Dat noemen we een 'Tofik Dibi' doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Ik wist het wel als ik Cora was. Gewoon lekker jarenlang uitkering trekken, lekker om 11 uur wakker worden en dan niets doen.
Heerlijk. Ik zou fulltime Elden Ring gaan spelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Ik wist het wel als ik Cora was. Gewoon lekker jarenlang uitkering trekken, lekker om 11 uur wakker worden en dan niets doen.
Ze heeft altijd zo'n vreemde soort van kramp in haar kaken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Doel: eind 2022 halvering van de asielstapel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:33 schreef superniger het volgende:
Mijn 2 stappenpan:
1. Oppakken
2. Uitzetten
Voor je het weet slapen ze in je Tesla... net als bij die mensen in Ter Apel in hun camper.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Zolang ze mij maar niet voor de voeten gaan lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |