Verstappen was sterk, zelfs als zijn teammaat hem versloeg, toen ging mn thee al.quote:
dank je maar ben er nu toch wel klaar mee want snelle rondjes gaan we niet meer zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Misschien een andere tabblad die wat afspeelt? Zou eens je browser sluiten en kijken of het weg is.
Uurtje te laat wmbquote:
Water genoeg, geen Spa nodigquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet heb doorgezet met mijn idee om nog één laatste keer naar Spa te gaan
had je met Kaninchen kunnen gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet heb doorgezet met mijn idee om nog één laatste keer naar Spa te gaan
Een nat kutleven dan wel.quote:
Jij gaat ieder jaar bijna naar Spa.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:58 schreef Nattekat het volgende:
en wat vinden mannen daar mis mee??quote:
Er zijn nog steeds unieke Spa-Experience tickets!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er sinds 2017 niet meer geweest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:59 schreef mikieu het volgende:
[..]
Jij gaat ieder jaar bijna naar Spa.
hij is niet van suiker gemaaktquote:
Nu met grote korting nu blijkt dat het volgend jaar ook op de kalender staat en je zeiknat regent?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds unieke Spa-Experience tickets!
Niets, en dat zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
en wat vinden mannen daar mis mee??
De tactiek mannetje mocht blijven na de blunder van Hongarijequote:
Plan G van glibberenquote:
patangequote:
Meest interessante moment van de race van vorig jaarquote:
LEVENSgevaarlijkquote:
Doen er vrouwen mee dan?quote:
Hamiltonquote:
Ik heb liever Allardquote:
Maar in 2018 bijna, in 2019 bijna, in 2021 bijna.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er sinds 2017 niet meer geweest.
Nop, in 2018 en 2019 had ik al een dure vakantie gehad en vorig jaar had ik er gewoon geen zin inquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:08 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar in 2018 bijna, in 2019 bijna, in 2021 bijna.
Beetje net als mijn sex... Ook elke dag bijna.
Elke dag hoofdpijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:08 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar in 2018 bijna, in 2019 bijna, in 2021 bijna.
Beetje net als mijn sex... Ook elke dag bijna.
Was een grapjequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn 5 vrouwen die in de F1 hebben gereden
Onder wie Lombardi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn 5 vrouwen die in de F1 hebben gereden
geen idee hoeveel vrouwen er racen maar dat zijn er waarschijnlijk ook niet veel in verhoudingquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onder wie Lombardi.
De enige coureur ooit die een half punt in diens gehele carrière heeft gescoord
Formule W.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee hoeveel vrouwen er racen maar dat zijn er waarschijnlijk ook niet veel in verhouding
Nee de prijs is gestegen zoals verwacht. Maar voor jou kan ik wel korting regelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu met grote korting nu blijkt dat het volgend jaar ook op de kalender staat en je zeiknat regent?
Dat is meer dan Luca Badoer die in 50 races geen enkel punt haaldequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onder wie Lombardi.
De enige coureur ooit die een half punt in diens gehele carrière heeft gescoord
Nee... Maar het is toch een hilarisch feitquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee hoeveel vrouwen er racen maar dat zijn er waarschijnlijk ook niet veel in verhouding
Eens. Dus echt slecht was ze dus blijkbaar nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is meer dan Luca Badoer die in 50 races geen enkel punt haalde
Volgend jaar dan maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop, in 2018 en 2019 had ik al een dure vakantie gehad en vorig jaar had ik er gewoon geen zin in
Dit jaar heb ik ook een dure vakantie gehad, dus dat was nooit gelukt.
Uitloop? Eerder afvoer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:32 schreef TagForce het volgende:
Ondertussen in de F3 kwali is het echt gruwelijk nat. Eens even kijken of de nieuwe uitloop in de Raidillon werkt.
jammer dat die uitloop er is gekomenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:32 schreef TagForce het volgende:
Ondertussen in de F3 kwali is het echt gruwelijk nat. Eens even kijken of de nieuwe uitloop in de Raidillon werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
ja joh in het dashboard kastjequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Houd die tear off lekker in je auto
Vind het sowieso bijzonder dat ze dat zo in de lucht loslaten. Wat als het in de luchtinlaat van de rijder achter je komt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Houd die tear off lekker in je auto
Dat was de bedoeling maar.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vind het sowieso bijzonder dat ze dat zo in de lucht loslaten. Wat als het in de luchtinlaat van de rijder achter je komt?
ze kunnen hem verder ook nergens latenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vind het sowieso bijzonder dat ze dat zo in de lucht loslaten. Wat als het in de luchtinlaat van de rijder achter je komt?
Kimi had er ooit een DNF door.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Gewoon in de cockpit, is de bedoelingquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kunnen hem verder ook nergens laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |