 2022 @ 13:45:10 #205
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205783915
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zeg lieve Cullers wat is een goede manier om je oven te reinigen?
Nieuwe kopen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 29 augustus 2022 @ 13:45:33 #206
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_205783919
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zeg lieve Cullers wat is een goede manier om je oven te reinigen?
Ik vond deze methode laatst ergens, maar heb 'm zelf nog niet uitgeprobeerd:
Meng wat baking soda met koud water en een scheutje azijn tot het een papje wordt. Breng het aan met een poetsdoek in de oven en laat het enkele uren of zelfs een hele nacht inwerken. Hierna veeg je alles gemakkelijk schoon met een vochtige doek.
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 augustus 2022 @ 13:45:41 #207
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205783922
Had eigenlijk wel een vest kunnen meenemen. :+
Ach ja vanaf morgen weer mooi weer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205783926
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zeg lieve Cullers wat is een goede manier om je oven te reinigen?
Aller aller aller beste (lastig aan te komen) is ovenreiniger van Prowin. https://prowin.nl/nl/product/oven-und-grillreiniger
Maar ik zie meteen dat het niet zo lastig meer is. Wel kwastje meebestellen.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 29 augustus 2022 @ 14:21:45 #209
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205784152
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Aller aller aller beste (lastig aan te komen) is ovenreiniger van Prowin. https://prowin.nl/nl/product/oven-und-grillreiniger
Maar ik zie meteen dat het niet zo lastig meer is. Wel kwastje meebestellen.
Ik denk dat ik daar wel aan kan komen (Prowin is zo'n piramide verkoop scheme) want ik ken een " wederverkoopster "
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 29 augustus 2022 @ 14:23:59 #210
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_205784167
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zeg lieve Cullers wat is een goede manier om je oven te reinigen?
Ik heb zo'n ovenclean spuitbus van de lidl, dik schuim is dat, even laten inwerken, en met vochtige doek afnemen.
werkt prima
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_205784175
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 14:21 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik denk dat ik daar wel aan kan komen (Prowin is zo'n piramide verkoop scheme) want ik ken een " wederverkoopster "
Het is echt geweldig spul. Ook bakblikken etc. mee schoongekregen. Alleen niet op composiet keukenbladen gebruiken ;-)
We have far more in common than that which devides us..
pi_205784602
Dank jullie wel!
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 29 augustus 2022 @ 15:40:41 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205784743
quote:
15s.gif Op maandag 29 augustus 2022 14:23 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Ik heb zo'n ovenclean spuitbus van de lidl, dik schuim is dat, even laten inwerken, en met vochtige doek afnemen.
werkt prima
Lidl schuim beste schuim

Gebruik ik ook altijd, lekker agressief :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 29 augustus 2022 @ 15:41:20 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205784751
Ok, ik gebruik het dus niet áltijd, in de praktijk gebruik ik het alleen als ik mijn oven reinig. Eens per jaar dus ofzo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205784797
Ik negeer de ranzigheid in mijn ovens nog even.

De dierenarts belde. Tanden zijn schoongemaakt. Ook urinetest gedaan, die was prachtig. De röntgenfoto wees uit dat er artrose en een ontsteking op de onderste ruggenwervels zit. Ook in mildere vorm op de heupkom. Dat verklaart haar pijn maar ook het urineren. Ze kan niet goed 'door de hurken' en dus niet goed uitplassen.

Omdat medicatie toedienen lastig is, krijgt ze nu een injectie met ontstekingsremmer die voor een paar weken genoeg is. Er is dus geen andere verklaring voor het lastige eten dan pijn, pijnstress en Hansstress gevonden. Ze gaat voorlopig niet dood.
Spoilers!
  maandag 29 augustus 2022 @ 15:49:07 #216
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_205784814
Ohh dat klinkt hoopvol! O+
pi_205784860
Hoe voel je je erbij Lucky?
Opgelucht of toch nog wat bezorgd?
Het klinkt in elk geval heel fijn dat Piep niks heeft waar ze dood aan zou kunnen gaan binnenkort O+ . En mooi dat ze haar nu een injectie hebben kunnen geven waardoor je niet met het probleem van zelf regelmatig toedienen van medicijnen zit. Hopelijk voelt ze zich straks wat beter en misschien dat de Hansje-stress ook wel wat werd verergerd door het pijn hebben? Ik ben ook minder gezellig naar mensen om me heen als ik pijn heb. Ik hoop het voor je!
pi_205784881
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik negeer de ranzigheid in mijn ovens nog even.

De dierenarts belde. Tanden zijn schoongemaakt. Ook urinetest gedaan, die was prachtig. De röntgenfoto wees uit dat er artrose en een ontsteking op de onderste ruggenwervels zit. Ook in mildere vorm op de heupkom. Dat verklaart haar pijn maar ook het urineren. Ze kan niet goed 'door de hurken' en dus niet goed uitplassen.

Omdat medicatie toedienen lastig is, krijgt ze nu een injectie met ontstekingsremmer die voor een paar weken genoeg is. Er is dus geen andere verklaring voor het lastige eten dan pijn, pijnstress en Hansstress gevonden. Ze gaat voorlopig niet dood.
Fijn dat ze nu een injectie heeft gekregen.
Hopelijk gaat ze nu vanzelf ook weer beter eten.
pi_205784903
We gaan morgen onze bieren bottelen. En zoals altijd begin ik me nu dan weer zorgen te maken of het allemaal wel goed gegaan is en smaakt zoals we hopen :')

Verder is er ook een nieuw bottelapperaat wat we nog nooit gebruikt hebben dus dat vind ik ook nog een beetje spannend. Omdat het apparaat nieuw is en anders werkt hebben we ook nog geen idee hoe lang we bezig gaan zijn morgen.
pi_205784932
Fijn dat het ook via een injectie kan en dat ze verder goede waardes heeft. En schone tanden ook nog. Hopelijk gaat ze nu ook weer flink eten.

Kreeg zo juist een telefonische afwijzing van de sollicitatie afgelopen vrijdag. . Hun reden was, en daar kan ik wel inkomen, dat ik totaal geen ervaring in de kunstsector heb en ook niet mijn hele leven musea/concerten etc heb bezocht.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205785389
Aha, dat zal een opluchting zijn voor Piep en voor Lucky w/

Ach Kaatje, ooit moet het klikken. Hebt vertrouwen. *)

Nog steeds geen rioolmannen. Valt mij tegen.
Ondertussen op zoek naar de originele foto’s op een oude harde schijf en dan kwamen wij vakanties tegen van 2011 en zo. Leuk.
Wat waren wij slank |:(
Ook de foto’s van de rioolput en de lokatie daarvan achter het huis. Daarom ging het.
  maandag 29 augustus 2022 @ 17:40:59 #222
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205785716
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 15:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Fijn dat ze nu een injectie heeft gekregen.
Hopelijk gaat ze nu vanzelf ook weer beter eten.
Leuk en spannend! Jullie labels zijn in ieder geval weer mooi!
pi_205785735
Piep is thuis. Ze wil koste wat kost slaapdronken trap lopen :') Wat een speciaaltje is het ook zeg.
Spoilers!
pi_205785759
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 17:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep is thuis. Ze wil koste wat kost slaapdronken trap lopen :') Wat een speciaaltje is het ook zeg.
Het eerste dat Sam deed toen hij nog half stoned thuis kwam van twee tandjes trekken, was ook de trap oplopen :D hopelijk is de verdoving etc snel uitgewerkt en blijft ze niet de hele tijd traplopen :+
pi_205785763
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 17:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep is thuis. Ze wil koste wat kost slaapdronken trap lopen :') Wat een speciaaltje is het ook zeg.
Is niet speciaal, heb het bij beiden ook meegemaakt _O- . Persé de krabpaal op willen springen terwijl de poten alle kanten opgingen. Niet op het kleed waar houvast is, maar wel op de harde vloer.
Piep is een kat dus per definitie raar (en zo leuk)
We have far more in common than that which devides us..
pi_205785815
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 17:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Leuk en spannend! Jullie labels zijn in ieder geval weer mooi!
Dankjewel O+
Ja aan onze ontwerper ligt het in ieder geval niet :D
pi_205785985
Meh. Ik werd staande gehouden omdat ik m'n telefoon vast had op de fiets. Wel blij dat ik niet ook nog een bekeuring kreeg voor het niet kunnen laten zien van een geldige legitimatie. Note to self: volgende keer geen bijdehante flapuit zijn om die kans ook zo klein mogelijk te houden. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205786158
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 17:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep is thuis. Ze wil koste wat kost slaapdronken trap lopen :') Wat een speciaaltje is het ook zeg.
Ik hoop dat ze er snel iets van merkt. Minder-geen pijn moet een verademing zijn O+
pi_205786190
Hele dag gewerkt sinds Corona+gefietst naar werk.
Ging weer prima en was gezellig.
Telefoon was moordend en het overige aanbod ook en toch veel tevreden, blije patiënten en ook veel verlichting op mijn gebied kunnen aanbieden en regelen voor (uitbehandelde-) onco-patiënten.
Wat heb ik toch fijn werk O+
pi_205786209
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zeg lieve Cullers wat is een goede manier om je oven te reinigen?
Pyrolyse *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 29 augustus 2022 @ 20:01:27 #231
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205786980
Ik zit naar betaalbare Bone Conducting Headphones te kijken; heeft iemand hier daar ervaring mee?
Ik kijk naar deze:

https://www.philips.nl/c-(...)r-sporthoofdtelefoon
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205787064
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 20:01 schreef fietsie het volgende:
Ik zit naar betaalbare Bone Conducting Headphones te kijken; heeft iemand hier daar ervaring mee?
Ik kijk naar deze:

https://www.philips.nl/c-(...)r-sporthoofdtelefoon
Ik heb ze van Shokz. Helemaal fantastisch _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 augustus 2022 @ 20:17:43 #233
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205787114
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 20:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb ze van Shokz. Helemaal fantastisch _O_
De reviews claimen dat die Philips wat meer bas hebben, en wel kortere accuduur.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205787126
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 20:17 schreef fietsie het volgende:
De reviews claimen dat die Philips wat meer bas hebben, en wel kortere accuduur.
Ik geloof niet dat ik meer bas zou willen, want als ik ze luid zet dan zorgt de bas voor 'trillingen' op mijn huid en dat is niet zo geweldig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 augustus 2022 @ 20:23:13 #235
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205787164
Hmmmm ik vind het een lastig experiment; ik bedoel die dingen van 45,- op Amazon, dat voelt "too cheap to be any good" maar dan springt het gelijk naar de 130+ eigenlijk..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205787357
Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Je kan die van mij alleen niet op als je ligt (in bed), dat is het enige echte minpuntje. En de geluidskwaliteit is beter met een goede koptelefoon, maar met dit kan ik veiliger fietsen (en ze kunnen op als ik een helm draag).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 augustus 2022 @ 20:44:58 #237
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205787375
Ja het gaat dus specifiek om fietsen; ik rij nu steeds vaker 2 uur + dezelfde route. En dan vind ik afleiding wel leuk
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205787414
Mijn blue tooth in ears zijn van unitron B-) Hendig.

Nou de rioolmannen waren hier: om 18:30 uur de baas himself plus zoon plus alle apparatuur.
Potten eraf boven en beneden, kijken en spoelen. De put buiten opgegraven (terras / grind graven is zwaar) .
Alles weer dicht, opgehangen en bevestigd. Over 3 weken komen ze nog een keer om ergens anders te graven onder ons terras. Boeh. Om 20:30 had ik alle vloeren weer gedweild. Nu kapot.
Wel baat gehad bij de vele foto’s van aanleg en later de aanbouw.

Note to verbouwers @gcjoel en @Candaasje : foto’s foto’s foto’s.
pi_205787450
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 20:01 schreef fietsie het volgende:
Ik zit naar betaalbare Bone Conducting Headphones te kijken; heeft iemand hier daar ervaring mee?
Ik kijk naar deze:

https://www.philips.nl/c-(...)r-sporthoofdtelefoon
Alles geen porum als je altijd een bril draagt. Anders tof.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 29 augustus 2022 @ 20:53:21 #240
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205787467
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 20:49 schreef AnneX het volgende:
Mijn blue tooth in ears zijn van unitron B-) Hendig.

Nou de rioolmannen waren hier: om 18:30 uur de baas himself plus zoon plus alle apparatuur.
Potten eraf boven en beneden, kijken en spoelen. De put buiten opgegraven (terras / grind graven is zwaar) .
Alles weer dicht, opgehangen en bevestigd. Over 3 weken komen ze nog een keer om ergens anders te graven onder ons terras. Boeh. Om 20:30 had ik alle vloeren weer gedweild. Nu kapot.
Wel baat gehad bij de vele foto’s van aanleg en later de aanbouw.

Note to verbouwers @:gcjoel en @:Candaasje : foto’s foto’s foto’s.
Goede tip. Proberen dat inderdaad wel van veel dingen te doen ook.
  maandag 29 augustus 2022 @ 20:53:49 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205787471
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 20:52 schreef Vanyel het volgende:
Alles geen porum als je altijd een bril draagt. Anders tof.
Als in bij een snelle fietsplanga zit ie in de weg?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205787478
Pro tip.
Dan niet je niet gebackupte telefoon kapot gooien voor je die foto's eraf hebt gehaald.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205787498
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 20:53 schreef fietsie het volgende:

[..]
Als in bij een snelle fietsplanga zit ie in de weg?
Dat weet ik niet. Ik heb een gewone bril om goed te zien. De pootjes van de beengeleiding wilden op dezelfde plaats als de pootjes van mijn bril. Mijn hoofdpijn vond dat een stimulerende stimulus.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 29 augustus 2022 @ 20:56:12 #244
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205787509
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 20:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat weet ik niet. Ik heb een gewone bril om goed te zien. De pootjes van de beengeleiding wilden op dezelfde plaats als de pootjes van mijn bril. Mijn hoofdpijn vond dat een stimulerende stimulus.
Je bril ging meetrillen op de boneconductors?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205787552
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 20:56 schreef fietsie het volgende:

[..]
Je bril ging meetrillen op de boneconductors?
Nee drukken op mijn bones.

Of, als verschoven om ruimte te maken voor de koptelefoon, prismas verschuiven waardoor mijn scheel niet meer werd gecorrigeerd.
Hallo hoofdpijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 29 augustus 2022 @ 21:01:13 #246
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205787595
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 20:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee drukken op mijn bones.

Of, als verschoven om ruimte te maken voor de koptelefoon, prismas verschuiven waardoor mijn scheel niet meer werd gecorrigeerd.
Hallo hoofdpijn.
Dat klinkt onprettig.

Ik heb chronische sinusitis, ik ga dus experimenteren hiermee maar t kan zijn dat mijn dochter een nieuwe koptelefoon heeft :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 29 augustus 2022 @ 21:04:45 #247
63722 z80
I fink you freaky
pi_205787640
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zeg lieve Cullers wat is een goede manier om je oven te reinigen?
Indien de vetlaag niet te dik. St Marc. De poeder versie kopen, in warm water zo veel mogelijk poeder oplossen. Dit in een bloemenspuit doen. Oven inspuiten. tijdje laten inwerken en schoonvegen.
Groot voordeel van dit spul het is niet giftig.
Indien de oven een ramp is van binnen eerste ronde met dasty geel. Schoonvegen en reinigingsmiddel naar keuze om de laatste restjes zooi en dasty te verwijderen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205787680
Ik heb geen last van de combinatie bril & bone conducters, maar ik kan me voorstellen dat het voor iemand anders vervelend is. Kwestie van uitproberen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205787731
Ik heb geen ervaring met bone conducters. Weet wel dat je Earpods niet aan de hond moet voeren :+
(Het ding deed het daarna nog wel, maar het werd een duur 'oortje' :D )

@Lucky_Strike fijn dat er niks ernstigs gevonden is. Artrose is ook wel ruk (hoewel niet gek voor een kat op leeftijd), maar het zou het wel goed kunnen verklaren. Toevallig vandaag een kat bij ons gehad met obstipatieklachten en artrose, waardoordoor persen mogelijk moeilijker ging :Y \

Ik ga morgen eens een rondje foto's door het huis maken. En nog wat informatie hier en daar proberen in te winnen. En de mount Afwas doen.
Maar wel lekker een dagje vrij *O*
pi_205787745
*gaat verder teruglezen*
  maandag 29 augustus 2022 @ 21:48:21 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205788106
zo. nieuw usericon
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205788124
Kan iemand mij uitleggen hoe mensen op borrels altijd wel drinken, maar op 1 of 2 snacks na niet eten.

Eet je dan niet? Wacht je tot thuis? Wat is je geheim?
  maandag 29 augustus 2022 @ 21:51:51 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205788146
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 21:49 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe mensen op borrels altijd wel drinken, maar op 1 of 2 snacks na niet eten.

Eet je dan niet? Wacht je tot thuis? Wat is je geheim?
Dat is voor een betere score bij de blaastest.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205788176
Daar heb je in de trein geen last van. Maar ik snap gewoon niet dat mensen geen honger hebben.

Ik ben zelf langs de Burger King gegaan.
  maandag 29 augustus 2022 @ 21:58:22 #255
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205788215
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 21:49 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe mensen op borrels altijd wel drinken, maar op 1 of 2 snacks na niet eten.

Eet je dan niet? Wacht je tot thuis? Wat is je geheim?
Ik kom dan altijd kachel thuis dus boterham vooraf, of daar ook eten

Gezien ik lui ben, is het tegenwoordig meestal gewoon daar eten. Al moet ik zeggen dat de huidige horecaprijzen en de hoeveelheid borrels me wel beetje terug richting die boterham vooraf pushen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205788274
Euhm. Piep is nog niet helemaal thuis ofzo. Reageert nauwelijks, slaapt sinds ze bij thuiskomst een fijn plekje vond. Ze is even van de bank geweest, verloor wat urine en slaapt nu weer. Geen eten. Geen drinken. Geen kattenbak.

Wij willen zo naar bed. Laten we het die kat dan zelf uitzoeken? Dat voelt niet helemaal ok. Normaal is ze boven, ze slaapt in bed. Maar daar kan ze vast niet op. Of af. En dan wil ze vast weer traplopen en daar is ze niet steady genoeg voor.

Complex wel eigenlijk.
Spoilers!
  maandag 29 augustus 2022 @ 22:05:30 #257
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205788286
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Euhm. Piep is nog niet helemaal thuis ofzo. Reageert nauwelijks, slaapt sinds ze bij thuiskomst een fijn plekje vond. Ze is even van de bank geweest, verloor wat urine en slaapt nu weer. Geen eten. Geen drinken. Geen kattenbak.

Wij willen zo naar bed. Laten we het die kat dan zelf uitzoeken? Dat voelt niet helemaal ok. Normaal is ze boven, ze slaapt in bed. Maar daar kan ze vast niet op. Of af. En dan wil ze vast weer traplopen en daar is ze niet steady genoeg voor.

Complex wel eigenlijk.
In een kleine ruimte met alleen een mandje en een bak, en wat water ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205788299
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:05 schreef fietsie het volgende:

[..]
In een kleine ruimte met alleen een mandje en een bak, en wat water ?
Ze kan in de badkamer. Maar dat is toch zielig. Ze is nogal op ons gericht.
Spoilers!
  maandag 29 augustus 2022 @ 22:07:32 #259
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205788304
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ze kan in de badkamer. Maar dat is toch zielig. Ze is nogal op ons gericht.
Als ze op deze manier veilig 1 nachtje door kan komen, en dan weer een beetje frisser is?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205788340
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Euhm. Piep is nog niet helemaal thuis ofzo. Reageert nauwelijks, slaapt sinds ze bij thuiskomst een fijn plekje vond. Ze is even van de bank geweest, verloor wat urine en slaapt nu weer. Geen eten. Geen drinken. Geen kattenbak.

Wij willen zo naar bed. Laten we het die kat dan zelf uitzoeken? Dat voelt niet helemaal ok. Normaal is ze boven, ze slaapt in bed. Maar daar kan ze vast niet op. Of af. En dan wil ze vast weer traplopen en daar is ze niet steady genoeg voor.

Complex wel eigenlijk.
Kan je een fijn plekje in de slaapkamer creëren?
En dan de deur dicht zodat ze niet de trap op en af gaat.
pi_205788425
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Kan je een fijn plekje in de slaapkamer creëren?
En dan de deur dicht zodat ze niet de trap op en af gaat.
Ik denk dat we dat maar moeten doen. Ze is net wakker gemaakt door voer onder haar neus te zetten. Daar werd ze boos om :D Ze loopt nog wel in slowmotion maar wel redelijk steady.

Ze probeerde te plassen maar er kwam niets uit. Ze wil ook nog niet eten. Laatste maaltijd is 25,5 uur geleden.
Spoilers!
pi_205788471
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Euhm. Piep is nog niet helemaal thuis ofzo. Reageert nauwelijks, slaapt sinds ze bij thuiskomst een fijn plekje vond. Ze is even van de bank geweest, verloor wat urine en slaapt nu weer. Geen eten. Geen drinken. Geen kattenbak.

Wij willen zo naar bed. Laten we het die kat dan zelf uitzoeken? Dat voelt niet helemaal ok. Normaal is ze boven, ze slaapt in bed. Maar daar kan ze vast niet op. Of af. En dan wil ze vast weer traplopen en daar is ze niet steady genoeg voor.

Complex wel eigenlijk.
Meenemen naar de slaapkamer, kattenbak ook (een extra voor het geval ze naar de normale gaat)
We have far more in common than that which devides us..
pi_205788491
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 21:49 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe mensen op borrels altijd wel drinken, maar op 1 of 2 snacks na niet eten.

Eet je dan niet? Wacht je tot thuis? Wat is je geheim?
Ik ken dat soort mensen niet.
Altijd duizend bitterbals.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205788512
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Euhm. Piep is nog niet helemaal thuis ofzo. Reageert nauwelijks, slaapt sinds ze bij thuiskomst een fijn plekje vond. Ze is even van de bank geweest, verloor wat urine en slaapt nu weer. Geen eten. Geen drinken. Geen kattenbak.

Wij willen zo naar bed. Laten we het die kat dan zelf uitzoeken? Dat voelt niet helemaal ok. Normaal is ze boven, ze slaapt in bed. Maar daar kan ze vast niet op. Of af. En dan wil ze vast weer traplopen en daar is ze niet steady genoeg voor.

Complex wel eigenlijk.
Ik heb wel eens met een zieke kat in m'n slaapkamer geslapen met de deur dicht, kattenbak erbij, voer en water aan de hele andere kant vd bak gezet. Ging goed en waarom niet O+

Oh en ik tilde kat op bed en was er 2x op en af gesprongen gedurende de nacht. Of je zet een bankje als opstap of zo bij je bed, dat snapt ze wel.
  maandag 29 augustus 2022 @ 22:45:53 #265
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205788658
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 21:48 schreef fietsie het volgende:
zo. nieuw usericon
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 29 augustus 2022 @ 22:46:12 #266
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205788662
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
:D
*)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 29 augustus 2022 @ 22:50:44 #267
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205788714
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Euhm. Piep is nog niet helemaal thuis ofzo. Reageert nauwelijks, slaapt sinds ze bij thuiskomst een fijn plekje vond. Ze is even van de bank geweest, verloor wat urine en slaapt nu weer. Geen eten. Geen drinken. Geen kattenbak.

Wij willen zo naar bed. Laten we het die kat dan zelf uitzoeken? Dat voelt niet helemaal ok. Normaal is ze boven, ze slaapt in bed. Maar daar kan ze vast niet op. Of af. En dan wil ze vast weer traplopen en daar is ze niet steady genoeg voor.

Complex wel eigenlijk.
Sterkte :* Ik ben eens met een buwusteloze kat plat op mijn buik gaan slapen omdat het al half 2 was en de kat nog steeds niet was bijgekomen uit de narcose. Kattebak en eten en drinken mee naar de slaapkamer en slaapkamerdeur dicht. Gedurende de nacht is de kat bijgekomen en in de ochtend toen ik wakker werd was hij weer helder en ging alles weer op rolletjes.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205788825
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 20:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee drukken op mijn bones.

Of, als verschoven om ruimte te maken voor de koptelefoon, prismas verschuiven waardoor mijn scheel niet meer werd gecorrigeerd.
Hallo hoofdpijn.
Ah ja, zoals een mondmasker dat ook doet ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205788839
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 21:49 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe mensen op borrels altijd wel drinken, maar op 1 of 2 snacks na niet eten.

Eet je dan niet? Wacht je tot thuis? Wat is je geheim?
Wauw. Nee. Ik had net borrel. Vooraf gegeten, minimaal 7 snacks als toetje.
Dan moeten ze ze ook niet bij onze tafel laten staan :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205788853
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik denk dat we dat maar moeten doen. Ze is net wakker gemaakt door voer onder haar neus te zetten. Daar werd ze boos om :D Ze loopt nog wel in slowmotion maar wel redelijk steady.

Ze probeerde te plassen maar er kwam niets uit. Ze wil ook nog niet eten. Laatste maaltijd is 25,5 uur geleden.
Piep ;(
Lekker met haar toebehoren meenemen naar de slaapkamer. Die klaart in de loop van de nacht vast weer op :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205788863
Geloof dat ik alleen als de snacks van vis waren ik ze niet zou eten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205788899
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Geloof dat ik alleen als de snacks van vis waren ik ze niet zou eten.
Ik had vandaag wel weer de kaas snack roulette. Blijft spannend, ook al herken ik inmiddels de meeste jasjes wel waar kaas in zit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205788903
Bedankt voor het meedenken allemaal O+

We zijn op de slaapkamer. Met kattenbak. 2x drinken, 2x natvoer. Piep heeft op 20cm van haar plekje een drinkbak. Ze heeft nu 15 uur niet gedronken, dat heeft hoogste prioriteit. Zodra ik geslurp hoor, slaap ik vast heerlijk.
Spoilers!
pi_205788926
Ik lees trouwens alles vandaag maar ik ben te brak om te reageren.

Ik krijg zelfs geen trek in snacks van jullie snackpraat. Maar dat komt misschien ook omdat mijn avondeten een kaaskroket was :9
Spoilers!
pi_205789034
Ooohhh kaaskroket :9~

Ik neem aan dat Hans ook een kattenbak tot haar beschikking heeft?
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 29 augustus 2022 @ 23:51:22 #276
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205789240
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Ooohhh kaaskroket :9~

Ik neem aan dat Hans ook een kattenbak tot haar beschikking heeft?
Vast wel :Y Piep en Hansje leven feitelijk gescheiden in verschillende delen vh huis als ik het goed begrepen heb.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205789264
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Vast wel :Y Piep en Hansje leven feitelijk gescheiden in verschillende delen vh huis als ik het goed begrepen heb.
Ach natuurlijk. Ik ging even van de diva’s uit, die wensen maar 1 bak en negeren de extra bak
We have far more in common than that which devides us..
pi_205789325
Kaaskroketjes :9 :9

We hebben ze niet }:|
pi_205789331
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bedankt voor het meedenken allemaal O+

We zijn op de slaapkamer. Met kattenbak. 2x drinken, 2x natvoer. Piep heeft op 20cm van haar plekje een drinkbak. Ze heeft nu 15 uur niet gedronken, dat heeft hoogste prioriteit. Zodra ik geslurp hoor, slaap ik vast heerlijk.
Komt goed hoor :*
Kattenkinderen.
Zoveel zorgen :{
pi_205789754
Ze dronk *O*
Spoilers!
pi_205789762
Wat fijn @Lucky_Strike *O* hopelijk betekent dat ook dat jij nu lekker ligt te slapen :*
pi_205789849
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 04:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze dronk *O*
Wat fijn *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_205789863
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 04:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze dronk *O*
Fijn *O*

Wij werden vannacht wakker van een kotsende kat, gelukkig niet op bed.
pi_205789865
Ondertussen zitten we in de auto op weg om een busje op te halen. En dan gaan we maar eens 1500l bier bottelen *O*
pi_205790001
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 07:24 schreef Sarabi het volgende:
Ondertussen zitten we in de auto op weg om een busje op te halen. En dan gaan we maar eens 1500l bier bottelen *O*
Succes!
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 08:23:49 #286
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205790033
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 04:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze dronk *O*
Piep was al op leeftijd toch?

Was hier laatste keer ook bij mijn kat, tandjes schoongemaakt onder narcose.
Echt minstens 1 hele dag nog groggy geweest.
Dat was wel even anders dan toen ze als kitten gesteriliseerd was en met een uurtje weer rond sprong door het huis.
pi_205790090
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 08:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Piep was al op leeftijd toch?

Was hier laatste keer ook bij mijn kat, tandjes schoongemaakt onder narcose.
Echt minstens 1 hele dag nog groggy geweest.
Dat was wel even anders dan toen ze als kitten gesteriliseerd was en met een uurtje weer rond sprong door het huis.
Dit inderdaad.

En mijn meest recente observatie is dat drinken uit een bakje eigenlijk niet zo makkelijk gaat. Ik denk dat het met hurken te maken heeft. En dat verklaart het slechte eten mogelijk ook. En ook waarom ze al weken alleen uit de gieter drinkt. Ik koop straks een drinkfontein en zet haar voerbakjes wat hoger.
Spoilers!
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 08:34:26 #288
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205790093
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 08:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dit inderdaad.

En mijn meest recente observatie is dat drinken uit een bakje eigenlijk niet zo makkelijk gaat. Ik denk dat het met hurken te maken heeft. En dat verklaart het slechte eten mogelijk ook. En ook waarom ze al weken alleen uit de gieter drinkt. Ik koop straks een drinkfontein en zet haar voerbakjes wat hoger.
Ja goeie!
Logeerhond vorige week had een voerstandaard voor zijn bakjes, ook vanwege zere pootjes en bukken/hurken.
pi_205790132
Piep dronk *O* in het holst van de nacht. Dan gaat het vast beter vanaf nu.

@Kaatje1 jij was toch ook al blij met je energieprovider. Aanvankelijk dacht ik dat het zou meevallen. Gister deed ik een onaangename ontdekking. Lees je mee?
AnneX in WGR / Energietarieven #6 vanaf # 34
pi_205790155
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 07:24 schreef Sarabi het volgende:
Ondertussen zitten we in de auto op weg om een busje op te halen. En dan gaan we maar eens 1500l bier bottelen *O*
Veel plezier :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_205790236
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 08:44 schreef AnneX het volgende:
Piep dronk *O* in het holst van de nacht. Dan gaat het vast beter vanaf nu.

@:kaatje1 jij was toch ook al blij met je energieprovider. Aanvankelijk dacht ik dat het zou meevallen. Gister deed ik een onaangename ontdekking. Lees je mee?
AnneX in WGR / Energietarieven #6 vanaf # 34
Ik zie het. Maar ik zie ook niet hoe het veel minder kan op dit moment. Nauwelijks koken op gas en 3 min douchen per dag
We have far more in common than that which devides us..
pi_205790296
De paravet belde voor nazorg. Een echte @Candaasje die zo veel meer doet, weet en uitlegt dan haar collega's. Piep heeft gewoon gisteren een infuus gekregen dus had vocht genoeg _O-

Tandpijn is over 2-3 dagen over. Spuit pijnstilling doet het optimaal over 3-4 dagen. Het is dus niet gek als het nog een paar dagen niet heel lekker gaat.
Spoilers!
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:14:26 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205790299
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik zie het. Maar ik zie ook niet hoe het veel minder kan op dit moment. Nauwelijks koken op gas en 3 min douchen per dag
Waslapjes uit het vet halen ipv elke dag douchen, of kouder douchen :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205790314
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Waslapjes uit het vet halen ipv elke dag douchen, of kouder douchen :)
En waterbesparende douchekop.
Spoilers!
pi_205790316
@Blues, hoe gaat het met niet poetsen onder de douche?
Spoilers!
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:18:21 #296
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205790319
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Waslapjes uit het vet halen ipv elke dag douchen, of kouder douchen :)
Waslapjes :D
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:19:47 #297
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205790332
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Waslapjes :D
Je ziet het voor je hč ;)

Maar hulde aan de washandjes O+
Blijft zo grappig dat veel landen die totaal niet kennen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:20:19 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205790336
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
En waterbesparende douchekop.
Die heeft toch iedereen wel al mag ik hopen? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205790338
Ik vind washandjes echt helemaaaaaaaal niets. Snap dat niet.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:23:30 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205790357
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:20 schreef Myraela het volgende:
Ik vind washandjes echt helemaaaaaaaal niets. Snap dat niet.
Snap ik idd ook niet van jou

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205790361
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik zie het. Maar ik zie ook niet hoe het veel minder kan op dit moment. Nauwelijks koken op gas en 3 min douchen per dag
Het is niet zo zeer het verbruik minderen. Dat gebeurt nog steeds volgens de slimme meter en de app.
Het is de tegenspraak in de app van verbruik en de bedragen in het contract op de site. Plus de onduidelijkheid.
Blij dat het topic bestaat en dat ik de onduidelijkheid kon delen en antwoorden vond w/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')