Dus de echte test tegen bouncing is volgende week op zandvoortquote:
ftfyquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:30 schreef HiDiHo het volgende:
FIA moet Mercedes gewoon helemaal verbieden
Voortaan alleen racen op wielrenbanenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:30 schreef HiDiHo het volgende:
FIA moet het stuiteren gewoon helemaal verbieden
Ja, door de oranje wolken heenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus de echte test tegen bouncing is volgende week op zandvoort
Maar niet zo hard als op Baku, wat de enige situatie was waar de stuiter-limiet daadwerkelijk werd overschreden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:28 schreef Evenstar het volgende:
Regels hebben goed geholpen zie ik, stuiteren net zo hard door .....
Daarom, totale onzin allemaal en het lijkt dus niet eens te helpen. Tot zover "het moet want dan is het weer veilig(er)".quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was sowieso onzin toch maar de AMG lobby is sterk
if onlyquote:
Zijn vorige seizoenen waren ook niet succesvol.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:31 schreef El_Thijs het volgende:
Wel sneu voor Bottas, die kent niet het beste seizoen zo.
Baku was ook echt een ramp, maar daarna niks geks meer gezien. Dit is de eerste keer dat ik ze weer flink tekeer zie gaan,quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar niet zo hard als op Baku, wat de enige situatie was waar de stuiter-limiet daadwerkelijk werd overschreden.
Dus inderdaad, na Baku heeft die TD geen enkele impact meer. Pure politiek dus
Spoorrailsquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voortaan alleen racen op wielrenbanen
Nee, maar toen reed ie in dienst van een bepaald team. Nu niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zijn vorige seizoenen waren ook niet succesvol.
Alleen als er iets op ligt.quote:
Alboinkboinkboink.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:35 schreef Evenstar het volgende:
... maar dit stuiteren van Albon valt dus nog binnen de marges?
zolang Mercedes geen last heeft van williams jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:35 schreef Evenstar het volgende:
Kuzu... oh wacht verkeerde topic.quote:
En hij is OUT.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij staat IN
maar de auto is OFF
*Onheilspellend geluid doemt op in pitboxen Ferrari*quote:
Nee, hijzelf is erOUTquote:
Mag wel, maar hij moet er vanaf springen denk ikquote:
Ocon ook dacht ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dus Norris, Bottas, Leclerc en Verstappen voorlopig allemaal achteraan?
Kom maar eens hier, zal je laten zien hoe OUD ik benquote:
dat horen we later misschien, ze meten het nu wel toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:35 schreef Evenstar het volgende:
Dat is alleen ergens in Amsterdam zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:40 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht rode lamp aan is dat ie volgende klant kan ontvangen
Den Haag, Rotterdam, Alkmaar en nog veel meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is alleen ergens in Amsterdam zo.
True. Een normaal mens komt niet in Amsterdamquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Den Haag, Rotterdam, Alkmaar en nog veel meer
Kijk...een kennerquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Den Haag, Rotterdam, Alkmaar en nog veel meer
Het hele veld straffen, staat ie nog P1quote:
Als hij knippert zijn ze in het afwerkstadiumquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:40 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht rode lamp aan is dat ie volgende klant kan ontvangen
Preciesquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True. Een normaal mens komt niet in Amsterdam
Even de laatste hand- en spandiensten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij knippert zijn ze in het afwerkstadium
Lewis pakt vast geen straf, die ziet kans op polequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het hele veld straffen, staat ie nog P1
Is nu nog niks te zien.quote:
True, en dan wordt ie weer zoek gereden door Red Bull en Ferrari.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Lewis pakt vast geen straf, die ziet kans op pole
sssttttquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
Rode vlag, en het topic valt ook stil
quote:
quote:
Kevin... de Bruyne!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:46 schreef greysbones het volgende:
Kevin is goed bruin terug van vakantie
morgen nieuwe kansenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:47 schreef HiDiHo het volgende:
Geen onweer zo te zien..beetje saai wel
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Lewis pakt vast geen straf, die ziet kans op pole
Voor zondag maar 17% kans op regen helaasquote:
dus dat wordt verplicht een hele race kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor zondag maar 17% kans op regen helaas
Dat zijn de commentatoren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:49 schreef Tarado het volgende:
irritante piep af en toe bij viaplay, hebben anderen hier ook last van?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:49 schreef Tarado het volgende:
irritante piep af en toe bij viaplay, hebben anderen hier ook last van?
Ik kijk ook via PC, en ik hoor geen gepiep...quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk via pc misschien is dat het
vreemd danquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kijk ook via PC, en ik hoor geen gepiep...
Misschien een andere tabblad die wat afspeelt? Zou eens je browser sluiten en kijken of het weg is.quote:
FFSquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:54 schreef daNpy het volgende:
Lol ze vergelijken by Sky de mentale gesteldheid van Max en Hamilton en die is zogenaamd op hetzelfde niveau![]()
Wat hebben die gesnovenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:54 schreef daNpy het volgende:
Lol ze vergelijken by Sky de mentale gesteldheid van Max en Hamilton en die is zogenaamd op hetzelfde niveau![]()
Snel opwarmenquote:
Verstappen was sterk, zelfs als zijn teammaat hem versloeg, toen ging mn thee al.quote:
dank je maar ben er nu toch wel klaar mee want snelle rondjes gaan we niet meer zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Misschien een andere tabblad die wat afspeelt? Zou eens je browser sluiten en kijken of het weg is.
Uurtje te laat wmbquote:
Water genoeg, geen Spa nodigquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet heb doorgezet met mijn idee om nog n laatste keer naar Spa te gaan
had je met Kaninchen kunnen gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet heb doorgezet met mijn idee om nog n laatste keer naar Spa te gaan
Een nat kutleven dan wel.quote:
Jij gaat ieder jaar bijna naar Spa.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn nog steeds unieke Spa-Experience tickets!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er sinds 2017 niet meer geweest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:59 schreef mikieu het volgende:
[..]
Jij gaat ieder jaar bijna naar Spa.
hij is niet van suiker gemaaktquote:
Nu met grote korting nu blijkt dat het volgend jaar ook op de kalender staat en je zeiknat regent?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds unieke Spa-Experience tickets!
Niets, en dat zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wat vinden mannen daar mis mee??
De tactiek mannetje mocht blijven na de blunder van Hongarijequote:
Plan G van glibberenquote:
Meest interessante moment van de race van vorig jaarquote:
LEVENSgevaarlijkquote:
Doen er vrouwen mee dan?quote:
Hamiltonquote:
Ik heb liever Allardquote:
Maar in 2018 bijna, in 2019 bijna, in 2021 bijna.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er sinds 2017 niet meer geweest.
Nop, in 2018 en 2019 had ik al een dure vakantie gehad en vorig jaar had ik er gewoon geen zin inquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:08 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar in 2018 bijna, in 2019 bijna, in 2021 bijna.
Beetje net als mijn sex... Ook elke dag bijna.
Elke dag hoofdpijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:08 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar in 2018 bijna, in 2019 bijna, in 2021 bijna.
Beetje net als mijn sex... Ook elke dag bijna.
Was een grapjequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn 5 vrouwen die in de F1 hebben gereden
Onder wie Lombardi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn 5 vrouwen die in de F1 hebben gereden
geen idee hoeveel vrouwen er racen maar dat zijn er waarschijnlijk ook niet veel in verhoudingquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onder wie Lombardi.
De enige coureur ooit die een half punt in diens gehele carrire heeft gescoord
Formule W.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee hoeveel vrouwen er racen maar dat zijn er waarschijnlijk ook niet veel in verhouding
Nee de prijs is gestegen zoals verwacht. Maar voor jou kan ik wel korting regelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu met grote korting nu blijkt dat het volgend jaar ook op de kalender staat en je zeiknat regent?
Dat is meer dan Luca Badoer die in 50 races geen enkel punt haaldequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onder wie Lombardi.
De enige coureur ooit die een half punt in diens gehele carrire heeft gescoord
Nee... Maar het is toch een hilarisch feitquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee hoeveel vrouwen er racen maar dat zijn er waarschijnlijk ook niet veel in verhouding
Eens. Dus echt slecht was ze dus blijkbaar nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is meer dan Luca Badoer die in 50 races geen enkel punt haalde
Volgend jaar dan maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop, in 2018 en 2019 had ik al een dure vakantie gehad en vorig jaar had ik er gewoon geen zin in
Dit jaar heb ik ook een dure vakantie gehad, dus dat was nooit gelukt.
Uitloop? Eerder afvoer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:32 schreef TagForce het volgende:
Ondertussen in de F3 kwali is het echt gruwelijk nat. Eens even kijken of de nieuwe uitloop in de Raidillon werkt.
jammer dat die uitloop er is gekomenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:32 schreef TagForce het volgende:
Ondertussen in de F3 kwali is het echt gruwelijk nat. Eens even kijken of de nieuwe uitloop in de Raidillon werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
ja joh in het dashboard kastjequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Houd die tear off lekker in je auto
Vind het sowieso bijzonder dat ze dat zo in de lucht loslaten. Wat als het in de luchtinlaat van de rijder achter je komt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Houd die tear off lekker in je auto
Dat was de bedoeling maar.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vind het sowieso bijzonder dat ze dat zo in de lucht loslaten. Wat als het in de luchtinlaat van de rijder achter je komt?
ze kunnen hem verder ook nergens latenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vind het sowieso bijzonder dat ze dat zo in de lucht loslaten. Wat als het in de luchtinlaat van de rijder achter je komt?
Kimi had er ooit een DNF door.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Gewoon in de cockpit, is de bedoelingquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kunnen hem verder ook nergens laten
ze nemen de Ferrari strategie overquote:
Misschien samen met Lewis in therapiequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:21 schreef Rianne84 het volgende:
Karel heeft trauma's en hoort overal ploffende motoren
Russell gelooft in zijn eigen sprookjequote:
8 wk titels voor Verstappen incomingquote:
2028, en dan nog steeds een jonge Godquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
8 wk titels voor Verstappen incoming
Nu welquote:
Walgelijkquote:
quote:
Eigenlijk welquote:
Als voormalig 1e rijder (als je de fok kenners 2,5 maand geleden mocht geloven) bakt hij er toch schandalig weinig van met bijna 2 sec achterstand en een P10quote:
Lewis ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk wel
Hij hield hem tenminste uit de muur
Hij rijdt vrij matig de laatste races, voor het materiaal wat hij heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:54 schreef quo_ het volgende:
[..]
Als voormalig 1e rijder (als je de fok kenners 2,5 maand geleden mocht geloven) bakt hij er toch schandalig weinig van met bijna 2 sec achterstand en een P10
Vanwege die walgelijk kan je een normaal antwoord al meteen vergeten.quote:
Had je sowieso al niet gegevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanwege die walgelijk kan je een normaal antwoord al meteen vergeten.
Mensen die hun tijd verdoen op een internetforum als FOK! hebben een bovengemiddeld hoge kans om een persoonlijkheid te hebben waarbij andere personen afkraken een favoriete bezigheid is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:54 schreef quo_ het volgende:
[..]
Als voormalig 1e rijder (als je de fok kenners 2,5 maand geleden mocht geloven) bakt hij er toch schandalig weinig van met bijna 2 sec achterstand en een P10
Zou ik niet doen..er zijn overal camera'squote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou ik niet doen..er zijn overal camera's
Een buitjequote:
Die heb ik niet gemist hahahaquote:
stond half buiten het vak volgens mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:15 schreef beantherio het volgende:
Ik heb geen idee wat er fout gegaan zou moeten zijn. Sneed ie iemand af bij het opzoeken van het vak ofzo?
'Een Mercedes'quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
Altijd weer een Mercedes he ...
Oh. Wat een klootzak zeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
stond half buiten het vak volgens mij
Als ik de Race Director's notes bekijk, dan is er niks mis met wat Max doet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:31 schreef Peterselieman het volgende:
De plek ziet er een beetje onhandig uit omdat je vlak daarvoor een scherpe bocht moet maken
"On the RHS of pit exit road" is niet hetzelfde als "to the right of pit exit road"...quote:Practice starts may be carried out on the RHS of the pit exit road after Turn 1 and before the SC2
line
Dus Sainz gaat deze poep spijkeren?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Verstappen, Leclerc, Ocon, Norris, Bottas en Schumacher hebben gridstraffen. Lekker rijtje zo
Maak jij er nou van dat hij een Mercedes in de muur gaat zetten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dus Sainz gaat deze poep spijkeren?
Huh? Ik volg je niet, geloof ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maak jij er nou van dat hij een Mercedes in de muur gaat zetten?
Neah, Max wint hem gewoon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Die rijden rond in een Shitbox en een spijker sla je in de ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Huh? Ik volg je niet, geloof ik.
Ligt er aan of Ferrari deze keer hun strategie op orde heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Neah, Max wint hem gewoon.
MIsschien wel belangrijk om te weten...quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Verstappen, Leclerc, Ocon, Norris, Bottas en Schumacher hebben gridstraffen. Lekker rijtje zo
Ehm ok... beetje ver gezocht?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die rijden rond in een Shitbox en een spijker sla je in de ...
Ik heb ergens gelezen dat Schumacher niet een 15+ penalty heeft. En dat Max, Ocon en Norris strijden om 18, 19 en 20 en dat Bottas, Schumacher en Leclerc strijden om 15, 16 en 17.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:10 schreef TagForce het volgende:
[..]
MIsschien wel belangrijk om te weten...
Max, Ocon, Norris en Schumacher hebben een 15+ penalty te pakken, en moeten achteraan starten.
Leclerc heeft een 15 plekken penalty te pakken, en een aparte 5 plekken penalty, en start dus sowieso voor die 4.
johquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ehm ok... beetje ver gezocht?
Sainz is gonna nail this shit. Dat snapte je toch wel?
Spijkerpoepen xDquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Klinkt niet echt logisch, 15+ kan nog steeds lager zijn dan 15+5. Hoewel er in stappen van 5 gerekend wordt natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:10 schreef TagForce het volgende:
[..]
MIsschien wel belangrijk om te weten...
Max, Ocon, Norris en Schumacher hebben een 15+ penalty te pakken, en moeten achteraan starten.
Leclerc heeft een 15 plekken penalty te pakken, en een aparte 5 plekken penalty, en start dus sowieso voor die 4.
Gewoon de grijze gebieden opzoeken, wat Russel ook zegtquote:
Zelfs de FIA is waarschijnlijk nog aan het uitzoeken hoe het nu precies zit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat Schumacher niet een 15+ penalty heeft. En dat Max, Ocon en Norris strijden om 18, 19 en 20 en dat Bottas, Schumacher en Leclerc strijden om 15, 16 en 17.
Klopt. Schumacher heeft 10 plekken vanwege de wissel van PU onderdelen en 10 plekken vanwege een versnellingsbakwissel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat Schumacher niet een 15+ penalty heeft. En dat Max, Ocon en Norris strijden om 18, 19 en 20 en dat Bottas, Schumacher en Leclerc strijden om 15, 16 en 17.
Speltip, niet proberen met straattaal Engels in NL om te zetten. Slaat als een l*l op een drumstelquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ehm ok... beetje ver gezocht?
Sainz is gonna nail this shit. Dat snapte je toch wel?
Ja nu ook weer regels bedacht Mercedes langzamer te maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 09:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
Verstappen wordt toch gewoon weer kampioen
favorietje van die FIA
arme Hamilton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |