Het stelt mij teleur dat Putin niet naar Maarten van Rossem luistert. Ik had Ome Vlad hoger ingeschat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:59 schreef svann het volgende:
[..]
Hij had gedacht dat Putin verstandiger zou zijn, zei hij naderhand.
Had hij maar naar Maarten geluisterd*.
* monkyyy-achtige opmerking
De Russische methode iig: Tsjetsjenië, Syrië.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:58 schreef Bolasie het volgende:
Dat is vaak zo bij een oorlog
Ter info
Proberen netjes op te vangen, maar over dempen/beperken hebben we het maar niet...quote:
Ja. Moest even opmerken dat drones heel veel leed veroorzaken. Punt.quote:
Ze vindt het zo erg dat russen lijden...quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:57 schreef Regilio_ het volgende:
Ja. Moest even opmerken dat drones heel veel leed veroorzaken.
Lekker tennissen op een zomeravondjequote:
Dat hele Oranje afschaffen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:25 schreef svann het volgende:
Afschaffen dat Wilhelmus, moderniseren op zijn minst.
Zo'n kul-lied over duits bloed en de spaanse koning, te antiek.
Dat is ook duur hoor.quote:
Daar heb je wel een punt, uitkleden dan maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 02:28 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is ook duur hoor.
Elke paar jaar verkiezingen, politiek gekleurde president met telkens een eigen hofhouding.
Gewoon die lui wat meer richting Balkenende-norm en betere scheiding privé- en staatseigendom.
Verdoemd... dat wilde ik nou net ook zeggen!quote:
Iedereen wil een redelijk salaris, niet een tijdelijke opkrikking.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:34 schreef Bocaj het volgende:
Verdoemd... dat wilde ik nou net ook zeggen!
Iedereen wil een bonus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |