Als ik de Race Director's notes bekijk, dan is er niks mis met wat Max doet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:31 schreef Peterselieman het volgende:
De plek ziet er een beetje onhandig uit omdat je vlak daarvoor een scherpe bocht moet maken
"On the RHS of pit exit road" is niet hetzelfde als "to the right of pit exit road"...quote:Practice starts may be carried out on the RHS of the pit exit road after Turn 1 and before the SC2
line
Dus Sainz gaat deze poep spijkeren?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Verstappen, Leclerc, Ocon, Norris, Bottas en Schumacher hebben gridstraffen. Lekker rijtje zo
Maak jij er nou van dat hij een Mercedes in de muur gaat zetten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dus Sainz gaat deze poep spijkeren?
Huh? Ik volg je niet, geloof ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maak jij er nou van dat hij een Mercedes in de muur gaat zetten?
Neah, Max wint hem gewoon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Die rijden rond in een Shitbox en een spijker sla je in de ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Huh? Ik volg je niet, geloof ik.
Ligt er aan of Ferrari deze keer hun strategie op orde heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Neah, Max wint hem gewoon.
MIsschien wel belangrijk om te weten...quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Verstappen, Leclerc, Ocon, Norris, Bottas en Schumacher hebben gridstraffen. Lekker rijtje zo
Ehm ok... beetje ver gezocht?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die rijden rond in een Shitbox en een spijker sla je in de ...
Ik heb ergens gelezen dat Schumacher niet een 15+ penalty heeft. En dat Max, Ocon en Norris strijden om 18, 19 en 20 en dat Bottas, Schumacher en Leclerc strijden om 15, 16 en 17.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:10 schreef TagForce het volgende:
[..]
MIsschien wel belangrijk om te weten...
Max, Ocon, Norris en Schumacher hebben een 15+ penalty te pakken, en moeten achteraan starten.
Leclerc heeft een 15 plekken penalty te pakken, en een aparte 5 plekken penalty, en start dus sowieso voor die 4.
johquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ehm ok... beetje ver gezocht?
Sainz is gonna nail this shit. Dat snapte je toch wel?
Spijkerpoepen xDquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Klinkt niet echt logisch, 15+ kan nog steeds lager zijn dan 15+5. Hoewel er in stappen van 5 gerekend wordt natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:10 schreef TagForce het volgende:
[..]
MIsschien wel belangrijk om te weten...
Max, Ocon, Norris en Schumacher hebben een 15+ penalty te pakken, en moeten achteraan starten.
Leclerc heeft een 15 plekken penalty te pakken, en een aparte 5 plekken penalty, en start dus sowieso voor die 4.
Gewoon de grijze gebieden opzoeken, wat Russel ook zegtquote:
Zelfs de FIA is waarschijnlijk nog aan het uitzoeken hoe het nu precies zit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat Schumacher niet een 15+ penalty heeft. En dat Max, Ocon en Norris strijden om 18, 19 en 20 en dat Bottas, Schumacher en Leclerc strijden om 15, 16 en 17.
Klopt. Schumacher heeft 10 plekken vanwege de wissel van PU onderdelen en 10 plekken vanwege een versnellingsbakwissel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat Schumacher niet een 15+ penalty heeft. En dat Max, Ocon en Norris strijden om 18, 19 en 20 en dat Bottas, Schumacher en Leclerc strijden om 15, 16 en 17.
Speltip, niet proberen met straattaal Engels in NL om te zetten. Slaat als een l*l op een drumstelquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ehm ok... beetje ver gezocht?
Sainz is gonna nail this shit. Dat snapte je toch wel?
Ja nu ook weer regels bedacht Mercedes langzamer te maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 09:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
Verstappen wordt toch gewoon weer kampioen
favorietje van die FIA
arme Hamilton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |