Zaterdag en zondag tickets zijn al weken uitverkochtquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:48 schreef daNpy het volgende:
Het wordt steeds korter dag jongens, Spa-experience arrangementen gaan morgen in prijs omhoog!
Reserveer snel nu het nog kan voor de lage prijs!!
Ik heb ze nog!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag tickets zijn al weken uitverkocht
Vandaag nog ¤ 150. Morgen zullen ze duurder zijn!quote:
Ik overwoog het even, zag dat alles uitverkocht was en vond het daarna wel prima.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vandaag nog ¤ 150. Morgen zullen ze duurder zijn!
Ik kan sowieso nog 30 man kwijt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik overwoog het even, zag dat alles uitverkocht was en vond het daarna wel prima.
De tickets van DaNpy zijn plots gekelderd in waarde.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)e-nieuwe-f1-kalender
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De tickets van DaNpy zijn plots gekelderd in waarde.
Nee hoor dit geeft me juist mogelijkheden!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De tickets van DaNpy zijn plots gekelderd in waarde.
Afquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee hoor dit geeft me juist mogelijkheden!
quote:15:55
Sporza: formule 1
Rechtstreeks verslag van de oefenritten van de Formule 1 GP van België in Spa-Francorchamps.
Staat volgend jaar nog steeds op de kalender volgens de laatste geruchtenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Moge deze GP een knotsgekke prachtige en memorabele race opleveren om die Amerikaanse graaiers eens goed te laten zien wat ze laten gaan
En ik denk dat Spa zich uitermate goed uitleent voor mooie gevechten onder de nieuwe regels, dus het duimen mag beginnen.
Nopequote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zie in de tvgids van Canvas op zaterdag 15:55 Sporza Formule1 "Oefenritten".
Is dat Belgisch voor Kwalificatie dan?
[..]
Ah, oefenritten is vrije training. Daarna vermoedelijk een voorbeschouwing van de kwali; de kwalificatie is dan daarna.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope![]()
Gewoon een foutje lijkt me.
Wat is er? Wil jij niet de unieke Spa experience kunnen beleven voor maar weinig geld?quote:
Dan nog blijft heel die post gewoon relevantquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Staat volgend jaar nog steeds op de kalender volgens de laatste geruchten
Op naar V&A!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:31 schreef 3rr0r het volgende:
Ga je kaarten elders verkopen man, het is geen marktplaats hier.
Klopt, oefenritten = vrije trainingquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ah, oefenritten is vrije training. Daarna vermoedelijk een voorbeschouwing van de kwali; de kwalificatie is dan daarna.
Ik denk dat Verstappen zelfs geen enkele race meer hoeft te winnen om toch kampioen te worden. Beetje afhankelijk van wie wel wint natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Verstappen er 1 of 2 wint van het volgende setje van 3 races dan is ie wel binnen wat betreft WK. Ferrari gaat sowieso wel weer ergens de plank mis slaan.
Je denkt dat ie niet nu al binnen is? Tenzij hij zichzelf in de kreukels rijdt a la Schumacher 1999 is dit wel zo goed als klaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als Verstappen er 1 of 2 wint van het volgende setje van 3 races dan is ie wel binnen wat betreft WK. Ferrari gaat sowieso wel weer ergens de plank mis slaan.
Ik verwacht ook niet dat ie het nog gaat weggeven nee. Maar nog even een tik uitdelen aan de concurrenten op Spa of Zandvoort en het is echt gedaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je denkt dat ie niet nu al binnen is? Tenzij hij zichzelf in de kreukels rijdt a la Schumacher 1999 is dit wel zo goed als klaar.
Moet je voor de gein eens opzoeken wat de grootste achterstand is geweest die is goedgemaakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Raikkonen 2007 genotquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens opzoeken wat de grootste achterstand is geweest die is goedgemaakt.
Max verliest dit alleen als hij niet kan meer racen.
Als je het niet begrijpt, reageer dan nietquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:31 schreef 3rr0r het volgende:
Ga je kaarten elders verkopen man, het is geen marktplaats hier.
Of in de kreukels gereden wordt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je denkt dat ie niet nu al binnen is? Tenzij hij zichzelf in de kreukels rijdt a la Schumacher 1999 is dit wel zo goed als klaar.
Misschien, maar Max kennende gaat ie toch vol voor de winst. En terecht, anders zou hij geen coureur meer zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
2 Mclaren boys vechten om de titel en Kimi gaat er mee vandoorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Omgerekend pakweg 43 punten achterstand goedgemaakt in 2 racesquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2 Mclaren boys vechten om de titel en Kimi gaat er mee vandoor![]()
Ik heb wel zitten te juichen toen Kimi de wk-titel pakte
Gelukkig heeft Spa nu meer grindbakkenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omgerekend pakweg 43 punten achterstand goedgemaakt in 2 races
Inb4 Russellquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Spa nu meer grindbakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |