Wat dat is natuurlijk onze schuldquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:52 schreef Nattekat het volgende:
En nu is mijn supermarktbezoek te lang uitgesteld, bedankt hè
SOR- ik bedoel sorryquote:
Was meer die mechanicquote:
Zandzakken gelost?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:13 schreef El_Thijs het volgende:
Leclerc gooide zand in de ogen van Perez
Verhip, nu je het zegt!quote:
latifi werd verkeerd weggestuurdquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:14 schreef Evenstar het volgende:
Bij F1TV schakelde ik in en hadden ze het over een incident met Max in pitstraat ofzo? Iemand enig idee wat er was gebeurd?
Ah beelden teruggevonden, man man man Latifi gaat als een idioot naar buiten en Max krijgt de schuld bij F1TVquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
latifi werd verkeerd weggestuurd
Unsafe release van een Williams.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:14 schreef Evenstar het volgende:
Bij F1TV schakelde ik in en hadden ze het over een incident met Max in pitstraat ofzo? Iemand enig idee wat er was gebeurd?
Tuurlijk, was te verwachtenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ah beelden teruggevonden, man man man Latifi gaat als een idioot naar buiten en Max krijgt de schuld bij F1TV
Volgens mij niet.quote:
Die zit bij Angela op schoot.quote:
Angela is hem aan het verwennenquote:
die is gestoptquote:
nee weet ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
doen ze in principe nooit op vrijdag
Ja die kilo's maken nogal wat uit. Of de rest is nog aan het sandbaggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:18 schreef Tijn het volgende:
De upgrades bij RBR lijken wel te werken
Ben echt zo benieuwd naar Mercedes vs. Red Bull morgen. Ik ga hard lachen als gat groter is geworden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:18 schreef Tijn het volgende:
De upgrades bij RBR lijken wel te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |