En toch geen tijd voor een laagje lak. Oké.quote:
Dat zag ik ook meteenquote:
Is meer iets voor OnlyFans.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:03 schreef loveli het volgende:
Blote voeten horen per definitie niet op tv, bah.
Blote voeten horen per definitie NIET in het dagelijks levenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:03 schreef loveli het volgende:
Blote voeten horen per definitie niet op tv, bah.
Beetje aardig zijn. Beetje tv tijd. Serie nummer zoveel opschrijven. Molto bene.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:02 schreef DKUp het volgende:
Denise is wel enorm aardige vrouw. Lekker naar huis.
Je gezichtje verbouwen en dan lekker terug naar Voorburgquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje aardig zijn. Beetje tv tijd. Serie nummer zoveel opschrijven. Molto bene.
Ik moest twee keer kijken naar je username.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:05 schreef DKUp het volgende:
Menno praat als een soort van verhaaltjesverteller.
Snap wel dat je daar geen natte kut van krijgt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest twee keer kijken naar je username.
De laatste modellen rollen van de band.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:05 schreef PirE het volgende:
Nog een Saab, is dit een sponsorcampagne van de laatste Saabdealer?
Vooral met dank aan Hans zelf.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:04 schreef kibo het volgende:
Exit Hans, met dank aan de makelaar....
Misschien heeft hij ook heel spannende verhalen?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:05 schreef DKUp het volgende:
Menno praat als een soort van verhaaltjesverteller.
Snap wel dat je daar geen natte kut van krijgt.
Saab maakte gewoon de leukste cabrio's.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:05 schreef PirE het volgende:
Nog een Saab, is dit een sponsorcampagne van de laatste Saabdealer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |