quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoop dat de conclusie van het debat morgen wordt dat er een laadpaalsubsidie komt
Ze hadden hem benaderd om staatssecretaris van financiën te worden.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:24 schreef monkyyy het volgende:
Als Rutte zijn zin had, dan was Omtzigt minister in dit kabinet en dan was Nederland natuurlijk unaniem een belachelijk groot succes
Bejaardensubsidie.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoop dat de conclusie van het debat morgen wordt dat er een laadpaalsubsidie komt
Je mag op mijn paal komen opladen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Zetten we er gewoon wat klassieke identitair verantwoorde molens bij.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:33 schreef Gehrman het volgende:
Volgens Baudet is er niets aan de hand. We hogen desnoods de dijken wat op.
In de Randstad hebben we daar geen last van. Onze superieure waterzuiveringsinstallaties filteren zelfs al het Amsterdamse pis eruit.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:34 schreef monkyyy het volgende:
Binnenkort zijn de drinkwaterbronnen zo vervuild dat hier geen drinkwater meer uit de kraan komt. Maar niet op mijn landgoed, ik ga een waterput laten slaan.
Misschien bedoelden ze dit jaar nav de droogte?quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:34 schreef Bocaj het volgende:
Die man liegt, Vitens zei dat drinkwatervoorziening niet in gevaar is...
Als het uitkomt...quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:36 schreef svann het volgende:
Op termijn wordt het in een aantal gebieden wel lastig.
Het wordt tijd voor een verwarmde snuggie subsidie.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:32 schreef svann het volgende:
[..]
Bejaardensubsidie.
Opa van 93 kreeg een brief dat zijn energierekening van 130 naar 350 euro gaat.
De opvolger van het oudhollandse stoofje met dekentje.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Het wordt tijd voor een verwarmde snuggie subsidie.
[ afbeelding ]
Dekentje op de bank kan ook...quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een verwarmde snuggie subsidie.
[ afbeelding ]
Het wordt een horrorwinterquote:
Bij koeien knippen ze niets af hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Ik sla mijn glaasje warme melk vanavond over
Horens... (In het buitenland vaak!)quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:03 schreef svann het volgende:
[..]
Bij koeien knippen ze niets af hoor.
Dat verhaal over varkens aftrekken was niet bevorderlijk voor mijn eetlustquote:Op maandag 22 augustus 2022 23:03 schreef svann het volgende:
[..]
Bij koeien knippen ze niets af hoor.
Wel weer staarten varkens + castratie... (niet verdoofd)quote:
Ik koop die gewoon in de winkel... lukken altijd!quote:
Dan ben je iig geen koekenbakkerquote:Op maandag 22 augustus 2022 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Ik koop die gewoon in de winkel... lukken altijd!
Als treinmachinist is dat wat moeilijk natuurlijk....quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Te weinig inkomen? Gewoon meer klussen aannemen, dat is hoe je dat oplost.
Denk je? Ze is in de Heere dus waarschijnlijk helemaal niet in voor een avontuurtje...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
pauwgod zou deze dominee naar zijn woonboot brengen
De treinmachinist gaat ook eens een weekje thuis werken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:28 schreef Bocaj het volgende:
Als treinmachinist is dat wat moeilijk natuurlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |