Dus de echte test tegen bouncing is volgende week op zandvoortquote:
ftfyquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:30 schreef HiDiHo het volgende:
FIA moet Mercedes gewoon helemaal verbieden
Voortaan alleen racen op wielrenbanenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:30 schreef HiDiHo het volgende:
FIA moet het stuiteren gewoon helemaal verbieden
Ja, door de oranje wolken heenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus de echte test tegen bouncing is volgende week op zandvoort
Maar niet zo hard als op Baku, wat de enige situatie was waar de stuiter-limiet daadwerkelijk werd overschreden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:28 schreef Evenstar het volgende:
Regels hebben goed geholpen zie ik, stuiteren net zo hard door .....
Daarom, totale onzin allemaal en het lijkt dus niet eens te helpen. Tot zover "het moet want dan is het weer veilig(er)".quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was sowieso onzin toch maar de AMG lobby is sterk
if onlyquote:
Zijn vorige seizoenen waren ook niet succesvol.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:31 schreef El_Thijs het volgende:
Wel sneu voor Bottas, die kent niet het beste seizoen zo.
Baku was ook echt een ramp, maar daarna niks geks meer gezien. Dit is de eerste keer dat ik ze weer flink tekeer zie gaan,quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar niet zo hard als op Baku, wat de enige situatie was waar de stuiter-limiet daadwerkelijk werd overschreden.
Dus inderdaad, na Baku heeft die TD geen enkele impact meer. Pure politiek dus
Spoorrailsquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voortaan alleen racen op wielrenbanen
Nee, maar toen reed ie in dienst van een bepaald team. Nu niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zijn vorige seizoenen waren ook niet succesvol.
Alleen als er iets op ligt.quote:
Alboinkboinkboink.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:35 schreef Evenstar het volgende:
... maar dit stuiteren van Albon valt dus nog binnen de marges?
zolang Mercedes geen last heeft van williams jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:35 schreef Evenstar het volgende:
Kuzu... oh wacht verkeerde topic.quote:
En hij is OUT.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij staat IN
maar de auto is OFF
*Onheilspellend geluid doemt op in pitboxen Ferrari*quote:
Nee, hijzelf is erOUTquote:
Mag wel, maar hij moet er vanaf springen denk ikquote:
Ocon ook dacht ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dus Norris, Bottas, Leclerc en Verstappen voorlopig allemaal achteraan?
Kom maar eens hier, zal je laten zien hoe OUD ik benquote:
dat horen we later misschien, ze meten het nu wel toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:35 schreef Evenstar het volgende:
Dat is alleen ergens in Amsterdam zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:40 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht rode lamp aan is dat ie volgende klant kan ontvangen
Den Haag, Rotterdam, Alkmaar en nog veel meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is alleen ergens in Amsterdam zo.
True. Een normaal mens komt niet in Amsterdamquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Den Haag, Rotterdam, Alkmaar en nog veel meer
Kijk...een kennerquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Den Haag, Rotterdam, Alkmaar en nog veel meer
Het hele veld straffen, staat ie nog P1quote:
Als hij knippert zijn ze in het afwerkstadiumquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:40 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht rode lamp aan is dat ie volgende klant kan ontvangen
Preciesquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True. Een normaal mens komt niet in Amsterdam
Even de laatste hand- en spandiensten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij knippert zijn ze in het afwerkstadium
Lewis pakt vast geen straf, die ziet kans op polequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het hele veld straffen, staat ie nog P1
Is nu nog niks te zien.quote:
True, en dan wordt ie weer zoek gereden door Red Bull en Ferrari.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Lewis pakt vast geen straf, die ziet kans op pole
sssttttquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
Rode vlag, en het topic valt ook stil
quote:
quote:
Kevin... de Bruyne!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:46 schreef greysbones het volgende:
Kevin is goed bruin terug van vakantie
morgen nieuwe kansenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:47 schreef HiDiHo het volgende:
Geen onweer zo te zien..beetje saai wel
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Lewis pakt vast geen straf, die ziet kans op pole
Voor zondag maar 17% kans op regen helaasquote:
dus dat wordt verplicht een hele race kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor zondag maar 17% kans op regen helaas
Dat zijn de commentatoren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:49 schreef Tarado het volgende:
irritante piep af en toe bij viaplay, hebben anderen hier ook last van?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:49 schreef Tarado het volgende:
irritante piep af en toe bij viaplay, hebben anderen hier ook last van?
Ik kijk ook via PC, en ik hoor geen gepiep...quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk via pc misschien is dat het
vreemd danquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kijk ook via PC, en ik hoor geen gepiep...
Misschien een andere tabblad die wat afspeelt? Zou eens je browser sluiten en kijken of het weg is.quote:
FFSquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:54 schreef daNpy het volgende:
Lol ze vergelijken by Sky de mentale gesteldheid van Max en Hamilton en die is zogenaamd op hetzelfde niveau![]()
Wat hebben die gesnovenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:54 schreef daNpy het volgende:
Lol ze vergelijken by Sky de mentale gesteldheid van Max en Hamilton en die is zogenaamd op hetzelfde niveau![]()
Snel opwarmenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |