quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoop dat de conclusie van het debat morgen wordt dat er een laadpaalsubsidie komt
Ze hadden hem benaderd om staatssecretaris van financiën te worden.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:24 schreef monkyyy het volgende:
Als Rutte zijn zin had, dan was Omtzigt minister in dit kabinet en dan was Nederland natuurlijk unaniem een belachelijk groot succes
Bejaardensubsidie.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoop dat de conclusie van het debat morgen wordt dat er een laadpaalsubsidie komt
Je mag op mijn paal komen opladen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Zetten we er gewoon wat klassieke identitair verantwoorde molens bij.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:33 schreef Gehrman het volgende:
Volgens Baudet is er niets aan de hand. We hogen desnoods de dijken wat op.
In de Randstad hebben we daar geen last van. Onze superieure waterzuiveringsinstallaties filteren zelfs al het Amsterdamse pis eruit.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:34 schreef monkyyy het volgende:
Binnenkort zijn de drinkwaterbronnen zo vervuild dat hier geen drinkwater meer uit de kraan komt. Maar niet op mijn landgoed, ik ga een waterput laten slaan.
Misschien bedoelden ze dit jaar nav de droogte?quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:34 schreef Bocaj het volgende:
Die man liegt, Vitens zei dat drinkwatervoorziening niet in gevaar is...
Als het uitkomt...quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:36 schreef svann het volgende:
Op termijn wordt het in een aantal gebieden wel lastig.
Het wordt tijd voor een verwarmde snuggie subsidie.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:32 schreef svann het volgende:
[..]
Bejaardensubsidie.
Opa van 93 kreeg een brief dat zijn energierekening van 130 naar 350 euro gaat.
De opvolger van het oudhollandse stoofje met dekentje.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Het wordt tijd voor een verwarmde snuggie subsidie.
[ afbeelding ]
Dekentje op de bank kan ook...quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een verwarmde snuggie subsidie.
[ afbeelding ]
Het wordt een horrorwinterquote:
Bij koeien knippen ze niets af hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Ik sla mijn glaasje warme melk vanavond over
Horens... (In het buitenland vaak!)quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:03 schreef svann het volgende:
[..]
Bij koeien knippen ze niets af hoor.
Dat verhaal over varkens aftrekken was niet bevorderlijk voor mijn eetlustquote:Op maandag 22 augustus 2022 23:03 schreef svann het volgende:
[..]
Bij koeien knippen ze niets af hoor.
Wel weer staarten varkens + castratie... (niet verdoofd)quote:
Ik koop die gewoon in de winkel... lukken altijd!quote:
Dan ben je iig geen koekenbakkerquote:Op maandag 22 augustus 2022 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Ik koop die gewoon in de winkel... lukken altijd!
Als treinmachinist is dat wat moeilijk natuurlijk....quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Te weinig inkomen? Gewoon meer klussen aannemen, dat is hoe je dat oplost.
Denk je? Ze is in de Heere dus waarschijnlijk helemaal niet in voor een avontuurtje...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
pauwgod zou deze dominee naar zijn woonboot brengen
De treinmachinist gaat ook eens een weekje thuis werken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:28 schreef Bocaj het volgende:
Als treinmachinist is dat wat moeilijk natuurlijk....
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:35 schreef svann het volgende:
[..]
De treinmachinist gaat ook eens een weekje thuis werken.
We eten om 6 uur... doei!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Wij zijn niet gastvrij en daar is niets mis mee.
Nee, dominees mogen gewoon trouwen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:31 schreef superniger het volgende:
Een vrouwelijke dominee?
Moet ze ook een celibatair leven lijden?
Je hebt toch een aansluiting thuis? Of hangt de auto aan de 220v?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Komt er een laadpaalsubsidie? Zo nee, dan was het weer een waardeloos debat.
Gewoon 220v stekertje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je hebt toch een aansluiting thuis? Of hangt de auto aan de 220v?
Net als in allerlei andere sectoren zijn er onkiese (vooral) mannen met een machtspositie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:40 schreef superniger het volgende:
Maar ze doen wel vieze dingen met kleine kinderen.
Den Haag is soms net een kinderklasje!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Sjonge jonge waar gaat dit over, handje geven ja nee. Ga gewoon werken voor je geld
Dan neemt Vice Premier Kaag het over, dan krijgen we allemaal eindelijk een persoonlijk CO2 budget en dan kunnen we paradijselijk verder leven.quote:
Rutte zelf misschien niet, maar de VVD heeft lang niet zoveel te vrezen als het CDA.quote:
Hoekstra is bezig het CDA te redden...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:48 schreef svann het volgende:
Des te vreemder vind ik deze aktie van Hoekstra.
Lev was gisteren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:55 schreef superniger het volgende:
Geen Levchenko of Victoria Koblenko aan tafel?
Dat is vaak zo bij een oorlogquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:55 schreef svann het volgende:
Maar het land is wel aan puin geschoten, al die doden....
Hij had gedacht dat Putin verstandiger zou zijn, zei hij naderhand.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Maarten van Rossem die riep dat Putin helemaal niets zou doen, dat interview staat nog op mijn netvlies
Het stelt mij teleur dat Putin niet naar Maarten van Rossem luistert. Ik had Ome Vlad hoger ingeschat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:59 schreef svann het volgende:
[..]
Hij had gedacht dat Putin verstandiger zou zijn, zei hij naderhand.
Had hij maar naar Maarten geluisterd*.
* monkyyy-achtige opmerking
De Russische methode iig: Tsjetsjenië, Syrië.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:58 schreef Bolasie het volgende:
Dat is vaak zo bij een oorlog
Ter info
Proberen netjes op te vangen, maar over dempen/beperken hebben we het maar niet...quote:
Ja. Moest even opmerken dat drones heel veel leed veroorzaken. Punt.quote:
Ze vindt het zo erg dat russen lijden...quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:57 schreef Regilio_ het volgende:
Ja. Moest even opmerken dat drones heel veel leed veroorzaken.
Lekker tennissen op een zomeravondjequote:
Dat hele Oranje afschaffen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:25 schreef svann het volgende:
Afschaffen dat Wilhelmus, moderniseren op zijn minst.
Zo'n kul-lied over duits bloed en de spaanse koning, te antiek.
Dat is ook duur hoor.quote:
Daar heb je wel een punt, uitkleden dan maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 02:28 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is ook duur hoor.
Elke paar jaar verkiezingen, politiek gekleurde president met telkens een eigen hofhouding.
Gewoon die lui wat meer richting Balkenende-norm en betere scheiding privé- en staatseigendom.
Verdoemd... dat wilde ik nou net ook zeggen!quote:
Iedereen wil een redelijk salaris, niet een tijdelijke opkrikking.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:34 schreef Bocaj het volgende:
Verdoemd... dat wilde ik nou net ook zeggen!
Iedereen wil een bonus!
Dat was één van de twee aanmeldcentra, de andere is opgeheven.quote:
Wellicht omdat ze afspraken hebben met Turkije over doorlaten asielzoekers, maar ik weet niet of daar afspraken over zijn. Wel over opvang Syriërs in Turkije.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Via Turkije naar Nederland? Per vliegtuig? Hoe komen al die lui hier
Turkije ligt 2000km verderop. En dan pakken ze de bus? De trein? Een taxi? Hoe gaat dat concreetquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wellicht omdat ze afspraken hebben met Turkije over doorlaten asielzoekers, maar ik weet niet of daar afspraken over zijn. Wel over opvang Syriërs in Turkije.
Corendonquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Turkije ligt 2000km verderop. En dan pakken ze de bus? De trein? Een taxi? Hoe gaat dat concreet
Denk juist dat de gemeente en politie hier blij mee zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:50 schreef Bocaj het volgende:
Die klokkenluider... en nu moet de politie en de gemeente wel toegeven....
Hadden ze liever niet gedaan....
Ja, nu wel... maar als die klokkenluider er nou niet was geweest?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:52 schreef svann het volgende:
Denk juist dat de gemeente en politie hier blij mee zijn.
Dan waren ze verder gegaan met de andere kant op kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:54 schreef Bocaj het volgende:
Ja, nu wel... maar als die klokkenluider er nou niet was geweest?
Geld gevenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:57 schreef Bocaj het volgende:
Gemeenten krijgen het maar druk met van alles.... Doen ze in DH nog wel wat dan?
In nieuwsuur zei de gemeente dat zij daar niet over gaan... DH moet dat beslissen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:57 schreef StephanL het volgende:
Opvang is leuk, maar kan Nederland wel zoveel woonruimte bouwen voor de asielzoekers + Nederlanders? Volgens mij loopt het daar ook spaak.
Opvang is leuk, maar als er geen ruimte is om ze aan een woonruimte te helpen, blijven ze alsnog in die asielzoekerscentra.
Men mag nu best wel eens flinke druk gaan zetten... subsidiestop of desnoods een boycot op economisch gebied...quote:
In de jaren 90 zijn er massaal vinex wijken uit de grond gestampt. Moeten ze gewoon weer doen. Groeikernen aanwijzen en bouwen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
In nieuwsuur zei de gemeente dat zij daar niet over gaan... DH moet dat beslissen.
Lage grondwaterstand geeft problemen als het te laag wordt....quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Die boeren willen zo vroeg mogelijk het land op kunnen. Dus zo snel mogelijk dat water afvoeren.
Laat die miljoen huizen maar verzakken. Anders hebben buitenlanders geen eten meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lage grondwaterstand geeft problemen als het te laag wordt....
Stikstof.... Nederland is een stadsstaat geworden met wat parkachtige natuur.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:02 schreef StephanL het volgende:
In de jaren 90 zijn er massaal vinex wijken uit de grond gestampt. Moeten ze gewoon weer doen. Groeikernen aanwijzen en bouwen.
Maarja stikstof
Alle kleine beetjes helpen!quote:
Heb nog nooit een uitzending gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:14 schreef monkyyy het volgende:
De slimste mens kan mooi dit soort problemen oplossen. Want het is de slimste mens.
Ik vind het een beetje een flauwekul quiz. "Wat weet jij over appeltaart" dat soort vragenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb nog nooit een uitzending gezien.
het loopt idd wel eens over...quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:25 schreef svann het volgende:
Straks alles vergeten en lekker slapen, allen.
Hier staat bij 20 graden een stevige noordwestenwind, dus dat koelt lekker af.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:30 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer zo'n nacht
Oe, klinkt goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:36 schreef svann het volgende:
[..]
Hier staat bij 20 graden een stevige noordwestenwind, dus dat koelt lekker af.
Morgen hebben we het koud bij 21 graden.
Heb de ramen tegen elkaar open gehad vanavond, kreeg het niet kouder dan 26.5 graden binnen. Nu maar alle airco's op vol gezet, ook al mag dat niet van Meneer Jettenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:36 schreef svann het volgende:
[..]
Hier staat bij 20 graden een stevige noordwestenwind, dus dat koelt lekker af.
Morgen hebben we het koud bij 21 graden.
*Society nieuws met een roddelkoning,quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:58 schreef dvdfreak het volgende:
Lia van Bekhoven en Albert Verlinde kijken terug op het auto-ongeluk en de impact van ‘Lady Di
Huub Stapel en Martin Hendriksma over “Langs de Kust”
Marieke Blom en Cora van Nieuwenhuizen over het enorme koopkrachtverlies
Hopelijk in de omgekeerde volgorde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:32 schreef NoCigar het volgende:
*Society nieuws met een roddelkoning,
*reclame voor een NPO-programma dat iedereen over twee maanden vergeten is,
*nieuws.
Dat noemen we een 'Tofik Dibi' doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Ik wist het wel als ik Cora was. Gewoon lekker jarenlang uitkering trekken, lekker om 11 uur wakker worden en dan niets doen.
Heerlijk. Ik zou fulltime Elden Ring gaan spelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Ik wist het wel als ik Cora was. Gewoon lekker jarenlang uitkering trekken, lekker om 11 uur wakker worden en dan niets doen.
Ze heeft altijd zo'n vreemde soort van kramp in haar kaken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Doel: eind 2022 halvering van de asielstapel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:33 schreef superniger het volgende:
Mijn 2 stappenpan:
1. Oppakken
2. Uitzetten
Voor je het weet slapen ze in je Tesla... net als bij die mensen in Ter Apel in hun camper.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Zolang ze mij maar niet voor de voeten gaan lopen.
Gelukkig geldt op mijn grond mijn regels, dus dan mag ik bepalen wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Voor je het weet slapen ze in je Tesla... net als bij die mensen in Ter Apel in hun camper.
Groot genoeg. Kunnen ze nog Domino day na spelen ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:41 schreef monkyyy het volgende:
https://www.fundainbusine(...)-energieweg-123-125/
Ik heb een plekje gevonden voor de "flexwoningen". Wat schotjes neerzetten voor privacy, bedden, 100 dixies erin. Klaar.
[ afbeelding ]
HOE LANG zeggen we dat al niet???quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Eens met Johnnie…dit tuig moet je een enkeltje Marokko geven.
Ja daar waar Corpus staat zijn ze weg. Staan er nog een aantal aan de andere kant van de snelweg. Stuk of 16.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:43 schreef kree het volgende:
ben trouwens helemaal voor die flex container woningen. En dan ook graag voor het eigen volk en dat ze daar gelijk in kunnen zonder inschrijftijd te verliezen bij de woningbouw.
Kan er zat noemen die zoiets graag zouden hebben ipv een dure particuliere kamer.
Mooie tussenoplossing en zo lastig is dat niet te realiseren.
stonden er hier bij Leiden ook een heel aantal aan de rand van de stad. Weet niet eigenlijk of dat er nog steeds is, volgens mij inmiddels plaats gemaakt voor een bedrijventerrein.
Ja. Maar een deel compenseeen nu kan wel en dan per jaar 2 a 3 procent doen stijgen dan moet het wel weer goed komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Iedereen maar compenseren jaagt alleen maar de inflatie aan.
ja jammer idd en denk je hoe moeilijk is zoiets om nou neer te zetten ipv huizen bouwen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja daar waar Corpus staat zijn ze weg. Staan er nog een aantal aan de andere kant van de snelweg. Stuk of 16.
Tot ze jouw huis gaan plunderen…dan piep je wel anders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Mijn voorraadkast zit stampvol, mijn dieselgenerator werkt, ik heb waterfilters die slootwater drinkbaar kunnen maken, mijn buffers zijn groot, mijn inkomen en vermogen is gediversifieerd. Ik heb mijn schaapjes op het droge. Kom maar op met die ineenstortende maatschappij
Bij Corpus? Dat was voor studenten, dacht ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:43 schreef kree het volgende:
stonden er hier bij Leiden ook een heel aantal aan de rand van de stad. Weet niet eigenlijk of dat er nog steeds is, volgens mij inmiddels plaats gemaakt voor een bedrijventerrein.
ja klopt, maar zoiets bijvoorbeeld ook als eerste iets voor statushouders. ipv gelijk een woning krijgen via de woningbouw.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:48 schreef svann het volgende:
[..]
Bij Corpus? Dat was voor studenten, dacht ik.
Maar zoiets zou wel handig zijn -als start.
De leider zit er nog... veel mensen zijn om hem ook gevlucht... (dacht ik)quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:47 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Alleen in het noord-oosten wordt nog gevochten.
Klopt. In Nieuw-Vennep hebben ze ook flexwoningen gemaakt. Bijna af. Denk dat ze een half jaar bezig zijn geweest om alles neer te zetten. Stuk sneller dan bouwen. De grootte is ongeveer de maat van een container.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja jammer idd en denk je hoe moeilijk is zoiets om nou neer te zetten ipv huizen bouwen?
Niet zo lijkt mij.
Je kunt er lig voor heel veel mensen snel veel voor oplossen, en hoe egoïstisch ook denk dan vooral aan eigen volk eerst die in tegen stelling tot een statushouder 10-15 jaar op de wachtlijst staat en het zelf maar particulier uit moet zoeken voor er iets van de woningbouw vrij is
2019 al. Toen de wereld heel anders was.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gaat wel lukken als Putin jeuk krijgt aan z'n ego en de gaskraan knijpt. 5¤/kuub betalen
Als de maatschappij echt instort ben je nergens meer veilig, zeker niet als er bij jou wat te halen valt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Mijn voorraadkast zit stampvol, mijn dieselgenerator werkt, ik heb waterfilters die slootwater drinkbaar kunnen maken, mijn buffers zijn groot, mijn inkomen en vermogen is gediversifieerd. Ik heb mijn schaapjes op het droge. Kom maar op met die ineenstortende maatschappij
nou terwijl ik op de wachtlijst stond van de woningbouw heb ik 8 jaar in een particulier zomerhuisje gezeten en dat was ongeveer de helft van een standaard container. Dus heb niet echt medelijden met ze dat ze niet gelijk een heel huis krijgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt. In Nieuw-Vennep hebben ze ook flexwoningen gemaakt. Bijna af. Denk dat ze een half jaar bezig zijn geweest om alles neer te zetten. Stuk sneller dan bouwen. De grootte is ongeveer de maat van een container.
Voor een noodopvang lijkt mij dat prima
Dat was nu wel eens helder gezien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:51 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat gas ¤5,00/kuub zou worden?
2019 al. Toen de wereld heel anders was.
gehehe yupquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Dus omdat ik de afgelopen 5 jaar in mijn huis heb geïnvesteerd met een lage energierekening als gevolg, heb ik opeens nergens meer recht op
Je komt niet echt als noodruftig over op de één of andere manier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Dus omdat ik de afgelopen 5 jaar in mijn huis heb geïnvesteerd met een lage energierekening als gevolg, heb ik opeens nergens meer recht op
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:57 schreef Gehrman het volgende:
En dan moet iedereen nog 40k betalen om de woning van het gas af te halen.
Ik had ook al dat geld aan feest vakanties kunnen besteden, ik walg van die >70 miljoen vliegpassagiers per jaar en vervolgens loopt iedereen te janken dat alles zo duur is.quote:
Is dit particulier of bedrijf?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:51 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat gas ¤5,00/kuub zou worden?
[..]
2019 al. Toen de wereld heel anders was.
Particulier, maakt trouwens niet uitquote:
Het voelt allemaal zo oneerlijk svann.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:58 schreef svann het volgende:
[..]
Je komt niet echt als noodruftig over op de één of andere manier.
In Nederland is er een soort van grens en ervaar dat ook of ervaarde al eerder eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik had ook al dat geld aan feest vakanties kunnen besteden, ik walg van die >70 miljoen vliegpassagiers per jaar en vervolgens loopt iedereen te janken dat alles zo duur is.
Werken loont niet genoeg tot op zekere hoogte, want je toeslagen gaan weer naar beneden inderdaad. Doorgeslagen nivellering.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
In Nederland is er een soort van grens en ervaar dat ook of ervaarde al eerder eigenlijk.
Of je hebt echt helemaal niks en dan krijg je van alles. Ok.
Dan komt er het punt van ja je moet wel werken en al dan niet met hulp kom je bij een baantje uit waarmee je soort van net minimum verdient, dan heb je nog recht op wat toeslagen.
Dan komt er een grens dat je er een soort van net overheen gaat komen aan inkomen. En als je dan gaat rekenen dan loont dat bijna de moeite niet meer omdat je meer krijgt als je minder verdient.
Ik denk dat dat een probleem is, en hou mij ten goede hoor want maakte het zelf mee. Met geluk en toch nog beetje goede opleiding in techniek zit ik nu wel weer redelijk ok en verdien ik dus weer net boven die grens waardoor werken wel loont.
Voor mezelf zie ik dus ook niet echt problemen, maar kan me heel goed voorstellen dat dit voor heel veel mensen ook echt allemaal een probleem gaat worden nu.
Je hebt best een complimentje verdiend voor je zonnepanelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Het voelt allemaal zo oneerlijk svann.
Zit ook bij die gasten...quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Particulier, maakt trouwens niet uit
ja dat klopt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Werken loont niet genoeg tot op zekere hoogte, want je toeslagen gaan weer naar beneden inderdaad. Doorgeslagen nivellering.
Ik lag die zondagochtend nog in mijn nestquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:11 schreef dvdfreak het volgende:
waar was jij toen diana overleed
~~monkyyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |