Iedereen wil een redelijk salaris, niet een tijdelijke opkrikking.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:34 schreef Bocaj het volgende:
Verdoemd... dat wilde ik nou net ook zeggen!
Iedereen wil een bonus!
Dat was één van de twee aanmeldcentra, de andere is opgeheven.quote:
Wellicht omdat ze afspraken hebben met Turkije over doorlaten asielzoekers, maar ik weet niet of daar afspraken over zijn. Wel over opvang Syriërs in Turkije.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Via Turkije naar Nederland? Per vliegtuig? Hoe komen al die lui hier
Turkije ligt 2000km verderop. En dan pakken ze de bus? De trein? Een taxi? Hoe gaat dat concreetquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wellicht omdat ze afspraken hebben met Turkije over doorlaten asielzoekers, maar ik weet niet of daar afspraken over zijn. Wel over opvang Syriërs in Turkije.
Corendonquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Turkije ligt 2000km verderop. En dan pakken ze de bus? De trein? Een taxi? Hoe gaat dat concreet
Denk juist dat de gemeente en politie hier blij mee zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:50 schreef Bocaj het volgende:
Die klokkenluider... en nu moet de politie en de gemeente wel toegeven....
Hadden ze liever niet gedaan....
Ja, nu wel... maar als die klokkenluider er nou niet was geweest?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:52 schreef svann het volgende:
Denk juist dat de gemeente en politie hier blij mee zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |