Zaterdag en zondag tickets zijn al weken uitverkochtquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:48 schreef daNpy het volgende:
Het wordt steeds korter dag jongens, Spa-experience arrangementen gaan morgen in prijs omhoog!
Reserveer snel nu het nog kan voor de lage prijs!!
Ik heb ze nog!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag tickets zijn al weken uitverkocht
Vandaag nog ¤ 150. Morgen zullen ze duurder zijn!quote:
Ik overwoog het even, zag dat alles uitverkocht was en vond het daarna wel prima.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vandaag nog ¤ 150. Morgen zullen ze duurder zijn!
Ik kan sowieso nog 30 man kwijt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik overwoog het even, zag dat alles uitverkocht was en vond het daarna wel prima.
De tickets van DaNpy zijn plots gekelderd in waarde.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)e-nieuwe-f1-kalender
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De tickets van DaNpy zijn plots gekelderd in waarde.
Nee hoor dit geeft me juist mogelijkheden!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De tickets van DaNpy zijn plots gekelderd in waarde.
Afquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee hoor dit geeft me juist mogelijkheden!
quote:15:55
Sporza: formule 1
Rechtstreeks verslag van de oefenritten van de Formule 1 GP van België in Spa-Francorchamps.
Staat volgend jaar nog steeds op de kalender volgens de laatste geruchtenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Moge deze GP een knotsgekke prachtige en memorabele race opleveren om die Amerikaanse graaiers eens goed te laten zien wat ze laten gaan
En ik denk dat Spa zich uitermate goed uitleent voor mooie gevechten onder de nieuwe regels, dus het duimen mag beginnen.
Nopequote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zie in de tvgids van Canvas op zaterdag 15:55 Sporza Formule1 "Oefenritten".
Is dat Belgisch voor Kwalificatie dan?
[..]
Ah, oefenritten is vrije training. Daarna vermoedelijk een voorbeschouwing van de kwali; de kwalificatie is dan daarna.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope![]()
Gewoon een foutje lijkt me.
Wat is er? Wil jij niet de unieke Spa experience kunnen beleven voor maar weinig geld?quote:
Dan nog blijft heel die post gewoon relevantquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Staat volgend jaar nog steeds op de kalender volgens de laatste geruchten
Op naar V&A!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:31 schreef 3rr0r het volgende:
Ga je kaarten elders verkopen man, het is geen marktplaats hier.
Klopt, oefenritten = vrije trainingquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ah, oefenritten is vrije training. Daarna vermoedelijk een voorbeschouwing van de kwali; de kwalificatie is dan daarna.
Ik denk dat Verstappen zelfs geen enkele race meer hoeft te winnen om toch kampioen te worden. Beetje afhankelijk van wie wel wint natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Verstappen er 1 of 2 wint van het volgende setje van 3 races dan is ie wel binnen wat betreft WK. Ferrari gaat sowieso wel weer ergens de plank mis slaan.
Je denkt dat ie niet nu al binnen is? Tenzij hij zichzelf in de kreukels rijdt a la Schumacher 1999 is dit wel zo goed als klaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Verstappen er 1 of 2 wint van het volgende setje van 3 races dan is ie wel binnen wat betreft WK. Ferrari gaat sowieso wel weer ergens de plank mis slaan.
Ik verwacht ook niet dat ie het nog gaat weggeven nee. Maar nog even een tik uitdelen aan de concurrenten op Spa of Zandvoort en het is echt gedaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je denkt dat ie niet nu al binnen is? Tenzij hij zichzelf in de kreukels rijdt a la Schumacher 1999 is dit wel zo goed als klaar.
Moet je voor de gein eens opzoeken wat de grootste achterstand is geweest die is goedgemaakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Raikkonen 2007 genotquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens opzoeken wat de grootste achterstand is geweest die is goedgemaakt.
Max verliest dit alleen als hij niet kan meer racen.
Als je het niet begrijpt, reageer dan nietquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:31 schreef 3rr0r het volgende:
Ga je kaarten elders verkopen man, het is geen marktplaats hier.
Of in de kreukels gereden wordt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je denkt dat ie niet nu al binnen is? Tenzij hij zichzelf in de kreukels rijdt a la Schumacher 1999 is dit wel zo goed als klaar.
Misschien, maar Max kennende gaat ie toch vol voor de winst. En terecht, anders zou hij geen coureur meer zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
2 Mclaren boys vechten om de titel en Kimi gaat er mee vandoorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Omgerekend pakweg 43 punten achterstand goedgemaakt in 2 racesquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2 Mclaren boys vechten om de titel en Kimi gaat er mee vandoor![]()
Ik heb wel zitten te juichen toen Kimi de wk-titel pakte
Gelukkig heeft Spa nu meer grindbakkenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omgerekend pakweg 43 punten achterstand goedgemaakt in 2 races
Inb4 Russellquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Spa nu meer grindbakken
Met kans op lekke bandenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Spa nu meer grindbakken
Met toen nog 10-8-6-5-4-3-2-1 als puntenverdelingquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omgerekend pakweg 43 punten achterstand goedgemaakt in 2 races
Daarom omgerekendquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:28 schreef DjVero het volgende:
[..]
Met toen nog 10-8-6-5-4-3-2-1 als puntenverdeling
En een rekenwonder ben je ook al nietquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:30 schreef DjVero het volgende:
[..]
Omgerekend komt het erop neer dat ik te snel lees...
Shiiiit...quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En een rekenwonder ben je ook al niet
Uiteraard gaan we die niet verwijderenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:33 schreef DjVero het volgende:
[..]
Shiiiit...
Jij bent mod, toch? Die posts kun je vast en zeker wel verwijderen
Tentje gekocht in Ter Apel?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:51 schreef nils7 het volgende:
Vanavond al richting de camping :-)
Wel in T donker m’n tentje opzetten :-(
Was 1 of andere Afgaan die vroeg of ik er eentje over wilde nemen voor ¤25 en een joint.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tentje gekocht in Ter Apel?
Dan mis je de pitwalkquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:51 schreef nils7 het volgende:
Vanavond al richting de camping :-)
Wel in T donker m’n tentje opzetten :-(
Moet helaas werken :-(quote:
Alweer een nieuwe?!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc schijnt met een compleet nieuwe motor en alles erop en eraan te rijden dit weekend, dus achteraan starten.
Tot zo ver de hoop op een knotsgekke potentieel laatste editie van Spa.
En nogmaals 5 voor de MGU-K, en nogmaals 5 voor x, 5 voor y en 5 voor zquote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe?!![]()
En is nu toch maar vijf grindplekken straf?
Grindplekkenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe?!![]()
Het is 5 gridplaatsen per onderdeel. Als ze de hele motor vervangen, dus ICE, MGU-K, MGU-H etc. dan sta je achteraan.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen de PU, batterij en MGU-K, lees ik. Dus minimaal 15 plekken. De batterij en MGU-K zouden een geupgrade versie zijn, die per 1 september gehomologeerd moet zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nogmaals 5 voor de MGU-K, en nogmaals 5 voor x, 5 voor y en 5 voor z
En dan wint Mercedes en gaan alle Britten uit hun dakquote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:58 schreef Tijn het volgende:
Misschien pakt Verstappen hier ook wel gridpenalties. Als Leclerc toch achteraan start, kan Max het zich ook wel veroorloven.
Dus ze rijden met niet-gehomologeerde onderdelen?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen de PU, batterij en MGU-K, lees ik. Dus minimaal 15 plekken. De batterij en MGU-K zouden een geupgrade versie zijn, die per 1 september gehomologeerd moet zijn.
Toch zijn circuits als Spa en Monza wel populaire keuzes voor het nemen van gridpenalties.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Max gaat nog geen straf pakken denk ik hoor, die gaat lekker uitlopen, druk opvoeren. Straf komt nog wel een keer.
Dat is wel weer waar ja, en als ze denken dat het nodig is zouden ze het best kunnen doen. Denk zelf pas in Monza.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toch zijn circuits als Spa en Monza wel populaire keuzes voor het nemen van gridpenalties.
Huhwat? Monza? Van alle banen op de kalender zijn alleen de echte stratencircuits een slechtere plekquote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toch zijn circuits als Spa en Monza wel populaire keuzes voor het nemen van gridpenalties.
Onderdelen van vorig jaar. Ze mogen dit jaar maar 1 update per onderdeel doorvoeren.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus ze rijden met niet-gehomologeerde onderdelen?
Voor Ferrari is Monza dan weer geen populair circuit om gridpenalties te pakken.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja maar Ferrari kan dat niet op Monza en Red Bull welquote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
ergens in de laatste 4 races als max al kampioen is ?!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
En dan wint Mercedes en gaan alle Britten uit hun dak
Max gaat nog geen straf pakken denk ik hoor, die gaat lekker uitlopen, druk opvoeren. Straf komt nog wel een keer.
In Abu Dhabi, achteraan beginnen, en dan de race gewoon winnenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ergens in de laatste 4 races als max al kampioen is ?!
https://www.autobild.de/artikel/formel-1-audi-21808811.htmlquote:Am frühen Vormittag ist eine Pressekonferenz unter anderem mit FIA-Präsident Mohammed Ben Sulayem, Formel-1-Boss Stefano Domenicali und Audi-Vorstand Markus Duesmann geplant.
Kan beter in het algemene topicquote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:07 schreef Starflyer het volgende:
Morgenmiddag zou de toetreding van Audi bekend gemaakt worden.
[..]
https://www.autobild.de/artikel/formel-1-audi-21808811.html
15pk extra hoorde ikquote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc schijnt met een compleet nieuwe motor en alles erop en eraan te rijden dit weekend, dus achteraan starten.
Tot zo ver de hoop op een knotsgekke potentieel laatste editie van Spa.
Max 4e en Leclerc valt (weer een) uit? Teken ik voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:54 schreef Evenstar het volgende:
Perez tikt Lewis van de baan, Sainz wint, Russell tweede, Alonso op podium.
Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:54 schreef Evenstar het volgende:
Perez tikt Lewis van de baan, Sainz wint, Russell tweede, Alonso op podium.
Dus op de Belg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 07:49 schreef KillerBee4ever het volgende:
Voor de mensen hier met bejaarde ouders die geen Viaplay of F1Tv hebben, de Q en race worden dit weekend ook uitgezonden op Canvas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Tenzij het in de heuvels van de Ardennen ineens een graad of 15 kouder wordt, zie ik het ook niet gaan regenen voor de middag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:00 schreef nils7 het volgende:
Zo net wakker op de camping.
Het is nog droog alhoewel was gezegd dat het al zou regenen nu.
Tied voor een blikje bier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:00 schreef nils7 het volgende:
Zo net wakker op de camping.
Het is nog droog alhoewel was gezegd dat het al zou regenen nu.
We hebben 26 kratten bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
We hebben 26 kratten bijJullie zitten op camping de Appelhof?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee op een weiland van een overjarig B&B heb ik het ideequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jullie zitten op camping de Appelhof?
Volgens deze YouTube guy wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat Verstappen hier nu een gridpenalty pakken of is dat nog niet duidelijk?
[..]
We hebben 26 kratten bijTwee profiteurs dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht wel op de officiële bevestigingquote:
Bob 1 en 2quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Twee profiteurs dus?
mooie race dus zondagquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:01 schreef Starflyer het volgende:
Blijkbaar nu wel bevestigd
[ twitter ]
In tegenstelling tot vorig jaar is er nu een fatsoenlijke wind.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooie race dus zondag
(tenzij het hard regent)
kwam inderdaad net al berichten tegen op twitter dat ze niet hopen op een herhaling van vorig jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Correctie: de wind is identiek aan vorig jaar.
Laat maar zitten
Zolang Verstappen voor Leclerc eindigt, maakt de verdere uitslag niet uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga even elk mogelijke ritueel uitvoeren om een Mercedes overwinning te voorkomen nu
[..]
We hebben 26 kratten bijBlijven jullie maar 1 dag dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want met 28 man is dat niet zoveel. Tenzij de helft fris drinkt.
Dat boeit me echt geen ene snars meer. Kampioenschap is over.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zolang Verstappen voor Leclerc eindigt, maakt de verdere uitslag niet uit.
Uh, okquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mercedes niet winnen is alles dat telt.
goh ben ik het toch nog met je eensquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat boeit me echt geen ene snars meer. Kampioenschap is over.
Mercedes niet winnen is alles dat telt.
Ik heb meer vertrouwen in Perez dan in Sainz eerlijk gezegd. Sainz is echt totaal niet vooruit te branden de laatste tijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
goh ben ik het toch nog met je eens
We hebben Sainz nog die dat kan voorkomen
en Perez.. geen idee wat zijn trackrecord hier is?
Met Force India / Racing Point heeft een paar keer goede zaken gedaan hier:quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
goh ben ik het toch nog met je eens
We hebben Sainz nog die dat kan voorkomen
en Perez.. geen idee wat zijn trackrecord hier is?
Ik weet niet waar jij naar kijkt, maar sinds Barcelona heeft Sainz elk weekend beter dan Leclerc gescoord (op Oostenrijk na).quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in Perez dan in Sainz eerlijk gezegd. Sainz is echt totaal niet vooruit te branden de laatste tijd
serieus!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in Perez dan in Sainz eerlijk gezegd. Sainz is echt totaal niet vooruit te branden de laatste tijd
En toch finishte 1 van de 2 de race op P1.quote:
Jij kijkt alleen naar het scorebord, dat is niet de race kijken hè. Maar goed, als iemand die wel de races kijkt, hierbij even een kleine samenvatting van elke race sinds Barcelona:quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij naar kijkt, maar sinds Barcelona heeft Sainz het elk weekend beter dan Leclerc gescoord (op Oostenrijk na).
Haat maakt blind, jij bent daar het ultieme voorbeeld van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
En toch finishte 1 van de 2 de race op P1.
Dat is nou net het verschil.
Sainz is in Hongarije op exact dezelfde strategie als Hamilton dankzij de VSC op een haar na voor Perez gefinisht, terwijl Perez van P11 kwam en ook nog even in dienst van Verstappen heeft gereden. Waar het aan ligt zal me een worst wezen, feit is dat Perez op de zondagen sneller is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
serieus!
nee doe mij maar Sainz
En toch weerlegt niemand de feiten maar blijft het enkel bij zulke opmerkingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haat maakt blind, jij bent daar het ultieme voorbeeld van.
Jouw opmerking is zo extreem irrelevant dat ik er niet eens serieus op in ga. Eentje heeft net wat meer mazzel met de schade dan de ander en kreeg nog de kans om het recht te zetten in een race die daadwerkelijk door ging, nou, poehpoeh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
En toch weerlegt niemand de feiten maar blijft het enkel bij zulke opmerkingen
Wat ik vooral zie is dat Sainz er meer bij is met z'n hoofd. In plaats van klakkeloos de geopperde strategie van het team te accepteren, denkt Carlos ook nog wel eens zelf na. Dat is hoe-ie z'n eerste race bij Ferrari heeft gewonnen dit seizoen. En hoe hij voor Leclerc eindigde in Hongarije.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen naar het scorebord, dat is niet de race kijken hè. Maar goed, als iemand die wel de races kijkt, hierbij even een kleine samenvatting van elke race sinds Barcelona:
Monaco: Ferrari tactics
Baku: Ferrari motor
Canada: Ferrari motor deel 2
Groot-Brittanië: Ferrari tactics deel 2
Oostenrijk: oja, die bestaat ook nog, theorie incorrect
Frankrijk: Leclerc verneukt het vanuit de leiding, Sainz is op pace verslagen door twee Mercedessen en Perez die van veel te ver terug moest starten.
Hongarije: Ferrari tactics deel 3
Als ie echt dicht op Leclerc zat, had hij Hongarije gewonnen of minimaal heel dicht achter Verstappen op P2. Je weet wel, de plek waar Leclerc zat tot Ferrari zijn strategie in het putje gooide. Zonder die VSC aan het einde was ie achter Perez en mogelijk zelfs Leclerc gefinisht. Wat is daar het excuus voor?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat ik vooral zie is dat Sainz er meer bij is met z'n hoofd. In plaats van klakkeloos de geopperde strategie van het team te accepteren, denkt Carlos ook nog wel eens zelf na. Dat is hoe-ie z'n eerste race bij Ferrari heeft gewonnen dit seizoen. En hoe hij voor Leclerc eindigde in Hongarije.
Bovendien kan-ie volgens mij steeds beter de auto overweg en zit-ie er qua pace niet meer zo ver achter als aan het begin van het seizoen. Dus ik snap niet zo goed waarom je juist nu weinig vertrouwen in die gozer hebt. Volgens mij gaat het elk weekend beter.
Perez is consequent te traag, maakt domme beslissingen en het is altijd de schuld van een ander. Hij verdient geen stoeltje in de winnende auto en opmerkingen als "hij gaat [driver] ophouden" zijn lachwekkend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw opmerking is zo extreem irrelevant dat ik er niet eens serieus op in ga. Eentje heeft net wat meer mazzel met de schade dan de ander en kreeg nog de kans om het recht te zetten in een race die daadwerkelijk door ging, nou, poehpoeh.
Ferrari tactics die Sainz te vroeg naar binnen haalden en hij te lang op de softs moest doen. Dan was de strategie van Hamilton beter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sainz is in Hongarije op exact dezelfde strategie als Hamilton dankzij de VSC op een haar na voor Perez gefinisht, terwijl Perez van P11 kwam en ook nog even in dienst van Verstappen heeft gereden. Waar het aan ligt zal me een worst wezen, feit is dat Perez op de zondagen sneller is.
[..]
We hebben 26 kratten bijEn wat drink je de rest van het weekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die 4 hele rondjes waren hetquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:34 schreef Starflyer het volgende:
Ferrari tactics die Sainz te vroeg naar binnen haalden en hij te lang op de softs moest doen. Dan was de strategie van Hamilton beter.
Ik water en cola lightquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:34 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
En wat drink je de rest van het weekend?
Sainz heeft twee keer een verneukte pitstop gekregen, die allebei langer dan 4 seconden duurden. Bovendien is-ie niet op het juiste moment naar binnen geroepen, waardoor-ie een veel te lange stint op softs moest rijden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie echt dicht op Leclerc zat, had hij Hongarije gewonnen of minimaal heel dicht achter Verstappen op P2. Je weet wel, de plek waar Leclerc zat tot Ferrari zijn strategie in het putje gooide. Zonder die VSC aan het einde was ie achter Perez en mogelijk zelfs Leclerc gefinisht. Wat is daar het excuus voor?
"4 hele rondjes" is 20% van de stint. Het maakt nogal veel uit of je 19 or 23 rondes met zo'n set moet doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, die 4 hele rondjes waren het
zeker als je een seconde per ronde aan de broek krijgtquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
"4 hele rondjes" is 20% van de stint. Het maakt nogal veel uit of je 19 or 23 rondes met zo'n set moet doen.
Twee verneukte stops zijn 4 seconden tijdsverlies. De totaal verziekte strategie van Leclerc was minimaal 20 seconden tijdsverlies. Hamilton zijn stint aan het einde was 4 ronden korter, 19 vs 23, dat is echt niet de 15 seconden die hij die laatste stint sneller was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sainz heeft twee keer een verneukte pitstop gekregen, die allebei langer dan 4 seconden duurden. Bovendien is-ie niet op het juiste moment naar binnen geroepen, waardoor-ie een veel te lange stint op softs moest rijden.
[ afbeelding ]
4 Rondjes langer maar met minder fuelload, ik denk dat je de impact van 4 rondjes extra op soft overschat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
"4 hele rondjes" is 20% van de stint. Het maakt nogal veel uit of je 19 or 23 rondes met zo'n set moet doen.
Het is niet onmogelijk, maar ik vind Perez vaak zwakker op zondag dan Sainz. En omdat Leclerc toch achteraan start, kan Ferrari zich hopelijk vooral op Carlos richten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, Sainz is gewoon een stuk minder dan Leclerc, punt. Ferrari is gewoon een stuk minder dan RB op de zondag, punt. Ergo: Perez maakt een grotere kans op de overwinning.
een keer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk, maar ik vind Perez vaak zwakker op zondag dan Sainz. En omdat Leclerc toch achteraan start, kan Ferrari zich hopelijk vooral op Carlos richten.
Maar het zou ook zomaar kunnen dat Mercedes het een keer in de schoot geworpen krijgt, hoor. Die laten in elk geval over het algemeen sowieso minder steken vallen.
Laten we het er eerst even op houden dat Sainz in Hongarije door Perez verslagen is, die mazzel met de VSC mag ie hebben, maar dat verandert er weinig aan. Frankrijk idem. Meer hoef ik niet te weten om zo'n uitspraak te doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk, maar ik vind Perez vaak zwakker op zondag dan Sainz. En omdat Leclerc toch achteraan start, kan Ferrari zich hopelijk vooral op Carlos richten.
Maar het zou ook zomaar kunnen dat Mercedes het een keer in de schoot geworpen krijgt, hoor. Die laten in elk geval over het algemeen sowieso minder steken vallen.
Ik bedoel de winstquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
een keer?
ze hebben het dit jaar regelmatig in het schoot geworpen gekregen
en we zijn live
Kies je zelf voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:52 schreef Nattekat het volgende:
En nu is mijn supermarktbezoek te lang uitgesteld, bedankt hè
NATTEKATTEDquote:
misschien ligt er nog wel wat gehakt in je koelkastquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:52 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar het zou ook zomaar kunnen dat Mercedes het een keer in de schoot geworpen krijgt, hoor. Die laten in elk geval over het algemeen sowieso minder steken vallen. Die hebben dit seizoen al meerdere lucky podiums gehaald.
WTF? Dit kan niet!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geen Lingo!quote:
Verkeerde autosportklassequote:
Is dat nog op tv te zien?quote:
Ik zie het gewoon via PC?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:03 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/search?q=viaplay&src=typed_query&f=live
JAAAAAAAAAAAAAA.
Ik hoopte even op 4K-streams. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:03 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/search?q=viaplay&src=typed_query&f=live
JAAAAAAAAAAAAAA.
Weet niet of Lucille Werner het inmiddels rechtgetrokken heeft.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet niet of Lucille Werner het inmiddels rechtgetrokken heeft.
"Geen Verstappensfeertje"quote:
Ik las flying pants genotquote:
Updates gewoon op straat gegooid!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:06 schreef Symphonic het volgende:
De eerste onderdelen liggen alweer op de baan
Wat dat is natuurlijk onze schuldquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:52 schreef Nattekat het volgende:
SOR- ik bedoel sorryquote:
Was meer die mechanicquote:
Zandzakken gelost?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:13 schreef El_Thijs het volgende:
Leclerc gooide zand in de ogen van Perez
Verhip, nu je het zegt!quote:
latifi werd verkeerd weggestuurdquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:14 schreef Evenstar het volgende:
Bij F1TV schakelde ik in en hadden ze het over een incident met Max in pitstraat ofzo? Iemand enig idee wat er was gebeurd?
Ah beelden teruggevonden, man man man Latifi gaat als een idioot naar buiten en Max krijgt de schuld bij F1TVquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
latifi werd verkeerd weggestuurd
Unsafe release van een Williams.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:14 schreef Evenstar het volgende:
Bij F1TV schakelde ik in en hadden ze het over een incident met Max in pitstraat ofzo? Iemand enig idee wat er was gebeurd?
Tuurlijk, was te verwachtenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ah beelden teruggevonden, man man man Latifi gaat als een idioot naar buiten en Max krijgt de schuld bij F1TV
Volgens mij niet.quote:
Die zit bij Angela op schoot.quote:
Angela is hem aan het verwennenquote:
nee weet ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
doen ze in principe nooit op vrijdag
Ja die kilo's maken nogal wat uit. Of de rest is nog aan het sandbaggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:18 schreef Tijn het volgende:
De upgrades bij RBR lijken wel te werken
Ben echt zo benieuwd naar Mercedes vs. Red Bull morgen. Ik ga hard lachen als gat groter is geworden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:18 schreef Tijn het volgende:
De upgrades bij RBR lijken wel te werken
Voor Williamsquote:
Op Sky UK spat de teleurstelling er nu al vanaf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben echt zo benieuwd naar Mercedes vs. Red Bull morgen. Ik ga hard lachen als gat groter is geworden.
Eigenlijk wel sneu. Maar ook leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Op Sky UK spat de teleurstelling er nu al vanaf.
Nou ja, had het gevoel dat ze bij F1TV echt wel op strafje voor Max aan het hopen waren. Max werd ook al eerste genoemd of is dat niet meer een standaard?quote:
Het kan niet altijd feest zijn, zoals in Hongarijequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Niet altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, had het gevoel dat ze bij F1TV echt wel op strafje voor Max aan het hopen waren. Max werd ook al eerste genoemd of is dat niet meer een standaard?
Volgens mij niet, nooit echt op gelet. Williams zat hier toch echt fout, want hun mechanic liet Latifi vertrekken terwijl Max al aan kwam stuiven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, had het gevoel dat ze bij F1TV echt wel op strafje voor Max aan het hopen waren. Max werd ook al eerste genoemd of is dat niet meer een standaard?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Eens hoor, maar volgens de Britten had Max vol op de rem moeten gaan en nooit mogen inhalen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij niet, nooit echt op gelet. Williams zat hier toch echt fout, want hun mechanic liet Latifi vertrekken terwijl Max al aan kwam stuiven.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:24 schreef El_Thijs het volgende:
Mercedes: "We komen dichterbij!"
+1.665
Wel op andere band.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:24 schreef El_Thijs het volgende:
Mercedes: "We komen dichterbij!"
+1.665
Terug naar de tekentafel.quote:
echt be-lachelijk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:25 schreef Evenstar het volgende:
Die stats ook
Lewis has outscored everyone during the last 5 races ........... except Max
Waarom zou Max gestraft moeten wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zo mooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:25 schreef greysbones het volgende:
dat onderschrift
outscored everyone exept Max
Voelt alsof er zout in een open wond gestrooid wordtquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:25 schreef Evenstar het volgende:
Die stats ook
Lewis has outscored everyone during the last 5 races ........... except Max
Eens, maar op de soft rijden ze dat ook niet dicht.quote:
Fixedquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:25 schreef Evenstar het volgende:
Die stats ook
Lewis has outscored everyone during the last 5 races ........... except This guy
5 hondersten op Perez, die op HARD reed.quote:
Omdat-ie op snelheid de fast lane verliet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou Max gestraft moeten worden
GOAT is GONE.quote:
Ja om Latifi te ontwijken.. Beter dit dan boemquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat-ie op snelheid de fast lane verliet.
Omdat die heeft ingehaald in de pitstraat. Niet mijn mening he, maar ze waren best verbaasd bij F1TV dat er geen straf kwam, want ze waren al aan het dromen dat Max naar de stewards moest etc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou Max gestraft moeten worden
De enige die aan het flexen is, is Max met zijn rondetijdenquote:
https://www.nu.nl/formule(...)-starten-op-spa.htmlquote:Max Verstappen en Charles Leclerc moeten zondag achteraan beginnen bij de Grand Prix van België. Beide titelconcurrenten vervangen verschillende motorcomponenten en de versnellingsbak en worden daardoor teruggezet op de startopstelling.
quote:
Thijs is on fire vandaagquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De enige die aan het flexen is, is Max met zijn rondetijden
Nou, hopelijk tijdens kwali staat Max voor Leclerc, dan is het Max P19 en Leclerc P20.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/formule(...)-starten-op-spa.html
Ik zie gewoon veel kansenquote:
Komt door het Belgische wegdek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:28 schreef Evenstar het volgende:
Regels hebben goed geholpen zie ik, stuiteren net zo hard door .....
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:29 schreef Rianne84 het volgende:
Gaat Toto zich nu druk maken om de stuiterende williams?
even sfeer muziekje erbij:quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:28 schreef Evenstar het volgende:
Was sowieso onzin toch maar de AMG lobby is sterkquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:28 schreef Evenstar het volgende:
Dat bericht van NFI was ook wegens unsafe release, misschien is niet gekeken naar de inhaalactie van Max. Wat op zich ook wel opmerkelijk was, behalve als hij er anders op was geklaptquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Omdat die heeft ingehaald in de pitstraat. Niet mijn mening he, maar ze waren best verbaasd bij F1TV dat er geen straf kwam, want ze waren al aan het dromen dat Max naar de stewards moest etc.
Zeker wel. Als Lewis wint gaat ie weer naast zijn schoenen lopen. En dan wordt ie weer op zijn plek gezet in Zandvoortquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:29 schreef DKUp het volgende:
Maar heel eerlijk, het is toch veel leuker om te kijken naar Verstappen en Leclerc achterin dan Sainz, Perez en middelmatige Mercedes.
De kans voor Hamilton om te winnen. Hopelijk steken Sainz en Perez daar een stokje voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |