abonnement Unibet Coolblue
pi_205736200


Realityprogramma waarin acht alleenstaande eigenaren van een B&B verspreid over Europa op zoek gaan naar de liefde van hun leven. Elke werkdag te zien op RTL4 om 20.30 uur of vooruit te kijken via Videoland. Zie hiervoor het zustertopic: TV / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2022 - voor de vooruitkijkers.

Kandidaten

Richard (50) uit Portugal


Hans (60) uit Frankrijk


Martijn (31) uit Portugal


Denise (31) uit Spanje


Natasja (49) uit Frankrijk


Hans (54) uit Italië


Astrid (48) uit Oostenrijk


Ted (68) uit Portugal


Dieptepunten

Afgewezen Alex neemt de komkommers uit Oostenrijk mee


Augurkengate in Italië


Ordinaire lebberpartij in Portugal


Ab vangt na een uitputtingsslag een tonijn van 120 kg in Madeira:


Tranendal in Portugal:


Kruidenrel in Oostenrijk:


Brandende liefde in Portugal:


'Hell hath no fury like a woman scorned' in Spanje:


En dit was B&B vol liefde in 2021:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door MadMaster op 25-08-2022 14:28:42 ]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_205736223
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 21:49 schreef loveli het volgende:

[..]
De wintereditie van BZV was nogal troosteloos. Zon helpt meer dan regen, bikini werkt beter dan een skipak.
Gezellig samen asbest dumpen als dagdate geeft wel een spannendere twist aan het geheel.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205736238
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 21:49 schreef loveli het volgende:

[..]
De wintereditie van BZV was nogal troosteloos. Zon helpt meer dan regen, bikini werkt beter dan een skipak.
B&B’s buiten Europa. ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205736296
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 21:49 schreef Fascination het volgende:

[..]
Oh god, dat viel natuurlijk ook te verwachten met haar foute teksten-t-shirts
Powermom
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_205736345
Huh, ik heb ook helemaal gemist dat er een zwembad is of zou zijn?
twitter
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205736395
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 22:02 schreef Stepperoller het volgende:
Huh, ik heb ook helemaal gemist dat er een zwembad is of zou zijn?
[ twitter ]
Bij wie?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 22:08:06 #7
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_205736423
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Bij wie?
Franse Hans
pi_205736436
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 22:08 schreef Sestra666 het volgende:

[..]
Franse Hans
Hm, ik zag wel ergens ineens een zwembad in beeld staan ja
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 22:09:01 #9
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_205736441
Dit was ook cringe btw :{
twitter
pi_205737786
Franse Hans wil eerst neuken en dan verder kijken, zo issie dat gewend.
pi_205737798
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 21:43 schreef AgnesGru het volgende:
Dan had je je eerder open moeten stellen muts..
Doet ze niet. Eerst moet de man zich openstellen en haar op allerlei manieren laten voelen dat hij voor haar gaat, daarna ... misschien ... eventueel ... En als hij tussentijds bij gebrek aan respons zijn belangstelling verliest? Nou, dan was hij niet oprecht geïnteresseerd in haar. Want zo zijn mannen, vraag maar aan Astrid.
pi_205737804
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, Denise weet niet wat resoneren betekent.
Swen leek mij gisteren zo'n typische corpsbal. Ik heb vandaag een positievere indruk van hem gekregen, maar Denise blijft een administratief medewerkster. Ik denk dat zij intellectueel gewoon niet op dezelfde golflengte zitten. Dat meende ik in ieder geval vanavond in de gesprekken tussen hen te hebben gezien.
pi_205738933
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:24 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Swen leek mij gisteren zo'n typische corpsbal. Ik heb vandaag een positievere indruk van hem gekregen, maar Denise blijft een administratief medewerkster. Ik denk dat zij intellectueel gewoon niet op dezelfde golflengte zitten. Dat meende ik in ieder geval vanavond in de gesprekken tussen hen te hebben gezien.
Alsof Sven zo'n intellectueel is, met z'n gebrabbel over 'het resoneert op dezelfde lijn'.

Ik vond dat Denise geforceerd deed en typisch gedrag liet zien van iemand die is afgewezen en een rebound zoekt. Het was sneu om te zien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205739327
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:24 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Swen leek mij gisteren zo'n typische corpsbal. Ik heb vandaag een positievere indruk van hem gekregen, maar Denise blijft een administratief medewerkster. Ik denk dat zij intellectueel gewoon niet op dezelfde golflengte zitten. Dat meende ik in ieder geval vanavond in de gesprekken tussen hen te hebben gezien.
Maar met haar administratieve skills kan ze wel ondernemen :+
Ze heeft overigens wel echt een grote kelder, bizar hoeveel ruimte er nog onbenut was.
BlaBlaBla
pi_205739403
Petra en Anne Marie zijn in elk geval vriendinnen geworden.

twitter
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 25 augustus 2022 @ 10:11:12 #16
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205739544
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 09:45 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]
Maar met haar administratieve skills kan ze wel ondernemen :+
Ze heeft overigens wel echt een grote kelder, bizar hoeveel ruimte er nog onbenut was.
Dat hotel is gewoon van haar oom en tante of een één of andere investeerder die het verhuurt aan doe oom en tante. Geloof niet dat de familie van Denise bulkt van het geld :N

Sowieso is Denise slechts een medewerker daar die alleen achter de balie zit. Heb haar verder ook niets zien doen :')

Denise heeft een prachtig figuur maar verder is het een lege huls :'(
pi_205739798
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 22:09 schreef Sestra666 het volgende:
Dit was ook cringe btw :{
[ twitter ]
Oh, ik vond het wel grappig
pi_205739820
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:46 schreef Claudia_x het volgende:
Alsof Sven zo'n intellectueel is, met z'n gebrabbel over 'het resoneert op dezelfde lijn'.

Ik vond dat Denise geforceerd deed en typisch gedrag liet zien van iemand die is afgewezen en een rebound zoekt. Het was sneu om te zien.
Sven is zeker niet intellectueel in de eigenlijke betekenis van het woord. Eerder een wannebe intellectueel. Maar dat doet aan het punt niets af. Over het laatste zijn we het overigens volkomen eens. Het was inderdaad sneu om te zien.
pi_205739858
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:45 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Sven is zeker niet intellectueel in de eigenlijke betekenis van het woord. Eerder een wannebe intellectueel. Maar dat doet aan het punt niets af. Over het laatste zijn we het overigens volkomen eens. Het was inderdaad sneu om te zien.
Tussen intellectueel en Denise zit ook de halve wereld.
Hij is echt slimmer en in het bezit van meer inhoud dan Denise.
Geen idee waarom hij haar ziet zitten.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2022 @ 10:53:39 #20
70532 loveli
N
pi_205739891
Het sloeg wel heel hard om, bij Denise.
crap in = crap out
pi_205739955
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:53 schreef loveli het volgende:
Het sloeg wel heel hard om, bij Denise.
Sven, the emotional rebound.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205740048
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
Tussen intellectueel en Denise zit ook de halve wereld.
Hij is echt slimmer en in het bezit van meer inhoud dan Denise.
Geen idee waarom hij haar ziet zitten.
Precies. Ik denk dat hij zich nu gewoon aangetrokken voelt tot haar uiterlijk. Maar als straks de eerste geilheid voorbij is, vermoed ik dat hij snel zijn initiële belangstelling zal verliezen.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 11:21:12 #23
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_205740181
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:45 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Sven is zeker niet intellectueel in de eigenlijke betekenis van het woord. Eerder een wannebe intellectueel. Maar dat doet aan het punt niets af. Over het laatste zijn we het overigens volkomen eens. Het was inderdaad sneu om te zien.
Lisse is de bollenstreek. Harde werkers, met een opleidingsniveau dat lager ligt dan het gemiddelde in Nederland.
pi_205740191
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Geen idee waarom hij haar ziet zitten.
Uiterlijk
pi_205740646
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Tussen intellectueel en Denise zit ook de halve wereld.
Hij is echt slimmer en in het bezit van meer inhoud dan Denise.
Geen idee waarom hij haar ziet zitten.
Is Sven toevallig een eigen business aan het opzetten?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205740699
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 22:09 schreef Sestra666 het volgende:
Dit was ook cringe btw :{
[ twitter ]
Er is hier een user die dit gedrag van deze klojo juist heerlijk vindt.
pi_205740860
Ik wilde alleen even reageren op iemand die eerder zei dat Ted een hittepetit is. Daar ben ik het helemaal mee eens.
En volgens mij is bij haar altijd het glas half leeg,ik mag Tjerk ook niet echt, hij is nu weg, maar ze kan ook echt niks positiefs over hem vertellen, zelf zit ze vol met rimpels en heb haar nog geen woord Portugees horen praten,maar verwacht wel van alles van de heren.

Astrid is genoeg over gezegd, ook in het gesprek van gisteren dat er geen ruimte is voor een ander dan behalve haar kinderen. zucht...ze doet mee voor de show.

Natasja komt gewoon nep over...wat wil die vrouw nou dan?

Denise eigenlijk hetzelfde verhaal, nu Dave weg is toon ze wel interesse in Sven, nou ja interesse, groot woord.

Richard lijkt echt op een junk endat lompe gedrag werkt ook niet.

Martijn heb ik me helemaal genoeg over uitgelaten. Een lulletje rozenwater.

Hans Frankrijk, tja lijkt me persoonlijk niet echt een goede gastheer, dat huis is een zooitje, hoe runt hij een b&b als hij niet vroeg wil op staan en eerst nog paar uur in zijn eentje wil zijn. Hoe doet hij dat dan met gasten?
Wil hij Petra nu wel of niet?
India, ga er na toe!
pi_205740985
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 20:49 schreef DKUp het volgende:

Denise wilde Sven naar huis sturen.
Haar letterlijke bewoordingen idd.
Ik kots op alle lui die zo over een ander spreken.
Je dient gewoon op een respectvolle manier om te gaan met iemand die op reis is gegaan om jou te ontmoeten, op jouw verzoek.
Bv door aan te geven dat je geen gevoelens hebt, en de persoon welkom is om nog te blijven op vriendschap basis, of wanneer je het echt niet ziet zitten diegene heel vriendelijk te verzoeken om je B&B te verlaten maar alle tijd, eet nog mee vanavond, en desnoods nog wat te genieten van de omgeving vanuit een andere lokatie of vanuit je B&B mocht je voldoende vrije kamers hebben.

Maar "ik heb hem naar huis gestuurd, of Hans Frankrijk vorige keer:" Daar is het gat van de deur", van die mensen die denken iets te kunnen ontlenen door de "macht te hebben" neerbuigend om te kunnen gaan met een ander mens, echt sneue mensen. En logisch ook dat ze alleen zijn.

Natasja is er ook zo een, die ene kerel wilde die avond nog graag koken voor de groep en de volgende ochtend vertrekken, waarop ze antwoordde: Ik stel voor dat je over een uur vertrekt en lekker een hotelletje pakt.
OMFG. :r
  donderdag 25 augustus 2022 @ 12:40:53 #29
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205741091
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 12:31 schreef Za het volgende:

[..]
Haar letterlijke bewoordingen idd.
Ik kots op alle lui die zo over een ander spreken.
Je dient gewoon op een respectvolle manier om te gaan met iemand die op reis is gegaan om jou te ontmoeten, op jouw verzoek.
Bv door aan te geven dat je geen gevoelens hebt, en de persoon welkom is om nog te blijven op vriendschap basis, of wanneer je het echt niet ziet zitten diegene heel vriendelijk te verzoeken om je B&B te verlaten maar alle tijd, eet nog mee vanavond, en desnoods nog wat te genieten van de omgeving vanuit een andere lokatie of vanuit je B&B mocht je voldoende vrije kamers hebben.

Maar "ik heb hem naar huis gestuurd, of Hans Frankrijk vorige keer:" Daar is het gat van de deur", van die mensen die denken iets te kunnen ontlenen door de "macht te hebben" neerbuigend om te kunnen gaan met een ander mens, echt sneue mensen. En logisch ook dat ze alleen zijn.

Natasja is er ook zo een, die ene kerel wilde die avond nog graag koken voor de groep en de volgende ochtend vertrekken, waarop ze antwoordde: Ik stel voor dat je over een uur vertrekt en lekker een hotelletje pakt.
OMFG. :r
En zo ook tegen Jan, ze vraagt zelf aan hem of hij wat wil drinken. En dan pissig worden dat ie een biertje wil 8)7 die kon ook meteen optyfen..
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205741170
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 12:19 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik wilde alleen even reageren op iemand die eerder zei dat Ted een hittepetit is. Daar ben ik het helemaal mee eens.
En volgens mij is bij haar altijd het glas half leeg,ik mag Tjerk ook niet echt, hij is nu weg, maar ze kan ook echt niks positiefs over hem vertellen, zelf zit ze vol met rimpels en heb haar nog geen woord Portugees horen praten,maar verwacht wel van alles van de heren.

Astrid is genoeg over gezegd, ook in het gesprek van gisteren dat er geen ruimte is voor een ander dan behalve haar kinderen. zucht...ze doet mee voor de show.

Natasja komt gewoon nep over...wat wil die vrouw nou dan?

Denise eigenlijk hetzelfde verhaal, nu Dave weg is toon ze wel interesse in Sven, nou ja interesse, groot woord.

Richard lijkt echt op een junk endat lompe gedrag werkt ook niet.

Martijn heb ik me helemaal genoeg over uitgelaten. Een lulletje rozenwater.

Hans Frankrijk, tja lijkt me persoonlijk niet echt een goede gastheer, dat huis is een zooitje, hoe runt hij een b&b als hij niet vroeg wil op staan en eerst nog paar uur in zijn eentje wil zijn. Hoe doet hij dat dan met gasten?
Wil hij Petra nu wel of niet?
Natasja wilde Jos. Volgens mij werkt het lompe gedrag van Richard juist wel? Hij heeft iig een match gevonden.
BlaBlaBla
pi_205741191
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 12:19 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik wilde alleen even reageren op iemand die eerder zei dat Ted een hittepetit is. Daar ben ik het helemaal mee eens.
En volgens mij is bij haar altijd het glas half leeg,ik mag Tjerk ook niet echt, hij is nu weg, maar ze kan ook echt niks positiefs over hem vertellen, zelf zit ze vol met rimpels en heb haar nog geen woord Portugees horen praten,maar verwacht wel van alles van de heren.

Astrid is genoeg over gezegd, ook in het gesprek van gisteren dat er geen ruimte is voor een ander dan behalve haar kinderen. zucht...ze doet mee voor de show.

Natasja komt gewoon nep over...wat wil die vrouw nou dan?

Denise eigenlijk hetzelfde verhaal, nu Dave weg is toon ze wel interesse in Sven, nou ja interesse, groot woord.

Richard lijkt echt op een junk endat lompe gedrag werkt ook niet.

Martijn heb ik me helemaal genoeg over uitgelaten. Een lulletje rozenwater.

Hans Frankrijk, tja lijkt me persoonlijk niet echt een goede gastheer, dat huis is een zooitje, hoe runt hij een b&b als hij niet vroeg wil op staan en eerst nog paar uur in zijn eentje wil zijn. Hoe doet hij dat dan met gasten?
Wil hij Petra nu wel of niet?
Het zal allemaal wel wat genuanceerder liggen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205741306
Erg grappig btw het ondertitelen van Ted :D
pi_205741337
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 12:48 schreef Soldier2000 het volgende:

Natasja wilde Jos.
Want Jos ziet er 40 jaar jonger uit, net als haar ex man.
Strange.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 13:17:12 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205741498
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 12:19 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Astrid is genoeg over gezegd, ook in het gesprek van gisteren dat er geen ruimte is voor een ander dan behalve haar kinderen. zucht...ze doet mee voor de show.
Ik denk dat ze daar pas tijdens het programma is achter gekomen.
Denk niet dat ze mee zou doen puur om op tv te komen.
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2022 @ 13:27:32 #35
70532 loveli
N
pi_205741605
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 13:02 schreef Za het volgende:

[..]
Want Jos ziet er 40 jaar jonger uit, net als haar ex man.
Strange.
Ex-toyboy?
crap in = crap out
pi_205742093
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 12:19 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Hans Frankrijk, tja lijkt me persoonlijk niet echt een goede gastheer, dat huis is een zooitje, hoe runt hij een b&b als hij niet vroeg wil op staan en eerst nog paar uur in zijn eentje wil zijn. Hoe doet hij dat dan met gasten?
Wil hij Petra nu wel of niet?
Ik vond het een heel mooi moment toen Hans aan Petra vroeg of ze langer wilde blijven. *; Helaas lijkt het erop dat hij haar fysiek niet aantrekkelijk genoeg vindt en zij daar op haar beurt geen genoegen mee neemt. Aantrekkingskracht laat zich niet afdwingen en zij heeft natuurlijk groot gelijk, maar jammer is het wel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:18:39 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205742156
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vond het een heel mooi moment toen Hans aan Petra vroeg of ze langer wilde blijven. *; Helaas lijkt het erop dat hij haar fysiek niet aantrekkelijk genoeg vindt en zij daar op haar beurt geen genoegen mee neemt. Aantrekkingskracht laat zich niet afdwingen en zij heeft natuurlijk groot gelijk, maar jammer is het wel.
Was zeker goed van hem, alleen verkeerde timing. Nu lijkt het voor haar dat ie dat enkel zegt om maar niet alleen te zijn, zoiets. Hij is gewoon niet complimenteus en maakt overal een geintje van. Ja dan snap ik dat zij niet weet waar ze aan toe is.
En daarbij idd, maakt hij wel duidelijk dat hij haar niet knap (genoeg?) vindt. Dat kan. Maar dan moet hij wel aangeven waarom hij haar daar wel wil. Wat haar leuk genoeg maakt.
pi_205742165
Nog eentje voor de OP.

'Hell hath no fury like a woman scorned' in Spanje:
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205742181
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Was zeker goed van hem, alleen verkeerde timing. Nu lijkt het voor haar dat ie dat enkel zegt om maar niet alleen te zijn, zoiets. Hij is gewoon niet complimenteus en maakt overal een geintje van. Ja dan snap ik dat zij niet weet waar ze aan toe is.
En daarbij idd, maakt hij wel duidelijk dat hij haar niet knap (genoeg?) vindt. Dat kan. Maar dan moet hij wel aangeven waarom hij haar daar wel wil. Wat haar leuk genoeg maakt.
Hij drukt zich inderdaad erg ongelukkig uit...
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:24:01 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205742199
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:21 schreef Claudia_x het volgende:
Hij drukt zich inderdaad erg ongelukkig uit...
En dat komt op den duur misschien wel goed / als de camera's weg zijn of iets. Maarja daar heeft zij nu weinig aan.

Tja we zullen zien hoe het afloopt.. kan nog alle kanten op. Maar ik gok dat Petra uit zichzelf weg gaat.
pi_205742202
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 13:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Ik denk dat ze daar pas tijdens het programma is achter gekomen.
Denk niet dat ze mee zou doen puur om op tv te komen.
Nee, dat denk ik ook niet.
Sneu voor haar dat het zo'n worsteling werd (en dat iedereen mee kon kijken). Zoiets lastigs als tegen een enorme mentale confrontatie oplopen, zou iets moeten zijn dat je in alle privé mag aangaan. Zéker zonder hatelijk commentaar van volslagen onbekenden.

Hopelijk is JamJam uiteindelijk toch de kers op de taart.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205742234
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]
En dat komt op den duur misschien wel goed / als de camera's weg zijn of iets. Maarja daar heeft zij nu weinig aan.

Tja we zullen zien hoe het afloopt.. kan nog alle kanten op. Maar ik gok dat Petra uit zichzelf weg gaat.
Ik blijf nog even hopen op een goede afloop. Voor mij is dat soort communicatie trouwens heel herkenbaar. M'n vriend is net zo - en m'n zoon ook. Dat betekent niet dat ze zich ook zo voelen, maar humor en ironie past hen beter dan dat complimenteuze. Ik houd er wel van, meer dan mannen met een vlotte babbel. Doe mij maar een Mr. Darcy.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205742256
Van Astrid lijkt het me ook wel duidelijk dat ze niet meedoet om op tv te komen. En haar excuses van gisteren vond ik best sympathiek. Jammer dat ze zo met zichzelf in de knoop zit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:33:43 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205742306
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
Van Astrid lijkt het me ook wel duidelijk dat ze niet meedoet om op tv te komen. En haar excuses van gisteren vond ik best sympathiek. Jammer dat ze zo met zichzelf in de knoop zit.
Dit idd.
Soms kom je pas achter zaken wanneer je ermee geconfronteerd wordt, terwijl je daarvoor denkt dat het best kan.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Hopelijk is JamJam uiteindelijk toch de kers op de taart.
Denk het niet. Hij is te soft voor haar. Alles is goed, alles is perfect. Die andere gast was beter voor haar. Die ging er soms nog wat relaxed tegenin.
pi_205742609
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 12:40 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
En zo ook tegen Jan, ze vraagt zelf aan hem of hij wat wil drinken. En dan pissig worden dat ie een biertje wil 8)7 die kon ook meteen optyfen..
Volgens mij was dat een mislukte, sarcasme herken het, van haar :P
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2022 @ 15:46:41 #46
70532 loveli
N
pi_205742888
Ik vond Natasja gemener dan Denise, maar twitter disagrees.
crap in = crap out
  donderdag 25 augustus 2022 @ 15:54:54 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205742972
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:46 schreef loveli het volgende:
Ik vond Natasja gemener dan Denise, maar twitter disagrees.
Bij Denise was gewoon dat ze geen inleving in zijn standpunt kon hebben waarom hij iets deed. En dan gelijk allerlei dingen zoekt om hem te kleineren, zodat zij zich nog een beetje beter voelt.
Dat ze het geen goede keus vond, kon, maar ze had totaal geen begrip of iets dan ook.

Bij Natasja had ik het idee in ieder geval dat ze hem al wel vaker aangaf dat het niet klikte en alles en hij er weinig mee deed. De gehele afsluiting had idd beter gekund, of nouja netter.
Maar het was wel beejte in de trant van hoe je haar altijd al zag doen. Kortaf,snel en effectief.
pi_205743692
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik het wel ook heel sympathiek vond van Astrid wat ze vertelde aan Harm Jan.

Hoe ik over Petra denk en Hans, ik zou het leuk vinden als het wat meer wordt tussen Hans en Petra. Zolang zij hem maar niet probeert te veel te veranderen. Hans wat meer betere timing zoekt om lieve en oprechte dingen te zeggen.
India, ga er na toe!
pi_205743739
Ik kreeg bij het zien van Denise en Sven echt het idee dat zij aan het overcompenseren sloeg om haar gevoelens voor Dave maar zo snel mogelijk kwijt proberen te raken. Veel te geforceerd, zou me verbazen als dat nog iets is geworden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205744020
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 17:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik kreeg bij het zien van Denise en Sven echt het idee dat zij aan het overcompenseren sloeg om haar gevoelens voor Dave maar zo snel mogelijk kwijt proberen te raken. Veel te geforceerd, zou me verbazen als dat nog iets is geworden.
Zodra ik “concurrenten” (Ben en Sven, Petra en Annemarie, Marion en Simone) online samen voorbij zie komen, geeft het volgens mij al half weg dat het niks is geworden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205744033
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
Van Astrid lijkt het me ook wel duidelijk dat ze niet meedoet om op tv te komen. En haar excuses van gisteren vond ik best sympathiek. Jammer dat ze zo met zichzelf in de knoop zit.
Ik ben inmiddels een beetje team Astrid geworden. Ik vond het jammer dat ze gister ging invullen dat elke man toch wel op den duur wegloopt, deze man lijkt zoveel geduld te hebben. Ik zou het leuk vinden als het toch iets wordt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205744060
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 17:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik ben inmiddels een beetje team Astrid geworden. Ik vond het jammer dat ze gister ging invullen dat elke man toch wel op den duur wegloopt, deze man lijkt zoveel geduld te hebben. Ik zou het leuk vinden als het toch iets wordt.
Gisteren bleek ook dat ze zelf heel goed weet dat ze een moeilijk mens is. Best ontwapenend.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205744224
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 18:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
Martijn vertelde vijf maanden per jaar de B&B open te houden en de rest van het jaar te willen reizen en dan iemand vragen om toezicht te houden tegen inbraak, regenschade etc.

Dus ouders van Martijn wonen daar niet het hele jaar?
Dat zei die niet, hij zei dat het uiteindelijk zijn doel/droom was om in het hoogseizoen (van mei tot oktober zal dat ongeveer zijn daar) in de B en B te werken en dan de rest van het jaar te reizen. Dit zou dan kunnen als die geen schulden meer zou hebben, en dat zou in de toekomst zijn. Het was een verkooppraatje aan die eerdere liefde van hem (Marianne ofzo heette die?) waar die na Simone verliefd op was. Een toekomstig plan dus, maar dit was nu nog niet aan de orde zei die. Hoe het precies zit met het eigendom en met die ouders die bij hem werken, dat is een vaag verhaal. Ik denk dat zijn ouders het gekocht hebben maar op zijn naam hebben laten zetten vanwege belastingtechnische redenen.
pi_205744291
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 18:01 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dat zei die niet, hij zei dat het uiteindelijk zijn doel/droom was om in het hoogseizoen (van mei tot oktober zal dat ongeveer zijn daar) in de B en B te werken en dan de rest van het jaar te reizen. Dit zou dan kunnen als die geen schulden meer zou hebben, en dat zou in de toekomst zijn. Het was een verkooppraatje aan die eerdere liefde van hem (Marianne ofzo heette die?) waar die na Simone verliefd op was. Een toekomstig plan dus, maar dit was nu nog niet aan de orde zei die. Hoe het precies zit met het eigendom en met die ouders die bij hem werken, dat is een vaag verhaal. Ik denk dat zijn ouders het gekocht hebben maar op zijn naam hebben laten zetten vanwege belastingtechnische redenen.
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205744418
Martijn stelt echt totaal niks voor. Als je eerst Simone zo leuk vindt en dan zegt een soort van verliefd te zijn op Marianne.

Komt Fenna en hij gaat bijna samenwonen en trouwen….
SOONY
pi_205744593
Astrid haar gedrag valt nu uit te leggen omdat ze gewoon hartstikke onzeker is en weet hoe moeilijk haar gedrag is. Iets wat we hebben gezien door de afleveringen heen.
En dat ze totaal niet toe is aan een nieuwe liefde.

Ik vraag me dan af HOE kan het dat iemand als zij zich opgeeft voor zo’n heftig programma dat je kwetsbaar maakt.
Daarom snapte ik haar gedrag ook niet in het begin. Je verwacht gewoon niet dat iemand meedoet aan dit program als je bent zoals Astrid nu is. 8)7
The secret of getting ahead is getting started
  donderdag 25 augustus 2022 @ 18:41:41 #57
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205744661
quote:
9s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 18:22 schreef DKUp het volgende:
Martijn stelt echt totaal niks voor. Als je eerst Simone zo leuk vindt en dan zegt een soort van verliefd te zijn op Marianne.

Komt Fenna en hij gaat bijna samenwonen en trouwen….
Misschien is hij gewaarschuwd dat je niet gelijk met je eerste liefde moet trouwen. Heeft hij daar maar mooi een oplossing voor gevonden! ;) maar misschien is hij ook gezegend met het vermogen om makkelijk verliefd te worden, net zoals Menno, ik weet niet of dat per definitie slecht is, stiekem ben ik er wel jaloers op :@
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205744685
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 18:41 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Misschien is hij gewaarschuwd dat je niet gelijk met je eerste liefde moet trouwen. Heeft hij daar maar mooi een oplossing voor gevonden! ;) maar misschien is hij ook gezegend met het vermogen om makkelijk verliefd te worden, net zoals Menno, ik weet niet of dat per definitie slecht is, stiekem ben ik er wel jaloers op :@
Veel mensen vinden een beetje aandacht al genoeg om verliefd te worden ;)
SOONY
  donderdag 25 augustus 2022 @ 18:44:18 #59
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205744694
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Dit idd.
Soms kom je pas achter zaken wanneer je ermee geconfronteerd wordt, terwijl je daarvoor denkt dat het best kan.
[..]
Denk het niet. Hij is te soft voor haar. Alles is goed, alles is perfect. Die andere gast was beter voor haar. Die ging er soms nog wat relaxed tegenin.
Maar misschien is een softie wel wat juist goed bij haar past, gezien al haar onzekerheden. JamJam is ook wel een volhouder volgens mij en zou wel wat van haar buien aankunnen denk ik. Was inderdaad wel mooi dat ze zich gisteren wat openstelde, komt ze toch een stuk sympathieker over!
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2022 @ 20:02:26 #60
70532 loveli
N
pi_205745723
Preventief de aflevering van vorige week bekeken, voor 'ie achter een
betaalmuur gaat en ik me weer dingen ga afvragen :')
crap in = crap out
pi_205745739
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:02 schreef loveli het volgende:
Preventief de aflevering van vorige week bekeken, voor 'ie achter een
betaalmuur gaat en ik me weer dingen ga afvragen :')
Het kampvuur? Echt briljant….
SOONY
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2022 @ 20:10:26 #62
70532 loveli
N
pi_205745813
quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:04 schreef DKUp het volgende:

[..]
Het kampvuur? Echt briljant….
Denise (dansende tante), Hans.it, Astrid gezellig in de bergen en Natas (aanloop naar exit Jan).

Na een paar keer misgrijpen kwam ik tot de conclusie dat RTL bewust een week tussen situaties laat die je zou willen terugzien. Ik wil dit seizoen toch een beetje goed afsluiten :P
crap in = crap out
pi_205745978
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:10 schreef loveli het volgende:

[..]
Denise (dansende tante), Hans.it, Astrid gezellig in de bergen en Natas (aanloop naar exit Jan).

Na een paar keer misgrijpen kwam ik tot de conclusie dat RTL bewust een week tussen situaties laat die je zou willen terugzien. Ik wil dit seizoen toch een beetje goed afsluiten :P
Italo Hans is ook bijna niet meer te zien :+
SOONY
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:34:42 #64
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205746194
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:19 schreef DKUp het volgende:

[..]
Italo Hans is ook bijna niet meer te zien :+
Als we Hansi weer zien is hij straks al getrouwd! (met Libera natuurlijk ;)) denk dat we alleen nog te zien krijgen dat Denise besloten heeft terug naar huis te gaan.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:38:27 #65
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205746269
De hoofd-hals combinatie van Denise blijft toch bijzonder.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205746277
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:38 schreef AgnesGru het volgende:
De hoofd-hals combinatie van Denise blijft toch bijzonder.
Hoezo?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205746279
Gejank.

Ik trek een fles open. Cheers!
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:40:21 #68
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205746299
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hoezo?
Redelijk strakgetrokken vs gerimpeld nekkie
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205746301
Zie hoe Astrid steeds z’n blik ontwijkt bij het ontbijt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:40:29 #70
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205746302
Lekker koel ontbijtje ook
Don't call me Shirley
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:40:51 #71
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205746311
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:39 schreef Knikkergeitje het volgende:
Gejank.

Ik trek een fles open. Cheers!
Elke keer als er drank (met alcohol) in beeld is een glaasje drinken! :D cheers!
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205746341
Die stem van Natasja

Ze voelt helemaal niks
SOONY
pi_205746348
Ze mist een werknemer
SOONY
pi_205746351
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:40 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Redelijk strakgetrokken vs gerimpeld nekkie
Heet die vrouw van ItaloHans Denise?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2022 @ 20:43:00 #75
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_205746357
quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:42 schreef DKUp het volgende:
Die stem van Natasja

Ze voelt helemaal niks
zelfs de tepelpiercings niet meer
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:43:02 #76
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205746359
Ik vind dit toch een andere definitie van drankprobleem; een probleem mee hebben als de ander niet genoeg drinkt?!
Don't call me Shirley
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:43:16 #77
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205746364
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Heet die vrouw van ItaloHans Denise?
:Y
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205746365
quote:
88s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:43 schreef just me het volgende:

[..]
zelfs de tepelpiercings niet meer
Nauwelijks drinken
SOONY
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:43:37 #79
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_205746375
Natasja wou eigenlijk zeggen dat niet elke dag zuipen een groot minpunt is.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_205746377
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:43 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik vind dit toch een andere definitie van drankprobleem; een probleem mee hebben als de ander niet genoeg drinkt?!
Genoeg mensen die dit roepen :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205746378
De inclusieve dochter van Richard
SOONY
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:43:53 #82
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205746382
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Heet die vrouw van ItaloHans Denise?
Ja
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:44:07 #83
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205746384
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:43 schreef PirE het volgende:
Natasja wou eigenlijk zeggen dat niet elke dag zuipen een groot minpunt is.
Ja _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:44:25 #84
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205746392
Pip _O_
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205746393
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
:Y
Ja dat plastische chirurgie neusje ala Linda de Mol vs de rimpelnek.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205746395
De regenboogdochter van Richard, een warm inclusief bad
SOONY
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:44:34 #87
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205746398
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Genoeg mensen die dit roepen :')
Hoe bedoel je
Don't call me Shirley
pi_205746400
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:43 schreef DKUp het volgende:
De inclusieve dochter van Richard
Die twee kinderen schreeuwen net zo hard en onnozel. ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205746403
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:43 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik vind dit toch een andere definitie van drankprobleem; een probleem mee hebben als de ander niet genoeg drinkt?!
Ja, wtf. Heel rare opmerking.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_205746404
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Die twee kinderen schreeuwen net zo hard en onnozel. ;(
Ze kan zo meedoen met First Dates
SOONY
pi_205746406
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:44 schreef Pierre_Ranja het volgende:

[..]
Hoe bedoel je
Dat mensen je niet gezellig vinden als je niet vaak of veel drinkt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205746414
Jeetje
SOONY
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:46:01 #93
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_205746420
Wat een dikke trol :r
pi_205746441
Die naam. Demelza. Hoe dan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205746443
Neusring en een neuspiercing
Double trouble

Jeetje eindelijk weer Italo Hans
SOONY
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2022 @ 20:46:45 #96
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_205746446
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:46 schreef kibo het volgende:
Wat een dikke trol :r
Nou ja zeg :{w
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:46:54 #97
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205746448
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat mensen je niet gezellig vinden als je niet vaak of veel drinkt.
Ja vind dat zo tiener achtig ofzo... Hoe cares? Nou ja... Natasja dus o.a.
Don't call me Shirley
pi_205746449
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Die naam. Demelza. Hoe dan.
Spijt komt altijd later
SOONY
pi_205746451
Zo spontaan en niet gespeeld dit _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205746465
Verrassing, bb te koop
pi_205746467
Die Italianen zijn geweldig en de taal ook maar in het Engels overal “ah” achter ;(

You want to sell-ah
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205746473
Verkopen die handel
20 mei 2022 was dit
SOONY
pi_205746474
Hans, laat je rughaar waxen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_205746479
2005 dat verstond ik verkeerd zeker
2015 gescheiden?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:49:10 #105
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205746486
Ik ga dit zogenaamde makelaarskoppel zometeen opzoeken op internet....
Don't call me Shirley
pi_205746490
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:49 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik ga dit zogenaamde makelaarskoppel zometeen opzoeken op internet....
Please do :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:49:56 #107
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205746498
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
2005 dat verstond ik verkeerd zeker
2015 gescheiden?
2015 gescheiden, 2019 in stille verkoop.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205746499
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205746508
Denise haar droom valt in duigen
SOONY
pi_205746521
quote:
Kost geen drol |:)
SOONY
pi_205746530
Tranendal in Portugal en Oostenrijk
SOONY
pi_205746541
Brullen&Brullen vol tranen weer.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:52:12 #113
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_205746546
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Die Italianen zijn geweldig en de taal ook maar in het Engels overal “ah” achter ;(

You want to sell-ah
Komt door Nintendo. Itsah me Mario.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_205746548
quote:
Sow. We hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat Hans aan de bedelstaf raakt.
pi_205746590
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:52 schreef PirE het volgende:

[..]
Komt door Nintendo. Itsah me Mario.
:D Mario is wel geweldig. O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:54:28 #116
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_205746597
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:52 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Sow. We hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat Hans aan de bedelstaf raakt.
Hangt ervan af in hoeverre hij eigenaar is
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2022 @ 20:55:28 #117
70532 loveli
N
pi_205746618
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:54 schreef kibo het volgende:

[..]
Hangt ervan af in hoeverre hij eigenaar is
En of iemamd dat geld betaalt.
crap in = crap out
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:56:07 #118
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205746631
Kan dat makelaarsduo nog niet vinden
Don't call me Shirley
pi_205746646
Ik zag wijn.
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2022 @ 20:57:07 #120
70532 loveli
N
pi_205746652
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:56 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Kan dat makelaarsduo nog niet vinden
De lokale Saabdealer zal ze wel kennen.
crap in = crap out
  donderdag 25 augustus 2022 @ 20:57:46 #121
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205746669
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:57 schreef loveli het volgende:

[..]
De lokale Saabdealer zal ze wel kennen.
Hahahhaha jaaaa dit was zo in scène gezet.
Don't call me Shirley
pi_205746725
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:56 schreef Knikkergeitje het volgende:
Ik zag wijn.
Gall&Gall zou ook een goede sponsor zijn en Tempo…..
SOONY
pi_205746736
Libera heeft vieze teennagels
SOONY
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:01:58 #124
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205746737
Zo wat een schimmelnagels
Don't call me Shirley
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:02:16 #125
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205746744
die nagels zien er niet uit :X
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205746758
Denise is wel enorm aardige vrouw. Lekker naar huis.
SOONY
pi_205746763
MISSCHIEN IS ZE EEN BEETJE AFGESTOMPT

Zulke heerlijke analyses uit de mouw schudden _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2022 @ 21:03:21 #128
70532 loveli
N
pi_205746772
Blote voeten horen per definitie niet op tv, bah.
crap in = crap out
pi_205746777
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:02 schreef AgnesGru het volgende:
die nagels zien er niet uit :X
En toch geen tijd voor een laagje lak. Oké.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205746783
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:01 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Zo wat een schimmelnagels
Dat zag ik ook meteen :X
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:04:06 #131
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_205746787
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:03 schreef loveli het volgende:
Blote voeten horen per definitie niet op tv, bah.
Is meer iets voor OnlyFans.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:04:48 #132
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205746799
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:03 schreef loveli het volgende:
Blote voeten horen per definitie niet op tv, bah.
Blote voeten horen per definitie NIET in het dagelijks leven
Don't call me Shirley
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:04:48 #133
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_205746800
Exit Hans, met dank aan de makelaar....
pi_205746801
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:02 schreef DKUp het volgende:
Denise is wel enorm aardige vrouw. Lekker naar huis.
Beetje aardig zijn. Beetje tv tijd. Serie nummer zoveel opschrijven. Molto bene. O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205746807
Menno praat als een soort van verhaaltjesverteller.
Snap wel dat je daar geen natte kut van krijgt.
SOONY
pi_205746810
Die muziek!
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:05:25 #137
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_205746812
Nog een Saab, is dit een sponsorcampagne van de laatste Saabdealer?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_205746817
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Beetje aardig zijn. Beetje tv tijd. Serie nummer zoveel opschrijven. Molto bene. O+
Je gezichtje verbouwen en dan lekker terug naar Voorburg ^p^
SOONY
pi_205746818
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:05 schreef DKUp het volgende:
Menno praat als een soort van verhaaltjesverteller.
Snap wel dat je daar geen natte kut van krijgt.
Ik moest twee keer kijken naar je username. :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2022 @ 21:05:59 #140
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_205746819
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik moest twee keer kijken naar je username. :7
_O- _O-
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_205746820
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:05 schreef PirE het volgende:
Nog een Saab, is dit een sponsorcampagne van de laatste Saabdealer?
De laatste modellen rollen van de band.
SOONY
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2022 @ 21:06:14 #142
70532 loveli
N
pi_205746824
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:04 schreef kibo het volgende:
Exit Hans, met dank aan de makelaar....
Vooral met dank aan Hans zelf.
crap in = crap out
pi_205746826
Eigenlijk zegt natasja elje keer niks, best knap
pi_205746828
Synchroniteit
SOONY
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:06:33 #145
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205746829
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:05 schreef DKUp het volgende:
Menno praat als een soort van verhaaltjesverteller.
Snap wel dat je daar geen natte kut van krijgt.
Misschien heeft hij ook heel spannende verhalen? :')
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205746830
Tranen in Oostenrijk
SOONY
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:06:43 #147
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205746831
Harm Jan is te lief
Don't call me Shirley
pi_205746840
Wat zegt hij?

OOSTED
SOONY
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2022 @ 21:07:10 #149
70532 loveli
N
pi_205746841
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:05 schreef PirE het volgende:
Nog een Saab, is dit een sponsorcampagne van de laatste Saabdealer?
Saab maakte gewoon de leukste cabrio's.
crap in = crap out
pi_205746843
Ondertiteling GENOT
SOONY
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:08:32 #151
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205746854
Gaatie fappen of janken met die zakdoekjes
Don't call me Shirley
pi_205746855
Hij heeft nog een soort van hoop, uh oooooooh
SOONY
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:08:43 #153
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205746856
HarmJan O+
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205746861
Gaan we haar nog helpen of niet?
SOONY
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:09:28 #155
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_205746864
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:09 schreef DKUp het volgende:
Gaan we haar nog helpen of niet?
:')
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:10:20 #156
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_205746871
weet je wel
pi_205746872
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:09 schreef cleanfreak het volgende:

[..]
:')
Ze twijfelt om weg te gaan.
SOONY
pi_205746881
Weet je wel
pi_205746882
Weet je wel
Weet je wel
SOONY
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:11:27 #160
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205746888
Misschien niet de meest hartelijke relatie met haar moeder, maar ik had al op het vliegtuig gezeten
Don't call me Shirley
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:12:22 #161
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205746899
Menno, je bent gezakt... Je drinkt te weinig alcohol, je lever is te veel intact
Don't call me Shirley
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2022 @ 21:12:24 #162
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_205746900
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:11 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Misschien niet de meest hartelijke relatie met haar moeder, maar ik had al op het vliegtuig gezeten
en dan nog blijft de vraag of je op tijd bent
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_205746901
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:11 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Misschien niet de meest hartelijke relatie met haar moeder, maar ik had al op het vliegtuig gezeten
Dacht even dat het over een konijn of hamster ging.
SOONY
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:13:08 #164
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205746911
quote:
88s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:12 schreef just me het volgende:

[..]
en dan nog blijft de vraag of je op tijd bent
Ja maar ja die trying :') ok dat is niet de beste uitdrukking op dit moment maar wel hoe ik er over denk
Don't call me Shirley
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:13:29 #165
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205746917
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:12 schreef DKUp het volgende:

[..]
Dacht even dat het over een konijn of hamster ging.
Gaan we nog reanimeren?
Don't call me Shirley
pi_205746924
Zinin de bons voor Menno
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:14:51 #167
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_205746930
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:11 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Misschien niet de meest hartelijke relatie met haar moeder, maar ik had al op het vliegtuig gezeten
Ze zei dat ze sowieso terug zou gaan maar toch niet op tijd zou komen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:15:21 #168
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205746934
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:14 schreef PirE het volgende:

[..]
Ze zei dat ze sowieso terug zou gaan maar toch niet op tijd zou komen.
Sowieso proberen en anders alleen maar om er met andere nabestaanden voor elkaar te zijn toch
Don't call me Shirley
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:15:24 #169
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205746935
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:14 schreef Knikkergeitje het volgende:
Zinin de bons voor Menno
Gaat vast gepaard met wijn, ik schenk m'n glas vast vol ;)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205746937
Ah joh de begrafenis of crematie KEN ook wel wachten weet je wel
SOONY
pi_205746943
Menno komt niet helemaal lekker over.
SOONY
pi_205746958
Ik snap ook niet dat Menno genoegen neemt met een vrouw die zo koel doet naar hem. Hij legt alles in haar handen.
pi_205746971
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Gaat vast gepaard met wijn, ik schenk m'n glas vast vol ;)
Ja hier ook, Cheers
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2022 @ 21:18:43 #174
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_205746980
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:17 schreef Knikkergeitje het volgende:

[..]
Ja hier ook, Cheers
Het lijkt wel of je niets anders doet :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:19:13 #175
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205746987
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:16 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik snap ook niet dat Menno genoegen neemt met een vrouw die zo koel doet naar hem. Hij legt alles in haar handen.
Ze geeft hem het gevoel dat hij er toe doet :') ... Wel het minimale dat je bij je medemens mag verwachten
Don't call me Shirley
pi_205746990
Beetje wijn zuipen in die Franse dorpen. Nice
SOONY
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:19:49 #177
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205746992
Straks gaat ie zeggen dat ie voor haar wil proberen te beginnen met meer te drinken :')
Don't call me Shirley
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:20:42 #178
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205747003
Eigenlijk komt Natasja ook altijd wat vlak over. Net bij het kanoën zei ze dat ze dat wel de hele dag kon doen, zo heerlijk. Maar ze zei het met zo weinig enthousiasme dat ik me afvroeg of ze het echt meende of dat ze sarcastisch was. Steekt toch wat negatief af bij Menno's enthousiasme.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:20:57 #179
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205747008
Uiteraard gaat ze vandaag wijn drinken :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:21:20 #180
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_205747016
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:20 schreef AgnesGru het volgende:
Uiteraard gaat ze vandaag wijn drinken :D
Lekker, echt zin in.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_205747017
Natasja: “Ik wil even wijn drinkuhhuhuhuhuhuhuhuhuh!”
SOONY
pi_205747021
In zn hoofd is ie al voor de 4e keer getrouwd.


Heeeel hard aankomen.


Mooi
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:21:32 #183
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205747023
Menno is toch veel te energiek voor die omgeving.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205747028
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:19 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Straks gaat ie zeggen dat ie voor haar wil proberen te beginnen met meer te drinken :')
Klinkt best realistisch eigenlijk
SOONY
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:22:05 #185
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205747036
Ik vind het echt puberaal zo blij te zijn met wijn... Kom op zeg.
Don't call me Shirley
pi_205747037
Natasja moet een keuzemoment maken straks uh oke
SOONY
pi_205747044
Huh wat? Hahaha
pi_205747045
Moet er een vlinder zijn?

Nou uh :+
SOONY
pi_205747054
Menno: Moet er een vonk zijn?

Whahahahaha _O-
SOONY
pi_205747061
Heel zn wereld stort in
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:23:31 #191
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205747062
Plot twist; Menno gaat zuipen, krijgt een agressieve dronk en Natasja vind hem ineens aantrekkelijk
Don't call me Shirley
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:23:39 #192
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_205747064
Gewoon je verdriet wegdrinken Menno.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:23:44 #193
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205747067
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik vind het echt puberaal zo blij te zijn met wijn... Kom op zeg.
Haha maar jij bent zo te zien ook meer een ranja liefhebber ;)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205747075
Astrid is erachter gekomen dat er geen plek is voor de liefde.

Zoiets, je verwacht het niet ^p^
SOONY
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2022 @ 21:24:48 #195
70532 loveli
N
pi_205747080
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:22 schreef DKUp het volgende:
Moet er een vlinder zijn?

Nou uh :+
Een beetje aangeschoten zijn werkt soms ook, maar Natas is inmiddels immuun.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2022 @ 21:26:13 #196
70532 loveli
N
pi_205747095
Ik erger me inmiddels aan het t-shirt van Hans.it. Op zich fijn dat 'ie zichzelf bedekt, maar heeft 'ie niks zonder gaten?
crap in = crap out
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2022 @ 21:27:32 #197
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_205747118
Een openstaande vrouw :X
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2022 @ 21:30:21 #198
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_205747152
wel heel sneu voor Simone dat ze zó moet vertrekken
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_205747165
Langzaam inpakken en afscheid nemen

De vlucht zal wel laat zijn ofzo :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:32:54 #200
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205747180
quote:
88s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:30 schreef just me het volgende:
wel heel sneu voor Simone dat ze zó moet vertrekken
Ja :'(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2022 @ 21:33:20 #201
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_205747184
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Langzaam inpakken en afscheid nemen

De vlucht zal wel laat zijn ofzo :+
Mooi dat ze zo snel wegkon :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_205747187
Dit had ze ook met de mannen kunnen doen…..

:+
SOONY
pi_205747208
Astrid is een volbloed mama en een FRAU

DAS STEFFIE |:)
SOONY
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:36:01 #204
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205747212
Gezeik
Don't call me Shirley
pi_205747216
EIN FRAU @DKUp
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:37:06 #206
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205747226
Misschien kan Denise de b en b kopen
Don't call me Shirley
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:37:53 #207
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_205747235
Denise ziet nieuwe mogelijkheden voor de zak geld van Hans
pi_205747246
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:37 schreef kibo het volgende:
Denise ziet nieuwe mogelijkheden voor de zak geld van Hans
Denise kwam alleen voor fame op tv
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:39:03 #209
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205747254
Hans schuift zijn eten naar binnen :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:39:14 #210
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205747257
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Denise kwam alleen voor fame op tv
Of voor een leuke gratis vakantie?
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205747260
Kom ff snel neuken
pi_205747269
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Of voor een leuke gratis vakantie?
Als je enkel voor een vakantie komt ga je niet met je kop op tv. En geld heeft ze vast wel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:40:31 #213
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205747276
Mormel Pip ook mee _O_
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:40:38 #214
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_205747277
Ik moet ineens aan de familie Knots denken. Geen idee waarom.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_205747284
Weet je wel
SOONY
pi_205747285
Hoe kan zo’n jonge meid zo een dikke onderbuik hebben?
pi_205747286
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:40 schreef PirE het volgende:
Ik moet ineens aan de familie Knots denken. Geen idee waarom.
Nou. Kleine belediging voor de Knots familie ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:42:36 #218
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205747300
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Als je enkel voor een vakantie komt ga je niet met je kop op tv. En geld heeft ze vast wel.
Tja, ik zie niet waarom je het voor de fame zou doen. Dat is voor mij juist een reden om niet mee te doen (ok en het mannen aanbod natuurlijk)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2022 @ 21:42:40 #219
70532 loveli
N
pi_205747301
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:41 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Hoe kan zo’n jonge meid zo een dikke onderbuik hebben?
Schopje OUD.
crap in = crap out
pi_205747302
Gelukkig geen dikke lebber kus.
pi_205747310
Ik lach echt als ze straks wel voor Menno gaat _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:43:16 #222
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205747311
Lekker aardig ook :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205747312
Natasja wil hun laatste avond apart doorbrengen LOL _O- :+
SOONY
pi_205747316
HAHAHAA
Altijd..
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2022 @ 21:43:37 #225
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_205747318
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:41 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Hoe kan zo’n jonge meid zo een dikke onderbuik hebben?
stuur haar een mailtje en wie weet krijg je te horen dat ze er niets aan kan doen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:43:57 #226
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205747322
Natas zoekt een klusser
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205747326
Ze wacht op het vlammetje, de vlinders |:)
SOONY
pi_205747331
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Tja, ik zie niet waarom je het voor de fame zou doen. Dat is voor mij juist een reden om niet mee te doen (ok en het mannen aanbod natuurlijk)
Je kunt zelf een ticket naar elke plek op de wereld boeken.

Ze is al vaker op tv geweest ook.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205747332
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:43 schreef AgnesGru het volgende:
Natas zoekt een klusser
Een medewerker
SOONY
pi_205747352
Morgen de laatste :'(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2022 @ 21:46:08 #231
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_205747362
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen de laatste :'(
dan komt er vast wel iets anders leuks op de tv :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:46:11 #232
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205747363
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen de laatste :'(
Zo saaaaaiiii
Don't call me Shirley
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2022 @ 21:46:47 #233
70532 loveli
N
pi_205747371
twitter
crap in = crap out
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:47:35 #234
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205747382
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je kunt zelf een ticket naar elke plek op de wereld boeken.

Ze is al vaker op tv geweest ook.
Ah ja, dan zal het wel voor de fame zijn, jammer, ik hoop nog steeds dat mensen voor de liefde meedoen O+ (jaja ik weet dat dit veel gecast en gescript is)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:48:40 #235
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205747400
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:46 schreef Pierre_Ranja het volgende:

[..]
Zo saaaaaiiii
Ja, dat MAFS vond ik toch een stuk minder, dat is geen waardige vervanger.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  donderdag 25 augustus 2022 @ 21:53:27 #236
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_205747471
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:48 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja, dat MAFS vond ik toch een stuk minder, dat is geen waardige vervanger.
Vanaf 4 september( de aftrap) komt er een real life soap op sbs.. 1 jaar van je leven heet het. Misschien ook leuk? Is met livestreams via videoland volgens mij en elke werkdag op tv :P
Is ook al een topic over --->> RLS / Een Jaar Van Je Leven (vanaf 5 sept op SBS6) #2
pi_205747628
Loetje. _O-

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205747891
Komt er nog een soort hoe is het nu met? Ik zie Richard en Simone nog wel een eigen spin off krijgen.
pi_205747942
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 22:30 schreef Document1 het volgende:
Komt er nog een soort hoe is het nu met? Ik zie Richard en Simone nog wel een eigen spin off krijgen.
Dat zat ik mij ook af te vragen. Meteen maar een fles wijn erbij opengetrokken. Geen zorgen 0,2L.
pi_205747971
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 22:35 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Dat zat ik mij ook af te vragen. Meteen maar een fles wijn erbij opengetrokken. Geen zorgen 0,2L.
Hier aan het bier. :D
  donderdag 25 augustus 2022 @ 22:41:31 #241
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205748010
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:53 schreef Sestra666 het volgende:

[..]
Vanaf 4 september( de aftrap) komt er een real life soap op sbs.. 1 jaar van je leven heet het. Misschien ook leuk? Is met livestreams via videoland volgens mij en elke werkdag op tv :P
Is ook al een topic over --->> RLS / Een Jaar Van Je Leven (vanaf 5 sept op SBS6) #2
Ah zal dat ook eens bekijken, maar heb geen videoland. Geloof dat Lang leve de liefde volgende week ook weer begint, kunnen we vast kijken welke kandidaten we volgend jaar bij b&b vol liefde willen hebben :D
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  donderdag 25 augustus 2022 @ 22:45:18 #242
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205748057
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
Loetje. _O-

[ afbeelding ]
Haha! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2022 @ 23:26:25 #243
70532 loveli
N
pi_205748400
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ah zal dat ook eens bekijken, maar heb geen videoland. Geloof dat Lang leve de liefde volgende week ook weer begint, kunnen we vast kijken welke kandidaten we volgend jaar bij b&b vol liefde willen hebben :D
Geen.
crap in = crap out
pi_205748463
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:33 schreef DKUp het volgende:
Dit had ze ook met de mannen kunnen doen…..

:+
Precies wat ik dacht :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205748987
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 22:30 schreef Document1 het volgende:
Ik zie Richard en Simone nog wel een eigen spin off krijgen.
Ja, je zou hier graag meer van willen zien?

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205749325
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Of voor een leuke gratis vakantie?
Als deelnemer zou ik dit snappen maar als B&B-eigenaar/medewerker ben je sowieso al daar??

edit: oh andere Denise. Fuck die dubbele namen :')
pi_205749706
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 07:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ja, je zou hier graag meer van willen zien?

[ afbeelding ]
Dat is niet wat ik zeg. :7
pi_205750159
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 07:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ja, je zou hier graag meer van willen zien?

[ afbeelding ]
Zelden mensen zo onsmakelijk zien tongen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Vis een optie? vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:21:53 #249
70532 loveli
N
pi_205750183
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 07:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ja, je zou hier graag meer van willen zien?

[ afbeelding ]
/dislike
crap in = crap out
pi_205751388
Een overzicht:
Richard
Richard is een B&B eigenaar waarvan ik blij ben dat ik niet met hem hoef samen te wonen. Hij is wel goudeerlijk en het lijkt me ook een geschikte gozer voor de vrouw waar hij eigenlijk al aan het begin voor viel: Simone. Hopelijk komt het goed met haar moeder en gaan ze met elkaar verder. Dat lijkt me wel te gaan gebeuren.

Hans (Frankrijk)
Interessant persoon, ik denk dat hij wel graag een lieve vrouw gehad zou willen die in hem geinteresseerd zijn en niet in zijn paarden. Met Petra heeft hij het denk ik niet getroffen: ik weet niet of ze een minderwaardigheidscomplex heeft of acteert, maar dat hij haar niet fysiek aantrekkelijk vind komt ook door de chagerijnige blik in haar ogen. Volgens mij is het verder geen verkeerd persoon, maar als je aan B&B vol liefde meedoet moet je niet de vlinders killen voor je ze laat ontstaan.

Martijn
Martijn is niet iemand die veel vrouwelijke aandacht gewend is. Dat zag je terug bij alle andere kandidaten en ik vrees voor hem een beetje dat Fenna alles te veel als een spel ziet en niet als iets serieus waar ze haar toekomst voor gaat opgeven. Ze doet me iets te veel denken aan de meiden vroeger in het uitgaansleven die soms hun tong in je nek legden om zo gratis drank te scoren.

Denise
Denise heeft niet door dat ze door haar eigen gedrag mannen precies laat doen wat ze zelf verafschuwt. Toen Dave fliteriger begon te worden had ze hem verder moeten verleiden in plaats van hem te bevestigen in zijn twijfels door koud en afstandelijk te blijven. Sven is overduidelijk 2e keus en ik heb de indruk dat hij daar genoegen mee neemt. Zou die eigenlijk niet moeten doen.

Natasja
Zij is een prettig persoon, maar wat mij betreft wel erg veeleisend naar mannen. De meeste gevoelens voor Jos, maar hij zag haar niet genoeg zitten. Denk dat ze voor nu beter voor vriendschap kan gaan. Liefde kan altijd later nog ontstaan (buiten het programma om).

Hans
Hans heeft veel littekens gekregen van eerdere gebeurtenissen in zijn leven. Eigenlijk zouden hij en Libera met een schone lei opnieuw moeten beginnen. Misschien wreekt zich het cultuurverschil ook wel: Italiaanse vrouwen moet je absoluut niet behandelen zoals Hans doet. En de communicatie verloopt sowieso wel stroef tussen hen. Hij heeft het ook niet echt getroffen met de vrouwelijke kandidaten. Met de enige vrouw die over is, wordt het denk ik ook niet veel meer.

Astrid
Een dame met veel issues. Soms lijkt het erop dat ze zelf als kind een trauma heeft opgelopen en dat ze daarom haar kinderen koste wat kost beschermt tegen..., ja iets dat ze zelf in haar hoofd heeft. Ik zou haar (en Harm-Jan) gewoon aanraden om te kiezen voor nabije vriendschap. Intimiteit en romantiek zijn niet twee woorden die als eerste in mij opkomen als ik aan haar denk dus beter zoekt ze iemand die dat ook niet heel hard nodig heeft.

Ted
Beetje dramaqueen. Volgens mij in de kern een super lief persoon, alleen (samen met de omgeving van haar) veel te hard richting haar omgeving. Mannen kunnen niet snel iets goeds doen bij haar. Volgens mij hebben alle kandidaten heel veel hun best gedaan voor haar; maar de ene is niet 'OSM genoeg' de ander spreekt zijn talen niet en ja zo is er bij iedereen wel wat op af te dingen. Ik denk zelf dat ze ook los van het programma niet snel een partner zal vinden.

Ik denk niet dat er vanavond nog veel spannende dingen gebeuren.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:23:23 #251
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_205752358
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 20:40 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Redelijk strakgetrokken vs gerimpeld nekkie
Vergeten die kalkoen nek mee te botoxen
pi_205752726
Wie o wie vindt het ook leuk om tevens de ontbijtgewoontes van de mensen te bekijken... :Y)

Also.... Natasja draagt blauwe mascara. :G

[ Bericht 29% gewijzigd door Poison-Ivy op 26-08-2022 13:54:26 ]
The secret of getting ahead is getting started
pi_205755865
“B&B Hoe is het nu met?” komt bij RTL Boulevard vanaf morgen.
Aran Bade :') gaat langs bij de “B&B-houders”.

|:)
SOONY
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 19:00:12 #254
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_205755898
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 18:56 schreef DKUp het volgende:
“B&B Hoe is het nu met?” komt bij RTL Boulevard vanaf morgen.
Aran Bade :') gaat langs bij de “B&B-houders”.

|:)
Wie?
Maar leuk, ben wel benieuwd!
pi_205755926
Die Martijn en zijn moeder hebben de zelfde kop. Als je Martijn ligt te naaien zie je haar. Of overdrijf ik nou.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205755937
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 18:56 schreef DKUp het volgende:
“B&B Hoe is het nu met?” komt bij RTL Boulevard vanaf morgen.
Aran Bade :') gaat langs bij de “B&B-houders”.

|:)
Ja ik hoop op wat nieuws, dat kan vanaf morgen pas.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205756539
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 13:23 schreef kibo het volgende:

[..]
Vergeten die kalkoen nek mee te botoxen
Dat rare stukje onder haar neus ook ...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_205756563
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
Die Martijn en zijn moeder hebben de zelfde kop. Als je Martijn ligt te naaien zie je haar. Of overdrijf ik nou.
:')
Nee, ze lijken echt wel heel veel op elkaar
In tegenstelling tot die broer van Martijn... weet niet eens zn naam :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_205756575
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
Die Martijn en zijn moeder hebben de zelfde kop. Als je Martijn ligt te naaien zie je haar. Of overdrijf ik nou.
Kopie in uiterlijk en emoties :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205756668
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
Die Martijn en zijn moeder hebben de zelfde kop. Als je Martijn ligt te naaien zie je haar. Of overdrijf ik nou.
“Welkom bij de familie |:)!”
SOONY
pi_205756716
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 19:57 schreef DKUp het volgende:

[..]
“Welkom bij de familie |:)!”
Dat smilie mondje is wel een goede benadering van de werkelijkheid _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:02:32 #262
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_205756726
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
:')
Nee, ze lijken echt wel heel veel op elkaar
In tegenstelling tot die broer van Martijn... weet niet eens zn naam :{
Ko Stompé
pi_205756868
Buiten Richard en Simone verwacht ik nauwelijks iets. Fenna en Martijn gaat gegarandeerd fout als ze doorgaan na het programma zelfs als het nu nog ‘aan’ is……
Natasja en Menno, good luck
SOONY
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:18:24 #264
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205757032
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
Die Martijn en zijn moeder hebben de zelfde kop. Als je Martijn ligt te naaien zie je haar. Of overdrijf ik nou.
Haha ik zie de gelijkenis nog niet direct, maar zou me niet verbazen haar alsnog te zien, maar dan haar hoofd om de hoek van de deur om Martijn nog even geluk te wensen ;)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205757062



Cheers op de laatste!
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:20:47 #266
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205757077
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 13:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wie o wie vindt het ook leuk om tevens de ontbijtgewoontes van de mensen te bekijken... :Y)

Also.... Natasja draagt blauwe mascara. :G
Ja ik kijk ook wat ze eten (niet alleen ontbijt, het avondeten ook) bij Denise aten er wat koolhydraatarm, die kregen geen broodje bij het ontbijt. En ik zag geloof ik best wat lidl verpakkingen, vroeg me af of lidl nog sponsort.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205757210
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Haha ik zie de gelijkenis nog niet direct, maar zou me niet verbazen haar alsnog te zien, maar dan haar hoofd om de hoek van de deur om Martijn nog even geluk te wensen ;)
Knap
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:34:17 #268
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205757291
Straks die leegte…de stilte…na B&BVL
:{
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:34:22 #269
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205757295
De dag die je wist dat zou komen is hier
Don't call me Shirley
pi_205757322
Ineens, is die dag daar :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:37:03 #271
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205757329
HuilOnn
Don't call me Shirley
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:37:29 #272
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205757339
Here we go…
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:37:56 #273
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_205757343
enjoy mensen :Y) heb m al gezien
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:37:59 #274
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205757346
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:34 schreef Pierre_Ranja het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is hier
Door de regen en de wind
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205757348
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:34 schreef tja77 het volgende:
Straks die leegte…de stilte…na B&BVL
:{
Keek jij voor het eerst dit jaar?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:38:23 #276
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205757355
The faghouse gaat dicht…
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:39:12 #277
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205757365
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Keek jij voor het eerst dit jaar?
Ja, sorry ben nog onervaren, heb ook niet vanaf het begin gekeken. Laatste weken pas echt.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:39:40 #278
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_205757371
Hoop wel dat vandaag beter is dan gisteren.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_205757372
De zon heeft werkelijk in alle weken nog nooit geschenen in die deprimerende bende in Frankrijk. _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205757374
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:39 schreef tja77 het volgende:

[..]
Ja, sorry ben nog onervaren, heb ook niet vanaf het begin gekeken. Laatste weken pas echt.
Leuk dat je het ook snel leuk vond *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205757385
Na een minuut na wakker worden koffie willen. ;(
Roker zeker ook.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:40:54 #282
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205757386
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Leuk dat je het ook snel leuk vond *O*
Werkt verslavend, zeker met het commentaar hier erbij.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:41:06 #283
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205757390
Brakke Hans :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:41:27 #284
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_205757393
Hans lag net lekker te rukken, komt die rooie binnen ;(
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:41:47 #285
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205757398
Ik slaap liever bij pap en mam thuis
Don't call me Shirley
pi_205757405
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Haha ik zie de gelijkenis nog niet direct, maar zou me niet verbazen haar alsnog te zien, maar dan haar hoofd om de hoek van de deur om Martijn nog even geluk te wensen ;)
Kijk even naar het mondje nu :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:42:26 #287
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205757407
Geneukt?
pi_205757412
Kind na 3 dagen bespreken welke rol ze krijgt in het hotel _O- _O- _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:42:52 #289
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205757413
De ouders hebben alles al uitgestippeld :X
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:43:04 #290
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205757417
Omg..... Praten die ouders serieus over hoe Fenna in de b en b gaat werken etc. Alsof ze al getrouwd zijn
Don't call me Shirley
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:43:05 #291
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_205757418
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:42 schreef tja77 het volgende:
Geneukt?
Denk t wel :P
pi_205757426
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:43 schreef Sestra666 het volgende:

[..]
Denk t wel :P
Easy chick
Zeker :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:44:03 #293
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205757433
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:43 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Omg..... Praten die ouders serieus over hoe Fenna in de b en b gaat werken etc. Alsof ze al getrouwd zijn
Kinderwagen is al aangeschaft.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:44:18 #294
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205757436
Arme Menno :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:44:30 #295
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205757439
Dag Menno :W
pi_205757440
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:44 schreef tja77 het volgende:

[..]
Kinderwagen is al aangeschaft.
Nu weten we van wie Martijn het heeft. Z’n vader :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:44:37 #297
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_205757442
Ach gossie... Menno maakt bij vertrek zijn bed nog even perfect op
Don't call me Shirley
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:44:42 #298
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_205757443
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 20:44 schreef AgnesGru het volgende:
Arme Menno :{
wat ziet hij toch in haar.. tis mij een raadsel
pi_205757444
Menno gaat voor de 4e keer scheiden vanavond
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:44:52 #300
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205757445
Paniek in z’n ogen
pi_205757446
* kijkt op klok * @DKUp
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')