Mooi dat ze zo snel wegkonquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Langzaam inpakken en afscheid nemen
De vlucht zal wel laat zijn ofzo
Denise kwam alleen voor fame op tvquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:37 schreef kibo het volgende:
Denise ziet nieuwe mogelijkheden voor de zak geld van Hans
Of voor een leuke gratis vakantie?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denise kwam alleen voor fame op tv
Als je enkel voor een vakantie komt ga je niet met je kop op tv. En geld heeft ze vast wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of voor een leuke gratis vakantie?
Nou. Kleine belediging voor de Knots familiequote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:40 schreef PirE het volgende:
Ik moet ineens aan de familie Knots denken. Geen idee waarom.
Tja, ik zie niet waarom je het voor de fame zou doen. Dat is voor mij juist een reden om niet mee te doen (ok en het mannen aanbod natuurlijk)quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je enkel voor een vakantie komt ga je niet met je kop op tv. En geld heeft ze vast wel.
Schopje OUD.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:41 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Hoe kan zo’n jonge meid zo een dikke onderbuik hebben?
stuur haar een mailtje en wie weet krijg je te horen dat ze er niets aan kan doenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:41 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Hoe kan zo’n jonge meid zo een dikke onderbuik hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |