Ik ben inmiddels een beetje team Astrid geworden. Ik vond het jammer dat ze gister ging invullen dat elke man toch wel op den duur wegloopt, deze man lijkt zoveel geduld te hebben. Ik zou het leuk vinden als het toch iets wordt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
Van Astrid lijkt het me ook wel duidelijk dat ze niet meedoet om op tv te komen. En haar excuses van gisteren vond ik best sympathiek. Jammer dat ze zo met zichzelf in de knoop zit.
Gisteren bleek ook dat ze zelf heel goed weet dat ze een moeilijk mens is. Best ontwapenend.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels een beetje team Astrid geworden. Ik vond het jammer dat ze gister ging invullen dat elke man toch wel op den duur wegloopt, deze man lijkt zoveel geduld te hebben. Ik zou het leuk vinden als het toch iets wordt.
Dat zei die niet, hij zei dat het uiteindelijk zijn doel/droom was om in het hoogseizoen (van mei tot oktober zal dat ongeveer zijn daar) in de B en B te werken en dan de rest van het jaar te reizen. Dit zou dan kunnen als die geen schulden meer zou hebben, en dat zou in de toekomst zijn. Het was een verkooppraatje aan die eerdere liefde van hem (Marianne ofzo heette die?) waar die na Simone verliefd op was. Een toekomstig plan dus, maar dit was nu nog niet aan de orde zei die. Hoe het precies zit met het eigendom en met die ouders die bij hem werken, dat is een vaag verhaal. Ik denk dat zijn ouders het gekocht hebben maar op zijn naam hebben laten zetten vanwege belastingtechnische redenen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
Martijn vertelde vijf maanden per jaar de B&B open te houden en de rest van het jaar te willen reizen en dan iemand vragen om toezicht te houden tegen inbraak, regenschade etc.
Dus ouders van Martijn wonen daar niet het hele jaar?
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:01 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat zei die niet, hij zei dat het uiteindelijk zijn doel/droom was om in het hoogseizoen (van mei tot oktober zal dat ongeveer zijn daar) in de B en B te werken en dan de rest van het jaar te reizen. Dit zou dan kunnen als die geen schulden meer zou hebben, en dat zou in de toekomst zijn. Het was een verkooppraatje aan die eerdere liefde van hem (Marianne ofzo heette die?) waar die na Simone verliefd op was. Een toekomstig plan dus, maar dit was nu nog niet aan de orde zei die. Hoe het precies zit met het eigendom en met die ouders die bij hem werken, dat is een vaag verhaal. Ik denk dat zijn ouders het gekocht hebben maar op zijn naam hebben laten zetten vanwege belastingtechnische redenen.
Misschien is hij gewaarschuwd dat je niet gelijk met je eerste liefde moet trouwen. Heeft hij daar maar mooi een oplossing voor gevonden!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:22 schreef DKUp het volgende:
Martijn stelt echt totaal niks voor. Als je eerst Simone zo leuk vindt en dan zegt een soort van verliefd te zijn op Marianne.
Komt Fenna en hij gaat bijna samenwonen en trouwen….
Veel mensen vinden een beetje aandacht al genoeg om verliefd te wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien is hij gewaarschuwd dat je niet gelijk met je eerste liefde moet trouwen. Heeft hij daar maar mooi een oplossing voor gevonden!maar misschien is hij ook gezegend met het vermogen om makkelijk verliefd te worden, net zoals Menno, ik weet niet of dat per definitie slecht is, stiekem ben ik er wel jaloers op
Maar misschien is een softie wel wat juist goed bij haar past, gezien al haar onzekerheden. JamJam is ook wel een volhouder volgens mij en zou wel wat van haar buien aankunnen denk ik. Was inderdaad wel mooi dat ze zich gisteren wat openstelde, komt ze toch een stuk sympathieker over!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit idd.
Soms kom je pas achter zaken wanneer je ermee geconfronteerd wordt, terwijl je daarvoor denkt dat het best kan.
[..]
Denk het niet. Hij is te soft voor haar. Alles is goed, alles is perfect. Die andere gast was beter voor haar. Die ging er soms nog wat relaxed tegenin.
Het kampvuur? Echt briljant….quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:02 schreef loveli het volgende:
Preventief de aflevering van vorige week bekeken, voor 'ie achter een
betaalmuur gaat en ik me weer dingen ga afvragen
Denise (dansende tante), Hans.it, Astrid gezellig in de bergen en Natas (aanloop naar exit Jan).quote:
Italo Hans is ook bijna niet meer te zienquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Denise (dansende tante), Hans.it, Astrid gezellig in de bergen en Natas (aanloop naar exit Jan).
Na een paar keer misgrijpen kwam ik tot de conclusie dat RTL bewust een week tussen situaties laat die je zou willen terugzien. Ik wil dit seizoen toch een beetje goed afsluiten
Als we Hansi weer zien is hij straks al getrouwd! (met Libera natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Italo Hans is ook bijna niet meer te zien![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:38 schreef AgnesGru het volgende:
De hoofd-hals combinatie van Denise blijft toch bijzonder.
Redelijk strakgetrokken vs gerimpeld nekkiequote:
Elke keer als er drank (met alcohol) in beeld is een glaasje drinken!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:39 schreef Knikkergeitje het volgende:
Gejank.
Ik trek een fles open. Cheers!
Heet die vrouw van ItaloHans Denise?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Redelijk strakgetrokken vs gerimpeld nekkie
zelfs de tepelpiercings niet meerquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:42 schreef DKUp het volgende:
Die stem van Natasja
Ze voelt helemaal niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |