abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205736200

Realityprogramma waarin acht alleenstaande eigenaren van een B&B verspreid over Europa op zoek gaan naar de liefde van hun leven. Elke werkdag te zien op RTL4 om 20.30 uur of vooruit te kijken via Videoland. Zie hiervoor het zustertopic: TV / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2022 - voor de vooruitkijkers.

Kandidaten

Richard (50) uit Portugal

Hans (60) uit Frankrijk

Martijn (31) uit Portugal

Denise (31) uit Spanje

Natasja (49) uit Frankrijk

Hans (54) uit Italië

Astrid (48) uit Oostenrijk

Ted (68) uit Portugal

Dieptepunten

Afgewezen Alex neemt de komkommers uit Oostenrijk mee

Augurkengate in Italië

Ordinaire lebberpartij in Portugal

Ab vangt na een uitputtingsslag een tonijn van 120 kg in Madeira:

Tranendal in Portugal:

Kruidenrel in Oostenrijk:

Brandende liefde in Portugal:

'Hell hath no fury like a woman scorned' in Spanje:

En dit was B&B vol liefde in 2021:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door MadMaster op 25-08-2022 14:28:42 ]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_205736223
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 21:49 schreef loveli het volgende:

[..]
De wintereditie van BZV was nogal troosteloos. Zon helpt meer dan regen, bikini werkt beter dan een skipak.
Gezellig samen asbest dumpen als dagdate geeft wel een spannendere twist aan het geheel.
pi_205736238
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 21:49 schreef loveli het volgende:

[..]
De wintereditie van BZV was nogal troosteloos. Zon helpt meer dan regen, bikini werkt beter dan een skipak.
B&B’s buiten Europa. ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_205736296
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 21:49 schreef Fascination het volgende:

[..]
Oh god, dat viel natuurlijk ook te verwachten met haar foute teksten-t-shirts
Powermom
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_205736345
Huh, ik heb ook helemaal gemist dat er een zwembad is of zou zijn?
twitter
pi_205736395
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 22:02 schreef Stepperoller het volgende:
Huh, ik heb ook helemaal gemist dat er een zwembad is of zou zijn?
[ twitter ]
Bij wie?
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 22:08:06 #7
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_205736423
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Bij wie?
Franse Hans
pi_205736436
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 22:08 schreef Sestra666 het volgende:

[..]
Franse Hans
Hm, ik zag wel ergens ineens een zwembad in beeld staan ja
  woensdag 24 augustus 2022 @ 22:09:01 #9
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_205736441
Dit was ook cringe btw :{
twitter
pi_205737786
Franse Hans wil eerst neuken en dan verder kijken, zo issie dat gewend.
pi_205737798
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 21:43 schreef AgnesGru het volgende:
Dan had je je eerder open moeten stellen muts..
Doet ze niet. Eerst moet de man zich openstellen en haar op allerlei manieren laten voelen dat hij voor haar gaat, daarna ... misschien ... eventueel ... En als hij tussentijds bij gebrek aan respons zijn belangstelling verliest? Nou, dan was hij niet oprecht geïnteresseerd in haar. Want zo zijn mannen, vraag maar aan Astrid.
pi_205737804
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, Denise weet niet wat resoneren betekent.
Swen leek mij gisteren zo'n typische corpsbal. Ik heb vandaag een positievere indruk van hem gekregen, maar Denise blijft een administratief medewerkster. Ik denk dat zij intellectueel gewoon niet op dezelfde golflengte zitten. Dat meende ik in ieder geval vanavond in de gesprekken tussen hen te hebben gezien.
pi_205738933
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:24 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Swen leek mij gisteren zo'n typische corpsbal. Ik heb vandaag een positievere indruk van hem gekregen, maar Denise blijft een administratief medewerkster. Ik denk dat zij intellectueel gewoon niet op dezelfde golflengte zitten. Dat meende ik in ieder geval vanavond in de gesprekken tussen hen te hebben gezien.
Alsof Sven zo'n intellectueel is, met z'n gebrabbel over 'het resoneert op dezelfde lijn'.

Ik vond dat Denise geforceerd deed en typisch gedrag liet zien van iemand die is afgewezen en een rebound zoekt. Het was sneu om te zien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205739327
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:24 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Maar met haar administratieve skills kan ze wel ondernemen :+
Ze heeft overigens wel echt een grote kelder, bizar hoeveel ruimte er nog onbenut was.
BlaBlaBla
pi_205739403
Petra en Anne Marie zijn in elk geval vriendinnen geworden.

twitter
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 25 augustus 2022 @ 10:11:12 #16
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205739544
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 09:45 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]
Maar met haar administratieve skills kan ze wel ondernemen :+
Ze heeft overigens wel echt een grote kelder, bizar hoeveel ruimte er nog onbenut was.
Dat hotel is gewoon van haar oom en tante of een één of andere investeerder die het verhuurt aan doe oom en tante. Geloof niet dat de familie van Denise bulkt van het geld :N

Sowieso is Denise slechts een medewerker daar die alleen achter de balie zit. Heb haar verder ook niets zien doen :')

Denise heeft een prachtig figuur maar verder is het een lege huls :'(
pi_205739798
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 22:09 schreef Sestra666 het volgende:
[ twitter ]
Oh, ik vond het wel grappig
pi_205739820
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:46 schreef Claudia_x het volgende:
Alsof Sven zo'n intellectueel is, met z'n gebrabbel over 'het resoneert op dezelfde lijn'.

Ik vond dat Denise geforceerd deed en typisch gedrag liet zien van iemand die is afgewezen en een rebound zoekt. Het was sneu om te zien.
Sven is zeker niet intellectueel in de eigenlijke betekenis van het woord. Eerder een wannebe intellectueel. Maar dat doet aan het punt niets af. Over het laatste zijn we het overigens volkomen eens. Het was inderdaad sneu om te zien.
pi_205739858
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:45 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Sven is zeker niet intellectueel in de eigenlijke betekenis van het woord. Eerder een wannebe intellectueel. Maar dat doet aan het punt niets af. Over het laatste zijn we het overigens volkomen eens. Het was inderdaad sneu om te zien.
Tussen intellectueel en Denise zit ook de halve wereld.
Hij is echt slimmer en in het bezit van meer inhoud dan Denise.
Geen idee waarom hij haar ziet zitten.
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2022 @ 10:53:39 #20
70532 loveli
N
pi_205739891
Het sloeg wel heel hard om, bij Denise.
crap in = crap out
pi_205739955
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:53 schreef loveli het volgende:
Het sloeg wel heel hard om, bij Denise.
Sven, the emotional rebound.
pi_205740048
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
Precies. Ik denk dat hij zich nu gewoon aangetrokken voelt tot haar uiterlijk. Maar als straks de eerste geilheid voorbij is, vermoed ik dat hij snel zijn initiële belangstelling zal verliezen.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 11:21:12 #23
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_205740181
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:45 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Lisse is de bollenstreek. Harde werkers, met een opleidingsniveau dat lager ligt dan het gemiddelde in Nederland.
pi_205740191
quote:

[..]
Uiterlijk
pi_205740646
quote:

[..]
Is Sven toevallig een eigen business aan het opzetten?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205740699
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 22:09 schreef Sestra666 het volgende:
[ twitter ]
Er is hier een user die dit gedrag van deze klojo juist heerlijk vindt.
pi_205740860
Ik wilde alleen even reageren op iemand die eerder zei dat Ted een hittepetit is. Daar ben ik het helemaal mee eens.
En volgens mij is bij haar altijd het glas half leeg,ik mag Tjerk ook niet echt, hij is nu weg, maar ze kan ook echt niks positiefs over hem vertellen, zelf zit ze vol met rimpels en heb haar nog geen woord Portugees horen praten,maar verwacht wel van alles van de heren.

Astrid is genoeg over gezegd, ook in het gesprek van gisteren dat er geen ruimte is voor een ander dan behalve haar kinderen. zucht...ze doet mee voor de show.

Natasja komt gewoon nep over...wat wil die vrouw nou dan?

Denise eigenlijk hetzelfde verhaal, nu Dave weg is toon ze wel interesse in Sven, nou ja interesse, groot woord.

Richard lijkt echt op een junk endat lompe gedrag werkt ook niet.

Martijn heb ik me helemaal genoeg over uitgelaten. Een lulletje rozenwater.

Hans Frankrijk, tja lijkt me persoonlijk niet echt een goede gastheer, dat huis is een zooitje, hoe runt hij een b&b als hij niet vroeg wil op staan en eerst nog paar uur in zijn eentje wil zijn. Hoe doet hij dat dan met gasten?
Wil hij Petra nu wel of niet?
India, ga er na toe!
pi_205740985
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 20:49 schreef DKUp het volgende:

Denise wilde Sven naar huis sturen.
Haar letterlijke bewoordingen idd.
Ik kots op alle lui die zo over een ander spreken.
Je dient gewoon op een respectvolle manier om te gaan met iemand die op reis is gegaan om jou te ontmoeten, op jouw verzoek.
Bv door aan te geven dat je geen gevoelens hebt, en de persoon welkom is om nog te blijven op vriendschap basis, of wanneer je het echt niet ziet zitten diegene heel vriendelijk te verzoeken om je B&B te verlaten maar alle tijd, eet nog mee vanavond, en desnoods nog wat te genieten van de omgeving vanuit een andere lokatie of vanuit je B&B mocht je voldoende vrije kamers hebben.

Maar "ik heb hem naar huis gestuurd, of Hans Frankrijk vorige keer:" Daar is het gat van de deur", van die mensen die denken iets te kunnen ontlenen door de "macht te hebben" neerbuigend om te kunnen gaan met een ander mens, echt sneue mensen. En logisch ook dat ze alleen zijn.

Natasja is er ook zo een, die ene kerel wilde die avond nog graag koken voor de groep en de volgende ochtend vertrekken, waarop ze antwoordde: Ik stel voor dat je over een uur vertrekt en lekker een hotelletje pakt.
OMFG. :r
  donderdag 25 augustus 2022 @ 12:40:53 #29
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205741091
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 12:31 schreef Za het volgende:

[..]
Haar letterlijke bewoordingen idd.
Ik kots op alle lui die zo over een ander spreken.
Je dient gewoon op een respectvolle manier om te gaan met iemand die op reis is gegaan om jou te ontmoeten, op jouw verzoek.
Bv door aan te geven dat je geen gevoelens hebt, en de persoon welkom is om nog te blijven op vriendschap basis, of wanneer je het echt niet ziet zitten diegene heel vriendelijk te verzoeken om je B&B te verlaten maar alle tijd, eet nog mee vanavond, en desnoods nog wat te genieten van de omgeving vanuit een andere lokatie of vanuit je B&B mocht je voldoende vrije kamers hebben.

Maar "ik heb hem naar huis gestuurd, of Hans Frankrijk vorige keer:" Daar is het gat van de deur", van die mensen die denken iets te kunnen ontlenen door de "macht te hebben" neerbuigend om te kunnen gaan met een ander mens, echt sneue mensen. En logisch ook dat ze alleen zijn.

Natasja is er ook zo een, die ene kerel wilde die avond nog graag koken voor de groep en de volgende ochtend vertrekken, waarop ze antwoordde: Ik stel voor dat je over een uur vertrekt en lekker een hotelletje pakt.
OMFG. :r
En zo ook tegen Jan, ze vraagt zelf aan hem of hij wat wil drinken. En dan pissig worden dat ie een biertje wil 8)7 die kon ook meteen optyfen..
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205741170
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 12:19 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik wilde alleen even reageren op iemand die eerder zei dat Ted een hittepetit is. Daar ben ik het helemaal mee eens.
En volgens mij is bij haar altijd het glas half leeg,ik mag Tjerk ook niet echt, hij is nu weg, maar ze kan ook echt niks positiefs over hem vertellen, zelf zit ze vol met rimpels en heb haar nog geen woord Portugees horen praten,maar verwacht wel van alles van de heren.

Astrid is genoeg over gezegd, ook in het gesprek van gisteren dat er geen ruimte is voor een ander dan behalve haar kinderen. zucht...ze doet mee voor de show.

Denise eigenlijk hetzelfde verhaal, nu Dave weg is toon ze wel interesse in Sven, nou ja interesse, groot woord.

Hans Frankrijk, tja lijkt me persoonlijk niet echt een goede gastheer, dat huis is een zooitje, hoe runt hij een b&b als hij niet vroeg wil op staan en eerst nog paar uur in zijn eentje wil zijn. Hoe doet hij dat dan met gasten?
Natasja wilde Jos. Volgens mij werkt het lompe gedrag van Richard juist wel? Hij heeft iig een match gevonden.
BlaBlaBla
pi_205741191
quote:

Het zal allemaal wel wat genuanceerder liggen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205741306
Erg grappig btw het ondertitelen van Ted :D
pi_205741337
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 12:48 schreef Soldier2000 het volgende:

Natasja wilde Jos.
Want Jos ziet er 40 jaar jonger uit, net als haar ex man.
Strange.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 13:17:12 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205741498
quote:
Ik denk dat ze daar pas tijdens het programma is achter gekomen.
Denk niet dat ze mee zou doen puur om op tv te komen.
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2022 @ 13:27:32 #35
70532 loveli
N
pi_205741605
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 13:02 schreef Za het volgende:

[..]
Want Jos ziet er 40 jaar jonger uit, net als haar ex man.
Strange.
Ex-toyboy?
crap in = crap out
pi_205742093
quote:
Ik vond het een heel mooi moment toen Hans aan Petra vroeg of ze langer wilde blijven. *; Helaas lijkt het erop dat hij haar fysiek niet aantrekkelijk genoeg vindt en zij daar op haar beurt geen genoegen mee neemt. Aantrekkingskracht laat zich niet afdwingen en zij heeft natuurlijk groot gelijk, maar jammer is het wel.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:18:39 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205742156
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vond het een heel mooi moment toen Hans aan Petra vroeg of ze langer wilde blijven. *; Helaas lijkt het erop dat hij haar fysiek niet aantrekkelijk genoeg vindt en zij daar op haar beurt geen genoegen mee neemt. Aantrekkingskracht laat zich niet afdwingen en zij heeft natuurlijk groot gelijk, maar jammer is het wel.
Was zeker goed van hem, alleen verkeerde timing. Nu lijkt het voor haar dat ie dat enkel zegt om maar niet alleen te zijn, zoiets. Hij is gewoon niet complimenteus en maakt overal een geintje van. Ja dan snap ik dat zij niet weet waar ze aan toe is.
En daarbij idd, maakt hij wel duidelijk dat hij haar niet knap (genoeg?) vindt. Dat kan. Maar dan moet hij wel aangeven waarom hij haar daar wel wil. Wat haar leuk genoeg maakt.
pi_205742165
Nog eentje voor de OP.

'Hell hath no fury like a woman scorned' in Spanje:
pi_205742181
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Was zeker goed van hem, alleen verkeerde timing. Nu lijkt het voor haar dat ie dat enkel zegt om maar niet alleen te zijn, zoiets. Hij is gewoon niet complimenteus en maakt overal een geintje van. Ja dan snap ik dat zij niet weet waar ze aan toe is.
En daarbij idd, maakt hij wel duidelijk dat hij haar niet knap (genoeg?) vindt. Dat kan. Maar dan moet hij wel aangeven waarom hij haar daar wel wil. Wat haar leuk genoeg maakt.
Hij drukt zich inderdaad erg ongelukkig uit...
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:24:01 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205742199
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:21 schreef Claudia_x het volgende:
Hij drukt zich inderdaad erg ongelukkig uit...
En dat komt op den duur misschien wel goed / als de camera's weg zijn of iets. Maarja daar heeft zij nu weinig aan.

Tja we zullen zien hoe het afloopt.. kan nog alle kanten op. Maar ik gok dat Petra uit zichzelf weg gaat.
pi_205742202
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 13:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Ik denk dat ze daar pas tijdens het programma is achter gekomen.
Denk niet dat ze mee zou doen puur om op tv te komen.
Nee, dat denk ik ook niet.
Sneu voor haar dat het zo'n worsteling werd (en dat iedereen mee kon kijken). Zoiets lastigs als tegen een enorme mentale confrontatie oplopen, zou iets moeten zijn dat je in alle privé mag aangaan. Zéker zonder hatelijk commentaar van volslagen onbekenden.

Hopelijk is JamJam uiteindelijk toch de kers op de taart.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205742234
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]
En dat komt op den duur misschien wel goed / als de camera's weg zijn of iets. Maarja daar heeft zij nu weinig aan.

Tja we zullen zien hoe het afloopt.. kan nog alle kanten op. Maar ik gok dat Petra uit zichzelf weg gaat.
Ik blijf nog even hopen op een goede afloop. Voor mij is dat soort communicatie trouwens heel herkenbaar. M'n vriend is net zo - en m'n zoon ook. Dat betekent niet dat ze zich ook zo voelen, maar humor en ironie past hen beter dan dat complimenteuze. Ik houd er wel van, meer dan mannen met een vlotte babbel. Doe mij maar een Mr. Darcy.
pi_205742256
Van Astrid lijkt het me ook wel duidelijk dat ze niet meedoet om op tv te komen. En haar excuses van gisteren vond ik best sympathiek. Jammer dat ze zo met zichzelf in de knoop zit.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 14:33:43 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205742306
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
Van Astrid lijkt het me ook wel duidelijk dat ze niet meedoet om op tv te komen. En haar excuses van gisteren vond ik best sympathiek. Jammer dat ze zo met zichzelf in de knoop zit.
Dit idd.
Soms kom je pas achter zaken wanneer je ermee geconfronteerd wordt, terwijl je daarvoor denkt dat het best kan.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 14:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Hopelijk is JamJam uiteindelijk toch de kers op de taart.
Denk het niet. Hij is te soft voor haar. Alles is goed, alles is perfect. Die andere gast was beter voor haar. Die ging er soms nog wat relaxed tegenin.
pi_205742609
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 12:40 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
En zo ook tegen Jan, ze vraagt zelf aan hem of hij wat wil drinken. En dan pissig worden dat ie een biertje wil 8)7 die kon ook meteen optyfen..
Volgens mij was dat een mislukte, sarcasme herken het, van haar :P
  Vis een optie? donderdag 25 augustus 2022 @ 15:46:41 #46
70532 loveli
N
pi_205742888
Ik vond Natasja gemener dan Denise, maar twitter disagrees.
crap in = crap out
  donderdag 25 augustus 2022 @ 15:54:54 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_205742972
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 15:46 schreef loveli het volgende:
Ik vond Natasja gemener dan Denise, maar twitter disagrees.
Bij Denise was gewoon dat ze geen inleving in zijn standpunt kon hebben waarom hij iets deed. En dan gelijk allerlei dingen zoekt om hem te kleineren, zodat zij zich nog een beetje beter voelt.
Dat ze het geen goede keus vond, kon, maar ze had totaal geen begrip of iets dan ook.

Bij Natasja had ik het idee in ieder geval dat ze hem al wel vaker aangaf dat het niet klikte en alles en hij er weinig mee deed. De gehele afsluiting had idd beter gekund, of nouja netter.
Maar het was wel beejte in de trant van hoe je haar altijd al zag doen. Kortaf,snel en effectief.
pi_205743692
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik het wel ook heel sympathiek vond van Astrid wat ze vertelde aan Harm Jan.

Hoe ik over Petra denk en Hans, ik zou het leuk vinden als het wat meer wordt tussen Hans en Petra. Zolang zij hem maar niet probeert te veel te veranderen. Hans wat meer betere timing zoekt om lieve en oprechte dingen te zeggen.
India, ga er na toe!
pi_205743739
Ik kreeg bij het zien van Denise en Sven echt het idee dat zij aan het overcompenseren sloeg om haar gevoelens voor Dave maar zo snel mogelijk kwijt proberen te raken. Veel te geforceerd, zou me verbazen als dat nog iets is geworden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205744020
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 17:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik kreeg bij het zien van Denise en Sven echt het idee dat zij aan het overcompenseren sloeg om haar gevoelens voor Dave maar zo snel mogelijk kwijt proberen te raken. Veel te geforceerd, zou me verbazen als dat nog iets is geworden.
Zodra ik “concurrenten” (Ben en Sven, Petra en Annemarie, Marion en Simone) online samen voorbij zie komen, geeft het volgens mij al half weg dat het niks is geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')